Seriff2009-02-03 21:59:36 // 1350
Csak erős idegzetűeknek:
Seriff2009-02-03 21:17:09 // 1349
G-MANN🍀2009-01-29 18:45:04 // 1347
én is :)) lemosattam, most nagyonn szééép! :)))
TarP2009-01-28 15:19:17 // 1346
Oh köszönöm, így már jobban látszik.
Valóban jól állna neki egy kis ültetés :)
Valóban jól állna neki egy kis ültetés :)
Halesz2009-01-28 14:54:56 // 1345
Nagyon szépek :)
A Brerát választanám :)
A Brerát választanám :)
G-MANN🍀2009-01-28 14:50:42 // 1344
G-MANN🍀2009-01-28 14:34:16 // 1342
159 1.8-as motorral....
a Brera alacsonyabb, csak csalóka a kép (csapottabb a teteje, a futómű szerintem azonos lehet) a Ti-k 2cm-t meg vannak ültetve, az alap 159 és Brera nincs, bár jól állna neki :)
a Brera alacsonyabb, csak csalóka a kép (csapottabb a teteje, a futómű szerintem azonos lehet) a Ti-k 2cm-t meg vannak ültetve, az alap 159 és Brera nincs, bár jól állna neki :)
TarP2009-01-28 11:34:18 // 1341
Hali, a 159 TI hogy ennyire egyforma a magaságuk?
G-MANN🍀2009-01-28 11:29:47 // 1340
Putyesz2009-01-19 09:51:01 // 1339
hehe:)!igen....ez is qurva jól néz ki!!!!!
G-MANN🍀2009-01-18 20:50:21 // 1336
Grando2009-01-18 20:27:47 // 1335
Kétségtelenül impozáns jelenség! ;))))
Putyesz2009-01-18 20:19:49 // 1334
bocsi....nem jó topicba raktam:D:D:D!!de azért rem tetszik:D
Grando2009-01-18 20:19:30 // 1333
Kombi Brera? :))))
Putyesz2009-01-18 20:17:54 // 1332
Seriff2009-01-15 15:49:17 // 1331
Seriff2009-01-15 15:49:05 // 1330
Kössz, pont erre gondoltam :DD
Meg még egy kis ilyenre: .,.,.,.,.,.,.,.,
:D
Meg még egy kis ilyenre: .,.,.,.,.,.,.,.,
:D
G-MANN🍀2009-01-12 10:21:17 // 1329
itt az okos mondásom: ::))))))))))))))))))))
Seriff2009-01-11 14:56:23 // 1328
Ellenben az Autodelta... ;)
Seriff2009-01-10 13:27:11 // 1327
Semmi, azaz zéró motortuning, még egy egyedi chipet sem dobnak bele. Hát gratula, a "legjobb britnek" :P
Sporter2009-01-10 13:20:09 // 1326
Jaja, én is nézem 1et, hogy csak ENNYI!!!????
Seriff2009-01-10 13:16:57 // 1325
Hát ez nem egy nagy etwas, szerintem. Kikönnyítették - kb 100 kilóval -, illetve leültették&felkeményítették.
Ez gáz :) És még limitált szériának tervezték... Ha jól sejtem a Prodrive kicsit komolyabban nyúl bele a Subarukba, pölö...
Ez gáz :) És még limitált szériának tervezték... Ha jól sejtem a Prodrive kicsit komolyabban nyúl bele a Subarukba, pölö...
Sporter2009-01-10 13:11:18 // 1324
Nem tudtam h a Prodrive is foglalkozik Alfa tuninggal, de találtam erről egy cikket:
http://www.topgear.com/uk/car-news/prodrive-brera
Olvassátok el! :)
http://www.topgear.com/uk/car-news/prodrive-brera
Olvassátok el! :)
Seriff2009-01-10 12:17:59 // 1323
Csabi!
Erre mondj valami okosat:
Az oké, hogy Best of Italy, de... :)
Erre mondj valami okosat:
Az oké, hogy Best of Italy, de... :)
G-MANN🍀2009-01-07 17:24:52 // 1322
Seriff2008-12-23 13:28:29 // 1321
Arno1662008-12-20 14:06:38 // 1320
:))
Jajjmá egy 645 vagy egy maserati sem eszik kevesebbet...
