pb_2011-01-20 23:17:37 // 75871
Bele kell tenni 1 normálisat, szvsz felesleges szögelni.
G-Burt2011-01-20 23:15:13 // 75869
Tavaly kuplungcsere után emiatt lett még egy szétszedésem. A villa ráült a fém bizbaszra amire felcsúszik a kinyomó, és ahogy verdesett letörte + beszakadt a szerkezet is. A kinyomó darabokban jött ki, a szerkezet széthajlott.
De amit nemrég bontottunk el abban is ez volt a hiba. A stift letört, a szerkezet beszakadt (3 rugó tört ki belőle, a többi elhajlott) és a kinyomóból csak egy fém gyűrűt találtunk benne.
De amit nemrég bontottunk el abban is ez volt a hiba. A stift letört, a szerkezet beszakadt (3 rugó tört ki belőle, a többi elhajlott) és a kinyomóból csak egy fém gyűrűt találtunk benne.
pb_2011-01-20 23:14:52 // 75868
Gyerekek, nem tanultok, a +felelő nevelés a kulcsa mindennek.)))
Kristyon2011-01-20 23:13:36 // 75867
Írtak valamit a Szimultán befecskendezési rendszerről, hogy ez az, de hiába olvastam el róla a cikket nekem még mindig úgy jön le, hogy egyszerre nyitja a 4 injektort. az ECU-ról lejön egy vezeték és elágazik 4 injektor felé.
ANGER2011-01-20 23:11:35 // 75866
egyébként nem kell abba menetet vágni,egyszerűen belehelyezel,egy megfelelő hosszúságú csavart,majd azt rögzíted egy keskenyebb anyával,a normál anya csak távtartó lenne,az meg ismét nem várt problémát eredményezne.
szerintem
szerintem
Kristyon2011-01-20 23:10:05 // 75865
Az már nekem is rendesen el van kopva. Mikor cseréltem a kuplung szerkezetet nem tudtam, hogy a kívülről a harang irányába lehet beütni azt a pöcköt. Így egy vezető sínt kapott a kiemelő villa kívülről, hogy ne billegjen jobbra-balra. Képeket a 2010-07-19 20:47:17 hozzászólásban találsz.
ANGER2011-01-20 23:09:12 // 75864
én mikor váltót cseréltem akkor kellett rádöbbennem ,hogy nem is volt stiftem,nem is volt gondom vele.
G-Burt2011-01-20 23:08:39 // 75863
Pedig levan, lehet, h csak az alátét esett le róla, de az is pont elég. Zörög is rendesen
ANGER2011-01-20 23:07:30 // 75862
rajta vagyok az ügyön...:-)))
ANGER2011-01-20 23:06:19 // 75861
a bajok már nagyon régóta megvannak
pb_2011-01-20 23:06:13 // 75860
Nem szokott az olyan könnyen törni.
pb_2011-01-20 23:03:01 // 75859
Akkor hajtsd amíg megy.))
G-Burt2011-01-20 23:00:39 // 75858
itt kezdődnek a bajok:D
G-Burt2011-01-20 22:59:31 // 75857
A gyújtás az nem mérvadó, azt össze lehet legózni. Hogy érted, h egy vezetékről vezérli a 4 injektort?
ANGER2011-01-20 22:58:34 // 75856
Fenyegetéssel soha nem értem el semmit,tudja,hogy úgy is a flex lesz a veszte ezért is olyan makacs.
Eladással már nem érdemes fenyegetni,tudja ő azt,hogy már senkinek sem kell.
Amúgy meg az előző tulajok fenyegették már őt eleget ezért edzett kis szemétládával van dolgom!:-)))
Eladással már nem érdemes fenyegetni,tudja ő azt,hogy már senkinek sem kell.
Amúgy meg az előző tulajok fenyegették már őt eleget ezért edzett kis szemétládával van dolgom!:-)))
Kristyon2011-01-20 22:57:47 // 75855
már a kivezetés sem ugyan az, mert más az injektorok vezérlése, nálam egy vezetékről vezérli a 4 fejet, az 1.6-nál már 2-ről, és a gyújtás is másként van más a trafó is, és ez csak kettő valami a többit még nem hasonlítottam...
