Mr. Z2015-10-05 09:07:51 // 77329
Sziasztok az ICS borítást hogy lehet leszedni? Pattintós az egész?
gecsa2015-10-04 22:23:19 // 77328
Nekem az 56ban volt ilyen, órát és komplett szivattyút is cseréltem, de nem javult meg. A 66ban szuperpontos..
Kimis1112015-10-04 22:00:05 // 77327
Nekem sincs semmi baj vele. Pontos.
forrasr2015-10-04 21:35:47 // 77326
Nálunk a Xantiában és az Alfában is kifogástalan :)
KisP2015-10-04 19:38:30 // 77325
Nálam meg pont ellenkezőleg, igaz ez "csak" második alfám.:)
Fater Citroen Xantiájában is szar már 10 éve, de őt nem zavarja,mindig van nála 2 liter gázolaj a csomitartóban.
Fater Citroen Xantiájában is szar már 10 éve, de őt nem zavarja,mindig van nála 2 liter gázolaj a csomitartóban.
Mr. Z2015-10-04 19:35:43 // 77324
nekem eddig az összes Alfámban csak jelzésértékű volt az üzemanyagszint jelző
KisP2015-10-04 19:21:37 // 77323
Az, hogy a üzemanyagjelző össze-vissza mászkál, nem jót mutat. De most beállt mint a szög,amióta szétszedtem, pedig csak szemrevételezés volt, meg meglökdöstem a csúszkát. Na majd kiderül.
W.2015-10-04 14:02:33 // 77322
Bizony, bizony....
KisP2015-10-04 12:22:20 // 77320
Ez alapján meg akartam csinálni az üzemanyag szintjelző "liftezését",de szétszedve meglepően tapasztaltam, hogy a rovátkák teljesen épek, nem úgy mint a leírásban, semmi lerakódás. Most akkor hol a hiba?:)
Kimis1112015-10-03 23:11:37 // 77317
A szerelőnek akihez járok van 9db. Neki a 3.0 V6 van. Még talán autón sem voltak a felnik. A múltkor kérdeztem,30 e egy garnitúra.
vologya[kendács mester]2015-10-03 22:55:52 // 77316
Ja nekem is az a téli. 16 colos (205/55 van rajta).
Mr. Z2015-10-03 19:34:39 // 77314
Lemezfelni létezik nagyfékesre?
Don Gombóc2015-10-03 16:56:35 // 77313
Én is egyszínűre festettem át, a gyárit ha valaki olcsóért megszinterezi olyanra mint eredetileg, annak meleg szarig benyalok. :-)
Azért nem árt ellenőrizni, mert van itt olyan akinek eladták a kis fékest nagy fékesként, aztán vissza sem vették tőle.
Azért nem árt ellenőrizni, mert van itt olyan akinek eladták a kis fékest nagy fékesként, aztán vissza sem vették tőle.
vologya[kendács mester]2015-10-03 15:38:23 // 77312
Üdv.
Csak szólok előre. Ne kezdjetek 2000 előtti és 2000 utáni 166 - osok ajtópaneljeinek cseréjébe (vica versa). Amint befejezem és elmúlik a nyugtatók hatása leírom mi mindent változtattak meg.
Csak szólok előre. Ne kezdjetek 2000 előtti és 2000 utáni 166 - osok ajtópaneljeinek cseréjébe (vica versa). Amint befejezem és elmúlik a nyugtatók hatása leírom mi mindent változtattak meg.
gecsa2015-10-03 11:10:59 // 77311
inkább az a jellemző, hogy a nagyfékessel nem vacakolnak, hanem megy egyszínűre..
Mr. Z2015-10-03 10:09:35 // 77310
és direkt nagyfékere fényezi?
gecsa2015-10-03 09:31:39 // 77309
kivéve, ha valamelyik volt már fényezve, ami azért elég sanszos... :)
kalo166TB2015-10-02 23:48:41 // 77307
a belső térre állt fel nagyon...na az patent :)
KisP2015-10-02 20:47:45 // 77306
Durva, de úgy távolról jól néz ki. :)
vologya[kendács mester]2015-10-02 20:33:04 // 77305
Ez mi ez? Jó hogy a képek fel vannak HDR-ezve, de mi ez a klón?
