W.2015-12-05 15:22:17 // 78029
Már félúton vagyok, csak nem jó rögzítőt vettem a vaterán(mer kismiska nem jót mondott) ezért most külföldi fórumokon kérdezek utána! Még egy hónap és pikk-pakk megvan! 😀
bszl2015-12-05 15:13:49 // 78028
Eladó, működőképes ICS-t keresek kóddal (ha lenne valamelyikőtöknek...)
Don Gombóc2015-12-05 14:04:39 // 78027
Amíg élt a János, ilyen dolgok nem voltak. Bár nekem is volt egyszer nála egy vitám egy bumfordi szerelőjével, de azt a góré gatyába rázta. Az biztos hogy ő ránézett a dolgokra, sajna azóta hogy elment egyre több problémát hallani felőlük.
Mr. Z2015-12-05 13:05:18 // 78026
Hát ha nem akarsz a fórum áldozata lenni , érdemes lenned megkérni az Autodelta pár mérnökét az átalakításra, és persze az átalakítást előre dokumentálni és az Alfa Romeo-val jóváhagyatni. Tudod jobb a békesség
gecsa2015-12-05 12:49:39 // 78025
Vezérlést kicserélted már? :D
gecsa2015-12-05 12:32:50 // 78024
ja, az muris helyen van, mint szinte minden csavar.. :D én azt hagyom gyárilag, csak apróbb módosítások lesznek a szívóoldalon.
W.2015-12-05 11:19:26 // 78023
A házi gányolás uralkodott el, nem más!
Mr. Z2015-12-05 08:59:46 // 78022
Egy direktszűrőhőz képest azért gondold el így is mennyire védve van a szűrő a gyári házban .. Amúgy a cső csavarjának az elhelyezése egy ergonomiai nonszensz :) jó volt kiszedni :)
Mr. Z2015-12-05 08:27:23 // 78021
persze tudom a szerepét igen, ezért kell hogy ne közvetlen a nyílásra nézzen a cső, de amúgy láttad hol van benn? Ott elég kicsi az esély, hogy vizet kap. Én a vásárlás óta 6500 km-ert mentem az autóval, ritkán van kint szar időben :) szóval nálam ez nem volt kérdés :)
gecsa2015-12-05 08:22:40 // 78020
én még csak a rezo.ház kiváltását nem oldottam meg, de a papírszűrőm még gyakorlatilag új, előbb elhasználom, aztán cserélem.. :) kíváncsi leszek a hangjára a turbó miatt.. :D
a "furcsán kanyargó cső" kicserélése biztos jó ötlet? azoknak a kanyaroknak az a szerepe, hogy megakadályozzák a víz légszűrőházba jutását.
a "furcsán kanyargó cső" kicserélése biztos jó ötlet? azoknak a kanyaroknak az a szerepe, hogy megakadályozzák a víz légszűrőházba jutását.
Mr. Z2015-12-05 08:14:46 // 78019
Hát igazából nekem ne csak sima csere volt , mert kikerül a légszűrőház furcsán S alakban kavargó szívócsöve , helyette egy sima könyök került be ami a ködlámpa szívónyílásához megy.
Kikerült a rezonátorház helyét rozsdamentes cső vette át.
Így sokkal jobb a hangja, megmarad a gyári hatású kinézet ( Autodelta is árul rezonátorház kiváltó csövet ) illetve mégse valami gagyi tuning szűrő virít ott a pipercross minőségi darab és szivacs szűrő. + lóerőket nem kell várni nyílván , bár a totalcar roulett keréken is mutattak ki padon 4-5 lovat. Mondanám mintha jobban pörögne fel meg hasonlók , de lehet csak képzelem :)
Kikerült a rezonátorház helyét rozsdamentes cső vette át.
Így sokkal jobb a hangja, megmarad a gyári hatású kinézet ( Autodelta is árul rezonátorház kiváltó csövet ) illetve mégse valami gagyi tuning szűrő virít ott a pipercross minőségi darab és szivacs szűrő. + lóerőket nem kell várni nyílván , bár a totalcar roulett keréken is mutattak ki padon 4-5 lovat. Mondanám mintha jobban pörögne fel meg hasonlók , de lehet csak képzelem :)
Kimis1112015-12-04 23:08:50 // 78018
Aztán amit ő meg más nem tudott,azt otthon én megcsináltam. Persze nem kértem engedélyt....
