Üdv!
Nem ilyen egyszerű sajnos a dolog..Így meg se próbáld mert törik minden!
Én már cseréltem mind a két oldali tükörlapot, és levettem a komplett tükröt hozzá, amit utólag nem is bántam meg mert úgy sem volt egyszerű a folyamat!:( Nehéz kipattintani a körmöket a konzolból és még figyelni kell a fűtés vezetékeire is..Visszapattintásnál is figyelni kell,hogy az összes kis fülbe bepattanjon az új tükörlap sérülés nélkül. (Egy kis 'wd40'-el megfújtam előtte, hogy könnyeben összemenjen,pattanjon)Ebből fújhatsz a mozgató motorba is egy kicsit...A tükörlappal meg vigyázzál mert viszonylag hamar megpattan,sérülékeny és esetleg nem fog melegedni sem!
A mechanikát is össze kell 'forgatni' hogy megfelelően 'hajtogasson' utána, rá kell jönni a működési elvére..
Hali és sok sikert,remélem sikerül sérülés nélkül..:)
Josh.812015-07-14 23:31:19 // 76729
Josh.812015-07-14 22:59:48 // 76728
Sziasztok!
Elsősorban azokat kérdezném érdeklődésből, akiknek esőérzékelős szélvédőjük és ablaktörlőjük van; kinek,hogy működik..? és milyen sebességgel tud törölni a lapátja automata módban?Mennyire és meddig állítja magától a sebességet?
Én egyszerűen nem bírok rájönni, hogy jól működik-e az enyém,szerintem az intervallumot nem szabályozza csak egy 'lassabb és állandó' sebességgel töröl vízcseppektől,fénytől függetlenül..! Ha lehúzom a csatit a szenzorról akkor+ begyorsul a lapát..Mostanában kezdtem el figyelni a működését ezekben az esős hetekben,hogy valami 'gebasz' lehet vele..Sérülés nincs a szélvédőn + a kormánykapcsolóm is jó mert a lapát 'feljebb' áll meg ahogy kell ebben a módban..Köszönöm előre is a tapasztalatokat véleményeteket!
Üdv
Elsősorban azokat kérdezném érdeklődésből, akiknek esőérzékelős szélvédőjük és ablaktörlőjük van; kinek,hogy működik..? és milyen sebességgel tud törölni a lapátja automata módban?Mennyire és meddig állítja magától a sebességet?
Én egyszerűen nem bírok rájönni, hogy jól működik-e az enyém,szerintem az intervallumot nem szabályozza csak egy 'lassabb és állandó' sebességgel töröl vízcseppektől,fénytől függetlenül..! Ha lehúzom a csatit a szenzorról akkor+ begyorsul a lapát..Mostanában kezdtem el figyelni a működését ezekben az esős hetekben,hogy valami 'gebasz' lehet vele..Sérülés nincs a szélvédőn + a kormánykapcsolóm is jó mert a lapát 'feljebb' áll meg ahogy kell ebben a módban..Köszönöm előre is a tapasztalatokat véleményeteket!
Üdv
tbesze2015-07-14 10:58:01 // 76727
Sziasztok!
A külső visszapillantó tükörből szeretném a tükörlapot kivenni. Persze törés mentesen. :) Az a gond, hogy behajtott állapotban meg lett még nyomva a tükör befelé, ekkor lett egy kattanás, azóta az elektronika behajtja, de ki már nem. Az eLEARN azt mutatja, illetve írja, hogy be kell nyúlni a lap mögé, és csak feszítéssel kipattintani. Valóban csak ennyi, vagy esetleg van még valami trükkje?
Előre is köszönöm a segítséget.
A külső visszapillantó tükörből szeretném a tükörlapot kivenni. Persze törés mentesen. :) Az a gond, hogy behajtott állapotban meg lett még nyomva a tükör befelé, ekkor lett egy kattanás, azóta az elektronika behajtja, de ki már nem. Az eLEARN azt mutatja, illetve írja, hogy be kell nyúlni a lap mögé, és csak feszítéssel kipattintani. Valóban csak ennyi, vagy esetleg van még valami trükkje?
Előre is köszönöm a segítséget.
atis_166jtd2015-07-14 08:25:20 // 76726
Nekem pl.:a pillangószelepre felfogatott csőcsatlakozás síkja adta meg magát. Elég vékonyka az anyaga szerintem. Vastagabb tömítés kellett hozzá.
atis_166jtd2015-07-14 08:20:30 // 76725
Igen ha kintről hallgatod. Én is sokáig jártam lukas csővel, mert ha benne ülsz nem hallod.
gecsa2015-07-13 19:41:21 // 76724
azt pedig azért hallani is lehet, meg idővel látni is...
pettinke2015-07-13 19:02:38 // 76723
Kihagytad a lyukas turbócsövet...
