Jelen pillanatban nincs egyesítve. Az hogy mennyire optimális nem tudom.De ez egy érdekes dolog, hogy azt mondják, (én is hallottam) hogy a V6 hengersoronkénti kipuffal rosszabb.Na mármost a dragsterek és az F1 verdák is V elrendezéssel futnak ráadásul marhára kihegyezett mocival, mégsincs sehol sem egyesítve a 2 hengersor, mégis eszméletlen teljesítménnyel futnak....Szóval ha ez nem jó megoldás, akkor itt miért is alkalmazzák.:)
Tessék itt a téma, lehet rá referálni :)
LacUS2008-11-10 23:05:11 // 27529
Gábor(figi75)2008-11-10 21:16:55 // 27528
Annyit amit mondtam,+ garit vállaljon amíg feltesszük!!! :-)
Holnap megyek.........
Holnap megyek.........
prooF_752008-11-10 20:51:43 // 27527
Attól függ mi jár hozzá? kuplung, rudazat, fékek, féltengelyek? Amúgy ha jók a szinkronjai, akkor 30e-t simán megér...
Marek2008-11-10 19:31:17 // 27526
Oké! Nem fogunk unatkozni! :)
AdamV62008-11-10 19:22:29 // 27525
bárcsak 1-2hét elég lenne rá! :)
Reggel megyek!!!
Reggel megyek!!!
Pap Laci2008-11-10 19:18:23 // 27524
30000??
BMW forever!!!!!!!!2008-11-10 19:13:51 // 27523
amennyit adsz érte:))
Pap Laci2008-11-10 19:12:58 // 27522
Mennyit ér egy 160000 km.- es TS speeres váltó? Állapotáról többet nem tud az eladó!
prooF_752008-11-10 16:00:54 // 27521
De azért ugye egyesítve van a 2 hengersor? Mert úgy tudom a "full duplex" megoldás közel sem optimális!
Marek2008-11-10 08:13:23 // 27520
Grat!
A nagyonfaszahangú gépededel át is ugorhatnál valamikor, a cuccaidért, meg kipróbálni a tartalék váltódat olajcsere, szilentcsere után! :))
Végre volt egy hét szabim és összeraktam a gépet 3 napig nyomtam, de minden kész van ééés nem rázz az a ku@a kardán sem márr!!!!!!!!! Összegezve elégedett vagyok az eredményekkel!! Még egyszer köszi, hogy kölcsönadtad a váltód, ígérem csak akkor forgok vele, ha Te is bennt ülsz! :)))
Ádám, jöhet a 2.5 V6 feltámsztása proaiból, a mennyekbe! :))
Az is egy-két hét szabi...
A nagyonfaszahangú gépededel át is ugorhatnál valamikor, a cuccaidért, meg kipróbálni a tartalék váltódat olajcsere, szilentcsere után! :))
Végre volt egy hét szabim és összeraktam a gépet 3 napig nyomtam, de minden kész van ééés nem rázz az a ku@a kardán sem márr!!!!!!!!! Összegezve elégedett vagyok az eredményekkel!! Még egyszer köszi, hogy kölcsönadtad a váltód, ígérem csak akkor forgok vele, ha Te is bennt ülsz! :)))
Ádám, jöhet a 2.5 V6 feltámsztása proaiból, a mennyekbe! :))
Az is egy-két hét szabi...
LacUS2008-11-09 20:31:41 // 27519
Köszönöm, remélem te is nemsokára átéled az első indítás izgalmát.Legalábbis nekem az volt:))Mint az első éjszaka :D
LacUS2008-11-09 20:30:23 // 27518
Addig amíg az összes közvetlen szomszéd, minden reggel 7től flexxel nyomja az ébresztőt, addig egy szavuk nem lehet (igaz nincs is). Úgyhogy ez így marad, mert beszarás milyen jó ez a hang. :)
Laci gratulálok, nagyon együtt tudok érezni :)
Laci gratulálok, nagyon együtt tudok érezni :)
AlfaSignora2008-11-09 19:50:25 // 27517
Mutasd!!! (Mármintavasat!!!!!!)
Hiszem ha látom :-DDD
Pussszi!
Hiszem ha látom :-DDD
Pussszi!