Kimis1112015-12-04 23:07:32 // 78017
Pont a Szamosi volt. Még most is fel megy a pumpa bennem ha rá gondolok. Majd leírom a sztorit. Pénzéhes társaság. A semmiért még hiba feltárási díjat is számol.
Smith2015-12-04 22:59:58 // 78016
Én rábólintok, nyugodtan cserélj kereket :D Én izzót is szoktam :D
Smith2015-12-04 22:59:31 // 78015
Nyugodtan írd le melyik volt az a csúcsszerviz. Én is leírtam már párszor hogy a híres szamosi nem vesz észre egy lógó kormányművet 166-on...
forrasr2015-12-04 22:41:45 // 78014
elég jól eluralkodott itt ez a kendács szakkör vs. hobbyautó elteszem zsírpapírba témakör, szinte másról sem szól a topic. Én most két napig nem használtam, már sajnálom az elvesztegetett időt.
Lassan felteszem a téli garnitúrát rá, remélem nem baj ha saját kezűleg rakom fel a kerekeket, majd megnézem a youtubeon, hogy is kell...
Tényleg, ha valaki lelkes Alfát szerető autószerelő és van egy Nagyvadja, az eleve elitélendő a topic alapszabályok szerint, vagy csak akkor ha nem Szamosiékhoz vagy Csőrihez viszi szerelőhöz?
Lassan felteszem a téli garnitúrát rá, remélem nem baj ha saját kezűleg rakom fel a kerekeket, majd megnézem a youtubeon, hogy is kell...
Tényleg, ha valaki lelkes Alfát szerető autószerelő és van egy Nagyvadja, az eleve elitélendő a topic alapszabályok szerint, vagy csak akkor ha nem Szamosiékhoz vagy Csőrihez viszi szerelőhöz?
gecsa2015-12-04 22:12:13 // 78013
mesélj a pipercrossról, az enyém még a polcon pihenget..
Zotya 1642015-12-04 21:50:45 // 78012
Kurvára leszarom.
Kimis1112015-12-04 20:20:26 // 78011
És ott van rajta a toldat amit most szereztem... :)
sprint832015-12-04 20:11:16 // 78010
Kimis1112015-12-04 19:57:34 // 78009
Hevesen vannak rokonaim,így azon a környéken sokat vagyok
Kimis1112015-12-04 19:56:18 // 78008
Én sok felé járok :)
grande bandi2015-12-04 19:49:16 // 78007
Köszi! Merre láttad a verdát?
grande bandi2015-12-04 19:47:47 // 78006
Én is , mióta le lett festve alig merem elő venni, főleg , hogy a faluban idén csatornáztak és ha esik , akkor minden csupa sár. Szerencsére van más amibe bele ülhetünk ilyenkor , igaz egy ducato és nem mindig mehetünk azzal. Tavasszal ha sikerül veszek valamit szaladgálni és , akkor már tényleg hétvégi autó lesz, bár tényleg nincs sokat használva. 3 év alatt 30.000 km. Már egy kavicsot az alsó zender toldat igy is bekapott sajnos.
Csibcsa2015-12-04 19:33:35 // 78005
Mondták már a cimborák, hogy 1 mazoista tipus vagyok mert nehezen adom fel és sokat kínzom magam az autókkal. És igaz, nem arragondoltam hogy 1 villáskulcs és dugókulcs készlettel rendelkező tulaj szereljen hanem ha van hozzá rendes cucc és némi tudás.
Csibcsa2015-12-04 19:27:39 // 78004
Jaj nem hagyott nyugodni kiszereltem a jeladót szép volt.
Csibcsa2015-12-04 19:24:07 // 78003
Ó Bakker félreértés ne essék nem a kendácsolásról beszéltem hanem szerelésről. Azért van különbség. Jaj autó szerelő tesóm én meg 6 éve kínzom magam ezzel a szakmával.Csak idáig nem volt szerencsém Alfához. Na persze hiába van itt egy csomó szerszám van amit nem csinálnék meg rajta.
