Tocsa2009-01-02 22:38:58 // 28129
B.Ú.É. K !!!!! Mindenkinek!!!
gaben v6 milano2009-01-02 21:58:08 // 28128
gaben v6 milano2009-01-02 21:49:19 // 28127
Asszem 13 kohm/m.
AR75332009-01-02 14:20:03 // 28126
BUÉK Mindenkinek!!!
Segítséget szeretnék kérni!!!
A 75 TS-en a gyertyakábel ellenállásának mennyinek kell lennie???
Köszi
Segítséget szeretnék kérni!!!
A 75 TS-en a gyertyakábel ellenállásának mennyinek kell lennie???
Köszi
lacalfa752009-01-01 22:29:43 // 28125
B.U.É.K minden cartársnak!
Szaki2008-12-31 22:32:12 // 28124
Boldog uj évet kivánok mindenkinek.
Gábor(figi75)2008-12-31 20:26:09 // 28123
BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!!! :-))))
Peti Q4:)2008-12-31 17:54:55 // 28122
Buék mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marek2008-12-31 17:32:44 // 28121
BUÉK mindenkinek! :))
LacUS2008-12-31 17:30:13 // 28120
Boldog Új Évet az egész hátulkaparós csapatnak!!
Pap Laci2008-12-31 17:26:54 // 28119
Boldog új évet mindenkinek!!!
prooF_752008-12-31 14:38:44 // 28118
Volt róla szó korábban, meg asszem a belsőségen is benne vagy az egyik bejegyzésben, hogy Takip nevü tagunkhoz került a vas.
kesa2008-12-31 12:35:18 // 28117
BÚÉK Kartársak!
kesa2008-12-31 12:34:53 // 28116
Kartárs kezébe került végül a kocsi?
TDI752008-12-31 12:19:14 // 28115
Attie2008-12-31 11:31:24 // 28114
Hűűű ez nagyon jól néz ki.
pityke2008-12-31 11:27:41 // 28113
az a hátso szárny nem kéne rá : (
Zsolti 752008-12-31 11:23:52 // 28112
Nagyon Boldog Új Évet Kívánok nektek cartársak!!!!
pityke2008-12-31 11:00:07 // 28111
B.U.É.K mindenkinek !!!
HátvédRomeo2008-12-31 10:59:02 // 28110
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES CARTÁRSNAK ÉS CARTÁRSNŐNEK!!! :))))))))))))))
Kaparjanak a verdák jövőre is, mert kikérdezem! :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Kaparjanak a verdák jövőre is, mert kikérdezem! :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Tiszi2008-12-31 01:45:59 // 28109
Nekem is ismerős volt ez az Alfa, sokszor olvastam a Csikós Zsolt cikkeit...például ezt : Alfa Romeo 75 Nord
LacUS2008-12-30 13:54:28 // 28108
Nekem a szívósorra egy valag cső megy, abból 2 volt megrepedve sunyi helyen. alul, ami ugye felülről nem látszott.A vezérlés gyújtás rendben van? A folytószelep potival mi a helyzet?
Longman2008-12-30 12:54:33 // 28107
:) Nem, ez nem hidrotőke, nem csattogott a motor, hanem röfögött, köpködött a szívócsonkban..
De meglett a hiba, nem húztam le a szívósor-szívócsonk találkozásánál a gumicsöveket és falsot szívott. Mostmár jó! :))
De meglett a hiba, nem húztam le a szívósor-szívócsonk találkozásánál a gumicsöveket és falsot szívott. Mostmár jó! :))
Longman2008-12-30 12:51:19 // 28106
Ez a Csikós Totalcar.hu-s tagé volt. Akinek most a Pandája, Mercije, Yamahája van.
GTPeti2008-12-30 12:23:56 // 28105
Sziasztok!
Ez közülünk vkié?
Totalcar, skodás blogbejegyzés.
Ez közülünk vkié?
Totalcar, skodás blogbejegyzés.
Giorgio1452008-12-30 09:04:15 // 28104
Nem hangzik jól Longman! Ha twin sparknál ez lenne akkor hidrotőke csere azonnal! Ez a szelepek alatt található, és ez felel a szelepek nyitás/zárásáért. Nem akarlak elkeseríteni én most cseréltettem az enyémben mivel 16 szelepes mind a 16-ot, 64.000 csak a hidrotőkék értéke újonan. Viszont megy mint a bolond..:D
Giorgio1452008-12-30 09:00:43 // 28103
Most kaptam az infot az egyik tagtól, hogy MA 30-án délután 4 órakor Pécsen a Plaza parkolóban a meki felőli hátsó bejáratnál Alfa tali lesz! Aki mozog gyűjjék és hozza a paripáját!
