forrasr2016-10-01 20:35:30 // 79729
jobbos valamiért több, 24.726Ft
forrasr2016-10-01 20:33:17 // 79728
Lekérdeztem az Autocentrum Szabónál az alkatrészt, gyáriban van, rendelhető. Balost kérdeztem le (60629468) 15.400.Ft/db (www.alkatreszlink.hu)
Totti (NagyVad)2016-10-01 18:40:42 // 79727
Bocs most olvastam vegig hogy a fem resz kell .
Totti (NagyVad)2016-10-01 18:36:48 // 79726
Ugyan az van benne mint az elol levo gumi. Le kell furni a ponthegesztest es lehet cserelni benne a gumit.
zümi1662016-09-30 17:16:07 // 79725
Hali, ott még nem, van pár kör, azokat még lefutom, aztán az következik.
gecsa2016-09-30 14:06:09 // 79724
Megvan, szépen be volt hajtogatva az aksitálca alá.
Bilux2016-09-30 11:52:26 // 79722
Honnan van az új vég?
gecsa2016-09-30 08:48:04 // 79721
Új gyári, de a 3.2 V6 gyárija. Kicsit jobban illeszkedik a lökös ívéhez a vég.
Demecsab2016-09-30 08:08:23 // 79720
Akkor hétvégén forrasztás lesz. Egyből telibe. :)
Gecsa, a kipufogó véged gyári? Mitől olyan fényes? Az enyém nem olyan. :)
Gecsa, a kipufogó véged gyári? Mitől olyan fényes? Az enyém nem olyan. :)
forrasr2016-09-29 20:01:48 // 79719
Szia, 4 éve én még találtam utángyártottban 13 ezer körül volt darabja, Birth márkájú, de a dobozban gyári pajzsos jelölésű alkatrészek voltak, még ki sem volt köszörülve belőle a jelvény. Ebayen nem nézted esetleg?
gecsa2016-09-29 14:41:48 // 79718
gecsa2016-09-29 13:34:58 // 79717
Dettó, csak én szerelőre bíztam. Ki lehet szedni a potit is, de hidd el, hogy azt te nem akarod.
zümi1662016-09-29 13:17:09 // 79716
Okés köszi szépen. Remélem jobb állapotban vannak mint az enyémek.
pettinke2016-09-29 12:24:51 // 79715
én nem szereltem ki semmit. szépen bemásztam fejjel előre a lábtérbe, elcsípkedtem a lábakat, lecsupaszoltam a drótokat és zsugorcsővel leszigetelve egyenesbe forrasztottam. ez volt olyan 3 éve. azóta nyugi van.
Demecsab2016-09-29 11:25:57 // 79714
Na eddig tartott az öröm, megint rossz a gázpedál jeladóm. Vasárnap a csatlakozó érintkezőit összenyomtam rögtön jó lett, de tegnap megint hiba. Most hiába próbálkozom a csatlakozó bűvölésével nem segít. Te hogy forrasztottad össze? Gondolom kivetted a gázpedál potmétert. Ez kiszerelhető magában, vagy kompletten ki kell venni a pedálokat? Nagyon bajos szerelni azt már látom.
Tényleg, jó villamossági szerelőt keresnék Budapesten vagy a környéken. Javaslatok?
Segítséget köszönöm!
Tényleg, jó villamossági szerelőt keresnék Budapesten vagy a környéken. Javaslatok?
Segítséget köszönöm!
András bácsi2016-09-29 10:35:12 // 79713
Megnézem otthon: lehet, hogy maradt ilyen.
zümi1662016-09-29 10:10:49 // 79712
Üdv Uraim!
Egy igen kellemetlen helyzetbe csöppentem, lengéscsillapítókat kellett cserélnem, s kiderült hogy hátsó toronyszilentet újonnan égen-földön sehol nem lehet kapni. Se utángyártott, se gyári, semmi. Márkakereskedők se tudnak segíteni. Bontottakat nézegettem, de azok is hasonlóan el vannak rohadva, mint az enyém. Fl előtti 2000-es 66-ról van szó. Volt már ilyen gondotok?