W.2015-12-04 18:55:31 // 78002
Ez motoszkál bennem is sokszor: miért is akarom eladni most, hogy rendbe tettem? Ráadásul szaréhugyé....😊 Az lesz a vége, hogy lefóliázom és elteszem pár évre. Csak az a baj, hogy a V 6-nak az lenne a halála. Ezért inkább néha megjáratom és mindig megjegyzem magamban, hogy mekkora élmény vezetni!
Kimis1112015-12-04 18:28:44 // 78001
Ezt "like-olom :)
Én láttam a verdádat. Meg a szeretetet is...
Én láttam a verdádat. Meg a szeretetet is...
Kimis1112015-12-04 18:24:48 // 78000
Van amit szabad otthon javítani,van amit nem... De csak olyan fogjon otthon hozzá,aki tudja is,hogy mit csinál. Én a vezérlést szakműhelyben csináltattam.
Nem tudom,mennyire lehúzósak a műhelyek.Én minden gond nélkül ki tudom fizetni amit kértek.
Viszont az is igaz,hogy a nyár végén egy nagyon futtatott Bp-i műhelyben olyan kendács munkát láttam,hogy majdnem lecsaptam a gyereket. Egyszerűen nem hittem el,hogy mit engedett meg magának szakmunka címén...
Nem tudom,mennyire lehúzósak a műhelyek.Én minden gond nélkül ki tudom fizetni amit kértek.
Viszont az is igaz,hogy a nyár végén egy nagyon futtatott Bp-i műhelyben olyan kendács munkát láttam,hogy majdnem lecsaptam a gyereket. Egyszerűen nem hittem el,hogy mit engedett meg magának szakmunka címén...
grande bandi2015-12-04 18:19:39 // 77999
Kár , hogy itt nincs " like " gomb ,mert most is ,mint mindig sokan like-olnák a szösszeneted . :-) . Én már 9 éve vagyok tag és az elmult 5-6 évben sajnos csak hébe hóba volt időm benézni.Általában télvíz idején érek rá jobban. Ha éppen benéztem és valaki olyat kérdezett amire tudtam a választ , akkor válaszoltam neki. Nem rejtem véka nem bandázni jártam ide egyszer sem , aki akar az megkövez ezért , aki nem az nem. Ahogy Don mondja izlések és pofonok különbözőek.
Ha jön egy uj tag és kérdez egy tök alap dolgot ,(legalább is nekünk alap, de egy ujszülöttnek minden vicc uj) , nem küldöm el a sunyiba , mert a kereső tényleg nem az igazi és hát 70.000 hozzászólásban keresgélni nem egyszerű.
Az , hogy ki mennyiért vette meg az autóját , teljesen magán ügy, de itt leírnám , hogy az enyém 90.000 Ft volt Olaszországban( 60.000 Ft-ról alkudtam fel , hogy elhozhassam).
Ennyi pénzért egy olyan autót kaptam amiből egy futómű felújítás és egy telibe fényezés olyan autót varázsolt ami most simán ér 1 milliót, de nem adom el, ez az autó már velem öregszik meg.
Ha valami elromlik , benne , vagy csak simán cserélni kell , akkor megveszem bele az alkatrészt és viszem a szerelőhöz. egyszer sem irtam fel mikor mennyit költöttem rá. Egy évben valószínű ráköltök annyit , amennyiért lehet venni egy olcsóbb 166 -ost , de ezt nem dörgölöm az orra alá azoknak akik megvették a piacról az egyik legolcsóbb 166-ost ,mert mindenki tudja mire elég a pénze és , bizony a tipushibák előjönnek a szuperül karban tartott daraboknál is. Egy 166 -osra nem lehet azt mondani , hogy ez a legfaszább ,mert ráköltöttem 1-2 milliót ,hiszen holnapután ugy is elő jön valami nyűgje. Rendbe rakod a hátulját , aztán kezdheted elölről , aztán kp zár , aztán lmm , aztán generátor és folytathatnám.
Akinek nincs pénze karbantartani az úgy is meg fog tőle szabadulni és , ha valakinek van pénze utána rendbe teszi a gépet , ha pedig nem akkor , majd bontóban végzi , de az sem baj ,mert hát nem szaladgálhat mindenki az utakon 166 -tal mert , akkor nem lenne ilyen különleges ez az autó és jobb , ha a tényleg szakadt állapotú verdák ott is kötnek ki.
