Marklar1552005-08-16 15:15:28 // 879
sajna nincs
ilyen számok vannak a zacsin.
112335465 1F 1PZ
vasárnapog offline vagyok:/
Gábor(figi75)2005-08-16 15:14:07 // 878
Ja ja! Csinálj pár fotót a telcsiddel és tedd fel ide segítünk beazonsítani a cuccokat!Nemkell találgatni!
Toy ! lentebb írtam neked sos!!!!
Toy dolls2005-08-16 13:45:13 // 877
képed nincs a szárnyról? mert arról könnyebb lenne megismerni, hogy mi az:) és, hogy néz ki
Marklar1552005-08-16 13:11:26 // 876
Az "szárny" szerintem, de be kéne azonosítani...Nem ismeri fel a R
Ha jó akkor biztos, h megalkuszunk valami 4 jegyü számban;)
Van valami kis tekerentyűs kapcsolo, szerintem fűtés é.
De a Ricambi a 33 asnak írja:/
A váltó szoknya is van, de az is lehet,h a 33 é, mert egyszerü gumi.
Marklar1552005-08-16 12:51:55 // 875
új tipus
matt, mivel új.
Vasárnapig offline leszek:/
5000ft?
András bácsi2005-08-16 12:09:01 // 874
Az szinte biztos, hogy nem 75-ös szárnyacska. Olyat tapogattam nem keveset. :-)
Gábor(figi75)2005-08-16 12:06:18 // 873
Te mi az a spal??Állandóan vissza ugrik a zár,ha elfórdítom a kulcsot!
Mostanában a másik oldalon is kezdi néha!
Mitlehet ennek ártani,és egyálltalán hogyan lehet szétszerelni az ajtóból?????
kando.2005-08-15 22:36:07 // 872
Enyémbe egy hazai gyártmányú cucc van, legalábbis a hátsó ajtóban, az is 5 vezetékes, bár csak 2 van használva.
Annak annyi baja volt, hogy belül a motorról leszakadt az egyik kanóc, azt visszaforrasztottam, most már jó.
Meg kell mérni, megkapja-e egyáltalán a villanyt, ha igen, esetelg szétkapni, ha szét lehet. Ez csavaros volt, szét lehet szedni...
kando.2005-08-15 22:34:37 // 871
Van benne, azt akarják kicserélni..
Már megvan a cucc, ha jó lesz, akkor maradjon, két évet csak kibír majd...
Szerintem ez is gázos már, mert mikor cserélve lettek a betétek, egyik a vasig le volt kopva a másik meg alig volt kopott...
Tocsa2005-08-15 22:31:51 // 870
Cseréld meg a jobbb oldalival ha csak a centrál kapcsolója rossz
De 1500 forint per db áron már asszem spalt is lehet kapni
az elég jó perdze olasz termék és sokáig bírja
A kínai gyártmányból kapsz egy egész készletet 5000 huf ért a piacon na ezt sűrűbben kell cserélgetni :)
Ge ha a zárad nem szorul az is elmegy sokáig egyébként a zárakat érdemes brigéciolban elmosni és utánna vékonyan lezsírozni!
Tocsa2005-08-15 22:25:30 // 869
Neked minek bele fékerő elosztó csak a baj van vele
én az enyémből azt dobtam ki először
2óra hosszás fék légtelenités után
Persze utánna 10 perc alatt végeztünk!
Kiderült hogy be volt álva
kando.2005-08-15 22:09:49 // 868
Mi baja a központi záradnak?
Nem reagál semmire? Tehát van az ajtóban, de látszólag rossz?
Gábor(figi75)2005-08-15 20:29:13 // 867
A spoyler az milyen fajta????????????????????
Fekete csik kis dudorral ,amit a csomira kell pattintani?
Vagy spoyler szárny,amit a csominak a tetejére kell erősíteni???????????
És mennyiért adod?????????????
Össz! csomi spoyler,fűtés kapcs,váltó szoknya!!!!!!!!!!!
Nézdmár meg,hogy van-e kp zár vezető felől!!!!!!!!
Saughassy2005-08-15 20:08:24 // 866
lehet, hogy elkerulte a figyelmem a valaszod, de milyen szinu is a 75 hutomaszk+pajzs?
Marklar1552005-08-15 15:37:47 // 865
Úgy néz ki, hogy az egyik pajzs ami a készletemben van az egy 90 es é!
Kép alapján igen gyanus.
Van itt egy spoyler is az pedig a 75 csomagtartóra valónak tünik!
Mit érhetnek ezek?
kando.2005-08-14 23:56:20 // 864
én is menek, 6-ra kell dolgozni menni...
jó éjt!
Vikk752005-08-14 23:55:34 // 863
Nah egyszer csak kész lesz:)
Megyek mert holnap 7re kell menni dolgozni, jó éjszakát:)
kando.2005-08-14 23:51:11 // 862
Lehet, hogy nézték, mindegy, most úgyis megy vissza, a fékerő-elosztó (vagy mi a hivatalos neve..) lesz még cserélve, akkor megnézetem...