Pap Laci2008-11-09 19:46:29 // 27516
KÉSZ A VAS!!!! :-))
BMW forever!!!!!!!!2008-11-09 07:46:17 // 27515
nekem ugyanilyen hangja van,ezért akarom lecserélni halkabbra:((
Wickey2008-11-08 23:29:04 // 27513
oks, úgyis menni akarok valamikor a közeljövőben a cuccokért... plusz nem ártana valami spoilerszett se a kocsira. Azokat is színre kell majd fújni. Mondjuk az már erősen 2009es projekt, elfogyott a zsé :(
Idénre a futómű rendberázása és alátolása, új üzemanyag, fék és kuplungcsövek valamint nagyáramú kábelek volt a terv. A váltó, kardán megy vissza úgy ahogy volt, azokhoz bármikor hozzá lehet nyúlni később is.
Idénre a futómű rendberázása és alátolása, új üzemanyag, fék és kuplungcsövek valamint nagyáramú kábelek volt a terv. A váltó, kardán megy vissza úgy ahogy volt, azokhoz bármikor hozzá lehet nyúlni később is.
Whiteskull2008-11-08 23:26:40 // 27512
Ó vazze! :((
Beszéljük majd meg telefonon.
Beszéljük majd meg telefonon.
Wickey2008-11-08 23:18:49 // 27511
Csao. Hallod, ki vágta szét a feka gtv kasztniját?
Olyan lelkes volt, hogy beleflexszelt az Eibach torziós rugóimba, dobhattam ki mindkettőt... kurva boldog lettem, mert nincs most rugó a kocsim alá... a szürke alatt ami volt az meg ki volt lágyulva vagy mi a töcs...
Olyan lelkes volt, hogy beleflexszelt az Eibach torziós rugóimba, dobhattam ki mindkettőt... kurva boldog lettem, mert nincs most rugó a kocsim alá... a szürke alatt ami volt az meg ki volt lágyulva vagy mi a töcs...
Whiteskull2008-11-08 23:01:37 // 27510
Gratulálok! :))))
Akkor gyorsabb voltál nálam. Én csak ma fűztem be a dugattyúkat a blokkba. :))))
Akkor gyorsabb voltál nálam. Én csak ma fűztem be a dugattyúkat a blokkba. :))))
Wickey2008-11-08 22:55:26 // 27509
az nem. BMW-ken szokott lenni az E36-osokon olyan sportauspuffsysteme ami nem búg meg zúg mint az átlag magyar tyuningdobok, hanem halk de érces hangon tájékoztatta a publikumot, hogy sorhatindahause. Egy OFFos autón volt egyszer egy komplett Sebring rendszer a szolidabb fajtából, az tetszett...
LacUS2008-11-08 22:52:05 // 27508
Nem tudom hogy tetszik neked a Dragsterek röfögése, majd az a robaj amit nagy RPM-en adnak.Mert ezt ahhoz tudnám hasonlítani.Holnap vhogy felveszem, és közzé teszem :)
Wickey2008-11-08 22:34:25 // 27507
jó hangja van? Próbálok valami értelmes kompromisszumot keresni a halk kipufogó és az érces V6 hang között. A repedtfazékhang nemmenő, szóval ezerforintos sportdob és tsai kilőve :D
LacUS2008-11-08 22:30:44 // 27506
Uraim,
a mai napon délután V6 robaj töltötte meg újra a garázsomat (végre) :)A hang amit a két pici első dobbal produkál, az brutáááál.Szóval most aztán van örömbodottá :)
a mai napon délután V6 robaj töltötte meg újra a garázsomat (végre) :)A hang amit a két pici első dobbal produkál, az brutáááál.Szóval most aztán van örömbodottá :)
Gábor(figi75)2008-11-08 22:14:38 // 27505
5-15-ig vannak kormányok,újak bizonylattal és anélkül! :-)
BMW forever!!!!!!!!2008-11-08 21:54:51 // 27504
és konkrétan mi is az?mutasd:)))))))
Gábor(figi75)2008-11-08 20:00:34 // 27503
Mindenre van megoldás,természetesen erre is!:-)
Gábor(figi75)2008-11-08 20:00:11 // 27502
Tudom én ismerlek,és azt is tudom,hogy amennyibe van ez a vas,és amilyen lesz ha végre beindul,kárpótol mindenért!:-)
BMW forever!!!!!!!!2008-11-08 19:07:09 // 27501
:)))))))).............figyi........nincs 75 be vmi fasza kormányod?mert ebben most buszkormány van,és nem annyira jön be:))))
Pap Laci2008-11-08 18:56:45 // 27500
Nem adom fel, csak időnként idegileg kimerülök és olyankor pihentetem a dolgokat!!
