Fórum >> Típusok >> 75-90

prooF_752010-08-02 11:41:57 // 30879
Bal oldalt látom nem javítóívből csináltátok, de a műanyag szélesítés alá mi került?:))
prooF_752010-08-02 11:35:17 // 30878
Maradjunk abban hogy a hf-el kapcsolatos dolgok jól működnek.. :)
Gábor(figi75)2010-08-02 08:49:21 // 30877
Szép munka,mind ez 2 nap alatt??? :-P
djliott752010-08-01 21:42:32 // 30876
Sziasztok én nem unatkoztam a hétvégén volt egy kis munka az automal csak szeretném megmutatni hogy hogyan oldotuk meg a mindenkinél ismert sárvédö problémát. baloldaltjobboldaltkész
[k i z z o]2010-07-31 09:56:52 // 30875
Az biztos bejátszik, meg a CO potid el van tekergetve az AFM ben. A CO potin nominal 2.5V kell legyen, onnan lehet hangolni, de lehet 700mV al lesz jó a CO -d.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-30 18:17:12 // 30874
Srácok, van egy kis gáz a járgánnyal. Kibasztak a műszakiról, mert a verda 9-es CO-értéket produkált, az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet ez. Az már tuti, hogy falsot szív a légmennyiségmérő mögötti gumicsőnél, ez belejátszik, de mitől lehet még?
Előre is köszi!
Gábor(figi75)2010-07-29 22:21:10 // 30873
Hozd le ide,jobbat nem tudok és nem is ajánlhatok!!!
Gábor(figi75)2010-07-29 22:20:41 // 30872
Azóta is hibátlanul műkszik a vasad!:-)
belus1552010-07-29 20:55:05 // 30871
Üdv mindenkinek!Szükségem lenne egy komplet csomagtartó bélésre,egy első hardy-ra,vagy esetleg egy komplet kardán is szóba jöhet!Szükségem lenne egy olyan szerelőre ,aki úgy fejezné be a szekeret,mint ha a saját autóját rakná össze!Köszi előre is!
prooF_752010-07-29 20:34:44 // 30870
Szívesen. Én is ebből csináltam. Benne van a meghúzási sorrend meg a nyomaték is a hf csavarokhoz, meg egyéb hasznos infók.
Lali752010-07-29 08:53:06 // 30869
Koszi!Csak rendbeteszem a hengerfejet,ahhoz kéne tudnom..
prooF_752010-07-28 23:43:21 // 30868
Van jelölés (feltéve ha nem zsírúj tengelyt veszel). Itt vannak manualok, azt hiszem a twinspark-osban vagy a petrol engine-esben van (75-öshöz).
Lali752010-07-28 22:55:15 // 30867
Üdv!
Érdeklődnék,valaki fel tudna-e világosítani?75TS-nél a vezérlést beállítani mivel kell??Jelölés van a tengelyeken,vagy idomszerrel ezt is,mint az újabbakat?Ha ábrája van valakinek,az lenne a legegyszerűbb!
Köszi!!!!!!!!!
LacUS2010-07-28 22:45:36 // 30866
Most szanálom, a műszerfalamat, megkeresem, leküldöm, ha jó.
[k i z z o]2010-07-28 22:16:19 // 30864
Hi,

nincs valakinek a képen 1 -el látható kis tárolófiókja?



Köszi,

kizzo
LacUS2010-07-28 09:35:35 // 30863
Okés ezt tapasztaltam is :) A kardános témánál beszéltünk. :)