A következő 10 évben vigyázni kell ezekre a gépekre ,mert már 8 éve nem gyártják , ugyhogy akinek még 10 mulva is lesz ilyen gépe az már kuriozumnak számít majd. Ez csak ugy lehet , ha fogsz egy jó állapotút és beteszed a garázsba és elfelejted , vagy használod , de karban tartod. 10 év múlva csak akkor lesz ilyen jó állapotú vasad , ha gondoskodsz magadnak róla.
Az , hogy ki milyen megoldásokkal oldja meg a műszaki problémákat az autón nem nagyon izgat ,mert hát egy lengőkart ugy sem tud helyettesíteni trabant lengőkarral, ugyhogy nagy szentségtörést nem lehet elkövetni a javítások és szervízek során. Utángyártott , vagy gyári , de azt a kérdést már a Don is kifejtette.
Ha jön egy uj tag és kérdez egy tök alap dolgot ,(legalább is nekünk alap, de egy ujszülöttnek minden vicc uj) , nem küldöm el a sunyiba , mert a kereső tényleg nem az igazi és hát 70.000 hozzászólásban keresgélni nem egyszerű.
Az , hogy ki mennyiért vette meg az autóját , teljesen magán ügy, de itt leírnám , hogy az enyém 90.000 Ft volt Olaszországban( 60.000 Ft-ról alkudtam fel , hogy elhozhassam).
Ennyi pénzért egy olyan autót kaptam amiből egy futómű felújítás és egy telibe fényezés olyan autót varázsolt ami most simán ér 1 milliót, de nem adom el, ez az autó már velem öregszik meg.
Ha valami elromlik , benne , vagy csak simán cserélni kell , akkor megveszem bele az alkatrészt és viszem a szerelőhöz. egyszer sem irtam fel mikor mennyit költöttem rá. Egy évben valószínű ráköltök annyit , amennyiért lehet venni egy olcsóbb 166 -ost , de ezt nem dörgölöm az orra alá azoknak akik megvették a piacról az egyik legolcsóbb 166-ost ,mert mindenki tudja mire elég a pénze és , bizony a tipushibák előjönnek a szuperül karban tartott daraboknál is. Egy 166 -osra nem lehet azt mondani , hogy ez a legfaszább ,mert ráköltöttem 1-2 milliót ,hiszen holnapután ugy is elő jön valami nyűgje. Rendbe rakod a hátulját , aztán kezdheted elölről , aztán kp zár , aztán lmm , aztán generátor és folytathatnám.
Akinek nincs pénze karbantartani az úgy is meg fog tőle szabadulni és , ha valakinek van pénze utána rendbe teszi a gépet , ha pedig nem akkor , majd bontóban végzi , de az sem baj ,mert hát nem szaladgálhat mindenki az utakon 166 -tal mert , akkor nem lenne ilyen különleges ez az autó és jobb , ha a tényleg szakadt állapotú verdák ott is kötnek ki.
A következő 10 évben vigyázni kell ezekre a gépekre ,mert már 8 éve nem gyártják , ugyhogy akinek még 10 mulva is lesz ilyen gépe az már kuriozumnak számít majd. Ez csak ugy lehet , ha fogsz egy jó állapotút és beteszed a garázsba és elfelejted , vagy használod , de karban tartod. 10 év múlva csak akkor lesz ilyen jó állapotú vasad , ha gondoskodsz magadnak róla.
Az , hogy ki milyen megoldásokkal oldja meg a műszaki problémákat az autón nem nagyon izgat ,mert hát egy lengőkart ugy sem tud helyettesíteni trabant lengőkarral, ugyhogy nagy szentségtörést nem lehet elkövetni a javítások és szervízek során. Utángyártott , vagy gyári , de azt a kérdést már a Don is kifejtette.
Smith2015-12-04 18:17:56 // 77998
A kereső semmire se való sajnos. Anno felvetettem, hogy lehetne egy külön fórum, rendes keresővel, ilyen wiki szerű dolog, 166 specifikusan. Lehetett volna rendesen keresni, taggelni, kategorizálni mindent. Le lettem savazva, hogy nincs rá szükség mert ne aprózzuk el a közösséget, stb, ráadásul nem érdemes belefogni, mert mindjárt kész van az ÚJ ALFA AMORE, és az aztán még le is fog sz#opni olyan lesz, egy álom lesz meg új portál meg minden. :) Ez volt nem is tudom hány éve, na azóta az oldalhoz (szerintem) hozzá se nyúltak, csak az apró hegesztések voltak, meg javítás és ha éppen teljesen összefosta magát alatta az sql, semmi innováció.