Pap Laci2008-11-08 18:55:56 // 27499
Nagyon remélem, de majd csak holnap reggel próbálom ki!
Gábor(figi75)2008-11-08 18:52:23 // 27498
Pozitív válasz!:-))
Gábor(figi75)2008-11-08 18:52:02 // 27497
Akkor most megvan a baj???
Pap Laci2008-11-08 18:48:10 // 27496
Nem vigasztal, de már csak azértis megcsinálom!!!!!!!! Egyébként kiment az ECU reléje (diódánál elégett a rézhuzal) csak már nem volt erő az aksiban, hogy kipróbáljam!!
BMW forever!!!!!!!!2008-11-08 18:06:25 // 27495
megjegyzem,hogy volt egy Unom,aminek ugyanez volt a baja.a létező összes szerelőnél járt már,de senki nem tudta megcsinálni,mikor eladtam mondtam mi a baja,de leszarta a vevő,ugyhogy én megszabadultam ettől a gondtól.ez persze nem vigasztal Téged,csak mondom,hogy nekem sem sikerült megjavítani:))))
Pap Laci2008-11-08 17:53:45 // 27494
Haladás: kicseréltem a tankot, ami olyan volt, mint a szita és most már semmi sincs! Se AC, se szikra! Nem semmi mi?
Wickey2008-11-07 18:38:19 // 27493
nem lepne meg. Ennyit a papirja megér, ha valaki komolyan gondolja a dolgot... ezalatt például ezt értem. :-)
speer2008-11-07 18:22:22 // 27492
Ma megint hívtam és azt mondta elkelt! csak nem itt vette meg valaki?
LacUS2008-11-07 15:37:47 // 27491
Egy ismerősöm mondta,hogy valami haverja vett egy turbo americat, úgy 3-4 hónapja, de nagyon nem jött be neki, meg hát eléggé szar állapotban van a verda.Ez utóbbi állítást egy úr is megerősítette akivel a barátom beszélt, és hát ő is azt mondta hogy lepukkant.Mellesleg az úr is americat keresett, úgy 300ezer környékén,de jó állapotút ám...:)
AdamV62008-11-07 15:22:16 // 27490
szerintem ez megint kamú úgy mint multkor a 3000V6 250ért!
hívd fel! kiváncsi leszek
Ja és amúgy iszonyat szép a GTV6os!!!! :)
nekem is kéne egy!
hívd fel! kiváncsi leszek
Ja és amúgy iszonyat szép a GTV6os!!!! :)
nekem is kéne egy!
AdamV62008-11-07 10:03:44 // 27488
kicsit érdekes h itt úgy hírdetik h nem amore tag...a használtautón meg kint van egy amorés kép!...
[k i z z o]2008-11-06 23:45:17 // 27487
ha leall a Motronica annak oka lehet:
1. elvesziti a referenciat a fötengelyen: azaz pl. kontaktos az induktiv jeado csatija a homokfa felöl / full csapagyas a motorod es elhuzza a foghijjastarcsat a lendület.
2. nem kap benzint a motor - elmelegszik az AC pl.
3. Resetel a motronic, pl. testeles megszakad valahol.
AMikor leall, nezd meg az AC ujraindul e egy pillanat alatt ahogyan oninditozol. Ha igen akkor a motronic kapcsolta le, mivel nem kapott a homlokfalrol jelet, hogy él a motor. Ha nem indul az AC akkor behalt.
Lehet meg az AFM csatlakozoja is, ha az kontaktos a signal laban akkor sznten erotlenke lesz.
Amit tehetsz elsore: minden testet, csatit nezz at, WD40-el majd Tunerrel fujd at, és vard mit csinal. Esetleg jaro motornak mozgasd at a jelado vezeteket a homlokfalrol ami jon, + AFm vezetekeket.