Töki 147 TS2015-07-13 15:40:05 // 76722
Csak terhelés alatt csinálja, mikor nagyobb gázt adok... alacsony fordulaton látnak mögöttem... :)
dev1662015-07-13 15:31:41 // 76721
ez ennél sajnos sokkal bonyolultabb, A legrosszabb, amit tehetsz, h ész nélkül elkezdesz random alkatrészeket cserélni és felújítani.
ÉLŐADAT olvasás kell!!!
Annyi előljáróban, hogy ha nagyon sok a füst, akkor a turbó az elsőszámú gyanúsított, valószínűleg nem szállít rendesen, okádja magából az olajat és a változó geometriája is le van ragadva. EGR szintén zenész, de az alacsony fordulaton okoz szürke füstöt, nem túl sokat. Illetve a légtömegmérő is lehet ludas, de nekem az a tapasztalatom, h sokszor feleslegesen cserélik ezt az alkatrészt.
Az izzítógyertya nem tudom, h jön a képbe (???), az injektorokat is a sor végére tenném, mert ha nagyon rosszak, akkor is csak kis füstöt okoznak.
ÉLŐADAT olvasás kell!!!
Annyi előljáróban, hogy ha nagyon sok a füst, akkor a turbó az elsőszámú gyanúsított, valószínűleg nem szállít rendesen, okádja magából az olajat és a változó geometriája is le van ragadva. EGR szintén zenész, de az alacsony fordulaton okoz szürke füstöt, nem túl sokat. Illetve a légtömegmérő is lehet ludas, de nekem az a tapasztalatom, h sokszor feleslegesen cserélik ezt az alkatrészt.
Az izzítógyertya nem tudom, h jön a képbe (???), az injektorokat is a sor végére tenném, mert ha nagyon rosszak, akkor is csak kis füstöt okoznak.
Töki 147 TS2015-07-13 15:06:44 // 76720
Sziasztok!
Ha kormol a 166-2,4jtd, akkor porlasztócsúcs vagy izzítógyertya? A köd mögöttem akkora, hogy lámpa kell a mögöttem jövőnek... :D
Ha kormol a 166-2,4jtd, akkor porlasztócsúcs vagy izzítógyertya? A köd mögöttem akkora, hogy lámpa kell a mögöttem jövőnek... :D
Bati2015-07-13 14:49:48 // 76719
sziasztok
FL 166 2.4 fütő motor nincs valakinek azonnal Bp-n ?
FL 166 2.4 fütő motor nincs valakinek azonnal Bp-n ?
Mr. Z2015-07-13 12:51:25 // 76718
Valakit érdekel egy 17-es gyári 166 felni 5. felninek , pótkeréknek? Fényezni kell, de amúgy nem sérült nekem 6 db van ezért eladó 1 :) 10.000 Ft
Smith2015-07-11 15:30:31 // 76717
Ne sirjál. Megmutatja neked a bácsi:
http://lmgtfy.com/?q=elearn+alfa+166+iso+download
Nálam a negyedik találattal már töltődik is:
http://www.ulozto.net/xaVfZkm/elearn-alfa-romeo-166-iso
http://lmgtfy.com/?q=elearn+alfa+166+iso+download
Nálam a negyedik találattal már töltődik is:
http://www.ulozto.net/xaVfZkm/elearn-alfa-romeo-166-iso
Hari2015-07-11 14:33:25 // 76716
:( ... :'( ... OK! ... Google ! ... de én hiába keresek eLearn 166 ... bakker én sehol nem találok olyat ahonnan le is lehetne tölteni ! (és nem torrent)
... már tényleg sírhatnékom van! ... azt a nyomorut világítás kapcsolási rajzot keresném! ... ha valaki tudna segíteni! ('05; 2,4JTD)
... kérem szépen .... VALAKI!!!!!
... már tényleg sírhatnékom van! ... azt a nyomorut világítás kapcsolási rajzot keresném! ... ha valaki tudna segíteni! ('05; 2,4JTD)
... kérem szépen .... VALAKI!!!!!
vologya[kendács mester]2015-07-11 11:21:39 // 76715
Minden cartársnak jó szórakozást az Alfa City-n. Gondolom hiányoztam már néhányaknak (😀) de már pár napja a Jaguar tulajok fórumán trollkodom A bakancs listámról egy újjabb márkát huzhatok ki
gecsa2015-07-10 06:48:18 // 76714
új olaj bent, új kipufogórendszer fent, bár még kicsit igazítani kell rajta, de hangra pöpec.. :) ma jöhet a mosogatás, és a takarítás.. :)
tényleg, ki is hozza holnap ac-re a sört? :D
tényleg, ki is hozza holnap ac-re a sört? :D
gecsa2015-07-10 06:46:33 // 76713
google----> eLearn Alfa 166
dánlód...
magyar nincs.
dánlód...
magyar nincs.