Nyilván nem nagyon van rá szükség, a célját elérte, hatalmas felhasználói adatbázis van, rengeteg infóval a tagokról, és ez az ÉRTÉK, az információ. Eladható, lehet hirdetni biztosítást, kutyagumit, opelszervizt a fejlécben, klubtagság ami semmire se jó, nyári balatoni fesztivált fizetett sztárokkal, "szponzorokkal" akik nyilván semmit nem akarnak ránksózni, ésatöbbi ésatöbbi :)
Az alfa166.hu pedig azóta is itt pihen a domain gyűjteményemben, jobb sorsra várva :)
Nyilván nem nagyon van rá szükség, a célját elérte, hatalmas felhasználói adatbázis van, rengeteg infóval a tagokról, és ez az ÉRTÉK, az információ. Eladható, lehet hirdetni biztosítást, kutyagumit, opelszervizt a fejlécben, klubtagság ami semmire se jó, nyári balatoni fesztivált fizetett sztárokkal, "szponzorokkal" akik nyilván semmit nem akarnak ránksózni, ésatöbbi ésatöbbi :)
Az alfa166.hu pedig azóta is itt pihen a domain gyűjteményemben, jobb sorsra várva :)
W.2015-12-04 18:09:11 // 77997
Na ne viccelj már..... Úgy látszik, hiába minden erőfeszítésünk. Sosem fogjátok fel, miről beszéltünk.... Én sem erőlködöm tovább, inkább nemkiállok vezérlést cserélni, de előbb megkérdezem hogyan kell....😕
kalo166TB2015-12-04 18:04:28 // 77996
"LYO" lenne, ha lenne... :)
Csibcsa2015-12-04 17:57:55 // 77995
Legmélyebb tisztelet illeti azokat akik otthon nem műhelyben szerelik ezeket a nagyvadakat.. Ugyanis manapság a szervizek igen lehúzós üzemek, és nem mindenkinek van a közelében Alfa szakértő. Ma 2 órát töltöttem rá a gázpedál jeladó stekkert lecseréltem de nincs javulás így jeladó csere, de hogy hogy szedem ki még nem tudom, nem lessz egyszerű az biztos.
Kimis1112015-12-04 17:12:27 // 77994
Élőben jobban mutat. Most csak oda volt téve. Holnap illesztem fel.
gecsa2015-12-04 17:07:39 // 77993
nélküle jobb szerintem.. ;)
Kimis1112015-12-04 16:36:10 // 77992
Kimis1112015-12-04 16:33:24 // 77991
Erre mondom,hogy maximálisan igaz
Mr. Z2015-12-04 16:21:50 // 77990
na nekem pont ez a stílus nem tetszik még ha igazad is van.
Zotya 1642015-12-04 16:20:21 // 77989
csávókim..--------------------------------ha van ------------------------------gefusz------------------megtalálsz
Zotya 1642015-12-04 15:49:30 // 77988
Nagy vagy....mint mindíg!
Zotya 1642015-12-04 15:42:38 // 77987
Szaralak vagy.....kérdeztem valamit,válaszra se méltatsz.Ez itt nem divat......majom.
Zabbancs2015-12-04 13:13:36 // 77986
Na az itteni kereső tényleg kuka...
Amióta megtanultam itt, tőletek, hogy mi is az a elearning meg az eper, azóta mindent megoldok... nagyjából :D
Amióta megtanultam itt, tőletek, hogy mi is az a elearning meg az eper, azóta mindent megoldok... nagyjából :D
gecsa2015-12-04 13:07:39 // 77985
Megjött a gyári olajleeresztőcsavar-alátétem, most már jöhet az olajcsere.. :-)
csokagm2015-12-04 09:50:07 // 77984
Nekem azzal probléma nem volt, volt kanyar sebesség ha kellett.
Más: Tegnap Zénél volt egy a8 4,2 Tdi. Épp nem volt benne motor, vezérlést cserélték benne de mivel a tűzfal felé néz az egész így ki kellett emelni a motort hozzá. Az egész művelet 1 m fölött van. Megdöbbentő, persze luxus cuccról van szó ha 10 éves akkor is.
