kando.2005-09-23 11:20:30 // 7071
	Nekem asszem aktuális lesz egy új tárcsa, de akkor inkább Marklart keressem vagy először nézzek egy ricambi CD-t, amiben talán benne van a cikkszáma a cuccnak?
Tehát a td-s tárcsa maszívabb vagy átmérőre másabb...
	
pb_2005-09-23 11:04:15 // 7070
	Ja azt hittem, a kuplungtárcsáét kérded.
	
vivalfa2005-09-23 10:22:50 // 7069
	Még nem tudom mi lesz helyette.
Az a helyzet, h sajna a közeljövőben nem fogok tudni annyit áldozni rá, amennyi a fentartásához kell (vettem házat hitelre: felújítás+15 év kemény törlesztés...) és nem szeretném a kertben rendszám nélkül elrohadni látni, inkább kerüljön jó kezekbe, ha már ennyi ideig egy rakat pénzt ráköltöttem. A sors iróniája, hogy most olyan állapotban van, hogy jó ideig nem lesz vele galiba, és soha nem is volt.
Ma megyek állapotfelmérésre (www.alfetta.hu szerelőgárdához), így azt is meg fogom tudni mondani, ha gáz van vele.
Röviden ennyi; szomorú vagyok, de az élet ilyen is tud lenni...
	
granturismo2005-09-23 10:22:00 // 7068
	vivalfa
Mi lesz helyette?
	
Marklar1552005-09-23 10:16:32 // 7067
	Sajna nincs rajta cikkszám...
Valeo s olyasmi, mint ami a képen van.
	
bb182005-09-23 10:14:07 // 7066
	Urak !
Ki tud pesten vonohorgost ( a Kis Jozsiék nem veszik fel a telefont ) ?
	
granturismo2005-09-23 10:13:57 // 7065
	vivalfa
Mi lesz helyette?
	
granturismo2005-09-23 10:12:45 // 7064
	Igazából Marklar-tól kérdezném a cikkszámot. Csak van rá írva valami.
	
pb_2005-09-23 09:54:25 // 7063
	Sajnos most nem tudok cikkszámot mondani. Sztem a hétvégén kiderítem a cikkszámát, remélem sikerül. 
Tehát, akkor azt mondod, hogy az 1.8 TD-ben lévő tárcsa átmérője is 20-as?
Mindenesetre köszi a fáradozásokat.
	
vivalfa2005-09-23 09:53:03 // 7062
	Sziasztok!
Sajnos ~ 5 év után eladósorba került a sárkányom. Részletekért kérdezzetek bátran; nem árulok zsákbamacskát. Képek az oldalamon.
 
Ez van...
Szebb napot mindenkinek
	
granturismo2005-09-23 09:45:19 // 7061
	Mi a cikkszáma ennek a tárcsának?
19es a giulietta meg a 75-ös de az meg 215mm-es.
minden boxer 24-es, sud, 33, 145/6, de a 45/6 tárcsája is más mint a 33 és a 1.8 VM TD is más cikkszám de a méret stimmel.
	
Marklar1552005-09-23 09:25:25 // 7059
	Lemaradtam.
Most jó é a kuplung tárcsa?
Egyébként (kép alapján9 van 2db ilyen kuplung szerkezetem is!
Valeo...
	
pb_2005-09-23 09:12:11 // 7058
	+előztél épp, akartam írni 1 emilt, ebben a témában. Szóval, akkor nem lesz jó neki. Esetleg + tudod mondani, hogy a 20-as átmérőjű 19 fogas tárcsa mihez/mibe való?
	
bb182005-09-23 08:54:02 // 7057
	a diesel erösebb és a külmérete más ha jol tudom.
	
granturismo2005-09-23 08:52:42 // 7056
	Elvileg a tiéd is 24-es, de a benzinesek 24-ese nem jó a dieselbe. Legalábbis a diesel tárcsa cikkszáma mindig más mint a boxereké.
	
kando.2005-09-22 23:40:49 // 7055
	Ja, igen, látom :-)
Holnap kiderítem, a 19 jó-e a pörgős kormosba ;-)
	
pb_2005-09-22 23:35:30 // 7054
	Nem az a kuplungtárcsának az, a része ahol felmegy a nyelestengelyre, vagyis a közepe, épp látszik a képen.
	
kando.2005-09-22 23:30:42 // 7053
	Amit mondtál, hogy 24 fogas, az a ,,villák'' száma, középen ? Ami a másikon 19, ha jól emlékszem a számokra...
	
pb_2005-09-22 23:25:39 // 7052
	Ez az enyémbe való. A piroson cserélődött tavasszal, a komlpett kuplung.
	
kando.2005-09-22 23:22:11 // 7051
	Szóval így néz ki :-)
Ez a Tiédbe való vagy ez a Marklartól vett darab ?
	
pb_2005-09-22 23:19:55 // 7050
	
	
pb_2005-09-21 23:12:01 // 7049
	Ez ok. Ugyanilyen a csíklámpásé is, sajnos volt már a kezeim között.
A "..valamilyen gyári beállítás szerint.." alatt azt értettem, hogy 1ik esetben sem engedi rá ua. a fékerőt a hátsó tengelyre, mint az elsőre, csak x%-át. Nem tudom a 33 milyen van, de mintha hallottam volna, hogy létezik ilyen is.
	
