Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Azmo2007-04-16 10:07:01 // 28871
valami építő jellegű hozzászólással esetleg tudsz szolgálni ezen kívül? :D
Scott2007-04-16 10:03:52 // 28870
Azér mert más lett az üzemanyag ellátó rendszer még QV maradt :)
Scott2007-04-16 10:02:47 // 28869
Felejtsd el :)
kando.2007-04-16 09:59:14 // 28868
Ha senkinek nem kell semmi, akkor megy a zúzdába. :))
Azmo2007-04-16 09:56:37 // 28867
ahham, köszike valamelyik másik Alfa típus klímáját betenni esélytelen? mármint ha másféle klímát könnyebb szerezni
pb_2007-04-16 09:45:42 // 28866
Kell hozzá klímakompresszor, másik fűtésegység(vagy a +lévőt kell átalakítani), a komp helyét + kell csinálni a blokkon, kell klímahűtő, + 1 rakás cső. Face oldalán van 1 manual a beépítésről, és az alkatrészekről.
Azmo2007-04-16 09:40:39 // 28865
azért ennél több infót szeretnék, meg nem adnám fel egy mondat után :D
pb_2007-04-16 09:36:30 // 28864
Akkor be kell hangolnod még normálisan, aztán király lesz a "QV", vagy javítod 1.7 IE-re?))) Elméletileg -7 lovad van.
pb_2007-04-16 09:34:06 // 28863
Nagy szopás, és sztem lehetetlen szerezni.)
pb_2007-04-16 09:32:55 // 28862
A 2-ben 90@7000, és a 100(97)@7500 az biztos, hogy rövid váltó, 185/60-as kerekekkel. Nálad a 2-ben 90. az olyan 5700-nak felel + 195/50-es R15-ös keréknél. Nálam a 2-ben 100 olyan 7000 és 7100 között van. Egyébként az 1.7 QV-nak van a leghosszabb váltója a boxerek közül, amúgy a TD-é a leghosszabb.
Scott2007-04-16 09:32:34 // 28861
Teszt. Még kell rajta finom hangolni, kicsit magas az alapjárat. Teljesen más, mint karbival. Az egész motor hangja más. Csendesebb, de ugyanakkor mélyebb, morgósabb. Viszont egyenlőre nekem úgy tűnik, nem harap úgy, mint karbival, olyan kicsit nyúlósabban indul, viszont utána pörög nagyon. Magasabb fordulaton sokkal halkabb, lehet ezért is tűnik úgy, hogy nem megy annyira. Még kellne állítani a gyújtáson, de nem volt strobi, így csak fülre lett belőve. De végre semmi remegés, semmi torpanás. Bármilyen helyzetben tudja mi a dolga. Lehet nem fog úgy harapni, mint korábban, de cserébe sokkal nagyobb "komfortot" nyújt.
Azmo2007-04-16 09:22:54 // 28860
Szép napot! 33-asba klímát tennék, akkor ez mennyire szopás és mibe fájna szerezni bontottan, már ha lehet?
kando.2007-04-16 09:07:02 // 28859
Azt hiszem, kivonatom a forgalomból a kormost. Viszont akkor kellene egy ideiglenes tárolóhely neki, de ellenben azonban akkor lehetne hiénázni és szétszedegni róla-belőle alkatrészeket, kinek mi kell.. Tulajdonképpen a motor, kuplung (turbó ?) ami gázos, meg néhol a kasztni, de a többi cucc jó, használható (lámpa, műszerfal stb.).
pb_2007-04-16 08:54:35 // 28858
Szóval, akkor annyira nem volt olyan sima ügy.Teszt +volt már?)
Scott2007-04-16 08:41:58 // 28857
Egy 1.7-es váltó 2-ben 90-nél forog kb. 5500-t. Nézd meg a korábban belinkelt videomat. Nekem még az eredeti váltó van alatta.
Scott2007-04-16 08:38:41 // 28856
Volt vele egy kis szopás, pontosabban megszívatott a rendszer. Okulásnak : miután összeállt minden első indítás, semmi. Semmi gond gyújtás állítás ( cserélni kellet az egész elosztót, mivel az impulzus jeladó más típusú, mint amilyen a korábbin volt ). Motor beröffen, aztán leáll, motor beröffen, leáll. Benzin nyomás mérés. Minden ok. Injektor fejek ellenőrzése, minden ok, viszont az egyik nyomás szabályzó ( a visszafolyó ágban lévő ) szar. Kicserél. Motor indít, beröffen leáll. Légtömegmérő állítás. Motor beröffen leáll. Aztán jött a gondolat. Szikra ellenőrzés a fő kábelen: nem folyamatos. A qva ... A hiba: a trafónál lévő elektromos modul más fajta, mint a korábbi verzió. Látszólag tök ugyanaz, de jobban megnézve egy lábbal kevesebb a belső csatik száma :) . Kicserél. Motor indít, pöcre indul :) Szal átépítési tanács: nem elég csak behúzni az új kábelköteget, ferakni a szívócsonkot, légtömegmérőt ( ennek a konzolát is fe kellt fúrni, nem volt meg a helye) , AC-t, cserélni kell a komplett gyújtást is.
pb_2007-04-16 08:09:37 // 28855
Sztem mind1, hogy milyen nap, és napszak van.) Használj inkább papírt ceruzát.)