Más: Tegnap Zénél volt egy a8 4,2 Tdi. Épp nem volt benne motor, vezérlést cserélték benne de mivel a tűzfal felé néz az egész így ki kellett emelni a motort hozzá. Az egész művelet 1 m fölött van. Megdöbbentő, persze luxus cuccról van szó ha 10 éves akkor is.
Pedrus2015-12-04 09:17:49 // 77983
Üdvözlet! Valakinek nincs véletlen elfevőben egy 164 ts 2.0 szuperhez (AR 64103) vízhűtőlye?
gecsa2015-12-04 09:01:40 // 77982
A keresőről csak annyit, hogy ugyan használható, de mindenki tudja, hogy egy kaki.. A kuglival általában előbb megtalálható minden. Ami nem, az meg mind benne van eperben, meg elearnben. Az igazán jó, amikor kb 2 hetente Magyar navit keres valaki.:-) Bár ez a kérdés kezd átköltözni a 159 topicba, mert lassan lebutul az áruk egy jobb 166oséhoz.
Alkatrészügyben a motorba én pl csak gyárit, vagy gyári beszállítói cuccokat vettem eddig.Érdekes, hogy anno vettem Erhardtól egy legolcsóbb bal felső lengókart, hogy amíg bírja, addig bírja alapon. Jelenleg is az van bent, 36k km-t futott eddig, gömbfej nem mozdul, a szilentek sem, és nem is nyikorognak hidegben sem. A másik oldalira leszek igazán kíváncsi, mert az még nem volt nálam cserélve. A gömbfej abban is jó, de hidegben már nyekkennek a szilentjei. Lehet, hogy csak kifogtam, de azért elgondolkoztató.
Árazásban most van legalul a 166, ami azt jelenti, hogy kb 1-2 éven belül kihullik a férgese, aztán szépen elkezd menni az ára felfelé. Bár otthon nincs ára az autóknak.
Alkatrészügyben a motorba én pl csak gyárit, vagy gyári beszállítói cuccokat vettem eddig.Érdekes, hogy anno vettem Erhardtól egy legolcsóbb bal felső lengókart, hogy amíg bírja, addig bírja alapon. Jelenleg is az van bent, 36k km-t futott eddig, gömbfej nem mozdul, a szilentek sem, és nem is nyikorognak hidegben sem. A másik oldalira leszek igazán kíváncsi, mert az még nem volt nálam cserélve. A gömbfej abban is jó, de hidegben már nyekkennek a szilentjei. Lehet, hogy csak kifogtam, de azért elgondolkoztató.
Árazásban most van legalul a 166, ami azt jelenti, hogy kb 1-2 éven belül kihullik a férgese, aztán szépen elkezd menni az ára felfelé. Bár otthon nincs ára az autóknak.
Don Gombóc2015-12-04 08:06:18 // 77981
Köszönöm szépen !!!
Azért itt vagyok és figyelek! :-)
Néhány szösszenet.
Sajnálatos hogy ilyen felesleges vitákká fajultak itt a hozzászólások, bár vitathatatlan hogy mivel az idő is elmúlt a típus felett, így a lehetőségek is megváltoztak ami a javításokat illeti.
Az első időkben még amikor gyártották a 166-osokat igen jó bontott cuccokat lehetett beszerezni hozzájuk, sőt sokszor a bontott holmik jelentősen fiatalabbak voltak mint a már tulajdonunkban lévő autók. Ugyan is akkor még hoztak be olyan túltárolt és bemutató autókat amikben pár ezer kilométer volt, így a cuccok is tök újak voltak.
Sajnos ennek vége lett, ezt tudomásul kell venni.
Marad az új alkatrész, ami vagy gyári vagy után gyártott.
Az után gyártottak között is van sok ami olyan jó mint a gyári, mert azt is olyan beszállítók készítik, akik más gyártóknak a gyári beszállítójuk.
Nálam ez a gyári istenítés és után gyártott fikázás nem jön be, persze azok közül is ki kell választani a jobbik fajtát.