Egy igen kellemetlen helyzetbe csöppentem, lengéscsillapítókat kellett cserélnem, s kiderült hogy hátsó toronyszilentet újonnan égen-földön sehol nem lehet kapni. Se utángyártott, se gyári, semmi. Márkakereskedők se tudnak segíteni. Bontottakat nézegettem, de azok is hasonlóan el vannak rohadva, mint az enyém. Fl előtti 2000-es 66-ról van szó. Volt már ilyen gondotok?
forrasr2016-09-28 20:03:13 // 79711
nem tapasztaltam ilyet
Maxwell2016-09-28 19:56:06 // 79710
Sziasztok. Szerintetek lehet olyan, hogy a selenia WR diesel olajtól kicsivel megnő az üzemanyag fogyasztás? Mintha csere óta többet enne. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Láttam írtatok korábban több féle olajat is. Nem sokat gondolkodtam a selenia megvétele előtt mert a kis 145 JTD-be mindig azt töltöttem. 260ezer km-el adtam el bármilyen motor vagy turbo probléma nélkül.
Lehet, hogy a 166-ban legközelebb kipróbálok valami mást...
Láttam írtatok korábban több féle olajat is. Nem sokat gondolkodtam a selenia megvétele előtt mert a kis 145 JTD-be mindig azt töltöttem. 260ezer km-el adtam el bármilyen motor vagy turbo probléma nélkül.
Lehet, hogy a 166-ban legközelebb kipróbálok valami mást...
gecsa2016-09-28 12:19:51 // 79709
Elméletileg ugyanaz, de eperben meg tudod nézni cikkszámra.
Mr. Z2016-09-28 09:48:58 // 79708
Sziasztok. A 3.0 6-os váltója felmegy a 2.5V6-ra? Kuplung egyforma? Vagy azt is cserélni kell ?
atis_166jtd2016-09-27 19:40:00 // 79707
Nem kell hozzá semmi, csak ha kiveted akkor kell összehúzó. Ki kell venni a kalaptartót meg ha jól emlékszem az öveket. Ott van alatta a torony csavarjai. Alúl meg csak egy nagy és már kint is van.
gecsa2016-09-27 19:36:06 // 79706
Hátsó gátló kiszereléséhez mindenképp le kell engedni a hidat, vagy rugóösszehúzóval is ki lehet bújtatni a toronyból?
Soti2016-09-27 16:02:19 // 79705
Sziasztok!
Megkérdezem itt is hátha tudja valaki. Volna 1 nagy kérdésem! 164- alfába 93 év eleji kiadás átrakhatom e a 93 év végi gyártásúnak a motorvezérlő elektronikát? Komolyabb a felszereltsége és nem tudom hogy működne e ha csak azt rakom át. Vagy esetleg ki is nyírnám az átrakással?
Megkérdezem itt is hátha tudja valaki. Volna 1 nagy kérdésem! 164- alfába 93 év eleji kiadás átrakhatom e a 93 év végi gyártásúnak a motorvezérlő elektronikát? Komolyabb a felszereltsége és nem tudom hogy működne e ha csak azt rakom át. Vagy esetleg ki is nyírnám az átrakással?
vologya[kendács mester]2016-09-27 08:43:33 // 79704
Azért elég sok szép színben van Nagyvad. Főleg a gyöngyházasok szépek. Szerintem gyenge fénynél a Nero Vulcano nem a legszebb. Nekem inkább barnának tűnik. De ha kisüt a nap...az egészen más tészta :-)
Trumpf (NagyVad)2016-09-26 20:59:38 // 79703
Na most ha van különleges színe a NagyVad-nak, akkor az a Nero Vulcano.
gecsa2016-09-26 20:12:15 // 79702
Jhonny5 kutat, fúrja a lyukat.. 😁😁😁
vologya[kendács mester]2016-09-26 17:54:43 // 79701
Hát röviden leírom, hátha hasznát veszi valaki.
Nálam már nagyon durva (látni a képeken) a hámlás. Ezért kevertettem festéket (Nero Vulcano 814/A) és vettem lakkot is hozzá (első hiba).