Szegedi1662015-07-09 16:19:10 // 76712
Sziasztok! Kéréssel fordulnék a kedves kollégákhoz.
Egy úgy mond szerelési, javítási útmutatót keresek 166 2.4JTD 99-es Alfához
Kezelés útmutatót találtam, le is töltöttem.
Valaki akinek esetleg van , vagy van ötlete honnan tudnék le tölteni kérem jelezze.
Akár robbantott ábrák rajzok stb.
Előre is meg köszönöm a segítséget! Akár fizetnék is érte.
Egy úgy mond szerelési, javítási útmutatót keresek 166 2.4JTD 99-es Alfához
Kezelés útmutatót találtam, le is töltöttem.
Valaki akinek esetleg van , vagy van ötlete honnan tudnék le tölteni kérem jelezze.
Akár robbantott ábrák rajzok stb.
Előre is meg köszönöm a segítséget! Akár fizetnék is érte.
gecsa2015-07-07 18:20:14 // 76710
pontosan, ahogy mondod...
Mr. Z2015-07-07 15:29:56 // 76708
ja mert az nem utólagos fólia hanem az üveg színezett? Sose nézegettem közelről.
mreni2015-07-07 15:28:40 // 76707
mindegyik tárcsán van azonositó,pl gyári szám,cikkszám,ez alapján rögtön kiderül a dolog.
A gyári sötétités könnyen igazolható,ha nincs rajta fólia akkor az :D
A gyári sötétités könnyen igazolható,ha nincs rajta fólia akkor az :D
Mr. Z2015-07-07 15:26:50 // 76706
na ok de egy féktárcsára hova teszel E jelölést két része van a féktárcsának 1 amit a betét koptat/fényesít a másik ami rohad ( én pont lekezeltem , de aki nem teszi ott hol keresné emberünk az E jelölést? ) Kb ez az ami ellenőrizhetetlen. A fickó megkérdezte gyári-e a sötétítést, mondom igen. Annyiba is hagyta, de azon gondolkodtam a gyári sötétítést hogy igazolod ?
LeonSilver2015-07-07 15:19:50 // 76705
Az lehet.. Májusban még jó volt, ez tuti :D
Majd a hét végén elviszem doktorhoz.
Majd a hét végén elviszem doktorhoz.
mreni2015-07-07 15:14:34 // 76704
létezik E jeles fúrt/mart tárcsa,de elég kevés,ha pedig nem e jeles már meg is bukott műszakin,elvileg :D
Mr. Z2015-07-07 14:32:36 // 76703
Elforg-tól van nem hiszem, hogy adna hozzá olyan tárcsát amibe belekötnek műszakin, amúgy ez is olyan mint amikor a tanár kihív felelni és ha akarja tud olyat kérdezni amit nem tudsz :)
gecsa2015-07-07 14:16:12 // 76702
nekem szervízben raktak fel ilyen tárcsát anno az 56-ra. mondjuk az E szabványos volt, abba elméletileg nem köthetnek bele..
pettinke2015-07-07 11:39:03 // 76700
- nem használtad télen, összeszáradt a tömítés, elillant a gáz
- kifingott valami biztosíték / relé
- kifingott valami biztosíték / relé
LeonSilver2015-07-07 11:17:52 // 76699
Áááááá... a bánatba. Nem megy a klímám :(
Meg lehet sülni az ótóban.
Tavaly lett feltöltve, mi a penész van?
Meg lehet sülni az ótóban.
Tavaly lett feltöltve, mi a penész van?
pettinke2015-07-07 10:12:13 // 76698
üdvözlöm Istvánt ;-)
slider002015-07-07 08:42:37 // 76696
Szia! Igen arra mozog, ez szabályozza!
atis_166jtd2015-07-06 20:07:38 // 76695
vm2015-07-06 20:00:02 // 76694
Első fékedbe bele tudtak volna, csak szerencsére trehányak ;-)
Grando2015-07-06 19:56:02 // 76693
Grat! Szeptember elején nálunk is esedékes.
L.A.Z.2015-07-06 19:38:39 // 76692
Meglett a baj oka , cellazárlatos lett az akksi. Kisebb görcsöt kaptam mikor megláttam h mennyibe fáj egy Magneti Marelli !!! A nagyobbik baj hogy a akksi hazaküldte a generátorom is. Ùj akksi már van , de a paci a doktorbácsinál lábadozik. Hálistennek nincs magára hagyva , fedèl alatt van egy Montreal társaságában....
Mr. Z2015-07-06 19:17:44 // 76691
vm2015-07-06 19:17:08 // 76690
Nem tartozik szorosan a problémához, de a 164 meg magasabban tartja az alapjáratot, amíg gurul. Ahogy megállok, lejjebb veszi... Gondolom, ennek is meg van az oka. Mint ahogy a csomitartó sem nyílik mozgásban...