Don Gombóc2015-10-02 19:59:51 // 77304
http://alfaamore.hu/adokveszek/49498?back=4%3Forder%3Ddate
Ezen a linken hírdet itt valaki idegen Budakeszin nagyfékes 16-os felnit.
Amin a lukak vannak szürkére festve azok a nagyfékesek, az egyben ezüst a kisfékes.
Ezen a linken hírdet itt valaki idegen Budakeszin nagyfékes 16-os felnit.
Amin a lukak vannak szürkére festve azok a nagyfékesek, az egyben ezüst a kisfékes.
vm2015-10-02 19:15:19 // 77303
Azért tényleg nem kevés
Mr. Z2015-10-02 18:56:48 // 77302
nem hengerfej, konkrétan szívósort vettem volna
vm2015-10-02 18:48:57 // 77301
Konkrétum nélkül a történet azért sánta madár. Mit kaptál volna 40k-ért? Hangszórórácsot, vagy hengerfejet? ;-)
Amúgy nem kell hozzá szakkönyv, darabokban minden drágább, mint egy egész ótó...
Amúgy nem kell hozzá szakkönyv, darabokban minden drágább, mint egy egész ótó...
Béci Ɨ|ѯ2015-10-02 18:15:10 // 77299
Marek asszem pont ma írta a Facebook-on, hogy van nagyfékes166-hoz 16-os felnije.
Mr. Z2015-10-02 16:25:53 // 77298
vérnyomásom az egekbe, 15 éves bontott alkatrészekért 30-40 ezer? 16-os nagyfékes felnit is keresek vagy nincs, vagy horror. kinézek egy papír nélküli V6-ot 16-os felnivel nemrég lett volna egy 150-ért de elcsesztem. Bőrös DSP-s V6 papírok nélkül volt. De majd mostantól figyelem. Engem ne nézzenek már madárnak. Nem sajnáltam a pénzt eddig se a seléniára se a poliuretán szilentekre, se a hankook gumikra, 100-as benzint tankolok. Na de 15 éves bontott szar alkatrészekért 20-30-40 ezer? abszurd....
bocs a dühöngésért.
bocs a dühöngésért.
vologya[kendács mester]2015-10-02 15:55:00 // 77297
Ja ha van hol tárolni egy bontásra várót, sokkal jobban megéri. Én most ezen gondolkodom. Papírokkal, laikus szemmel jó is néz ki és fullos V6... 700 euróért.
Ide katt :-)
Ide katt :-)
Mr. Z2015-10-02 15:04:42 // 77296
csak egy kis szösszenet,
írtam ennek a Halász Lászlónak hirdet egy bontott V6-os alkatrészeket. Felhívom, érdeklődtem valamire megegyeztünk egy jó húzós árba , de leszartam nincs időm bújni a netet meg a hirdetéseket. Azt mondja küldjek egy levelet a címemmel, mire jött a válasz, hogy a megbeszélthez képest 50%-al többért adja ha kell hozzá az ami nélkül nem ér semmit.... + ugye neki kell szétszedni + dobozolás + posta költség.
végül már 40.000 lett volna ...
nem hiszem el hogy ilyenek még vannak... Madárnak nézett vagy mi? Németből hozatok be egy komplett V6-ot 200-ért nem veszek egy semmit 40-ért. Nevetséges....
Annyira felhúzott, hogy el se hiszem.
írtam ennek a Halász Lászlónak hirdet egy bontott V6-os alkatrészeket. Felhívom, érdeklődtem valamire megegyeztünk egy jó húzós árba , de leszartam nincs időm bújni a netet meg a hirdetéseket. Azt mondja küldjek egy levelet a címemmel, mire jött a válasz, hogy a megbeszélthez képest 50%-al többért adja ha kell hozzá az ami nélkül nem ér semmit.... + ugye neki kell szétszedni + dobozolás + posta költség.
végül már 40.000 lett volna ...
nem hiszem el hogy ilyenek még vannak... Madárnak nézett vagy mi? Németből hozatok be egy komplett V6-ot 200-ért nem veszek egy semmit 40-ért. Nevetséges....