Barni1472005-09-21 21:39:08 // 7048
	"Egy szó mint száz , a fékerő szabályzó hatása akkor "érezhető" , ha több súly kerül a kocsi hátuljába."
Mindig érezhető, pontosabban az a jó hogy ha nem veszed észr hogy működik, mert akkor jól müködik. Nah énis megaszontam.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-09-21 21:21:14 // 7047
	Legalább kiderült az igazság!
A 145 csak egy "33 Futura"!  :-p
	
KisP2005-09-21 20:56:51 // 7046
	
	
kando.2005-09-21 20:15:13 // 7045
	összefoglaló
már írni sem tudok... :-)
	
kando.2005-09-21 20:11:27 // 7044
	Na, kettőtök összefogallójából már lassan megértem, hasznos cucc ez :-))
	
Scott2005-09-21 20:05:35 // 7043
	"..valamilyen gyári beállítás szerint.." . Nem kell semmi bonyolultra gondolni, egész pontosan röhejes a működése, legalábbis az enyémnél, de gondolom a csíklámpásé sem különb ( dobfék ) :
 szóval kiáll egy hosszú fém "pálca" középen egy "kunkorral" a fékerő szabályzóból, ami rugóként üzemel és egész egyszerűen felfekszik a hátsó hídra. Ha megpakolod a kocsi csomi tartóját, vagy beülnek többen hátra, akkor az egész hátsó híd megnyomja ezt a rudat, ami jobban nyitja a fékerőszabályzót, ergo több olajat enged át, jobban fékezi a hátsó kerekeket. Egy szó mint száz , a fékerő szabályzó hatása akkor "érezhető" , ha több súly kerül a kocsi hátuljába.
 Na ezt jól megaszontam :)))))
	
pb_2005-09-21 14:33:39 // 7042
	Ez az, hogy nem volt ez hülyeség, én beszéltem félre.
	
Tomee2005-09-21 14:07:28 // 7041
	Ugyan, semmi baj! Fogok én még sokkal nagyobb hülyeségeket kérdezni:))
	
pb_2005-09-21 11:02:51 // 7040
	Jogos hülyeséget írtam. A fékerőszabályzó a két tengely között osztja a fékerőt, valamilyen gyári beállítás szerint, a terhelés függvényében. Tehát ha kidobja az autóból, akkor a hátsó tengelyre is ugyanakkora fékerő hat mint előre, ezért előbb + fog csúszni a kerék, és könnyen kitörhet a hátulja.(fékezésnél, az 1. tengelyre terhelődik a tömeg, így a hátsóhoz sokkal kisebb erőre van szükség, ahhoz, hogy +fékezze, szaknyelven nem tudom leírni, ezt majd leírják azok, akik jól értenek hozzá)
	
granturismo2005-09-21 09:19:51 // 7039
	Giovanni!!:-)))
Mondtam már, hogy imádlak?:-)))))
	
Tomee2005-09-20 23:35:44 // 7038
	"Egyébként a két oldalon a fékerő +felelő elosztásában felelős, a terhelés függvényében."
Lehet, hogy most tudatlannak tűnök majd, de az is vagyok:) A fékerőelosztó nem ez első és a hátsó tengely kerekei között osztja el az erőt? Vagy kettő van belőle, mindegyik oldalhoz egy?
	
pb_2005-09-20 23:00:11 // 7037
	Sejtettem, azokhoz is volt már szerencsém jópárszor. Lassacskán kezdem írni a tanulmányt.
	
pb_2005-09-20 22:58:50 // 7036
	+ kell próbálni 1 db-al hátha bejön. Bár nem tudom melyik verdának, van még így kialakítva a ez a rész. Esetleg L+K-nál rá kell kérdezni, vagy bontózni kéne, hátha szerencséd lesz.
Nekem 1 db se volt alul, és oldalt is csak minimális mennyiségű, mert valamelyik gyökér spórolt, és inkább felrakta lemezcsavarokkal. Mi bontóztunk 1 garnitúrányit, és felezni is kellett, így csak 3-ra maradt, 1-et lemezcsavarral kellett felraknom. Sajna így is a fele hiányzik. Ebből is csak a bontó játszana, ill. az L+K-s ember mondott olyat, hogy 128Ft/db, de 10db a legkisebb rendelési tétel, és ki tudja 1általán +érkezik-e.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-09-20 22:56:11 // 7035
	pb_
cseppet zagyva voltam: a 2. felvonásban a spoilert alulról rögzítő korongokról van szó! :-)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-09-20 22:50:32 // 7034
	Szóval akkor "nemjó a ladájé?" :-)
Ja,ismerem ezt a szitut de úgy vagyok vele, ha 1x végre-valahára 
rendbetenném azt az ominózus küszöb-padlólemez sávot és várhatóan nem bolygatom 1 darabig ,akkor megérdemelné azt az  darab újat.
A kakaság ott van,mint pl. a küszöbbspoilereimnél.
Egész nyáron le-fel szedegettem ,csak oldalanként 2*2 db-bal,
hogy egyszerűbb legyen...
Ne elég annyi,hogy a 12 ből vagy 7-et már elhagytam :-(
	