Viszont ott a nagyobb kotelezo szerviz annyi mint egy brera autodeltas kompresszorosítása. :)
Jajjmá egy 645 vagy egy maserati sem eszik kevesebbet...
Viszont ott a nagyobb kotelezo szerviz annyi mint egy brera autodeltas kompresszorosítása. :)
GTPeti2008-12-20 06:11:13 // 1319
Na arra viszont kötelező a vonóhorog!!
(...a tartályos utánfutó miatt. :)
(...a tartályos utánfutó miatt. :)
Arno1662008-12-20 03:13:08 // 1318
UK-ben egy autodelta tuningos (kompresszoros, 348LE)
2007 Autodelta Spider J6 3.2 C | £39,950 = 11,484,427.12 HUF egyenesen az autodeltától... itthon ez a spider "naturban" 13-15m....
Ha vki 3.2-t venne itthon ujban... gondolja át sztem :)
2007 Autodelta Spider J6 3.2 C | £39,950 = 11,484,427.12 HUF egyenesen az autodeltától... itthon ez a spider "naturban" 13-15m....
Ha vki 3.2-t venne itthon ujban... gondolja át sztem :)
Grando2008-12-16 09:49:03 // 1316
Valld be, hogy csak azért bámultak, mert a váltót recsegtetted. :DDD
Teeee, autamatabolond! ;))))
Teeee, autamatabolond! ;))))
Arno1662008-12-15 22:34:20 // 1314
:) Rendesen megbámulják benne az embert... még az osztrak sipalyakon is, ahol a böszme 30 millas merci terepjarok eleg mindennaposak.... :)
Nagyon szép kis gép annyi szent...
Nagyon szép kis gép annyi szent...
G-MANN🍀2008-12-15 08:54:27 // 1313
Örülök, hogy ennyire bejötta gép!!! :))))) Lehet, hogy nagyon tutin megy, de érzésre nekem nem volt az igazi (így a dízel után), én egy picit többet vártam, de persze ez szubjektív :)))) azért persze elfogadnám!!!! :)))))
Arno1662008-12-15 01:26:32 // 1312
Ugy valtottam en is maskulonben a muszaki enem jajveszekelt bennem....nekem fájt szinte az akadás....
De ettol fuggetlenul...csomo mas dolog miatt sem kene a manual.
Pl a nyomatek nem folyamatos.... automatanal gyakorlatilag mindig zart a hajtaslanc...amitol sokkal stabilabb a kocsi. Nomeg a Q4 miatt elegge erzodik a hajtas holtjateka...
Ez sem tetszett....manualis valtoval 1 / 2 -ben mint a csacsi... allandoan kuplungolni kell.
Nem mert a motor rangat...hanem mert a hajtas holtjatek betesz.
Nekem manualissal tuti nem kene... ha kiprobalod az automatat (szolj ha latsz vhol, 159 is jo....!!!!)tutira veszem jobban be fog jonni. Raadasul ha a kormany mogott is van fulecske kapcsolgatni... nem kell bohockodni es lent a valtonal kotoraszni, hanem lehet fogni a kormanyt rendesen ketkezzel ahogy az kellemes...
De ettol fuggetlenul...csomo mas dolog miatt sem kene a manual.
Pl a nyomatek nem folyamatos.... automatanal gyakorlatilag mindig zart a hajtaslanc...amitol sokkal stabilabb a kocsi. Nomeg a Q4 miatt elegge erzodik a hajtas holtjateka...
Ez sem tetszett....manualis valtoval 1 / 2 -ben mint a csacsi... allandoan kuplungolni kell.
Nem mert a motor rangat...hanem mert a hajtas holtjatek betesz.
Nekem manualissal tuti nem kene... ha kiprobalod az automatat (szolj ha latsz vhol, 159 is jo....!!!!)tutira veszem jobban be fog jonni. Raadasul ha a kormany mogott is van fulecske kapcsolgatni... nem kell bohockodni es lent a valtonal kotoraszni, hanem lehet fogni a kormanyt rendesen ketkezzel ahogy az kellemes...
GTPeti2008-12-14 19:45:30 // 1311
"Az Alfáknál megszokott módon vesz körül az autó, de ami szokatlan, az az utóbbi években a márkánál tapasztalható fejlődést betetőző minőségérzet. Nem csak szépek és kellemes tapintásúak az anyagok, hanem minden rendesen összerakott, mintha egy darabból lenne kifaragva az egész autó."
