Seriff2008-09-26 13:57:24 // 27079
Ez így tökéletes, bizony:)
NaTo2008-09-26 13:56:19 // 27078
Ettől a formától kész vagyok :)
A spoilerei meg fenomenálisak...
A spoilerei meg fenomenálisak...
Seriff2008-09-26 13:52:50 // 27077
Csúfság:
Fészi2008-09-24 22:23:15 // 27076
Installed by Fészi :D (mielött Marek megszólalna, nem miattam nem megy a kilóméteróra! :D )
Szamóca2008-09-24 17:25:42 // 27075
Marek2008-09-24 09:41:53 // 27073
Majd viszlek egy kört! :))
Seriff2008-09-24 09:37:13 // 27072
Jóvanna, akkor sem ültem ilyen vasban szerintem eddig...
Marek2008-09-24 09:35:36 // 27071
Seriff2008-09-24 09:31:45 // 27070
Seriff2008-09-24 09:29:51 // 27069
Ez meg mi? Ilyet még nem láttam:
Seriff2008-09-24 09:28:16 // 27068
Akkor reggeliHEZ inkább:))
És egy 90es, mert az ritkán van:
És egy 90es, mert az ritkán van:
Marek2008-09-24 09:25:49 // 27067
De csak nem jöttt azonnal a kép a szöveghez! :))
Seriff2008-09-24 09:10:59 // 27064
"(no, it's not the engine that causes the blue smoke, it's the inner wheel) "
Seriff2008-09-24 09:09:35 // 27063
Egy kis csemege reggelire:
Robi2008-09-23 21:20:39 // 27062
Grat hozzá, minden elismerésem, nagyon kíváncsi leszek rá élőben, különösen, ha elkészül. :)
Robi2008-09-23 21:19:36 // 27061
Pedig minket is érdekel. Legalábbis remélem, hogy nem csak engem. :)
falcokc2008-09-23 20:55:08 // 27060
Minden elismerésem az autód,a fanatizmusod, és a tudásod előtt!!!!
LacUS2008-09-23 20:33:08 // 27059
Köszönöm, és gratulálok mégegyszer.Egyedülálló amit csináltál.
Az ECU progizással kapcsolatban viszont lenne néhány kérdésem, viszont nem untatnám a cartársakat a hülye kérdésekkel, úgyhogy majd emailben zaklatlak :)
Az ECU progizással kapcsolatban viszont lenne néhány kérdésem, viszont nem untatnám a cartársakat a hülye kérdésekkel, úgyhogy majd emailben zaklatlak :)
satya2008-09-23 19:35:27 // 27058
Beszarás!!!!!!! Grat hozzá!!!!! azé van 1 kis beütésed, hál istennek!!
Marek2008-09-23 19:16:59 // 27057
Nagyonnagy vagy, irigylem a tudásod! :) Mégegyszer grat!
[k i z z o]2008-09-23 18:23:55 // 27056
Hi,
Igen az egy vizes cooler, kézzel gyártott:) kb.6 órán át hegesztődött. Jósága most tesztelődik, elvileg amikor terveztem ugy számoltam jobb hatásfokkal dolgozik mint egy levegő levegő, és hely szempontjából egyszerübb is kialakitani. A 75 elejére tervezett coolerhez a 70 -es csövekkel nehezen fordultam volna ki, igy is 2 hétig csak varratot tüntettem el a mostani csövezésről. Van neki 2 nagy réz hűtője elöl, + egy saját vizpumpája. A képen még nincs bekötve, mert a szivattyú elektronika még nem lett beállitva hozzá. Csak akkor kering benne a viz ha boost van, vagy ha melege van.
Az elektronika Motronic, saját módositásokkal.Az LMM a sajátja portolva, modositva, a kompresszor vezérlés saját, elektronikus bypass vezérlést irtam rá, az eredeti Mercedes bypass szelepet használom, mint senki a világon:)
8psi re számitok, és ennyit is tud - mérve 8,21psi - , ennyit számoltam ki amikor nekiálltam gyártani a kompresszor áttételt, 2,13 : 1 -ben hajt.