ANGER2011-01-20 22:55:43 // 75854
Igen az igazság odaát van szokták mondani ,de a szomszédom csak pislogott mikor nekiálltam panaszkodni!:-D
Szellemek?
Akkor a megoldás a GhostBusters!:-)))
Nekem egyszerűen csak elkopott a technika!:-(
Szellemek?
Akkor a megoldás a GhostBusters!:-)))
Nekem egyszerűen csak elkopott a technika!:-(
G-Burt2011-01-20 22:54:08 // 75853
Urak! A kinyomóvilla stiftjét valaki okosította már meg? Megint le van törve... Arra gondoltam, h vágok menetet a váltóházba és csavarral fogatom fel.
G-Burt2011-01-20 22:52:09 // 75852
Ha a computer csatijai stimmelnek, akkor egyszerű a dolog. Csak ugye akkor immo, meg minden cserés egyben.
Kristyon2011-01-20 22:46:19 // 75851
Na ilyenbe még nem gondolkoztam, hogy 1.6 motorvezérlőt az 1.4-be, de biztos meg lehet oldani :)
G-Burt2011-01-20 22:44:24 // 75850
van egy komplett motorvezérlőm eladósorban...:D (legalábbis februárban már biztos eladó lesz)
Kristyon2011-01-20 22:40:40 // 75849
Legalább neked van annyi előnyöd, hogy 1.6-od van ott azért már más a motorvezérlő is, valamivel finomabban hangol, legalább is ahogy néztem a bekötéseket.
G-Burt2011-01-20 22:39:40 // 75848
Fenyegetni kell, eladással, felgyújtással, flexxel, egyéb eszközökkel!:D Eleinte hatásos, de sajnos hozzászoknak egy idő után:(
G-Burt2011-01-20 22:37:38 // 75846
mármint erőtlen nem volt, de baromi nehezen indult.
Kristyon2011-01-20 22:37:13 // 75845
Ezek az X akták amitől az ember falra mászik, van még egy olyan elektromos baja is, nagy ritkán mikor leveszem a gyújtást elindul a balos ablak lefelé, biztos szellemek :)
Nálad viszont az a 8bár nagyon kevés, nálam annál a hengernél volt 8 amelyiknél a gyűrűtörés, meg dugótörés jelentkezett.
Nálad viszont az a 8bár nagyon kevés, nálam annál a hengernél volt 8 amelyiknél a gyűrűtörés, meg dugótörés jelentkezett.
G-Burt2011-01-20 22:37:08 // 75844
Nekem nagy hidegben sem volt ilyen problémám, bár én amíg a mutató nem indul el, el se indulok:) Az elektronikának nem pont az lenne a szerepe, h hidegben is könnyen induljon?
ANGER2011-01-20 22:28:18 // 75843
Olyat már én is tapasztaltam,hogy hideg vagy meleg motornál teljesen mindegy sőt a sebesség is olykor általában az enyém lusta alig megy ,de van mikor magához tér és megy mint a villám,de tényleg,ilyenkor meg sem akarok állni!:-)
Az oka mint minden ez is rejtély!
Az oka mint minden ez is rejtély!
ANGER2011-01-20 22:25:40 // 75842
Ne is mond ,gyenge vagyok és nem bírom a rejtélyes dolgokat!:-)))
Igen beteges éppen ezért is csináltam vidit,hátha van rá gyógymód,végül is van quka!
Kompresszió 8bárocska mindenkinél,szóval csak minibárral rendelkezem!:-)
Tudom,hogy nincs értelme vele foglalkoznom,de az illetékes még nem jelentkezett,hogy van számomra finomsága! :-)
Várok türelmesen,csak a motor nem bírja már!
Igen beteges éppen ezért is csináltam vidit,hátha van rá gyógymód,végül is van quka!
Kompresszió 8bárocska mindenkinél,szóval csak minibárral rendelkezem!:-)
Tudom,hogy nincs értelme vele foglalkoznom,de az illetékes még nem jelentkezett,hogy van számomra finomsága! :-)
Várok türelmesen,csak a motor nem bírja már!