GTPeti2008-12-14 19:35:03 // 1310
GTPeti2008-12-14 18:36:28 // 1309
Na igen... A hidegen a kettes a JTD-nél sem egy álom, sajnos. Csakúgy, mint az Uno-mnál. Az okosok biztos tudják, miért nem jön össze az olaszoknak a kettes.
Don Gombóc2008-12-14 18:04:22 // 1308
Igen az 1-ből kettőbe az akadós kissé, de oda is és vissza is egy kicsi gázfröccsel sokkal gyorsabbá tehető. Én az első váltás után áttértem erre a módszerre. Valamit ott elbasztak. De ha megszoknád a kézi váltót, és nem lennél ellustulva akkor nem mondanád azt hogy kanyargós úton jobb az automata mint a kézi. :) Én meg is akartam venni de az általam ajánlott árat és feltételt nem fogadták el, pedig az nem lett volna rossz nekik. Amúgy ez egyetlen Alfa amiért most lecserélném a 166-ot húzódozás nélkül.
Arno1662008-12-14 09:31:40 // 1307
Automata manual módban viszont kb ugyan az mint a kéziváltó....
Csak gyorsabb, és lehet fordulaton nyomaték alatt valtani, nem ég le a kuplung stb.
Olaj bírja.... (az meg egy masik tortenet h a nyomatekkonverternek hala a nagy fordulaton porgo motort a turbina egy kisebb fordulatu nagyobb nyomateku forgassa alakítja... par sec-ig...sajna korlatozva van mert szetrobbanna a valto...de altalaban az épp eleg... )
166-nal imadom 90 fokos vagy visszafordító kanyar előtt 2-ből 1-be 5e rpm-nel vissza és ugy kihuz a kanyarból h öröm nézni... gazzal szepen lehet terelgetni a gepet. Brera meg kitolna, de nem lehet normalisan visszarakni. 2-es sajna ugyan ez... Mire visszarakod addigra fordulat leesik, vagy ha fordulaton tartod kuplung ég le könnyen... Plane emelkedő kanyargós úton necces.
166 automatajanal csak jobb lehet.... az 4 sebességes.... tizeneves konstrukcio.
Egyszer kiprobalom mindenkepp...
Fogyasztás: igazabol nem nagyon neztem.
Hazafele egy darabig figyeltem h 170 korul 16-17 liter a pillanatnyi, aztan ennyi... ja meg egy vmi kevert átlag van benne 15.x -el... Normal hasznalatban varoson kivul 13-14-el lehet szamolni. Nalam a 166 eszik 12-13 korul varoson kivul... Brera nehezebb is meg 4 kerek is viszi....
Csak gyorsabb, és lehet fordulaton nyomaték alatt valtani, nem ég le a kuplung stb.
Olaj bírja.... (az meg egy masik tortenet h a nyomatekkonverternek hala a nagy fordulaton porgo motort a turbina egy kisebb fordulatu nagyobb nyomateku forgassa alakítja... par sec-ig...sajna korlatozva van mert szetrobbanna a valto...de altalaban az épp eleg... )
166-nal imadom 90 fokos vagy visszafordító kanyar előtt 2-ből 1-be 5e rpm-nel vissza és ugy kihuz a kanyarból h öröm nézni... gazzal szepen lehet terelgetni a gepet. Brera meg kitolna, de nem lehet normalisan visszarakni. 2-es sajna ugyan ez... Mire visszarakod addigra fordulat leesik, vagy ha fordulaton tartod kuplung ég le könnyen... Plane emelkedő kanyargós úton necces.
166 automatajanal csak jobb lehet.... az 4 sebességes.... tizeneves konstrukcio.
Egyszer kiprobalom mindenkepp...
Fogyasztás: igazabol nem nagyon neztem.
Hazafele egy darabig figyeltem h 170 korul 16-17 liter a pillanatnyi, aztan ennyi... ja meg egy vmi kevert átlag van benne 15.x -el... Normal hasznalatban varoson kivul 13-14-el lehet szamolni. Nalam a 166 eszik 12-13 korul varoson kivul... Brera nehezebb is meg 4 kerek is viszi....