VVT nélkül tölt most 8,2 psi -t ami kb. 0,5Bar konstans bypass zárástól 6500 -ig. 3 -4 x lett aktiválva idáig, nyomásveszteség mérés miatt, de az nincs. Egyedül az összenyitások miatt lehet veszteséget csinálni, akár 2-3psi -t, de mivel mindenhol le lett szimmmeringezve az egész nyomott oldal, ezért nem ereszt. Azaz ha a VVT megy akkor csak 4,5psi nyomás van.
A kompresszor Eaton M45 gen3. Mercedes M271 Kompressor , Ebayen vettem ujonan. Könnyen beszerezhető. Használtan van már 220Euro -tól.
Igen az egy vizes cooler, kézzel gyártott:) kb.6 órán át hegesztődött. Jósága most tesztelődik, elvileg amikor terveztem ugy számoltam jobb hatásfokkal dolgozik mint egy levegő levegő, és hely szempontjából egyszerübb is kialakitani. A 75 elejére tervezett coolerhez a 70 -es csövekkel nehezen fordultam volna ki, igy is 2 hétig csak varratot tüntettem el a mostani csövezésről. Van neki 2 nagy réz hűtője elöl, + egy saját vizpumpája. A képen még nincs bekötve, mert a szivattyú elektronika még nem lett beállitva hozzá. Csak akkor kering benne a viz ha boost van, vagy ha melege van.
Az elektronika Motronic, saját módositásokkal.Az LMM a sajátja portolva, modositva, a kompresszor vezérlés saját, elektronikus bypass vezérlést irtam rá, az eredeti Mercedes bypass szelepet használom, mint senki a világon:)
8psi re számitok, és ennyit is tud - mérve 8,21psi - , ennyit számoltam ki amikor nekiálltam gyártani a kompresszor áttételt, 2,13 : 1 -ben hajt.
VVT nélkül tölt most 8,2 psi -t ami kb. 0,5Bar konstans bypass zárástól 6500 -ig. 3 -4 x lett aktiválva idáig, nyomásveszteség mérés miatt, de az nincs. Egyedül az összenyitások miatt lehet veszteséget csinálni, akár 2-3psi -t, de mivel mindenhol le lett szimmmeringezve az egész nyomott oldal, ezért nem ereszt. Azaz ha a VVT megy akkor csak 4,5psi nyomás van.
A kompresszor Eaton M45 gen3. Mercedes M271 Kompressor , Ebayen vettem ujonan. Könnyen beszerezhető. Használtan van már 220Euro -tól.
[k i z z o]2008-09-23 17:44:25 // 27055
Szét kell szedni, mert a szivó motoromra lett feltéve a rendszer, azaz bele kell rakni a 8,5:1-es dugó hüvely szettet.
Ez a legnagyobb amit alakitanom kell rajta.
A szoftveren még biztos kell irogatni, meg szelepösszenyitásokat kitalálni.
Ehhez képest az már nem sok meló.
Ez a legnagyobb amit alakitanom kell rajta.
A szoftveren még biztos kell irogatni, meg szelepösszenyitásokat kitalálni.
Ehhez képest az már nem sok meló.
jakuska2008-09-23 13:28:44 // 27054
A szemnek gyönyörködés a vezetőnek meg élvezet :)) nagyon über!!!
Marek2008-09-23 12:52:11 // 27053
Elismerésem, szép munka és biztos eredményes is! :))
prooF_752008-09-23 11:36:20 // 27052
Valami blog-szerűséget vagy leírást majd olvashatunk róla? Kaposújlakra nem jösz véletlenül?:)
Wickey2008-09-23 07:30:19 // 27051
Aha. Ugyan úgy gondolom, hogy az egyetlen logikus hely, ami adná magát (a két hengerfej között) az nem műxik, talán-talán csak ha lemondasz az intercoolerről, mert keresztöblítéses a motor (gyk: ott az air intake meg az injektor van). Ezért V6-hoz inkább a két kis turbót szokás suvasztani jobb és baloldara eldugva a ficakban :-)
prooF_752008-09-23 00:36:39 // 27050
Nem, csak előbb Figi látogatta meg a pálya körüli mocsaras vidékeket vele, majd nekem is sikerült. A 25 kanyarból ugyan abban:)
NaTo2008-09-22 23:39:12 // 27049
ááá vazze! Sehol egy olajfolt... mint egy vadi új autónál...ez a kompresszor dolog engem is érdekel teknikai megvalósítás terén. Vajon egy V6-ra is lehetne ilyet aplikálni? :))
LacUS2008-09-22 22:57:39 // 27048
Naa, összeszedtem az államat a földről meg néhány kérdést.