Longman2008-12-30 08:46:17 // 28102
Szia, igazán csak a szívócsövet néztem át, a többire nem is gyanakodtam. Mondjuk olyan túl sok vákumcső nincsen, neked melyik volt a hibás?
Megőrülök tőle h minden jó lenne, egyedül ennyi baja van, de nem bírok rájönni mi lehet.. :( próbáltam állítani a pill szelepen, lehúztam a jeladót, mindenhogy csinálja, 1500RPM fölött szűnik meg csak. Tegnap még mentem vele egy nagyobb kört, nem volt semmi gond azt leszámítva hogy menet közben sem áll vissza a pill.szelep alapállásba, tehát kb. olyan mintha tempomattal mennék! Aztán egyszer gondol egyet és visszaugrik. Tehát mentem vagy 20km-t aztán már bent a városban az egyik pirosnál leállt, és kb. 3percig egyáltalán nem indult be! Utána megint indult, de ha meg is van vmennyire az alapjárat úgy jár mint egy tengelyes Lada, meg van ez a csattogás.. :( Teljesen tanácstalan vagyok.
Megőrülök tőle h minden jó lenne, egyedül ennyi baja van, de nem bírok rájönni mi lehet.. :( próbáltam állítani a pill szelepen, lehúztam a jeladót, mindenhogy csinálja, 1500RPM fölött szűnik meg csak. Tegnap még mentem vele egy nagyobb kört, nem volt semmi gond azt leszámítva hogy menet közben sem áll vissza a pill.szelep alapállásba, tehát kb. olyan mintha tempomattal mennék! Aztán egyszer gondol egyet és visszaugrik. Tehát mentem vagy 20km-t aztán már bent a városban az egyik pirosnál leállt, és kb. 3percig egyáltalán nem indult be! Utána megint indult, de ha meg is van vmennyire az alapjárat úgy jár mint egy tengelyes Lada, meg van ez a csattogás.. :( Teljesen tanácstalan vagyok.
LacUS2008-12-29 21:58:59 // 28101
Vákumcsövek, hibátlanok? Mert amikor épp még járt az america az egyik ki volt szakadva és ezért produkálta az általad leírtakat.
Longman2008-12-29 18:28:52 // 28100
Sziasztok! Talán nem veszitek rossz néven ha ide fordulok segítségért, de szerintem V6 bajokhoz itt kaphatok leginkább segítséget.
A probléma már nagyon elkeserít mert egyszerűen nem találom a megoldást:
tehát egy 3.0 V6 24V AR164 mociról van szó, egy 155be építve.. Minden frankón működik, fordulatot gyönyörűen veszi, menet közben hibátlan, egyedül alapjárat nincs, ill. ha vmi oknál fogva megtalálja akkor is ingadozik (+-100(, és rettentően röfög. Nem is röfögés, inkább csattog benne vmi, visszapufog!! Ha leveszem a pill.szelep jeladót akkor 3000 RPM lesz az alapjárat. Ott nincs semmi baja, de amint 1500 alá esik a fordulat elkezdi a dadogást meg ezt a csattogást a szívótorokban. Jah, nem tudom van-e köze hozzá, de sztem túl sok a kartergáz is, ha lehúzom a csövet, csak úgy dől belőle a gőz.
Ja hozzátartozik az is hogy menet közben nincs motorfék, a pill szelep nem zár vissza, vagyis ad-hoc jellegel néha meggondolja magát és visszaáll. Egyszerűen nem tudom mi lehet a gondja, mit csináljak vele?
A probléma már nagyon elkeserít mert egyszerűen nem találom a megoldást:
tehát egy 3.0 V6 24V AR164 mociról van szó, egy 155be építve.. Minden frankón működik, fordulatot gyönyörűen veszi, menet közben hibátlan, egyedül alapjárat nincs, ill. ha vmi oknál fogva megtalálja akkor is ingadozik (+-100(, és rettentően röfög. Nem is röfögés, inkább csattog benne vmi, visszapufog!! Ha leveszem a pill.szelep jeladót akkor 3000 RPM lesz az alapjárat. Ott nincs semmi baja, de amint 1500 alá esik a fordulat elkezdi a dadogást meg ezt a csattogást a szívótorokban. Jah, nem tudom van-e köze hozzá, de sztem túl sok a kartergáz is, ha lehúzom a csövet, csak úgy dől belőle a gőz.
Ja hozzátartozik az is hogy menet közben nincs motorfék, a pill szelep nem zár vissza, vagyis ad-hoc jellegel néha meggondolja magát és visszaáll. Egyszerűen nem tudom mi lehet a gondja, mit csináljak vele?
