granturismo2006-09-29 18:22:17 // 22821
Akkor vegyél bele Opel olajat és Al-CO vagy Tecnocar szűrőt.
Nekem is Opel van most benne iylen teszt olajnak. És milyen jó hogy nem a Selenia ment egyből bele.
Bálint332006-09-29 18:17:48 // 22820
Sziasztok!
Holnap csinálnék olajcserét, szerintetek milyen olajat és olajszűrőt vegyek?
(Ha lehet az olaj ne legyen horror árban, szóval Selénia kilőve)
Gondoltam pl. Texaco 10w40-re (ez volt már benne és meg voltam vele elégedve). Vélemény?
granturismo2006-09-29 17:39:34 // 22819
Az a baj, hogy a dugattyúk befűzése az pont nem a vége felé volt inkább a közepén:-((
Na mindegy mégegyszer nem téveszetem el ezt sem. Majd ha a következő boxit építem:-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-09-29 16:52:08 // 22818
Részvét....:-(
ezt én is tapasztalom,hogy a vége felé, ha az ember fárad és/vagy sietősebbre alakul a vége,akkor igen jól jönne az a rutin,ami a tevékenységet rendszeresen végzőknek megvan..
apróság,de a jobb féknél én is vagy 3x fűztem újra a fékbetét vezetékét, mert folyton kimaradt valami zárt bújtató, hol a lengőkaron,hol a féknyergen :-)
granturismo2006-09-29 16:51:17 // 22817
Az a baj, hogy nem.
Ferke2006-09-29 16:49:49 // 22816
Azért ne gondolj a legrosszabbra, annak marha kicsi az esélye, hogy a hengerfalat megsértette volna szerintem. A gyűrűtörés még végképp nem valószínű, mer annak azért sokkal látványosabb jelei vannak, nem?
granturismo2006-09-29 16:48:54 // 22815
A 8V-ben. Itt iszonyat szívás. Még szerencse, hogy van gyári gyertyakulcsom.
Ferke2006-09-29 16:47:11 // 22814
Na ez legalább 3 perc alatt kivitelezhető.
granturismo2006-09-29 16:17:36 // 22813
Még arra gondolok hogy kiveszem a gyertyákat egyenként megnézem őket. Elvileg amelyik rosszul van összerakva annak olajosnak kell lennie. Legalábbis kellene különbségnek lenni a gyertyák között.
granturismo2006-09-29 16:15:49 // 22812
Most mit csináljak? Szétverjem?
(magamat kéne)
Nincs gyakorlat. Ez az önjelölt autószerelők jutalma.:-)
pb_2006-09-29 16:06:28 // 22811
Ez nagyon nem hangzik jól, hogy +int le kell bontani szinte az egészet.(
granturismo2006-09-29 15:48:23 // 22810
Hf tömítés az kell, azt már meg is rendeltem.
Más nem nagyon.
granturismo2006-09-29 15:47:06 // 22809
Mindegy tanulópénz.:-)
Viszont megjött a vezérműszíj.
Kibontottam 2db van benne és tényleg nem Dayco. Sokkal "gumiszerűbb" az anyaga. A Dayconak inkább műanyag hatása van nem gumi.
Ha vezérműszíj csere van akkor úgyis le kell bontani jó sok dolgot, azzal kell majd összekapcsolni.
Lökös le.
Zárhíd le.
Ventik ki.
Ékszíjak le.
Vezérlés le.
Ezen túl:
Olaj le.
Hűtőfolyadék le.
Szívócsonk le.
Injektorok ki.
Hengerfejekről hűtőcsövek le.
Leömlő le.
Szelepfedelek le.
Hengerfejek le.
Karter le.
Olajpumpa le.
A hajtókarokat egyenként leszerel.
Blokkból dugó kinyom ellenőriz gyűrű megfordít.
ez 4x ugyebár.
És már mehet is össze az egész.:-)
Ha ez a hiba, de hogy itt gáz lesz az tuti, mert mégegyszer mondom ezt nem néztem mikor összeraktam. 12,5% esély van hogy jól raktam össze. Ami elég csekély és a motor füstöl tehát nem arra mutat, hogy jól van összerakva.
Vagy eltört egy gyűrű vagy mittudomén..... Na ha eltört sérült-e a hengerfal stb...
Ferke2006-09-29 15:40:02 // 22808
Igen, látszik, hogy üreges a külső fele. És mikor akarsz nekiállni szétszedni? Bameg, új hftömítés, meg ez meg az...áh..:(((
granturismo2006-09-29 15:32:47 // 22807
Az olajlehúzón nem volt semmilyen jelölés. Mondjuk nem is nagyon lehet mert üreges, egy kerek drót van benne körbe.
Ferke2006-09-29 15:30:04 // 22806
Basszus, tééleg látszik!:((((
granturismo2006-09-29 15:28:38 // 22805
A rajzon amit betettem egyértelműen látszik, hogy nem mindegy hogy hogyan áll.