HGyuri2007-04-16 08:04:14 // 28854
nekem van egy eladó... ;-) Cserélnem kellene nagyobbra.
kando.2007-04-16 08:01:26 // 28853
1. hétfő van 2. reggel van :))
pb_2007-04-16 07:58:54 // 28852
Volt. Mind a 2.)
kando.2007-04-16 07:38:05 // 28851
1,7-ből is volt kapcsolható 4-kerekes ? (Vagy csak megint nem néztem utána vagy elfelejtettem.. :) ).
kando.2007-04-16 07:36:39 // 28850
Vajon meddig ?? :))))
pb_2007-04-16 00:01:07 // 28849
Sztem 1.5-ös váltó van alatta. De asszem még Te is mondta, hogy rövid váltód van.
pb_2007-04-15 23:59:07 // 28848
Végre.)))
Cs2007-04-15 23:57:16 // 28847
Az oldalamon lehet is látni. Ez az a kép, lent a váltónál.
Cs2007-04-15 23:45:43 // 28846
1.7-es váltó van alatta, csak kapcsolható lenne összkerekesre, de ugye ez értelemszerűen csak elsőkerekesként funkcionál. Ami az árakat illeti: Hengerfejtömítés. 6244.- Vez. teng. szim. 2120.- Főt.e. szim. 830.- Szel. fed. töm. 1300.- Szel. szár. szim 1256.- Szívósor töm. 500.- Kipuff. töm. 800.- Fagyálló csere 1200.- légszűrő 1700.- motor mosás: kb. 16.000 .- + a munkadíj. Ha sok, akkor sok, ez van. Szamosi csak karbit állított, 6400.- volt. Viszont mint kiderült, ők (mármint Szamosi) 2002-ben 197.000 km-nél csináltak kb. egy motorfelújítást. Vez.tengely csere, gyűrűzés, új dugattyúk, stb...
Scott2007-04-15 22:36:50 // 28844
De most komolyan. Egész jó ötlet. Meg is hírdetem a szinkron tesztert :))
Whiteskull2007-04-15 22:34:20 // 28843
Azért még szólhatunk hozzád ezután? :)))))
Ferke2007-04-15 22:33:47 // 28842
Ehhh...na igen....vicc:(((
Ferke2007-04-15 22:32:43 // 28841
Akkor most a karbiösszehangolószuperkütyü eladó???:)))
Scott2007-04-15 22:30:18 // 28840
Nagy lehúzó banda. Olvastam csé oldalát. HF tömítés csere 38 ezerért. Röhej...
Scott2007-04-15 22:28:25 // 28839
Jelentem új korszak kezdődik. Átépítettük a gépet. Elinjektorosodtam én is :)) Majd csinálok képet.
Ferke2007-04-15 22:26:55 // 28838
Engem nem ez lepett meg, hanem hogy van olyan hivatalos alfa szerelőműhely, ahol még hozzá mernek nyúlni a karbikhoz?!:)))
Scott2007-04-15 22:23:06 // 28837
2-ben 90-nél 7000 ??? Milyen váltó van neked ? Hogy nem 1.7-es az tuti. Ha rám hallgatsz nem pörgeted 6500 fölé, mivel semmi értelme. 6000-nél adja le a maximális teljesítményt. Csak szét fogod így hajtani...
Scott2007-04-15 22:18:29 // 28836
Na vagyok :)
Ferke2007-04-15 22:18:05 // 28835
Hali boxisok! Scott nem járt ma még itt? Már nagyon várom!!!:))))
32007-04-15 17:37:34 // 28834
Face!A neve Black Chrome!Meteor Hungária Kft gyártja.06-1-412-4140 Műanyag gumi és lökhárító ápoló!Elöször vékonyan bekened vele vársz kicsit aztán mégegyszer,kb 10 perc után puha nem bojhos rongyal a teljes szennyezett,rozsdaszinezett felületet úgymond kifényasíted!
Face2007-04-14 19:19:10 // 28833
Kollégák kérem vki oktasson ki, hogy miként lehet gumifelületről a rajta tapadó rozsdafoltot eltávolítani? Adott egy ajto-tető gumikéder ami rozsdás fémrésszel érintkezett huzamosabban, ettől jól rápunnyadt a rozsda egy része, nem törmelékként, hanem "megfestette" mondjuk nemértem hogyan.. de ez más kérdés... Szóval hogy szedem én ezt le? van vmi bevált módszer valakinek?
pb_2007-04-14 00:59:02 // 28832
Kapcsolód6.
Cs2007-04-14 00:47:35 // 28831
A probléma kapcsolódik az üzemanyag adagolásához?
pb_2007-04-14 00:21:13 // 28830
Sajna, akkor sem.)
Cs2007-04-13 23:48:24 // 28829
Ok. És ha a szerelőműhely topikba írom, akkor már igen? :)
pb_2007-04-13 23:09:37 // 28828
Látom vágod, na pont ezért.))
Azmo2007-04-13 23:04:59 // 28827
tíltott téma....vigyázz :D
pb_2007-04-13 23:00:08 // 28826
Ezt nem ír6om le.)
Cs2007-04-13 22:50:47 // 28825
??
pb_2007-04-13 22:36:41 // 28824
Lehet 1 1xű magyarázata is a dolognak.
Cs2007-04-13 22:33:27 // 28823
De korábban miért nem?
Cs2007-04-13 22:23:01 // 28822
Ma volt a kocsi karburátor beállításon a Szamosi szervízben. Hazefele próbálgattam. Az elején 2.-ban 90 volt a max. 7000-es fordulatnál, és 3.-ban is 7000-nél vége lett, nem ment feljebb. (Tegnap még 7500-ig elforgott.) Párszor lepadlóztam hazafelé elforgattam ameddig csak lehetett, és most úgy néz ki, visszaállt a rend, a végén már elforgott 7500-ig 2-ben és 3-ban is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak