oké,szóval:
péntek 14.00 körül kezdtem hozzá.
a kormánnyal megszenvedtem.
sajnos a "Payser&Schamu" project ,mármint vásárlás v. kölcsönkérés elmaradt.
végül találtam egy már életlen vágóvasat a feleségem nagyfaterjának cuccai között,amit kiékelve beletoltam egy zártszelvénybe.
ezzel feszegettem,de sokszor kipattant (ilyenkor kezem a féktárcsa peremének csapódott :-( meg féltettem a gömbfejet is.
a kalapács olyan jó közepes volt,itt attól tartottam hogy esetleg előáll a "nem jön ki,de a gátló vége elpattan" szitu.
na,éppen készültem feladni,amikor...
... 5 mp múlva diadalüvöltéstől zengett a környék :-)
15.30 ra kint volt a cucc,kinyaltam a dobot meg lekentem Evipassal (ezt írtam is)
utána a családdal belvárosi utcai kavalkádba menet útbaejtettem a garázst (meg magammal vittem az elemlámpát végre:-)
akkor láttam,hogy nem is rozsda,csak lejött a festék.
beszórtam cinkkel ,megszáradt ,ment rá a szín.
utána családi élet, 22.00-kor értem ki a garázsba:


még megtisztítottam a lengőkar-kerékagy környékét (ráfolyt a gátlóolaj)
aztán nagy nehezen kiválasztottam ,hogy melyiket is kell beszerelnem :-)

még a csavarokat,anyákat alátéteket ledrótkeféztem,
gyakorlatilag 00.00-kor volt bent a cucc teljesen,fékcsővel.
(amúgy azért kerestelek,mert a lámpa nélkül a fékcső melletti dróthuroknál megakadtam ,de utána rájöttem :-)

leengedésnél még volt egy sztori:
leér az autó,de még mindig ferde :-(
nem jó a rugóstag? álljunk már, a kerék se ér le a földre!
persze, a lengőkar alatti fapóckolás bent marad és ráengedtem a kocsit
(amúgy nem kellett volna,nem zuhan le a földre,mint hittem :-)
a házinéni biztos örülhettet,mikor az újra lessen,de biztosan hangosodó kipuffal kigördültem 00.47-kor az utcára próbaútra :-)
előtte "motorháztetőretehénkedés-teszten" úgy éreztem,hogy jó a gátló,de halvánnyit rosszabb a balnál,de menet közben meggyőzött :-)
egy ismert útvonalon szándékosan "jobbkerékre vettem" a csatornafedeleket,úthibákat de semmi porbléma.
ja,meg annyi még: a szerelés utóhatását tekintve 3-4 kormányszervórásegítő
beszerelésével ért fel, mikor ki akartam állni a garázsból ,azt hittem valami nincs összerakva a kormányműben,annyira könnyű lett :-)
(a kiszerelt tagról majd csinálok képeket, elég annyi hogy kézzel nem lehet forgatni a gátlót a rugóban :-(
(kis öníróniával: ugyancsak kihasználom az alkatrészeket, ha csere van,10-15 % állapotú felett nem kerül ki cserés cucc :-)