M-GEGE2005-10-21 12:23:19 // 
8171 
	Óraszétszedés előtt ellenőrizni kell a csatlakozót, ami ott van az óra mellett, és csak két szál van rajta (ezen a képen jobb oldalon), ezt lehet ellenőrizni anélkül is, hogy atomjaira szedjük az egységet.
HQ 
	
 
	Azmo2005-10-21 12:16:56 // 
8170 
	köszi urak! Sok a lehet, igen....meglássuk majd mi lesz vele!
	
 
	pb_2005-10-21 12:12:39 // 
8169 
	Nem biztos, hogy ott lesz a hiba.
	
 
	swan2005-10-21 12:08:09 // 
8168 
	Nem nyugtatott meg :)) De az óra igen hogy már delet mutat :)) Nincs sok hátra
	
 
	swan2005-10-21 12:06:57 // 
8167 
	Figyu! Az órához három szál csatlakozik ha jól emlékszem mégpedig rádugós csatlakozóval és után a nyákról megy mind a három szál  sarus csavaros kötéssel. Azt könnyű ellenőrizni csak ki kell hozzá szedni az órát :(
	
 
	M-GEGE2005-10-21 12:06:42 // 
8166 
	Lehet, hogy csak a csatlakozók közül lelazult vmelyik... amelyik egyszer már le volt szedve, az utána lelazulhat egy idő után. Nekem is szarakodott amikor szétszedtem...
	
 
	pb_2005-10-21 12:05:49 // 
8165 
	Lehet az halt el +int, amit kicserélt.
	
 
	Azmo2005-10-21 11:59:11 // 
8164 
	ráadásul valami nyák hátul lett cserélve, nemtom má mi volt az, mondta Bandi....basszus vajon hol lehet még hiba benne:(
	
 
	pb_2005-10-21 11:54:33 // 
8163 
	Sztem kontakthibás a műszered.
	
 
	Azmo2005-10-21 11:53:30 // 
8162 
	Sajnálom, de én azt AKAROM hogy menjen mindig, ennyi....be fogok dühödni és a picsába rendelek 300ezerért Milánóból egy órát komolyan mondom.......
	
 
	
	Nekem sem megy mindig, de a métert azért számolja (Selénia rallyn jól is jött nagyon:)). Egy-egy bukannónál feléled a mutató, a következő induláskor meg megint nem.
	
 
	pb_2005-10-21 11:40:28 // 
8160 
	Ok.
	
 
	Azmo2005-10-21 11:31:36 // 
8159 
	a tökömet se érdekel, az érdekel hogy menjen....egy éve nem megy, most végre ment....1 hetet......
pb
nem cserél mindenki mindent otthon, mert se ideje, se kedve, se szakértelme, ki ki válassza ki a magára illőt!
	
 
	pb_2005-10-21 11:27:23 // 
8158 
	Mondjuk ezt félig-meddig magamnak mondtam, de sztem, ha ő is cserével oldja + a dolgot, akkor ez kivitelezhető otthon is. Már, aki vállalkozik rá otthon.
	
 
	M-GEGE2005-10-21 11:24:50 // 
8157 
	Km-óra biztos csak kontakthiba...
60%, hogy a műszernél, 40%, hogy lent az érzékelőnél :-)
Egyébként meg örülj neki, mert ilyenkor nem pörög a km a kocsiba :-D
	
 
	pb_2005-10-21 11:23:15 // 
8156 
	Gondolom nem fog +nyugtatni, de én is.
	
 
	Azmo2005-10-21 11:22:37 // 
8155 
	mit javítsak otthon pb???
	
 
	pb_2005-10-21 11:21:57 // 
8154 
	Lehet hülyeséget kérdezek, de gari nem játszik?
Szóval nem olcsó a dolog, elgondolkodtató az otthoni javítás.
	
 
	swan2005-10-21 11:01:11 // 
8153 
	Nekem most elsősorban egy ágy jár az eszembe mert piszok álmos vagyok! Nem kellen éjszakázni :))
	
 
	Azmo2005-10-21 11:01:05 // 
8152 
	'napot!
Km órám kb eddig bírta....nagy bukkanónál leesik a mutató, mintha nem kapna jelet, majd visszaáll rendesbe ahogy kipihente a bukkanót......roppant ideges vagyok!
Na a csepeli kardán felújítóba megcsinálják a az egész felújítást 24 ezerért, ebben a beszerelés is benne van, igaz az egyik cucc nincs meg, de abba az irányba nem kotyog a kardán, szal a egy kereszt 10rongy, szal kettő 20 rongy, plussz 4 asszem a ki-be szerelés....
	