GTPeti2008-12-14 07:11:01 // 1305
Láttam egy (független!) tesztet az egyik német adón. Audi TT 4x4 vs. Brera 4x4. Úgy emlékszem, kizárólag havas, kanyargós pályán tesztelték. Messze a Brera volt a jobb, kezesebb, élvezetesebb.
Az automata dolgot már én is átéltem 2x, bár nem én vezettem. Egyszer, mikor George tesztelte a Selénián a 159 2.4 aut-ot. Kifogástalan volt. A másik az off A5 2.7 TDI volt. Bár szokatlan volt, hogy erős gázadásra felbőg a motor, azért nagyon szépen tette a dolgát. Én is megfontolom majdan... Pont azért, mert manapság már szépen össze van lőve a motorral, tulképpen jobban tudja az aut, hogy mikor érdemes váltani (főleg egy korlátozottabb fordulatszámtartományú dízelnél), mint egy bionikus vezérléssel. :)
Az automata dolgot már én is átéltem 2x, bár nem én vezettem. Egyszer, mikor George tesztelte a Selénián a 159 2.4 aut-ot. Kifogástalan volt. A másik az off A5 2.7 TDI volt. Bár szokatlan volt, hogy erős gázadásra felbőg a motor, azért nagyon szépen tette a dolgát. Én is megfontolom majdan... Pont azért, mert manapság már szépen össze van lőve a motorral, tulképpen jobban tudja az aut, hogy mikor érdemes váltani (főleg egy korlátozottabb fordulatszámtartományú dízelnél), mint egy bionikus vezérléssel. :)
Arno1662008-12-14 01:20:55 // 1304
Kib....szot jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))
Olyan mint egy nagy gokart :)
Ami tuti...ha egyszer veszek - 3.2 mindenkepp (pincetol a padlasig húz...sztem ezert mondjak h nem megy... megy ez mint a barom....csak nincs meg az mint a 166-nal pl h 4e körül megindul felszállni... :) sztem a valtozo szelepvezerles miatt egyenesebb a nyomatekgörbe, és ez megtévesztő....) és feltétlen Q4 - automata valtoval.
Manualis volt sajna de a 166 (automata) utan visszalepes. (Szerintem szaraz kanyargós úton a 166-al otthagynam...Q4 ide vagy oda.. pusztan a valtó miatt.... 166-ot könnyebben fordulaton lehet tartani...)
Ezt amugy a hölgyemény is megallapította akivel voltam - h egy baja van h manualis... (630-as automatat vezet UK-ben....)
Fordulaton nyomatek alatt nem lehet sportosan valtani... ha elmenyautozni akar az ember akkor csunyan beleveri a valto a csufot. 1, 2 szar... attetelre is, meg betenni 1/2-be fordulaton nem igazan lehet gyorsan... rengeteg idő mire beengedi... bevágni meg nem illik ugye..)... 3 nagyonjó - de ott meg már nem ökörködik az ember... előzéshez viszont nagyon ott van..... 50-60-nal be 3-ba és vagy 160-170-ig húz folyamatosan..... brutál....
Összegészében nagyon tetszik. Egy rövid fordulékony pattogos kis morgó meregzsak... elmeny vezetni. Plane havas/nedves úton.
(60cm hó esett egyik ejjel... sipalyak lezarva, kocsit ugy kellett kiasni :), kenytelenek voltunk autózni aznap...:)) jó kis havas lekotort utakon....2 m-es hófalak mellett .... hadd ne részletezzem..... vigyorogtam egész nap mint a tejbetök... :) Életem egyik legnagyobb élménye volt ez a 4 nap..... Jó volt a kocsi hozza, a tarsasag :), az időt is nagyon kifogtuk - snowboardozáshoz is különleges volt, erős 4WD-s kocsival meg aztán a havas út.... nyammmm :))))
Teszik... fáj a szivem nagyon h vissza kell adni... teljesen hozzaszoktam...
Ja és ami különösen jó: Egy igazi Granturismo... Bp-en este sötétben beültem egy idegen autóba, és az olasz hatarnal kiszálltam éjjel üdén és fitten... közben esőben, havasesőben haladósan azért..... ami elég fárasztó tud lenni...
Tudnék még mit mesélni de majd alkalmasint... pl ABS nagyon penge...nagyon ki van hegyezve... havon ez is szar mint mindegyik, de esős úton elég gyors és tényleg csak annyit szól bele amennyit feltétlen kell. Legalább is úgy éreztem. VDC meg VDC...