1, Vizes cooler az a moci tetején, jól káprázik a szemem?
2, Milyen elektronikát használsz, milyen LMM-mel?Vmelyik turbos LMMjét raktad fel?
3, Milyen nyomásra számítasz?
4, Ez vmi más típúsnak a kompresszora vagy a néhány helyen hírdetett típusspec.?
Bocsi, a sok kérdésért. :) De ilyet nem nagyon látni.
1, Vizes cooler az a moci tetején, jól káprázik a szemem?
2, Milyen elektronikát használsz, milyen LMM-mel?Vmelyik turbos LMMjét raktad fel?
3, Milyen nyomásra számítasz?
4, Ez vmi más típúsnak a kompresszora vagy a néhány helyen hírdetett típusspec.?
Bocsi, a sok kérdésért. :) De ilyet nem nagyon látni.
Attie2008-09-22 22:55:08 // 27047
Wow, riszpekt :)
LacUS2008-09-22 22:53:23 // 27046
Nabazzeg ez aztán aztaqrva! :-O
Gratulálok, ez nem kis munka volt.
Gratulálok, ez nem kis munka volt.
Whiteskull2008-09-22 22:47:26 // 27045
Mi van még hátra?
Whiteskull2008-09-22 22:45:58 // 27044
Bex@rás! :-O
[k i z z o]2008-09-22 22:37:42 // 27043
Marek2008-09-22 11:49:33 // 27042
Nekem elkerülte a figyelelmemett, meg nem láttam itt listát sem... Remélem az autódat nem törted össsze!! :)
prooF_752008-09-22 11:33:39 // 27041
Kint volt a főoldalon is, események közt is, plusz én is beírtam a topikba kétszer!
Egyébként tényleg jó poén volt, csak az a rohadt balos visszafordító ne lett volna:)
Egyébként tényleg jó poén volt, csak az a rohadt balos visszafordító ne lett volna:)
Marek2008-09-22 11:27:49 // 27040
Azért szólhatatok volna, hogy ilyen program van...:(
Gábor(figi75)2008-09-21 22:12:40 // 27039
Ja,ellopták a hűtőmet,rajta volt a borotvám!:-)
Gábor(figi75)2008-09-21 22:11:55 // 27038
Értem,és ígérem hagylak aludni 11-ig ahogyan szeretted volna! :-)))
Még keresek jobb képeket.............
Még keresek jobb képeket.............
Robi2008-09-21 22:08:59 // 27037
Hogy megszőrösödtél... :)
gaben v6 milano2008-09-21 22:06:12 // 27036
Gábor(figi75)2008-09-21 21:48:48 // 27035
jakuska2008-09-20 11:14:05 // 27034
Patent lett nagyon... :))) vigyorog is a szám állandóan, ha benne ülök... most még kapott 4 új izzitót is, reggelente igy nem mozgatja a kocsit a motor, ha hidegen beröffentem:))) 18 éves izzitók voltak benne amiból még 2 hibátlan volt.... na ilyet mutasson nekem valaki... persze mind a 4 cserélve lett:)) Mester tényleg hibátlanul dolgozik, + mindig kitalál valamit, amitől jobb a gép! Nagyon vágja mint a régi mint az új tipusokat....
Robi2008-09-20 08:47:06 // 27033
Soha ne hagyatkozzatok a Unix katalógusára. Szar. Én mindig gyári cikkszámokkal megyek Unixba vásárolni, úgy kisebb a hibaszázalék.
Marek2008-09-19 13:21:16 // 27032
Sejtettem, hogy valami ilyesmiben sántikálsz! :))
LacUS2008-09-19 12:07:05 // 27031
Hát ami most bent van az reccsenget, azzal kezdem addig járok azzal amit tőled vettem, aztán csere és azt is. :)Igen tulajdonképpen biztos ami biztos majd:) A lényeg,hogy ha bármi van legyen egy patent csere darab .
Marek2008-09-19 12:04:44 // 27030
Te?? Minek? Biztos, ami biztos!?? :))