Vikk752005-08-14 23:48:06 // 861
Őszintén megmondva nem tudom... amikor szerelőnél volt nem nézték meg?
kando.2005-08-14 23:43:23 // 860
Csak mert valahonnan csöpög vmi, olajszerű anyag...
S jó lenne látni, hogy a motortól vagy máshonann jön.
Ill mennyire ad okot aggódásra, ha a légszűrő alsó sarka, ahol a motorhoz menő gégecső van, kicsit olajos ?
Vikk752005-08-14 23:41:15 // 859
De már nem is tudom mióta nem mostam motorteret...:)
Vikk752005-08-14 23:40:16 // 858
Általában simán csak lemosom és le műanyagápolózom őket, ami gumira is jó
kando.2005-08-14 23:38:08 // 857
Motort, motorteret mivel, hogyan érdemes tisztítani, mosni?
Ill a belső gumi és műanyga elemeket mivel lehet kenni, hogy szépek, fényesek, feketék maradjanak?
Azokat is glicerinnel, esetleg étolajjal ?
Vikk752005-08-14 23:33:54 // 856
Hát nálunk pl régen elektronika órán a digitálisak általába szarabbak voltak mindig mint a digitálisak, mérésben stb, meg az élettartamuk is rövidebb volt. namind1...nem akarom szétoffolni a topicot:)
kando.2005-08-14 23:28:15 // 855
Igen, itt nem kell labor pontosság :-) De azért tudjon mérni áramot legalább 10 A-t, ha olyan helyre kell, egy-két percig... A feszültségmérés nem szokott gond lenni, esetleg ellenállás mérésnél ha sípol, az előny, hallod, ha zárlat van, nem kell figyelni a mutatót, hogy kimegy-e 0 ohm-ig :-)
Vikk752005-08-14 23:22:11 // 854
nemhiszem hogy elmegyek a piacra alkudozni...auchanba láttam multkor olyan 800 körül mutatósat, sztem az bőven jó :)
kando.2005-08-14 23:18:13 // 853
Esetleg majdan beszerezhetsz a Verseny utcai piacról vagy a Gyáli útról, esetleg a Kőbányai úti piacról :-)
Csak jól kell alkudni... Néha még érdemesebb mutatósat venni, pl. Ganzuniv-ot, azok bírják a gyűrődést... A suliban is csak ilyenekkel mértünk, szinte tanulóbiztosak :-))
Vikk752005-08-14 23:14:12 // 852
Hát, nálam úgy látszik akkor sokszor jól jött volna:)
kando.2005-08-14 23:04:45 // 851
Na, látom, lesz mit méregetni a jövő héten :-)
Ezek után lehet, hogy a szerszámok közé beteszek egy régi, de strapabíró multimétert, még jól jöhet mármikor...
Tocsa2005-08-14 22:49:32 // 849
Szerintem csattintsd rá a feszmérőt beindított motornál az akkura ha 14 volt körüli értéket mérsz van töltésed és az akkud kukás lett , de ha csak 12 vagy ennél gyengébb értéket mérsz nincs töltésed ja, ha közben felkapcsolod a fényszóródat akkor biztosabban látod az értékeket mert lessz rajta terhelés is ami jó töltésnél sem esik le 13 V alá ha leesik 11 V ra tényleg valami gáz van!!!
kando.2005-08-14 22:37:14 // 847
Ha kb 10 mA körül mérsz, az még elfogadható, de ha magasabb, akkor vmi fogyaszt rajta...
Ha nem mérsz ilyen értékű áramot, (tahát nincs terhelve tényleg), akkor érdemes a fesz szabályozót megvizslatni, vagy amennyire lehet, cserélni, legalább egy próbára, hogy ha akkor nem merül le az akku, akkor tényleg az lehet a hibás...
Bár autóvillamosságot nem tanultam, talán, ha elindítod az autót és le lehetne húzni a töltővezetéket az akkuról, meg kellene mérni, mekkora rajta a feszültség, s ha kisebb 12 V-nál, akkor valószínű, hogy nem bírja tölteni az akkut. Vagy megmérni az árammérővel a töltési áramot, és ha az kicsi, akkor megint csak nem bírja tölteni...
Vikk752005-08-14 22:30:31 // 846
Asszem van is itthon árammérő, megfogom akkor mérni...köszi:)
kando.2005-08-14 22:29:12 // 845
Meglehet, meglehet :-))
Az utóbbi időben ment sokat a gép, most meg inkább pihent, elszokott ez tőle, szereti, ha mehet messzi...