Kristyon2011-01-20 22:20:04 // 75841
Hát én is azért vettem, hogy ne változzon a fogyasztás, és használhassam tisztán, elvileg automata üzemmódban felismeri az üzemanyagot, és bármilyen keverékben is lehetne használni. Hidegben így elektronikával is nehezen indult nekem, sőt ha beindult, jó 10 percet kellett várni, hogy mehessek is vele, addig teljesen erőtlen volt, ha már raktam bele 10L benzint, már könnyen indult, de még úgy is kellett várni a közlekedéssel. A fogyasztást eleinte csak 2L-el emelte meg aztán hogy lett állítgatva, volt 15-20 literes fogyasztásom is, ment is mint az állat, az indítózás és az indulás viszont ugyan olyan szar volt és itt lett elegem és kivettem.
G-Burt2011-01-20 22:12:33 // 75840
Ja, h neked volt benne elektronika. Efölött átsiklottam, de szerintem azért kellet kikapcsoni, mert benzinből is máshogy adta a dolgokat. Nekem nincs benn elektronika, hidegen nehezen indul (télre visszaálltam benzinre), de melegen ugyanolyan mint benzinnel, fogyasztásban is max fél literrel volt több etanolból.
Kristyon2011-01-20 22:08:00 // 75839
Jut eszembe, akkor ingadozott nagyon ha az E85 elektronika automata módban volt és benzinnel mentem, ilyenkor mindig ki kellett kapcsolnom.
Kristyon2011-01-20 21:58:46 // 75838
alapjárat, csak nagy ritkán csinál olyat, hogy ingadozik, ez is inkább már akkor ha üzem meleg.
G-Burt2011-01-20 21:52:37 // 75837
Nem hinném, h kukák, ultrahangos tisztításra kell elvinni. Szerintem valami feloldódott a szűrő és az injektorok között, és azt bemosta. De ennek elég kicsi az esélye, szóval nem indítanék egyből ezzel:) Előtte inkább megnézném az elektronikát is, az is tud érdekes dolgokat produkálni... Alapjárat van rendesen?
Kristyon2011-01-20 21:47:35 // 75836
akkor lehet az injektorok kukák? vagy lehet még valamit kezdeni velük?
G-Burt2011-01-20 21:42:10 // 75835
Esetleg injektor lehet. Talán az etanol feloldotta benne a cuccost.
Kristyon2011-01-20 21:40:07 // 75834
Már cseréltem benzinszűrőt is meg AC pumpát is, egyébként meg mikor csinálja a jelenséget és rálépek jobban a gázra akkor megy gyorsul rendesen, csak a folyamatos egyenletes sebességet nem szereti.
G-Burt2011-01-20 21:36:26 // 75833
Ha nem cseréltél benzinszűrőt, akkor először azt nézném meg, utána meg, h nem-e dugult el valahol.
Kristyon2011-01-20 21:04:20 // 75832
Üdv urak!
Olyat tapasztalok egy jó ideje, hogy ha egyenletes sebességgel szeretnék közlekedni, többnyire melegedő (mikor már kimozdult a mutató), vagy üzem meleg motornál, kisebb sebességnél idővel elkezd berángatni (40-60 között),. nagyobb sebességnél (80-120)meg mintha egyszer csak levettem volna a lábam a gázról és elkezd lassulni, esik olyan 10-20 km/ó a sebesség, majd mintha picsán rúgták volna megindul, ugyan annál a gázpedálállásnál... 120 felett már nem csinálja, ja és nem is mindig csinálja, de amikor igen akkor az őrületbe tud vele kergetni, főleg, hogy mostanában egyre sűrűbben. Előbbre azt hittem, hogy az etanol miatt, de már egy ideje nem is tankoltam etanolt, meg már az elektronikát is kiszereltem. Tapasztalt-e már valaki ilyet, és ha igen tud-e rá valami megoldást???