- szépen lemostam a javítandó felületet
- vizes 400 -as dörzspapírral leszedtem a nagyját, majd 800 -assal (szintén vizes) menten simára (lehetett volna még finomabbra, de sok idő és úgyis csak próbálkozás volt)
- kis ráhagyással lefedtem a megóvandó felületet, nehogy azt is elbasszam ami jó :-)
- két rétegben fújtam rá a festéket több mint 50%-os fedéssel (inkább 80), rétegenként 15 per szünet
- lakkot 3 rétegben, rétegenként 25-30 perc, szinte mattullásig vártam a rétegek között
- másnap 1000 pasztával políroztam/csiszoltam kb. 2 órát összesen, szinte tökéletes volt, bár narancsos, de mehettem volna még mélyebbre a polírral.
de ami feltette az I -re a pontot az a Turtle Wax felvitele és kézi polírozása volt. Mintha valahonnan a ...nem tudom honnan hozott volna életet a lakk-ba.
Legközelebb 2 komponensű lakkal fogok próbálkozni, elvileg (és gyakorlatilag is) sokkal fényesebb alapból és keményebb (tartósabb).
Nálam már nagyon durva (látni a képeken) a hámlás. Ezért kevertettem festéket (Nero Vulcano 814/A) és vettem lakkot is hozzá (első hiba).
- szépen lemostam a javítandó felületet
- vizes 400 -as dörzspapírral leszedtem a nagyját, majd 800 -assal (szintén vizes) menten simára (lehetett volna még finomabbra, de sok idő és úgyis csak próbálkozás volt)
- kis ráhagyással lefedtem a megóvandó felületet, nehogy azt is elbasszam ami jó :-)
- két rétegben fújtam rá a festéket több mint 50%-os fedéssel (inkább 80), rétegenként 15 per szünet
- lakkot 3 rétegben, rétegenként 25-30 perc, szinte mattullásig vártam a rétegek között
- másnap 1000 pasztával políroztam/csiszoltam kb. 2 órát összesen, szinte tökéletes volt, bár narancsos, de mehettem volna még mélyebbre a polírral.
de ami feltette az I -re a pontot az a Turtle Wax felvitele és kézi polírozása volt. Mintha valahonnan a ...nem tudom honnan hozott volna életet a lakk-ba.
Legközelebb 2 komponensű lakkal fogok próbálkozni, elvileg (és gyakorlatilag is) sokkal fényesebb alapból és keményebb (tartósabb).
Peti V6 TB2016-09-26 17:31:00 // 79700
Ezt hogyan csináltad? Abszolút fényezés, vagy van valami trükkje? Csak azért mert épp tegnap begurultam a saját kocsimnál. 155 és arról is jön le a lakk. Gondoltam rosszabb már nem lehet, fújtam rá lakkot. Majd ma megnézem milyen lett. Gondolom szarabb :D De akkor is valamit házilag akarok kitalálni, mi a megoldás?
gradvolttomi2016-09-26 09:19:55 // 79699
Nekem az akksi mellé/alá elég rendesen be volt gyógyítva, először én sem találtam. Ott lesz az..!
gecsa2016-09-26 08:00:35 // 79698
Igen, ott.
vologya[kendács mester]2016-09-26 07:37:40 // 79697
Ne elkészült (majdnem) az első házi fényezésem. Sokat (bár lehet nem eleget) tanultam belőle. Én abszolút meg vagyok elégedve az eredménnyel. Bár még vár rá egy nagymosás és egy wax-olás. Hétvégén kirándulás de utána megyek a tetőt rendbe rakni.
Előtte: (könnyű volt fotózni, mert nem fénylett)
Utána:
Sajna tükröződik a garázs fala és plafonja. De majd lekapom mosás után kint a szabadban.
Látható különbség van a tető és a festett részek között :-)
Ja és Nero Vulcano 814A
Előtte: (könnyű volt fotózni, mert nem fénylett)
Utána:
Sajna tükröződik a garázs fala és plafonja. De majd lekapom mosás után kint a szabadban.
Látható különbség van a tető és a festett részek között :-)
Ja és Nero Vulcano 814A
vologya[kendács mester]2016-09-26 07:25:01 // 79696
Hátul az akkutartónál? Bár gondolom itt nézted meg először.
gecsa2016-09-25 22:17:37 // 79695
Az én autómban nem volt gyárilag cd-tár, de az ics-be be van dugva a kábele. Vajon hol lehet a masik vége?
gecsa2016-09-25 22:14:52 // 79694
Ezt feljegyzem én is, köszi.😉
gecsa2016-09-25 22:12:58 // 79693
Nekem nem segített anno, és meguntam a szívást. Mindig a legszarabbkor jött elő.