Ferke2006-09-29 15:28:38 // 22804
abetyárját!:((((( Ez remek. És ez már biztos? Mármint, hogy nem egyforma az olajlehúzó két oldala?
granturismo2006-09-29 15:27:02 // 22803
Az olajlehúzó gyűrűk fordítva vannak benne. Mivel nem is nézetem, hogy kell betenni. Egyformának tűnt. A kompressziógyűrűk meg voltak jelölve, hogy hogyan kell beszerelni azok rendben vannak. Az olajlehúzót azt csak betettem aztán kész. Ezek szerint legalább egyet (inkább többet) nem jól tettem bele.
brien2006-09-29 14:42:25 // 22802
Könnyű annak akinek TS van :PP
Jata2006-09-29 14:40:46 // 22801
Este jövök Boxermatyik!
Ferke2006-09-29 14:23:37 // 22800
Lehet, hogy baromság, de nem lehet, hogy a katalizátorral van valami?
Ferke2006-09-29 14:19:17 // 22799
Mennyi volt a hc?
pb_2006-09-29 13:37:08 // 22798
Sztem nem szabadna, vagy csak nagyon rövid ideig.
pb_2006-09-29 13:36:09 // 22797
Miért pont ott? Szted bent marad az olaj az égéstérben? Nem lehet inkébb befecskendező-, vagy gyújtásrendszer? Én ezért biztos nem szedném szét. Menni kéne még vele sztem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-09-29 13:12:53 // 22796
sziasztok!
új fékbetétnek/tárcsának meddig szabad nyikorognia?
tegnapig síri csend ,de ma elkezdte és rohadt idegesítő....
remélem abbahagyja :-(
granturismo2006-09-29 12:55:24 // 22795
kando.2006-09-29 12:44:26 // 22794
Ajjajj.... :(
Miért ?
granturismo2006-09-29 12:02:10 // 22792
Az jó.
Szét kell szednem a motort még egyszer.:-(
pb_2006-09-29 12:00:13 // 22791
A CO hogyan áll?
pb_2006-09-29 11:59:04 // 22790
Mondasz valamit, de akkor sztem vagy 250-300A kellene hozzá.)
granturismo2006-09-29 11:56:25 // 22789
Elhoztam a Boxit. Be van lőve a szinkron. Szépen jár.
Ennek ellenére nem vagyok boldog. A HC érték az egekben.
Ahhoz már túl sokat mentem (100km), hogy az összerakás után ottmaradt olajra lehetne fogni.
kando.2006-09-29 11:54:53 // 22788
Van ami 16 barig mér, jó lesz ? :-PP
András bácsi2006-09-29 11:43:04 // 22787
Kivülről rá kell varrni, aztán jó lesz. :)
pb_2006-09-29 11:40:57 // 22786
Sztem 15-16-os komp jó lesz. mert afölött esetleg lefúj6ja a hfejet.)
András bácsi2006-09-29 11:33:58 // 22785
Persze, még lehet tarajon dugót is beletenni, hogy a kompresszió is nagyobb legyen. :)
pb_2006-09-29 11:29:51 // 22784
Sztem többet is ki lehetne belőle hozni.
András bácsi2006-09-29 11:29:28 // 22783
Így már értem. :)
Scott2006-09-29 11:27:41 // 22782
Bandi csak OFF-olunk, nem kell komolyan venni :)))
Scott2006-09-29 11:25:59 // 22781
Azér ha kész lesz megpróbálok nem fejreállni vele, hogy megmaradjon az utókornak :)))
pb_2006-09-29 11:22:25 // 22779
Köszi, köszi, hogy majd ott lehetek. Ha gondolod tudok én is vinni fényképezőt, így nem lesz gond, ha +adja magát a tied. Biztos vagyok benne, ha te csinálod, akkor profin + lesz építve. Sztem simán bírni fogja, mert giovanniék úgy tervezték + ezeket a motorokat, hogy még igen sok bennünk a kiaknázatlan lehetőség.
Scott2006-09-29 11:16:28 // 22778
Okés, de csak ha 10 barig van skálázva ( a jövőre gondolva ) :))
kando.2006-09-29 11:13:09 // 22777
öö.. ha kell, hozok turbónyomás-mérőt :))))
Scott2006-09-29 11:05:31 // 22776
Köszi az elismerést. Persze persze jöhetsz nézni a szerelést, ha esetleg gondolod segíthetsz is. Képek lesznek mindenképp, ha esetleg mégsem az csak azért mert elromlott a fényképező nem azért mert nem lett az egészből semmi. Apropó 5 bar turbonyomást kibírnak a gyári dugók az 1.7 boxiban ? Na majd meglátjuk..
kando.2006-09-29 11:00:26 // 22775
webes icq nem megy Neked ?
icq2go :) ??
pb_2006-09-29 10:58:07 // 22774
A 200k így 1.re nem sok érte, de lehet a többszörösét kell(ene) majd rákölteni.
Ok semmi gond.) Térj át arra sztem amit beszéltünk. Igen, innen én nem tudok válaszolni.)
kando.2006-09-29 10:55:28 // 22773
Fura is volt a zöld ,,Fluke'' (feketében láttam már, gyárit, meg a sárga a standard, itt a másik melóban is sárga gumitkoja van a True RMS Multimeter-nek :-)) ).
pb_2006-09-29 10:54:50 // 22772
Azt a qrva. Kemény gép lesz az, ugye majd teszel fel róla képeket is? Mehetek majd nézni a szerelési folyamatot? Ha kész lesz viszel majd vele 1 kört?