Annyira felhúzott, hogy el se hiszem.
Kimis1112015-10-02 14:22:02 // 77295
Fújd le mattfeketével,hidd el olyan mint a gyári!
Az tuti hogy a zsíroldó nagy ötlet volt. Kínomban én is csak próbálgattam,de ez bejött és tökéletes . És gyors.
Az tuti hogy a zsíroldó nagy ötlet volt. Kínomban én is csak próbálgattam,de ez bejött és tökéletes . És gyors.
vologya[kendács mester]2015-10-02 13:47:12 // 77294
Nagy köszönet a tanácsért!!! Pont ma kezdtem cserélgetni a belső elemeket a donorból, de mivel már 1+ éve ál az udvaron szellőztetés nélkül, így nagyon nyálkás volt minden. Persze WELL DONE az nincs itt sehol, de az összetevők alapján kerestem a helyi üzletben egy zsíroldót kerti grillre és láss csodát 2 fújás után, hideg vízzel jött le róla a nyálka. Persze kicsit mattabb lett tőle, de befújtam valami noname műszerfal ápoló szerrel és újra ragyog.
KisP2015-10-02 12:35:36 // 77293
Ja, hogy mellé.
Nekem ott van a 145 boxer élményautózásra :P
Nekem ott van a 145 boxer élményautózásra :P
Kimis1112015-10-02 10:59:16 // 77292
Én a jtd mellé gondoltam... Nálam is napi használatban van.100-200 km mindig.
KisP2015-10-02 10:03:48 // 77291
Amikor 166-osokat elkezdtem nézegetni én is agyaltam a V6-on, de FL-esben szinte nincs. Aztán mégis JTD lett szerencsére, napi 140 km.-t megyek vele egyenlőre saját költségen, azért a V6-ot nem tudnám finanszírozni, azzal sose hozok ki 5 literes fogyit. Ha minden igaz rövid időn belül befigyel egy céges gép, úgyhogy a 66-os garázsba lesz eltéve:)
atis_166jtd2015-10-02 06:58:16 // 77290
Ha valakit érdekel Egerben az egyik kereskedésben van egy 156 GTA. Igaz nem nagyvad, de 3.2 az is. Mondjuk az árát nem tudom, de aránylag jól néz ki.
Csibcsa2015-10-01 23:41:13 // 77289
Én most vettem mellé egy 1.0 1999 12 havi citroen saxot 5 ajtósat, hogy kicsit egyen és ne kelljen bemászni hátra nameg legyen mivel lomolni és a nagyvad téliálomba szenderül ha eljön az ideje.
Kimis1112015-10-01 22:11:05 // 77288
Az a baj,hogyha a fejembe veszem,akkor a föld alól is kerítek. Mostanában meg nézegetem...ez veszélyes :)
Amúgy persze,van ami megfogja. Ugye mindig van egy nagyobb hal...
De én maradnék ennél a típusnál... :) Volt már jóval erősebb autóm,jóval 300 le fölött. De annak nem volt hangulata...
Amúgy persze,van ami megfogja. Ugye mindig van egy nagyobb hal...
De én maradnék ennél a típusnál... :) Volt már jóval erősebb autóm,jóval 300 le fölött. De annak nem volt hangulata...
vologya[kendács mester]2015-10-01 21:57:57 // 77287
Hát szégyenszemre én általában úgy hajtom a Romit, mintha egy diesel lenne. 1400-2400 fordulat elég bárhol.