Azzal is tisztában kell lenni, hogy a 166 bár kiöregedett, és megszűnt a gyártása, de az alkatrész árak ugyan olyan drágák hozzá mint más típusú kategória társaié, és ez így is marad.
Tehát vezetésbiztonsági cuccokból csak jó újat érdemes bele tenni, fék, kormány, futómű.
A többivel lehet variálni.
Még annyit azért hozzátennék, hogy kár egymást piszkálni, mert aki szereti vagy tudja szerelni az autóját, az hagy csinálja, ezért nem lehet illetve nem illik piszkálni a másikat.
Külső belső dizájn? Hát ízlések és pofonok. :-)
A típus védelmében még annyit, hogy a 166 még mindig tartalmaz olyan műszaki megoldásokat, amiket a mai napig nem csináltak meg más prémium márkák, és jelenleg is nagyon jó műszaki megoldások ezek. Pl. fék, futómű.
Ja hogy valakinek pl. 150 ezer valós kilométer van a kocsijában, és már cserélni kell a kettős tömegű lendkereket meg a lengőkarokat, az sajnos így járt, mert valójában annyi van a kocsijában. :-)
Még annyit hogy sok mindenre meg van a válasz ebben a topicban már régről, és illik visszanézni, használni a keresőt, mert rengeteg dolog fent van írásokban képekben.
Ugyan is lehet hogy az újonnan feltett kérdésre azért nincs válasz mert aki tudna válaszolni vagy nem fórumozik már, vagy éppen nem ér rá.
Azért itt vagyok és figyelek! :-)
Néhány szösszenet.
Sajnálatos hogy ilyen felesleges vitákká fajultak itt a hozzászólások, bár vitathatatlan hogy mivel az idő is elmúlt a típus felett, így a lehetőségek is megváltoztak ami a javításokat illeti.
Az első időkben még amikor gyártották a 166-osokat igen jó bontott cuccokat lehetett beszerezni hozzájuk, sőt sokszor a bontott holmik jelentősen fiatalabbak voltak mint a már tulajdonunkban lévő autók. Ugyan is akkor még hoztak be olyan túltárolt és bemutató autókat amikben pár ezer kilométer volt, így a cuccok is tök újak voltak.
Sajnos ennek vége lett, ezt tudomásul kell venni.
Marad az új alkatrész, ami vagy gyári vagy után gyártott.
Az után gyártottak között is van sok ami olyan jó mint a gyári, mert azt is olyan beszállítók készítik, akik más gyártóknak a gyári beszállítójuk.
Nálam ez a gyári istenítés és után gyártott fikázás nem jön be, persze azok közül is ki kell választani a jobbik fajtát.
Azzal is tisztában kell lenni, hogy a 166 bár kiöregedett, és megszűnt a gyártása, de az alkatrész árak ugyan olyan drágák hozzá mint más típusú kategória társaié, és ez így is marad.
Tehát vezetésbiztonsági cuccokból csak jó újat érdemes bele tenni, fék, kormány, futómű.
A többivel lehet variálni.
Még annyit azért hozzátennék, hogy kár egymást piszkálni, mert aki szereti vagy tudja szerelni az autóját, az hagy csinálja, ezért nem lehet illetve nem illik piszkálni a másikat.
Külső belső dizájn? Hát ízlések és pofonok. :-)
A típus védelmében még annyit, hogy a 166 még mindig tartalmaz olyan műszaki megoldásokat, amiket a mai napig nem csináltak meg más prémium márkák, és jelenleg is nagyon jó műszaki megoldások ezek. Pl. fék, futómű.
Ja hogy valakinek pl. 150 ezer valós kilométer van a kocsijában, és már cserélni kell a kettős tömegű lendkereket meg a lengőkarokat, az sajnos így járt, mert valójában annyi van a kocsijában. :-)
Még annyit hogy sok mindenre meg van a válasz ebben a topicban már régről, és illik visszanézni, használni a keresőt, mert rengeteg dolog fent van írásokban képekben.
Ugyan is lehet hogy az újonnan feltett kérdésre azért nincs válasz mert aki tudna válaszolni vagy nem fórumozik már, vagy éppen nem ér rá.
Béci Ɨ|ѯ2015-12-04 07:20:14 // 77980
Nekem volt korábban Bridgestone Potenza, azok is csak két szezont bírtak. És nem is tapadtak olyan, hű de jól.