Az okoskodókkal meg kár foglalkozni, addig amíg nem látom úgyse hiszem el :-) Én is kaptam már, innen amoréról, okosságot.. :-) Szartam rá.
NaTo2010-07-27 15:41:57 // 30862
Lacus!
Amúgy már csak azért se ír Mester blogot, mert a magyar ember rögtön azt nézi, hol lehet belekötni, és okoskodni. Neten, papíron mindenki jobban tudja, mégse látok sehol egy Giuliettát, vagy 75-öt normálisan driftelni. :) Szóval Mester a saját pénzén, idején, munkáján amit megtanul, azt nagyon szívesen elmondja annak, aki megkérdezi tőle, mint amilyen Te is vagy, vagy Kizzo, vagy Marek stb... Úgyhogy ha tényleg érdekel valami konkrétan, nyugodtan hívd fel, kérdezd meg, neked szívesen elmondja, de blogot ne várjatok tőle, amíg megírna egy postot, az idő alatt inkább levesz meg felrak egy transaxle váltót :))
[k i z z o]2010-07-26 17:46:43 // 30861
Itthon 18e körül van, az sem olyan rossz ár.
Marek2010-07-26 09:54:42 // 30860
Ha csakmezen múlik, hogy 75 V6-ot ünnepelhessen a világ, simán odaadom nekik a kardánom!
Ahogy néztem az egyik vidin, ahol épp oldalára borítva cserélik, inkább kardán tag kell nekik, mint hardy.... :)))
LacUS2010-07-26 06:51:14 // 30859
Igazad, csak az összehasonlítás miatt írtam le. A hengerenkénti pillangót most kezdtem el tervezgetni, egyelőre úgy néz ki meg is lehet csinálni amit kitaláltam. :-) A tengelyekben nem vagyok egyáltalán jártas, nálam sajnos marad a vásárlás.
LSU-t még nem vettem,de találtam ebayen olcsón, csak aztán "megerősödött" egy picit a forint...:-( Most várok, legalább picit menjen lejjebb, addig meg átkábelezem a kocsit úgyis.
kesa2010-07-25 22:55:53 // 30858
nem rossz az a S6, de azért ha tehetném, inkább 75 V6-t állítanék a garázsba :)!
[k i z z o]2010-07-25 20:27:08 // 30857
Persze, csak sor volt :(
Hari2010-07-25 20:18:18 // 30856
:-) ... naaaa egy kis netbotlás! .... sor 6!
[k i z z o]2010-07-25 19:53:15 // 30854
Nem kell mindent megvenni. Hengerenkénti pillangót lehet gyártani, V6 BMW -re pár éve csináltam egyet, csak foglalkozni kell a dologgal, tengelyt is lehet gyártatni, csak jó profilt kell találni - kitalálni, + foglalkozni a dolgokkal.

Én jobb szeretek magam legyártani mindent, az se olcsó de nem x ezer EURO. De biztos olyan lesz mint amit és szeretnék.

Aműgy vettél új LSU -t?
LacUS2010-07-25 17:04:31 // 30853
Hát pedig egy V8 nagyságrendekkel olcsóbb mint mondjuk egy 32GTA moci, na meg az "csak" 240-250LE, ahhoz,hogy 300 legyen 4 tengely AHMotorsportnál a legolcsóbb 1400GBP+vat, Colombonál 2200Eur+VAT, hengerenkénit pillangó 1400GBP+vat.....injektor befecsi, ecu.....
Béjemvénél eleve 300+ról indul, egy M motoron gyári a hengerenkénti pillangó, a tengelyek dbilasnál mondjuk 600Eur... A japánokat már nem is mondom, mert az már tényleg vicc.

Szóval alfából sokkal több pénz jót csinálni.
Kisbubi2010-07-25 16:37:05 // 30852
Nagy pénz?? Akkor nézzük mennyi egy alap v8 bmw motor és beépités, és mennyi egy 3.2 v6 motor esetleges átalakitása. Sztem olyan nagy külömbség nincs. persze nem 300 LE fölé gondoltam. Igaz hogy bmw az alapbol 350Le.
De most kimegyek az 1.8-al kocsikázgatni kicsit, mert "jol esik" és ilyenkor több ló van benne:)
LacUS2010-07-25 11:48:12 // 30851
Mellesleg, ha meg van csinálva, nem kicsit jobbak szerintem a 75ök mint egy hasonló korú bmw. :-) A súlyelosztásunkról csak álmodozhatnak, egy alfa V6 meg 100x jobb mint bármelyik korabeli motorjuk, ha még kap szívóba 2 v 4 tengelyt hengerenkénti pillangót stb. , jó program és 300-400LE....szívóban ami azért nem szar.Csak iszonyat pénz.
Gábor(figi75)2010-07-25 11:36:48 // 30850
Egyrészt,másrészt sajnos nem is ismerik az a helyzet,fogalma sincs az átlag drift rajongónak arról mi az az Alfa romeo 75,vagy bármilyen hátsókerekes Alfa,és ez a versenyzők nagy többségére is elmondható!:-(
Ezért külön dicséretes az aki belemer vági 1 ilyen projektbe,a japo meg bönmcsökkel szemben "hugyozni",bizonyítani,hogy van olyan jó vagy akár jobb is ! :-)
LacUS2010-07-25 11:17:13 // 30848
Van egy egyszerű oka,hogy mindenki béjemvével meg rizsrakétával nyomja...Az hogy minden van polcon, gyakorlatilag gombokért. A mi autóinkhoz a profi cuccok aranyáron mennek, elég csak egy RSR futóműre gondolni, ami 1500Eur-tól indul, és az még nem fullos, anno megkérdeztem a legkomolyabb amit tudnak 3800 Eur stabikkal mindennel, de még ez sem állítható dőlésű, ennyiért már japókhoz a Tein Flex-et lehet kapni, ami belülről állítható kapcsolóval.... :-(
Szóval nagyon nagy riszpekt Mesternek, a Margaritis Teamnek akik a mi autóinkkal próbálnak versenyezni. :-) Ők az én szememben sokkal nagyobb ászok mint bármilyen V8 E30 vagy japó autó.
Gábor(figi75)2010-07-25 10:25:19 // 30847
Ismered azt a jelet " :-) " ?
Ha komolyan kötekedni akartam volna nem tennék ilyet utána! :-P
Kisbubi2010-07-25 10:01:36 // 30846
Neked miért kell mindig, mindenhol kötekedni? máshoz nemértesz? Szted mennyit érnek a profi(nem magyar) drift, dakar, pályaverseny autok minden átalakitással?! Nyugodtan mehetnének ferrerival is, hiszen arra meg szinte alig kel költeni ugy jó ahogy van.
Gábor(figi75)2010-07-25 08:58:37 // 30845
Nekünk van messze másnak meg nem,vagy a mi rendezvényünk van messze nekik,sajna nem tudunk a térben és időben ugrásszerűen utazni,még fergával sem! :-)))
Gábor(figi75)2010-07-25 08:49:12 // 30844
Fergával versenyszerűen driftelni,szerintem ereszkedj vissza a földre! :-)))
Kisbubi2010-07-25 01:11:15 // 30843
Az tényleg gáz h az olaszok is bmw-vel nyomják. legalább vmi lambo, ferrari v maseratti de lehetne még sorolni h mivel mehetnének. de biztos jo moka lesz csak rohadt messzire van. Föleg utánna hazajönni
Gábor(figi75)2010-07-24 23:27:53 // 30842
Kompresszoros!!! :-)
Tocsa2010-07-24 23:16:30 // 30841
Ez igazán bajtársias cselekedet lenne ! :))