Igazából ismerem a kocsikat, így nem sokan tudnak meglepetést okozni, mivel előre sejtem, hogy mi lesz a végkimenet. De egyszer egy Volvo V70 2.3 T5 majdnem kifogott rajtam. Durván belém-kötött és pont a kedvenc egyenes szakaszom elején. 210-ig úgy jött velem, mint akit én húzok, csak felette szakadt le. Nem ismertem a kocsit, olyan öregesnek nézett ki, de utólag kiderült, hogy 177KW, manuális váltó stb. Papíron nem volt nagy esélyem, gondolom a hülyeségem győzött csak. Azért ha jobban szétnézek van egy pár kocsi abból az időszakból, ami meg tudja gond nélkül fogni a nagyvadat, de azért mégis csak Ő a legszebb :D (lecsutakolva)
P.S.: Egy 3.2 -esre én is kíváncsi lennék. Jókat mesélnek róla és elég ritka errefelé.
Igazából ismerem a kocsikat, így nem sokan tudnak meglepetést okozni, mivel előre sejtem, hogy mi lesz a végkimenet. De egyszer egy Volvo V70 2.3 T5 majdnem kifogott rajtam. Durván belém-kötött és pont a kedvenc egyenes szakaszom elején. 210-ig úgy jött velem, mint akit én húzok, csak felette szakadt le. Nem ismertem a kocsit, olyan öregesnek nézett ki, de utólag kiderült, hogy 177KW, manuális váltó stb. Papíron nem volt nagy esélyem, gondolom a hülyeségem győzött csak. Azért ha jobban szétnézek van egy pár kocsi abból az időszakból, ami meg tudja gond nélkül fogni a nagyvadat, de azért mégis csak Ő a legszebb :D (lecsutakolva)
P.S.: Egy 3.2 -esre én is kíváncsi lennék. Jókat mesélnek róla és elég ritka errefelé.
Kimis1112015-10-01 21:24:38 // 77285
Megy ám a vetélkedés :) Diesel VS V6 :)
De a kettő nem ugyanaz...teljesen más a kategória szerintem. A V6 jól megy és csodás motor. A JTD elfogadhatóan megy és keveset eszik.
Én most komolyan elgondolkodtam egy 3.2 V6-on.... Ez jól megy és van hangulata. A jtd meg keveset eszik. Így minden jó lesz :)
De a kettő nem ugyanaz...teljesen más a kategória szerintem. A V6 jól megy és csodás motor. A JTD elfogadhatóan megy és keveset eszik.
Én most komolyan elgondolkodtam egy 3.2 V6-on.... Ez jól megy és van hangulata. A jtd meg keveset eszik. Így minden jó lesz :)
Mr. Z2015-10-01 20:58:20 // 77284
A V6-al gyakran bekóstólnak a legtöbb sportos autó vagy a legtöbb tdi jtd meglepöen jól gyorsul de 150-160-nál mindegyik elfogyott belassult a V6 meg megy nekem olzan 220-nál lassul be....
Csibcsa2015-10-01 20:33:40 // 77283
Hali! Igazad volt, ma kapott friss műszakit az xsi gondoltam megnézem mit megy. 160 nál feltoltam 5 be de onnan már nem volt annyira virgonc. A v6 osom meg 200 nál is ment volna még sőt szinte könyörgöt, hogy még még.
gecsa2015-10-01 20:26:42 // 77282
Igen, 170-ig.. A V6 meg 170-től.. :-) :-) :-) :-) :-)
KisP2015-10-01 20:07:21 // 77281
Félve jegyzem meg, hogy a kormos is szedi a lábát, 170-ig mentem vele pályán,de még menni akart tovább, de nem mertem :)
vologya[kendács mester]2015-10-01 18:35:58 // 77280
Ott a pont :-) De gondoltam, hogy az anyós vinnyogását talán jobban elnyomná?!
P.S.: El is felejtettem, hogy miért is érdekes és mitől különleges a 3.0 V6. Ma mikor 170 -nél lepadlóztam hirtelen eszembe jutott :-) Mint aki sosem akar megállni. Kár hogy mint törvénytisztelő állampolgárnak, ezek a pillanatok csak ritkán adatnak meg.
P.S.: El is felejtettem, hogy miért is érdekes és mitől különleges a 3.0 V6. Ma mikor 170 -nél lepadlóztam hirtelen eszembe jutott :-) Mint aki sosem akar megállni. Kár hogy mint törvénytisztelő állampolgárnak, ezek a pillanatok csak ritkán adatnak meg.