1. elvesziti a referenciat a fötengelyen: azaz pl. kontaktos az induktiv jeado csatija a homokfa felöl / full csapagyas a motorod es elhuzza a foghijjastarcsat a lendület.
2. nem kap benzint a motor - elmelegszik az AC pl.
3. Resetel a motronic, pl. testeles megszakad valahol.
AMikor leall, nezd meg az AC ujraindul e egy pillanat alatt ahogyan oninditozol. Ha igen akkor a motronic kapcsolta le, mivel nem kapott a homlokfalrol jelet, hogy él a motor. Ha nem indul az AC akkor behalt.
Lehet meg az AFM csatlakozoja is, ha az kontaktos a signal laban akkor sznten erotlenke lesz.
Amit tehetsz elsore: minden testet, csatit nezz at, WD40-el majd Tunerrel fujd at, és vard mit csinal. Esetleg jaro motornak mozgasd at a jelado vezeteket a homlokfalrol ami jon, + AFm vezetekeket.
[k i z z o]2008-11-06 23:37:33 // 27486
Kiprobalni igen. Kipufogonak karbis 9.5 -es emelésű kistengelyét kell rakni, szivonak jo az 1.6iE szivotengelye, ami majdnem 11- et emel. ha egy tengely nem jó bele, attol még mennie kell, esetleg nincs kraft.
ha régen csak ugy leallt, akkor nezd meg meg a benzint, bar AC nem igen szokott elhalni. Jo lenne benzinnyomast nézni. Masnem szerezz egy manometert valahonnan egy Y al és rakd be, egy darabig birja - amig a membranjat a benzin kis nem kezdi - , aztan ki kell dobni.
Itt az a furcsa, hogy nincs meg a -10fok alap elogyujtas. Tengelyeket azert nezd meg. 105 - 107 fokra rakd be mindket tengelyeket, ha nam vagy biztos a csészék jók e. De ha karbival igy OK akkor a befecskendezessel lesznek gondok. Agyalok. Irj ha valamit talalsz.
ha régen csak ugy leallt, akkor nezd meg meg a benzint, bar AC nem igen szokott elhalni. Jo lenne benzinnyomast nézni. Masnem szerezz egy manometert valahonnan egy Y al és rakd be, egy darabig birja - amig a membranjat a benzin kis nem kezdi - , aztan ki kell dobni.
Itt az a furcsa, hogy nincs meg a -10fok alap elogyujtas. Tengelyeket azert nezd meg. 105 - 107 fokra rakd be mindket tengelyeket, ha nam vagy biztos a csészék jók e. De ha karbival igy OK akkor a befecskendezessel lesznek gondok. Agyalok. Irj ha valamit talalsz.
HátvédRomeo2008-11-06 12:54:58 // 27485
Ha a 75-ös Cartársak nem haragszanak meg reagálnék rá elsőként. Az én boximnál szintén I.E, volt ilyen jelenség. Pici vákumcső kilukadt. Egyszerűen, kis fordulaton visszahúztm 2-be, és már le is állt. Én is vittem nézetni, I.E gondoltam ez már nem egszerű mint a karbisnál alapjárati csavart kifulyom azt már GO tovább.
Na aztán a motorba matattam mikor észrevttem a vákucsövet, hogy olyan furcsán néz ki. Levettem és egyik végénél repdés fél volt. Volt egy régi ugyan olyan vastag cső a csomiban vágtam belőle egy darabot helyére tetem, azóta semmi bajom.
75 1.8 I.E-nél nem tudom lehet e ilyen, én csak leírtam én hogy jártam ugyan így.
Sztem elvileg igen. Csak a henger elrendezés más, sok minden mással, de a ugynevezett lényeg ua.
Na aztán a motorba matattam mikor észrevttem a vákucsövet, hogy olyan furcsán néz ki. Levettem és egyik végénél repdés fél volt. Volt egy régi ugyan olyan vastag cső a csomiban vágtam belőle egy darabot helyére tetem, azóta semmi bajom.
75 1.8 I.E-nél nem tudom lehet e ilyen, én csak leírtam én hogy jártam ugyan így.
Sztem elvileg igen. Csak a henger elrendezés más, sok minden mással, de a ugynevezett lényeg ua.