;-)
Vikk752005-08-14 22:28:51 // 844
hát jah, én is jártam már úgy hogy 3 nap után nem akart beindulni... de miért is nem használtam ennyi ideig?velem volt a baj... :))
kando.2005-08-14 22:28:18 // 843
Lehet, hogy a fesz. szabályozó a ludas... Nem tölti rendesen az akkut, ezért az egy idő után elmerül... (ha csak nincs vmi fals terhelés rajta, ami a gyújtás kikapcsolása után is meríti... Mérj ár ilyenkor a pozitiv sarunál egy árammérővel, néhány mA-nál többet nem kéne mutatnia...)
Tocsa2005-08-14 22:22:06 // 842
Szevasztok skacok !! Na mi a helyzet ? Rakoncátlankodnak a dízel ménesek? :-) Nem szeretnek sokat álni haladáshoz vannak szokva ez lehet a probléma ;-pp
Vikk752005-08-14 22:21:25 // 841
De ez már egy másik akkumulátor, ami benne volt ezelőtt azt kivette a szelerő míg nyaralni voltunk, mert állítólag szar volt (nekem semmi bajom nem volt vele, mindig jól indult) és bele rakta ezt a szart. :/
kando.2005-08-14 22:18:28 // 840
Vmi töltőberendezést nekem is kellene applikálni...
Bár most még jó a cucc, de ha lemerül, max kábelezni tudok :-)
/eh, lustaság, talán ez a gond.. pedig megvan a nyák lap is, ki kéne fúrnom, meg beültetni, kipróbálni, és bedobozolni a töltőt... csak vmi mindég közbejön :-)) /
Vikk752005-08-14 22:11:06 // 839
Nekem meg lemerült az aksim, úgyhogy most felraktam tölteni.
kando.2005-08-14 22:03:11 // 838
Aha, a szervizben megcsinálták, hogy belülről is lehessen nyitni, a hétvégén meg Wickey segíségével megoldódott, hogy a központi zár rendesen bezárja az összeset...
A bal első zárnyelv nem ért bele rendesen a helyére, s a központi mindig visszalökte igy a zár fixálását, de be lett állítva most, egyből zár az összes, remek lett!
Gábor(figi75)2005-08-14 21:59:50 // 837
Az ajtó zárad ok már?
kando.2005-08-14 21:58:23 // 836
Eddig azt hittem, beteg, hogy dúsítú nélkül kissé nehezen pörög fel, de aztán kiderült, hogy végül is nyáron is kell :-)
Mindemellett jól megy a gép, a hangja is szép, az új kipufogóval.
Egy mosás viszont ráfér, de hétvégén nem jutott rá idő, talán a jövő héten...
Gábor(figi75)2005-08-14 21:53:05 // 835
Akkor rádjárt a rúd komám! Nekem volt egy hosszú hétvégém hála a magasságosnak,de holnap kezdődik a ZÚZDA nagyüzem!
Az életem amúgyis romokban per pill!
A vas hogy szuperál komám?
kando.2005-08-14 21:46:13 // 834
Hehe :-))
Neem, csak a hétvége és a csüt-péntek kissé zúzda volt...
Kollégám szabin, így helyette is be kellett ugranom -> ügyelet non-stop;
ill az itteni Innovációs házban levő gépész rendszert+gázmotor is felügyeltem, mert az ottani fickó is szabin van...
Szóval örültem, hogy van végre autóm, ki is használhattam most..
:-))
De itt vagyok, kérdezz bátran! ;-)
Gábor(figi75)2005-08-14 21:44:14 // 833
Gebasz...........Ördögöd van!Énis erre gondoltam,hogy a mágnes szelep nemkapott inputot!
Esetleg más hiba forrás fiuk?
Mivan tékozló ifjú?Azthittem már lementél a térképről!
kando.2005-08-14 21:44:13 // 832
Amennyire tudom, a mágnesszelep akkor ad át anyagot, ha villanyt kap, tehát ha nincs rajta a 12V, akkor zár és nincs nafta az elosztó felé...
Érdemes lecsippantani a sarut róla és újat, esetleg olyat, melyiknek gumis vagy műanyag háza van )kívül, mint védőburok), rátenni, hogy a víz ne nagyon érje.
kando.2005-08-14 21:39:21 // 831
Kontakthiba...
Szerintem ez lehet a jelenségből adódóan, vagy cserél ki a sarut ami a mágnesszelepre megy vagy az akkunál érdemes újra pucolni a vezetéket és rákötni, lehet, hogy a réz vezetők már patinásodtak (zöldek)...
Gábor(figi75)2005-08-14 21:28:31 // 830
Ma ismét eljátszotta ugyanezt a játékot! Ezmár a 3 dik eset volt 2 hónap alatt!De rájöttem lehet a baj forrására,a tápszivattyú után lekötöttem a csövet és volt benne gázolaj,pumpáltam is rajta és jó volt!Tehát a tápszivatyúm jó!Más elvileg nem lehet csak a mágnes szelep????????????
Ha felragad akkor nemkap cuccot??????
Közben mozgattam a vezetékeket az akksisaru pozítív szárára kötött 3 db ot!
És utánna szinte röktön beindult,milyen összefügés van??????????