Trumpf (NagyVad)2016-09-25 21:27:54 // 79692
forrasr2016-09-25 20:22:54 // 79691
Mikor megvettem akkor volt vele gond, azóta nem -ez volt 4 és fél éve, nekem bevált a módszer. Össze is húztam a csatlakozó két felét vékony gyorskötözővel. Ha nem lett volna jó direktbe forrasztom, állítólag volt erre gyári leírás is, bár a nekem meglévő elearn-ben nincs erre vonatkozó módosítás.
forrasr2016-09-25 20:20:20 // 79690
Szívesen, örülök, hogy segített!
gecsa2016-09-25 19:15:42 // 79689
Igen, egy darabig működni fog. Én is szenvedtem vele, de végül a forrasztás lett a bizros megoldás.
Demecsab2016-09-25 16:47:27 // 79688
Nekem is sz@rakodott a gázpedál jeladóm, (Alfa 166 V6) teljesen kiakasztott, hogy ilyen hibával szívat. Olvastam hozzászólásod széthúztam a csatlakozót a gázpedálnál összébb nyomtam a csatlakozó füleket, és MŰKÖDIK az autóm! Végre reagál a gázpedálra! :)))) Nem kell szervizbe vinnem! KÖSZÖNÖM az infót Forrasr!
gecsa2016-09-24 19:38:46 // 79687
Ns, már csak egy hengert kell javulni, és kész is. 😉
Azzurro2016-09-24 11:45:04 // 79686
Hú....ez már önmagában sok... csak az a gond hogy a facelit kiadásba nagyon ritka a manuális váltó....:-( leginkább olyan érdekelne.
Azzurro2016-09-24 11:43:21 // 79685
Hú....ez már önmagában sok... csak az a gond hogy az
kepi1662016-09-24 00:21:06 // 79684
Smith2016-09-23 22:05:20 // 79683
Kikerestem itt a fórumból: Alpine SXE1725S
Coyote2016-09-23 21:50:56 // 79682
Sziasztok. Lassan el jön az idő hogy a gyári hangszorókat lecseréljem mert kezdenek tönkre menni. Van valakinek tippje milyet érdemes venni? Tipus, méret? Köszönöm szépen.
Maxwell2016-09-23 15:39:20 // 79681
Jópár hónapja volt már. Nem emlékszem pontosan. Úgy mentem oda, hogy ha szebb mint amiket addig láttam, akkor megpróbálok utánajárni a váltó dolognak. Nem volt az. Az alján láttam valamennyi rozsdát, meg talán a küszöbök végén. Feltűnő sérülésre vagy törésre nem emlékszek. Azthiszem a festés is rendben volt.
Végül nekem is AISIN autómata lett. Kicsit furcsa, hogy pörgeti a motort, de szépen vált hidegen-melegen. Egyelőre nincs vele gond. Remélem nem is lesz.
Végül nekem is AISIN autómata lett. Kicsit furcsa, hogy pörgeti a motort, de szépen vált hidegen-melegen. Egyelőre nincs vele gond. Remélem nem is lesz.
KisP2016-09-23 15:07:37 // 79680
Figyu, sztem olvasd vissza a topikot jó mélyre, rákeresve az "AISIN"-re, olvasd vissza a volt és jelenlegi tulajok észrevételeit és szopásait. Az automata váltó kényes cucc, a periodikus kötelező karbantartás hiánya gallyra teszi az egész szerkezetet, mivel nem tudhatod, hogy az előző gazdája hogy bánt vele, ebből kifolyólag a legtöbb automata már jó eséllyel beteg ebben a korban vagy betegeskedik. A javítása vagy inkább felújítása kb. annyi mintha a manuális váltónál cserélsz komplett kuplungszerkezetet + kettőstömegűt. És a másik hátránya, nem minden szerelő ért hozzá, legtöbbje csak gányol, a kézit nagyobb eséllyel lehet javítani,cserélni sikeresen.
Hozzáteszem eleinte én is automatát kerestem, mert úgy gondoltam ekkora autóhoz ez dukál, de nem úgy alakult, kézi lett.:)
Hozzáteszem eleinte én is automatát kerestem, mert úgy gondoltam ekkora autóhoz ez dukál, de nem úgy alakult, kézi lett.:)