 
	pb_2005-10-21 10:55:16 // 
8151 
	Á előfordul, elvégre péntek van. Már mindenkinek a hétvége jár az eszébe.
	
 
	swan2005-10-21 10:16:51 // 
8150 
	Ok! Nem neked szántam bocsi! Csak egy kicsit szétszort vagyok ma reggel. A melóból is elaludtam.
	
 
	pb_2005-10-21 09:16:43 // 
8149 
	Én tudom nekem nem kell mondani. Egyébként biztos, hogy nem érnek + annyit.
	
 
	swan2005-10-21 08:44:33 // 
8148 
	Vigyázz! Nem biztos, hogy megérnek annyit. Nagyon nézd meg őket!
	
 
	kando.2005-10-20 23:38:00 // 
8147 
	Nem baj, ilyen későn ez már bocsánatos bűn :-)))
	
 
	GEORGE2005-10-20 23:17:06 // 
8146 
	Apróságokkal ilyen későn már ne foglalkozzál :-))
	
 
	pb_2005-10-20 23:15:38 // 
8145 
	Nézd + jobban másfajta, pl. nem szélesedik ki hátul.
	
 
	M-GEGE2005-10-20 23:15:22 // 
8144 
	"milyénken"  ??? Úristen... késő van.
Át kéne iratkoznom magyar szakra.
"Biztos megálnám a hejem"  ;-)
	
 
	M-GEGE2005-10-20 23:13:54 // 
8143 
	Ebből a képből nem is látszik a küszöb :-D
De szerintem ilyen van a milyénken is...
	
 
	pb_2005-10-20 23:11:39 // 
8142 
	A kerék, lökösök, és a küszöb.
	
 
	M-GEGE2005-10-20 23:07:25 // 
8141 
	Mi azon a zender optika? 
Nincs rajta semmi, csak ki van szedve a rács a rendszámtábla fölötti részről (ami nem is olyan rossz). Szerintem az a zender optikás amit a 8K-nál linkeltem be, aminek van egy kis hókotró az alján!
	
 
	pb_2005-10-20 22:39:42 // 
8140 
	Az 1. jelölt 1 QV néhány gyári extrával, mint bőr Recaro, ill Speedline kerék. Vizsga elég kevés van rajta sejtethet valamit. 
A 2. jelölt, ahogy már mondtuk 1 P4 Zender optikával(+jegyzem a 33-nak nem áll annyira jől, sztem a gyári sokkal jobb), eléggé fényezik, úgy, hogy ezért lehet gyanús.
Nem tudom mennyire vagy tisztában a 33 típusbetegségeivel, de, ha komolyan fontolgatod a vétel min2-t alaposan + kell nézni, főleg a P4-et. Szvsz én még várnék ezekkel a verdákkal, mert már elég régóta árulják őket, fog még lejebb menni az áruk, főleg, hogy az 1ikről lefogy a műszaki nem sokára.
	
 
	pb_2005-10-20 22:21:32 // 
8139 
	Akkor én nyerő lehetek, mert a 10-ből 1 nálam van.
	
 
	pb_2005-10-20 22:20:28 // 
8138 
	Teljes mértékben 1et értek.
	
 
	Gery832005-10-20 20:19:33 // 
8137 
	Köszi a válaszokat!
Asszem erről az ötletről egyelőre leteszek!
Ennyire most nem akarom szétvágni a kocsit!
	
 
	Rumi2005-10-20 16:54:52 // 
8136 
	akkor megnyugodtam, mert en nem hallottam eddig erröl a 10 darabos limitält szeriärol. es akkor az a 150Le is csak a chip miatt van. de ettol függetlenül örülnek ha mondanätok minel töb infot ezek közül vmelyikröl/mindegyikröl mert jövö honaptol vmelyiket/mindegyiket:p a garäzsomban akarom minden este lätni: 
egyik jelölt, 
a masik, 
vagy ez, ill. az a zender optikäs is megfelelne, ha amugy pöpec ällapotban van
 
	
 