Ha az ember hülye az ellen nem véd, de arra nagyon jó h hamar megtanítja az autót kezelni/érezni....rögtön erzi az ember h mi az ami már sok....mert beleszól. Kikapcsolt allapotban azért nem egy életbiztosítás a kocsi ... :)
Hangja nekem megmondom őszintén nemtetszik....166 utan legalabbis...
Lent 3e-ig a kipuff nagyon öblös nagyon túl van csicsázva... turbomatricás hulyegyerekes kicsit... :) Felette meg csendben van. Kb semmi hang....
166-nak szebb hangja van...sokkal.
Olyan mint egy nagy gokart :)
Ami tuti...ha egyszer veszek - 3.2 mindenkepp (pincetol a padlasig húz...sztem ezert mondjak h nem megy... megy ez mint a barom....csak nincs meg az mint a 166-nal pl h 4e körül megindul felszállni... :) sztem a valtozo szelepvezerles miatt egyenesebb a nyomatekgörbe, és ez megtévesztő....) és feltétlen Q4 - automata valtoval.
Manualis volt sajna de a 166 (automata) utan visszalepes. (Szerintem szaraz kanyargós úton a 166-al otthagynam...Q4 ide vagy oda.. pusztan a valtó miatt.... 166-ot könnyebben fordulaton lehet tartani...)
Ezt amugy a hölgyemény is megallapította akivel voltam - h egy baja van h manualis... (630-as automatat vezet UK-ben....)
Fordulaton nyomatek alatt nem lehet sportosan valtani... ha elmenyautozni akar az ember akkor csunyan beleveri a valto a csufot. 1, 2 szar... attetelre is, meg betenni 1/2-be fordulaton nem igazan lehet gyorsan... rengeteg idő mire beengedi... bevágni meg nem illik ugye..)... 3 nagyonjó - de ott meg már nem ökörködik az ember... előzéshez viszont nagyon ott van..... 50-60-nal be 3-ba és vagy 160-170-ig húz folyamatosan..... brutál....
Összegészében nagyon tetszik. Egy rövid fordulékony pattogos kis morgó meregzsak... elmeny vezetni. Plane havas/nedves úton.
(60cm hó esett egyik ejjel... sipalyak lezarva, kocsit ugy kellett kiasni :), kenytelenek voltunk autózni aznap...:)) jó kis havas lekotort utakon....2 m-es hófalak mellett .... hadd ne részletezzem..... vigyorogtam egész nap mint a tejbetök... :) Életem egyik legnagyobb élménye volt ez a 4 nap..... Jó volt a kocsi hozza, a tarsasag :), az időt is nagyon kifogtuk - snowboardozáshoz is különleges volt, erős 4WD-s kocsival meg aztán a havas út.... nyammmm :))))
Teszik... fáj a szivem nagyon h vissza kell adni... teljesen hozzaszoktam...
Ja és ami különösen jó: Egy igazi Granturismo... Bp-en este sötétben beültem egy idegen autóba, és az olasz hatarnal kiszálltam éjjel üdén és fitten... közben esőben, havasesőben haladósan azért..... ami elég fárasztó tud lenni...
Tudnék még mit mesélni de majd alkalmasint... pl ABS nagyon penge...nagyon ki van hegyezve... havon ez is szar mint mindegyik, de esős úton elég gyors és tényleg csak annyit szól bele amennyit feltétlen kell. Legalább is úgy éreztem. VDC meg VDC...
Ha az ember hülye az ellen nem véd, de arra nagyon jó h hamar megtanítja az autót kezelni/érezni....rögtön erzi az ember h mi az ami már sok....mert beleszól. Kikapcsolt allapotban azért nem egy életbiztosítás a kocsi ... :)
Hangja nekem megmondom őszintén nemtetszik....166 utan legalabbis...
Lent 3e-ig a kipuff nagyon öblös nagyon túl van csicsázva... turbomatricás hulyegyerekes kicsit... :) Felette meg csendben van. Kb semmi hang....
166-nak szebb hangja van...sokkal.
GTPeti2008-12-11 18:09:01 // 1303
Az lehet. De ez ugyanolyan röhejes, mint egy szeátra mondjuk tojástartós felnit tenni.
Buksi2008-12-10 16:45:25 // 1302
Nekem tetszik így, hogy fekete az eleje! ;-))