Olyat tapasztalok egy jó ideje, hogy ha egyenletes sebességgel szeretnék közlekedni, többnyire melegedő (mikor már kimozdult a mutató), vagy üzem meleg motornál, kisebb sebességnél idővel elkezd berángatni (40-60 között),. nagyobb sebességnél (80-120)meg mintha egyszer csak levettem volna a lábam a gázról és elkezd lassulni, esik olyan 10-20 km/ó a sebesség, majd mintha picsán rúgták volna megindul, ugyan annál a gázpedálállásnál... 120 felett már nem csinálja, ja és nem is mindig csinálja, de amikor igen akkor az őrületbe tud vele kergetni, főleg, hogy mostanában egyre sűrűbben. Előbbre azt hittem, hogy az etanol miatt, de már egy ideje nem is tankoltam etanolt, meg már az elektronikát is kiszereltem. Tapasztalt-e már valaki ilyet, és ha igen tud-e rá valami megoldást???
pb_2011-01-20 20:02:22 // 75831
Neked mindig ilyen rejtélyes problémáid vannak.) Lég beteges hangja van, van benne kompresszió? De sztem, ezt a motort már L kéne felejtened.
ANGER2011-01-20 17:02:19 // 75830
Hali Cartársak!
Kicsit unatkoztam és csináltam ismét videókat persze telóval ezért minőséget ne várjatok.
Szóval gyújtás gondom van,ez majd hallatszik a kipufogáson.
Illetve ismét durrog a levegőszűrőnél,és fullad is rendesen.
Mielőtt egyesek kötözködni fognak csak jelzem ,hogy a holtponti jeladón kívül minden gyári!
A benzinnyomással biztos van gondom,ugyanis sokszor csak úgy egyik pillanatról a másikra elmegy minden gyújtás,aztán visszajön ,de nem fullad le.
Illetve ha nyomom neki elég lassan pörög fel és azt is hullámosan teszi nem egyenletesen és 4ezernél tovább nem is lehet pörgetni!:-(((
Lehet holnap lesznek tutibb videók!
1
2
3
4
5
Kicsit unatkoztam és csináltam ismét videókat persze telóval ezért minőséget ne várjatok.
Szóval gyújtás gondom van,ez majd hallatszik a kipufogáson.
Illetve ismét durrog a levegőszűrőnél,és fullad is rendesen.
Mielőtt egyesek kötözködni fognak csak jelzem ,hogy a holtponti jeladón kívül minden gyári!
A benzinnyomással biztos van gondom,ugyanis sokszor csak úgy egyik pillanatról a másikra elmegy minden gyújtás,aztán visszajön ,de nem fullad le.
Illetve ha nyomom neki elég lassan pörög fel és azt is hullámosan teszi nem egyenletesen és 4ezernél tovább nem is lehet pörgetni!:-(((
Lehet holnap lesznek tutibb videók!
1
2
3
4
5
Dekka2011-01-17 10:41:39 // 75827
nem, a munkagép nem rendelkezik ilyen fajta hibákkal :)
TDI752011-01-17 10:38:35 // 75826
Na Jó csak cseszegetlek. :-) Most akkor tényleg eladtad?
TDI752011-01-17 10:37:53 // 75825
Mivan? Eladtad a 145-öt? És mi várható helyette? Esetleg egy 159 SW? :-)
pb_2011-01-17 10:33:38 // 75824
Tényleg a bzis hang átkerül a munkagépre?))))
Dekka2011-01-17 10:15:28 // 75823
hát, sztem azért ha sokáig nyujtanad mint a retestesztat,jobban fajna mikor elviszik,igy az uj auto orome nagyban hozzajarul h sikeruljon tullendulni rajta :) meg amugyis, fogod te még látni,az a gyanúm :)
Föckös2011-01-17 09:33:55 // 75822
hát ettől nem fáj kevésbé, de ész érvekkel érthető, hogy nem tudunk nem bírunk két autót fenntartani. meg igazából Marcello Fuligginoso azért került hozzánk, mert kellett a korszerűbb, biztonságosabb, kényelmesebb, családiasabb. De egy elég.
3év 54 k kilóméter, 3szor vittem haza Olaszországba, jól összenőttünk.
3év 54 k kilóméter, 3szor vittem haza Olaszországba, jól összenőttünk.
Online tag
3
Vendég3
562