Taxi33™2008-12-29 17:15:25 // 28099
Fészi2008-12-29 12:30:58 // 28098
Akkor lesz mit szétrázni a hifivel :)
Wickey2008-12-29 01:37:11 // 28097
ja.
még nincs teljesen kész. :-)
de már majdnem elkezdtem. :-))
mitakarsz, szereztem húsz kiló soudabandot, rezgéscsillapítónak. :-)
majd megy a tetőre meg az ajtókra főleg, hogy ne legyen wartburghangja a verdának.
ámbár... ha megint leáll a jobboldali hengersor, akkor tyuningvaresz üzemmód: 1.5 sorhárom. :-)
még nincs teljesen kész. :-)
de már majdnem elkezdtem. :-))
mitakarsz, szereztem húsz kiló soudabandot, rezgéscsillapítónak. :-)
majd megy a tetőre meg az ajtókra főleg, hogy ne legyen wartburghangja a verdának.
ámbár... ha megint leáll a jobboldali hengersor, akkor tyuningvaresz üzemmód: 1.5 sorhárom. :-)
falcokc2008-12-28 23:00:00 // 28096
akkor jó úton halad :-)))
Robi2008-12-28 22:57:12 // 28095
Szerintem már majdnem hozzákezdett. :)))
LacUS2008-12-28 22:14:48 // 28094
Köszönöm a tippeket, holnap nem fogok unatkozni.A motortérben minden relé fasza.Akkor hátrébb lesz a gond, ott nem ténykedett a mester kábelügyileg.Amúgy tényleg nagyon jó autóvillamossági.A kábelköteget, én is és ő is átmérte, minden a kapcsolási rajznak megfelelően van.Szóval akkor marad a relé utáni rész illettve hogy valami csatit rossz helyre raktam.
falcokc2008-12-28 21:48:10 // 28093
hogy állsz vele?? :-))
Wickey2008-12-28 21:35:47 // 28090
[k i z z o]2008-12-28 20:17:16 // 28089
Milyen szaki volt? ha autovillamossági, akkor kérd meg, mérje végig az AC -tol a tápokat. Azaz AC, relé - egy nagy darab dupla relé azt hiszem az Ljet - en.
Ugyanis, ha megvan a táp az AC - n csak kevés akkor az AFM kapcsolja, csak:
*** vagy a relé nem vezet át rendesen / pucold fel a pogácsáit 800 - as papirral, meg WD40 -el töröld át a pogácsákat / huazasd meg asztalon 12V rol és názd meg eléggée feszit e záráskor.
*** ha a relé OK, akkor a kábeleit nézd meg hátrafelé, megy végig a küszöbnél. Nézd meg amit Robi irt, a test OK e?
*** Kuka az AC -d, sokat szik, azert van ott csak 10V. De ha direktbe viszed és OK, akkor nem ez a baj.
A másik, az aszenzor amivel le lehet allitani a kocsidat. Azt méregsd végig, de ne hivj senkit, fogj egy 1000 Ftos multimétert, és sipold ki, hogy mindenki jo helyen lakik e. Ha uj kabelkorbacsot szerzel azzal is hasonlitsd ossze a régidet, hogy tudd mi volt a baja, hatha segit legkozelebb.
Marek, a karambolos kocsiban a biztonsági kapcsolo nyitott ki, az is a benzint zarja el, azaz reseteli a motorvezerlot addig, amig visza nem nyomjak - ALfa, Fiat legtöbb kocsiban ez egy mechanikus rugos reteszes kapcsoloelem.. A SAAB - ban pl. egyik mindhatni légzsákkör robbantja fel ezt a reteszt, azaz szinte átrobbantja az áramutját. Olcso cserélni...
Ha minden igaz a 75 -beni lyen nincs, ha csak nem valami USA-bol behozott.
Ugyanis, ha megvan a táp az AC - n csak kevés akkor az AFM kapcsolja, csak:
*** vagy a relé nem vezet át rendesen / pucold fel a pogácsáit 800 - as papirral, meg WD40 -el töröld át a pogácsákat / huazasd meg asztalon 12V rol és názd meg eléggée feszit e záráskor.
*** ha a relé OK, akkor a kábeleit nézd meg hátrafelé, megy végig a küszöbnél. Nézd meg amit Robi irt, a test OK e?
*** Kuka az AC -d, sokat szik, azert van ott csak 10V. De ha direktbe viszed és OK, akkor nem ez a baj.
A másik, az aszenzor amivel le lehet allitani a kocsidat. Azt méregsd végig, de ne hivj senkit, fogj egy 1000 Ftos multimétert, és sipold ki, hogy mindenki jo helyen lakik e. Ha uj kabelkorbacsot szerzel azzal is hasonlitsd ossze a régidet, hogy tudd mi volt a baja, hatha segit legkozelebb.