Zsotti2008-11-06 12:42:08 // 27484
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget kérnék hátha valaki tud ötletet mi lehet a baja szeretett 75-ösömnek (1,8 injektor). A hibajelenség a következő: aránylag kis fordulaton haladva (mondjuk 55-tel 4-esben) van, hogy egyszerűen leáll. Valamilyen elektronikai dologra gyanakszok mert csak üzemmeleg motornál fordul elő és egy gyors gyújtás le és vissza mozdulattal (persze közben kuplung be majd fel) azonnal megy tovább. Valamint még mielőtt megállna a chek-panelon a töltés piktogram jelez (máskor nem jelez, csak üzemmeleg motornál mielőtt leállna). Az akksira rámértem feszültség jó, töltést is néztem az is jó, fordulaton még jobban nyomja, nem tudom merre induljak el a hiba okát megtalálni.
Ha valakinek van jó ötlete előre is köszönöm!
Egy kis segítséget kérnék hátha valaki tud ötletet mi lehet a baja szeretett 75-ösömnek (1,8 injektor). A hibajelenség a következő: aránylag kis fordulaton haladva (mondjuk 55-tel 4-esben) van, hogy egyszerűen leáll. Valamilyen elektronikai dologra gyanakszok mert csak üzemmeleg motornál fordul elő és egy gyors gyújtás le és vissza mozdulattal (persze közben kuplung be majd fel) azonnal megy tovább. Valamint még mielőtt megállna a chek-panelon a töltés piktogram jelez (máskor nem jelez, csak üzemmeleg motornál mielőtt leállna). Az akksira rámértem feszültség jó, töltést is néztem az is jó, fordulaton még jobban nyomja, nem tudom merre induljak el a hiba okát megtalálni.
Ha valakinek van jó ötlete előre is köszönöm!
Pap Laci2008-11-06 06:53:36 // 27483
Az 1.6 IE veztengelyek átrakhatók -e a 2.0 -ba???
Pap Laci2008-11-06 06:52:46 // 27482
Tudom, hogy hosszabb; így már én is jártam. Épp ezért mértem meg és ez ugyanolyan, mint az 1.6 -é. Mondjuk az összenyitási szöget azt nem néztem egyáltalán! A többit mind néztem már ezerszer és mind jó!
Tocsa2008-11-05 20:28:34 // 27481
Elárulok egy titkot testvér hátha segít rajtad! :-)
A gyári injektoros nordban más a szívóoldali vezműtengely sokkal hegyesebbek és hosszabbak a karburátorosénál ez biztos! :-)
Az egyik cimbi alfettájában gatya lett a hengerfely és egy karbiséval pótolta csakhogy amikor belerakta a vezműt az nem fordult el mert beleért a bütyök a szelep ház öntvényébe ahol nyomkodja a kupakokat kikellett marózni kissé hogy jó legyen! :-)
Szerintem ez is beleszólhat bár nembiztos hogy nem lehet összehozni de az tény hogy az injektoros szelepei meredekebben nyitnak valamiért !
Még egy tipp a gyújtáselosztó rotor tengelyét sem árt ha megnézed lóg e az is tud érdekes dolgot produkálni esetleg kábelek elosztófedél nem e rossz stb még vákumcsövek is lehetnek bibisek .... Hátha valami elkerülte a figyelmed!
:-)
A gyári injektoros nordban más a szívóoldali vezműtengely sokkal hegyesebbek és hosszabbak a karburátorosénál ez biztos! :-)
Az egyik cimbi alfettájában gatya lett a hengerfely és egy karbiséval pótolta csakhogy amikor belerakta a vezműt az nem fordult el mert beleért a bütyök a szelep ház öntvényébe ahol nyomkodja a kupakokat kikellett marózni kissé hogy jó legyen! :-)
Szerintem ez is beleszólhat bár nembiztos hogy nem lehet összehozni de az tény hogy az injektoros szelepei meredekebben nyitnak valamiért !
Még egy tipp a gyújtáselosztó rotor tengelyét sem árt ha megnézed lóg e az is tud érdekes dolgot produkálni esetleg kábelek elosztófedél nem e rossz stb még vákumcsövek is lehetnek bibisek .... Hátha valami elkerülte a figyelmed!
:-)
speer2008-11-05 16:59:07 // 27480
Hali,tud valaki valamit erről a Turbó Amerikáról amit hirdetnek a Használtautón?