	
	Szerintem meg ez igenis annyira különleges ,hogy csak 1 készült belőle!
Az összes többinek más volt az alvázszáma!!! :-D
	
 
	norbee2005-10-20 16:47:15 // 
8134 
	Bálint
Mi van a vassal?
10 darabos széria. Ehh... :D
	
 
	
	Erről volt már szó v.melyik topicban (adok-veszek/autóvásárlás). Csak egy zender optikai tuning van rajta, amúgy sima p4-es.
	
 
	kando.2005-10-20 16:27:53 // 
8132 
	Szerintem a srac elegge el van tevedve es ossze-vissza ir mindenfelet.. Hacsak nem igy akarja eladni az autot, hogy elhiteti a vevovel, hgyo valami ritkasagot vesz, kozben meg egy tok atlagos 33... :-))
Amit meg adott esetben lehet javitani boven, mert szet van rohadva, nem muxik a fele cucc benne stb..
De van itt a listan, aki nalam is tapasztaltabb es tajekozottabb :-))
	
 
	Rumi2005-10-20 16:25:07 // 
8131 
	igaz 
ez (marmint hogy csak 10 db-ot gyartottak belöle)?
vagy egyältalän tud vki vmit erröl az autorol
vagy 
erröl 
	
 
	kando.2005-10-20 15:52:12 // 
8130 
	Ilyen betetem van most nekem is, zacsiban :-))
De akkor lehet, hogy a kormosba sem jo.. na mindegy, majd valaki kesobb megveszi :-))
	
 
	bb182005-10-20 15:44:38 // 
8129 
	ez igaz, ezzel kell kezdeni, csak annyira egyértelmü nekem, hogy eszembe sem jotott, hogy még nem történt meg.
	
 
	bb182005-10-20 15:43:29 // 
8128 
	a fékhatás igazábol az elsö fékeken mulik. én jártam évekig olyan autoval amire hátulra nem tudtam csinálni féket, és trélert is huztam vele. 
namost az elsö keréken nincs fékerö szabályzás. 
akkor mi van ?
tanmese :
az alany nissan patrol. volt belöle egyszerre 3 darab. egy utcai, egy verseny, egy alkatrésznek. az utcai és a verseny a motor és hajtásláncban tökéletesen egyforma volt, még menetteljesitményre is. pedig cserélgettem a karburátoraikat meg mindent.
egy különbség volt : a versenyben jurid gyári minöségü fék volt mig az utcaiban galfer. és itt volt a csoda, ugyanis ég és föld volt a kettö amikor meg kellett állni.
az alfába is ezt tettem és azota minden automba. még nem volt bajom vele csak ha elfelejtettem megnyomni. dehát az ugye nem rajta mulott...
	
 
	pb_2005-10-20 15:40:38 // 
8127 
	1.-nek fékfolyadékot kéne cserélni.
	
 
	pb_2005-10-20 15:37:20 // 
8126 
	Sztem az nem lesz jó neki.
	
 
	bb182005-10-20 15:34:50 // 
8125 
	valoban a polifoam a jo, mert zárt cellás anyag.
az elöttem szolo tanult kollégákhoz csak egy kiegészités :
azért van ráragasztva a lemezre, hogy a nagyobb frekvenciás rezgézeket a saját sulyánál fogva kioltsa. én a polifoamot is oda szoktam ragasztani. nem nagy csoda, vastagon alvázvédö és belefektetve, lesulyozva egy napig. ha külön jot akarsz, ugyanezt az ajtolapok belsö oldalára és akár a tetölemezre is megcsinálhatod. ha teljesen szét van bontva a bele akkor az anyagot a hátso szélvédö aljátol az elsöig fektesd bele, betakarva a kardánboxot is.
	
 
	kando.2005-10-20 15:28:44 // 
8124 
	Esetleg nem-e a munkahengerrel lesz gond vagy a fekero-elosztoval...
Uj betetek vannak Marklar kolleganal jo aron, visszajelzo zsinorral egybeepitve :-)
	
 
	bb182005-10-20 15:28:09 // 
8123 
	a P4 tulképp egy automata összkerékkapcsolos, az SW kézi kapcsolásu. a kardánban és a váltotoronyban különbözik csak.
( szerintem )
	
 
	bb182005-10-20 15:26:42 // 
8122 
	már attol függ, hogy mi az oka a hatáscsökkenésnek. egy jo betét érezhetöen más mint egy butábbik.
( néhe ijesztöen más !! )