Marek, a karambolos kocsiban a biztonsági kapcsolo nyitott ki, az is a benzint zarja el, azaz reseteli a motorvezerlot addig, amig visza nem nyomjak - ALfa, Fiat legtöbb kocsiban ez egy mechanikus rugos reteszes kapcsoloelem.. A SAAB - ban pl. egyik mindhatni légzsákkör robbantja fel ezt a reteszt, azaz szinte átrobbantja az áramutját. Olcso cserélni...
Ha minden igaz a 75 -beni lyen nincs, ha csak nem valami USA-bol behozott.
Marek2008-12-28 16:05:02 // 28088
Amúgy nekem is volt ilyen jellegű probémám, hogy monden faszának túnt és nem indult be a gép!
Törött autóból bolt a motor+kábelköteg és valami borulásérzékelő nem engedte, hogy menjen az AC, azt hiszem valami ilyesmiről írt kizzo is!!
Törött autóból bolt a motor+kábelköteg és valami borulásérzékelő nem engedte, hogy menjen az AC, azt hiszem valami ilyesmiről írt kizzo is!!
Marek2008-12-28 16:02:45 // 28087
Kérdezd meg kizzo-t, ő nagyon vágja ezt a részét / is / !!!
Longman2008-12-28 15:57:48 // 28086
Hmm, jókat írtok! Lehet nekem is hasonló probléma miatt nem működhet az AC-m Motronicról? Na ezen elgondolkodom.. :)
Marek2008-12-28 15:27:46 // 28085
Ja, a Te holdvilág képedbe! :D
Fészi2008-12-28 14:55:15 // 28084
Találtál akkora képet amibe beleférsz? ;)
Marek2008-12-28 13:34:47 // 28083
Szeva!
Okés, várom, holnaptól képben leszek!! :)
Okés, várom, holnaptól képben leszek!! :)
Robi2008-12-28 12:50:34 // 28082
Szerintem lépésről lépésre haladj végig az "áram útján".
Alapvető, hogy az ECU-nak az AC relét kapcsoló lábára semmiképpen ne kapcsolj feszültséget. Ha kapcsolóval adod a relének a tápot (nem szerencsés), akkor kösd ki a kábelt az ECU-ból.
Ha maradsz a gyári verziónál, akkor először mérd ki, hogy az ECU-tól a reléig eljut-e a feszültség. Ne multiméterrel, hanem próbalámpával. A feszültségmérő műszerek gyakran akkor is mutatják a feszültséget, ha pl el van törve a kábel. Ilyenkor a feszültség megvan, csak áram nem tud folyni, terhelésre azonnal leesik 0-ra.
Vedd ki a relét az aljazatból, és ellenőrizd, hogy a relé tekercse megkapja-e a feszültséget, meg azt is, hogy a "nagyáramú" 12V is ott van-e.
Ha minden adott, és a relé is zár (nem csak kattan, hanem tényleg zár, nem túl nagy az ellenállása), akkor nincs más hátra, mint szépen végigméregetni a szivattyúig. A szivattyú testelését se felejtsd el ellenőrizni.
Alapvető, hogy az ECU-nak az AC relét kapcsoló lábára semmiképpen ne kapcsolj feszültséget. Ha kapcsolóval adod a relének a tápot (nem szerencsés), akkor kösd ki a kábelt az ECU-ból.
Ha maradsz a gyári verziónál, akkor először mérd ki, hogy az ECU-tól a reléig eljut-e a feszültség. Ne multiméterrel, hanem próbalámpával. A feszültségmérő műszerek gyakran akkor is mutatják a feszültséget, ha pl el van törve a kábel. Ilyenkor a feszültség megvan, csak áram nem tud folyni, terhelésre azonnal leesik 0-ra.
Vedd ki a relét az aljazatból, és ellenőrizd, hogy a relé tekercse megkapja-e a feszültséget, meg azt is, hogy a "nagyáramú" 12V is ott van-e.
Ha minden adott, és a relé is zár (nem csak kattan, hanem tényleg zár, nem túl nagy az ellenállása), akkor nincs más hátra, mint szépen végigméregetni a szivattyúig. A szivattyú testelését se felejtsd el ellenőrizni.
pb_2008-12-28 12:39:37 // 28081
Aztán, itt folytattátok.) De, látom, nem bírod abbahagyni, nekem mind1.)
Robi2008-12-28 12:33:39 // 28080
"...ls nem is ebben a topikban indult..."
Akkor a további véleményedet ott fejtsd ki, ahol indult. Valószínűleg azt a topicot nem olvasom, így mindenkinek jobb lesz.
Akkor a további véleményedet ott fejtsd ki, ahol indult. Valószínűleg azt a topicot nem olvasom, így mindenkinek jobb lesz.