pb_2005-09-20 22:37:22 // 7033
	TSá!
Az a baj, az ilyen műanyag szutykokkal, hogy, 1részt nem lehet kapni, vagy, ha igen, horror árban van. Nem tudom melyik kommerszé lenne jó, mi visszatettük a pirosba, tulképp a csövek tartják a helyükön.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-09-20 22:31:19 // 7032
	szeva, fékszagértő! :-)
úgy volt,
ahogy mondtad, a fékcsöveket alulról rögzítő 
műanyag cuccok miután nagynehezen kijöttek,
vissza már  nem nagyon akartak menni, legalábbis nem valami passzentos.
Kérdés: amíg le -fel szedegetem a padlólemez-kutatásokhoz ,addig
jó ez így,de a végén cserélni akarom ezeket a műa. szarokat.
Szabvány kommersz vagy peciális Alfa-Romeo ?  :-)
	
pb_2005-09-20 22:15:00 // 7031
	Féktéma, ezt a témát nagyon szeretem. Sztem tökélestes a dobfék, hátra, bár még nem próbáltam olyan példányt. Hacsak nincs kedved legózni. A fékerő-elosztót pedig ne hajítsd ki, mert váratlan helyzetekben, váratlan dolgokat produkálhat. Egyébként a két oldalon a fékerő +felelő elosztásában felelős, a terhelés függvényében.
	
kando.2005-09-20 22:08:58 // 7030
	pb_ !
Vajon van értelme esetleg olyannak, hogy a hátsó kerekeken is tárcsafék legyen ? Vagy, hogy a fékerő-szabályozót kihajítsam a gépből, hogy ne legyen még egy cucc, ami berohad idővel ?
:-))
	
Barni1472005-09-20 19:00:59 // 7029
	Thenx ! Megjött! Frankó! Örrökényitós!
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-09-20 16:32:45 // 7028
	Scott
Köszi a javaslatot! 
Igen,nekem is a gumi alatti dugattyú-rész tűnt nyekergősnek.
Akkor én is "beljebb megyek"  a WD40-nel.
Eddig csak a pedáltengelyt fúkáltam ,úgy lácc a gummi alá is be kell nézni!
	
giovanni2005-09-20 16:15:10 // 7027
	Töltsd fel :))))))))))) és eltűnik ;-)
	
pb_2005-09-20 15:44:09 // 7026
	De, azért alakul a dolog?
	
granturismo2005-09-20 15:30:22 // 7025
	Sziasztok.
Sajnos még mindig nem jó a digitklímám.:-( Tegnap este még 2 szál vezetéket húztam a gyári kábelkötegbe. Ezt a nyavajás NO GAS hibajelzést akarom kiirtani.
banyus
Tegnap postára adtam a temosztátot.
	
pb_2005-09-20 14:32:31 // 7024
	Csatlakozásokat, +tisztítani.
	
Tomee2005-09-20 14:00:58 // 7023
	Hali srácok!
 Tippeket várnék arra vonatkozóan, hogy mitől lehet, hogy időként a fordszámmérő kevesebbet mutat a valósnál? Ált. 800 körüli alapjáratot mutat, de néha csak 5-600-at. Nem hinném, hogy a gyújtás lenne rossz, mert a kocsi hangaj is jó és az ereje is megvan. Csak lassabban megy fel a fordszámmérő és kb olyan arányban mutat kevesebet, mint alapjáraton. Hol van az 1.4es injektoros boxerekben a jeladó? Vagy mit érdemes megnézni?
	
Scott2005-09-20 13:58:50 // 7022
	Ezt a nyekergést nekem is csinálta. Nehezen de rájöttem mi nyekereg: nem a pedálsor tengelye, hanem a kuplung-munkahenger csinálta. Egész pontosan az a tengely, amit a pedál belenyom a hengerbe. Tréfásan hangzik, de így volt. Fújtam wd40-et a munkahengeren lévő gumiharang alá, jól befújtam ezt a tengelyet és azóta csend van :))
	
Online tag
2
		Vendég2
391