W.2015-07-06 15:10:42 // 76689
A szakszerviz vezetője! 😃
gecsa2015-07-06 13:28:40 // 76688
Ok, de ki az a Bré??? :D :D :D :D :D
Andy2015-07-06 12:48:09 // 76687
Nálam van a motornak egy külön testkábel, mert erre gondoltunk mi is már évekkel ezelőtt. Az akku is jó, a saru is fasza, mégis szórakozik velem állandóan. :(
És mindig nyáron, általában nyaralás előtt. Mintha nem bírná a meleget vagy az állandó nagy terhelést.
Fene tudja mitől van.
Viszont nekem ha nagy dugóban szívok hosszan és megy jó sok fogyasztó akkor mindig megemeli magától az alapjárati fordulatot olyan 900 - 950 környékére. Aztán ha vége az araszolásnak vissza megy normálisra.
Azt mondták a márkaszervizben, ez normális mert az automata váltó miatt van így.
Aztán a bré tudja! 😃
És mindig nyáron, általában nyaralás előtt. Mintha nem bírná a meleget vagy az állandó nagy terhelést.
Fene tudja mitől van.
Viszont nekem ha nagy dugóban szívok hosszan és megy jó sok fogyasztó akkor mindig megemeli magától az alapjárati fordulatot olyan 900 - 950 környékére. Aztán ha vége az araszolásnak vissza megy normálisra.
Azt mondták a márkaszervizben, ez normális mert az automata váltó miatt van így.
Aztán a bré tudja! 😃
gecsa2015-07-06 11:27:03 // 76686
nekem a negatív saru csatlakozása volt törött, az akksit is kinyírta.. új akksi, és új saru, minden pöpec.. :D
Cro1662015-07-06 10:33:23 // 76685
Nem csoda, ha az akku is megdöglik előbb utóbb :(
"Az akku sarkain mért töltőfeszültségnek minden üzemállapotban (alapjáraton fordulatszámon, fogyasztókkal terhelve és azok nélkül )13.6 V - 14.4 V között kell lennie."
Nekem 13,2 V -t tudott fogyasztókkal terhelve, majd kiderült, hogy a motor testkábele laza volt, meg a kábel végén levő saru se volt meggyőző..levettem, és kalapáccsal rálapítottam a kábelre a sarut..most tuti a kontakt, és csak ettől a művelettől 13,8 V ra változott a töltő fesz. :)
Nyilván ilyen 12V környéki értékeknél már nem ez a probléma, de érdemes ellenőrizni..én konkrétan ezért vettem feleslegesen egy új akkut :(
"Az akku sarkain mért töltőfeszültségnek minden üzemállapotban (alapjáraton fordulatszámon, fogyasztókkal terhelve és azok nélkül )13.6 V - 14.4 V között kell lennie."
Nekem 13,2 V -t tudott fogyasztókkal terhelve, majd kiderült, hogy a motor testkábele laza volt, meg a kábel végén levő saru se volt meggyőző..levettem, és kalapáccsal rálapítottam a kábelre a sarut..most tuti a kontakt, és csak ettől a művelettől 13,8 V ra változott a töltő fesz. :)
Nyilván ilyen 12V környéki értékeknél már nem ez a probléma, de érdemes ellenőrizni..én konkrétan ezért vettem feleslegesen egy új akkut :(
mreni2015-07-06 07:57:57 // 76684
Miskolcon a Tyre Trans-nál szoktam.
Mr. Z2015-07-05 22:48:18 // 76683
Klímát hol érdemes töltetni itt a környéken?
Mr. Z2015-07-05 21:56:42 // 76682
Nekem 12,16 V alapjáraton. Gyárinak tűnik a generátor
Andy2015-07-05 18:49:22 // 76681
Generátor keveset tölt, vagy szinte semmit. Tipikus jelek a kikapcsolgató klíma, mozgás közben leálló ablakok.
Az elmúlt 7 évben legalább hatszor jött elő nekem is. Legutoljára ma reggel.
Rámérve, alapjáraton 11,2-11,4. Fordulaton sem ment 12,6-12,8 fölé. Egy szar!!!!!!!
Pedig már minden megoldást kipróbáltam, javítás, bontott, Bosch által felújított, stb.
Még legtovább egy bontott bírta...
Az elmúlt 7 évben legalább hatszor jött elő nekem is. Legutoljára ma reggel.
Rámérve, alapjáraton 11,2-11,4. Fordulaton sem ment 12,6-12,8 fölé. Egy szar!!!!!!!
Pedig már minden megoldást kipróbáltam, javítás, bontott, Bosch által felújított, stb.
Még legtovább egy bontott bírta...
tbesze2015-07-05 17:43:03 // 76680