Reméljük ahoz a turbós vashoz azért dobott alá egy jó kardánt ! :)

Nyomhatnátok rólla egy videót ha ott lesztek szivesen megnézném -"nénk" esetleg hogy ment a srác ! :)
Wickey2010-07-24 22:47:23 // 30840
ha meg nem is alázza őket, de legalább ottlesz. :-)
Nem mellesleg ha széthullik pl. a kardánja, kivesszük Marek autója alól és odaadjuk neki. Úgy összespanolunk, hogy onnantól kezdve minden évben görögbe megyünk nyaralni ingyé'. :-P
Tocsa2010-07-24 22:26:17 // 30839
Azért szégyen hogy az olaszok is mind B jem vé vel nyomják pffuj.

A görög inas tudja mi a jó !!!!!!!! :D
Szurkolunk neki hogy megalázza a sok retket .:)
Tocsa2010-07-24 22:23:36 // 30838
Akkor küldhetnél kölcsönbe abból a spec szerszámból !!! :-)

De most komolyan én is most cibáltam ki a hátsó futóművet.
Wickey2010-07-24 21:11:59 // 30837
Marek, amit te ott mutatni fogsz, azért én garantáltan nem tankolnám meg a V6-ot. . :-)
Én leszarom a farmot, lemegyek dízellel. :P
Marek2010-07-24 01:25:16 // 30836
Akkor megmutatjuk nekik a mi fehér 75-ösünket! Persze, csak a parkolóba! :))
Tehát akkor mi ketten megyünk! :)
Gábor(figi75)2010-07-23 17:28:46 // 30835
Gyertek minél többen az 5 Nat-ra,rendezünk 1 kis driftet is!:-)))

5 NAT!
Gábor(figi75)2010-07-23 11:26:27 // 30834
Eléggé,spec szerszám nélkül hozzá se fogjatok!!!
Vigla2010-07-23 09:23:24 // 30833
Éppen Nyíregyházán fogok nyaralni Jövő hét végén,így a versenynapra átmegyünk.Tuti jó kis muri lesz.:-)
nehemiah2010-07-23 09:01:39 // 30832
Sziasztok! A kérdésem a következő: mennyire gáz a hátsó kerékcsapágy kicserélése? Sajnos mindkét oldal kottyan.
NaTo2010-07-23 08:58:20 // 30831
semmi. most olvasom, hogy vez.tengelyről van szó, nem főtengelyről :D
NaTo2010-07-23 08:57:21 // 30830
nekem anno volt 2.5-ös főtengely a 3.0-ás blokkomban... :S
Véletlenül került bele, azt hittük 3.0-ás. A kocsi tökéletesen működött, csak gyenge volt mint a szar :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak