Fórum >> Típusok >> Brera

RomeoOne2024-04-23 14:34:51 // 2792
Részemről sosem volt kérdés, hogy jó egyensúlya van. Inkább ebben az orrtolás, seggtolás témában vesztünk el kicsit. Meg is néztem újra az ominózus jávorszarvas tesztet a 159-cel, még mindig jó érzés látni, hogy aláz le simán mindent.

A Giulia is sem mindig szívesen tartotta az orrát az íven Kakucson. Főleg, mikor kezdett elfogyni a gumi. Kis gázelvétel kezdte szűkíteni az ívet, a hátsó tapadás erősebb volt, gázadás inkább nyitotta. Nagyobb sebesség/enyhébb kanyarívnél érződött inkább, hogy a már a hátulja hajlamosabb mozdulni.

A jó egyensúly lényege sztem ez a viselkedés, főleg elsőkerekesnél. Semlegesen sodródik kifelé, enyhe gázelvétel szűkíti az ívet, gázadás nyitja egy kicsit.
leopop32024-04-23 13:31:30 // 2791
Örülök hogy végre megértettük egymást:)

Köszönöm, széles utat és jó Alfázást kívánok neked!
droberto2024-04-23 13:16:51 // 2790
Egyetlen dolgot érintett a reflexió. Az autó egyensúlyát.
Semmi mást.
A felülkormányzottság látszódott a képeken, melyet szóban ki is emeltek.
Ráadásul ezeknek az autóknak a feneke nem csak gázelvételkor megy.

Egyébként meg múltkor nem értetted, hogy miért ilyen fontos ez. Egyetlen egy dolog miatt fontos csak. Az igazság miatt...
:)
Kovi2024-04-23 13:13:53 // 2789
Apám megérte! :-)

Át ment, örülök!

Van még remény a fiatalok számára. :-)

Ha így válaszoltál volna a legelején sokkal nagyobbat nőtél volna itt mindenki szemében!
De így sem rossz!

Köszönöm. További jó kocsikázást!
Giuntini2024-04-23 12:09:53 // 2788
Igazából nem is arról szól az autózás, hogy milyen köridőre képes egy versenypályán. Inkább az érzetről szól.
A 200 lovaa Giulia hiába hátsókerekes, semmi játékot nem enged az elektronika. Tehát ezt engedjük el. Ami tény, ilyen kormányművet ma már senki sem gyárt mint a Brera/159 kormányműve. Közvetlen, de mégis nincs túlszervózva, úgy mondanám férfias. A Giulia kormányműve még pontosabb, még közvetlenebb, de nem ennyire férfias.
Szerintem nem érzékenyítő tréningen vettek részt, hanem változnak az idők. A mai egysíkú világban felüdülés egy ilyen szép autóba, ilyen környezetbe beleülni, egy jó hangú autóba, és a hibák sokkal könnyebben megbocsájthatók.

Ami Gyurit illeti, egyáltalán nem akarom megbántani , mert én nagyon bírom őt. Rá kell jönni, hogy egy utazóautó más kvalitásokkal rendelkezik.
Én nem adnám a kezükbe a 2,4-emet, mert annyira féltem, automata váltó miatt én nem várnék sokat a körpályán, a Pilot Sportokat meg féltem.
Viszo t kíváncsi lennék, a 78 lovas MiTo-val mit érnének el, hogy kompenzálná a motor csekély teljeyítményét a futómű.
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-23 11:36:55 // 2787
(Az ominózus jávorszarvasteszben E90 van.)
leopop32024-04-23 11:25:01 // 2786
Sok dologgal egyet értek amiket írsz nem csak most máskor is.

Első kerék vs. hátsókerék nagyon sokat számít pályán.

Korabeli részeken is a 159/Brerat mindig az E46 al mérik össze. Jávorszarvas teszten is régi korabeli videók fent vannak YouTubeon.

Fent van a lista a neten. Én is megnéztem. Nem akarod de ahhoz hasonlítod mindegy nem baj ettől még nem veszünk össze sőt! Milyen unalmas lenne a világ ha mindenki egyet értene mindenben viccet félre téve komolyan mondom! 😁✌

Reszelt autókhoz bármit felesleges is hasonlítani teljesen egyet értek, majd ha én is részelem akkor viszont kiváncsi leszek mert úgy várják majd vissza a kocsit a srácok.

A másik ami nagyon fontos és kiemelendő hogy brutális önsúlya van még ennek a legkönnyebb Brerának is.

Köszönöm a végét nem annak veszem és kérlek te se vedd annak, jó így megbeszélni a fórumon a dolgokat kifejezetten szeretem kár hogy nem élőben a pályán a vagy a kocsik mellett nyomjuk a diskurzust ✌😎🍀
RomeoOne2024-04-23 11:02:40 // 2785
Rendben, írtam, nem kell velem egyet érteni, csak próbáltam rámutatni néhány objektívabb szempontra.Te is próbáld objektívebben nézni és ne személyes sértésnek venni, ha valaki nem rózsaszín ködön át nézi a dolgot.

A lényeg mellett elmész, elsőkerék vs. hátsókerék.
Nem mentem el mellette, pont írtam is, hogy a Giulia-nál sem eleték ki, sőt, pont hogy azt mondták, hogy nem érzik annyira a hátsókerekes karaktert

Az jó dolog, hogy megver egy Renault talicskát, de az inkább a Renault-ról árul el sokat, hogy egy új autójuk 225 lóval sem tud értelmes időt menni.

Az meg a másik hogy a kortársát a BMW E46 330 Ci-t is megverte
Akkor legyünk tényszerűek. Az E46 nem kortársa a Brera-nak. Az E46 a 156 kortársa. A Brera kortársa az E90.

Nem is értem honnan jött, hogy a Giuliához kéne hasonlítani?
Szintén leírtam, nem a Giulia-hoz akartam hasonlítani, csak az volt kéznél, mivel nem nyilvános a lista, az volt a legközelebb hozzá, amihez tudtam. És a 2,2 sec rengeteg még akkor is, ha hozzávesszük, hogy egyel modernebb éra, meg hátsókerekes. 156-ból volt egy sperres GTA még egy agyig húzott sperr nélküli dízel. Azokhoz nem akartam hasonlítani, mert az megint nagyon más. Viszont azok 50,XX időt mentek. Sajnos nem futott 156-ból 2.0TS (amennyire én tudom), de megkockáztatom, hogy az 52,XX-et hozta volna ezek alapján az is. Pedig az előző éra.

Amúgy nem tudom miért fáj az...
Nekem nem fáj. Úgy látom Neked fáj az, ha nincs kritika nélkül dícsérve az autó. Nem kell ezt személyes támadásnak venni, nem annak szánom. Lépj hátra egyet, fújd ki a levegőt és nézz rá kicsit tárgyilagosabban az eredményekre.
leopop32024-04-23 10:42:10 // 2784
A lényeg mellett elmész, elsőkerék vs. hátsókerék.

Első kerekes autóként elég jó idő az 52.2 amit ment mert a 225 lovas turbós Talizmánt megveri egy közel 20 éves “Opel szívó motoros” ként csúfolt Brera.

Az meg a másik hogy a kortársát a BMW E46 330 Ci-t is megverte a Brera amiben sokkal nagyobb szívó motor van és hátsó kerék.
A másik tény a Giulia klasszisokkal modernebb nem is lehet hozzá hasonlítani nem véletlen nem is hasonlították hozzá.

Nem is értem honnan jött, hogy a Giuliához kéne hasonlítani?

Amúgy nem tudom miért fáj az, hogyha tetszik nekik ennyire baszki gázelvételre csúszik a fara a kanyarban mint egy igazi sportautónak Jani is ezt mondta a műsorban és a műsor után is nekem hogy nagy élmény vele menni amit többször ki is hangsúlyoznak.

Tehát ez a bizonyíték az autó jóságáról/sportosságáról 😁😉
leopop32024-04-23 10:29:56 // 2783
Köszönöm a kedves szavakat Emil!
leopop32024-04-23 10:27:52 // 2782
Nekem is és Liqiud cartársnak is a problémája az volt hogy nem a legmegfelelőbb módot választottad erre.

Végre egy németautó buzi egy olyan műsorban ahol fikázzák az olasz autókat mindig rendesen megdícséri az autót sőt oda vannak érte azt te könnyen leszólod.
Úgy hogy kvázi egyetlen olasz amire azt mondták hogy kis motor tuninggal és sperrel kéne is nekik.

Remélem érzed, hogy itt nem velünk van a baj :)

Veszkót máshol is le lehet vezetni nem csak kiírni egy odaböfögött kommenttel :)

További szép napot szia!

Az integrálét meg mindig lehet vinni a műsorba :)))
leopop32024-04-23 10:21:10 // 2781
Jaja így van de tényleg de szegény Audis srác is így járt írt is nekem forgatás után hogy neki is két lábbal álltak rajta, képet valamelyik előző hsz.ben csatoltam is 😁
leopop32024-04-23 10:17:10 // 2780
Erre gondoltam én is csak a dühtől nem éppen tudtam megfogalmazni 😉
leopop32024-04-23 10:16:19 // 2779
Csak nyugodtan, nyiottt vagyok az ilyenre :)))
Liquid2024-04-23 09:52:40 // 2778
"De miért is lehet ez? Szerintem kaptak egy kommunikációs tréninget."
Ebben igazad lehet, feltűnően jófejek voltak :)
RomeoOne2024-04-23 09:36:13 // 2777
Emil, távol álljon tőlem, hogy elrontsam az örömöt, sőt, örülök, hogy jó optikája volt a dolognak, de azért objektíven nézve én nem látom, hogy ez különösebben változtatna bármit is az eddigieken. Ne citáljuk ide Gyurit, hogy megint vérig sértődős kommentek legyenek oldalakon keresztül. Inkább leírom én gyorsan, aztán mindenki emésztgesse, meg rakja el egy olyan polcra, ahova valónak tartja, nem kell velem egyetérteni.

Anno a 200 lovas Giulia-val, mikor mentek, akkor olyan szájhúzogatós volt a hangnem: "Sótlan, mint a mai autók", "nem érződik a hátsókerekesség", "nagyon puha" stb.
Egyébként nem gondolom, hogy feltétlenül rosszindulat miatt, inkább csak arról van szó, hogy - különösen Csabi - nem showman-ek és nem azt mondják, amit az emberek hallani akarnak, hanem azt, amit ők gondolnak róla a versenyzői tapasztalatuk, a versenyzőként kialakult nézőpontjuk, szempontjaik szerint.

Most annak örülünk, hogy a két pilóta dícsérte az autót. De miért is lehet ez? Szerintem kaptak egy kommunikációs tréninget. "Fiúk, abból élünk, hogy az emberek idehozzák nekünk az autókat, ne húzzátok már le folyton őket, mert senki sem fog idejönni azért, hogy az ország előtt leszólják az általa nagyra tartott kocsiját". Volt is az egyik Lexus-os részben egy konkrét mondás, hogy "Ezt legalább nyugodtan szidhatjuk, mert az Alfások meg a Hondások egyből a torkunknak ugranak, ha rosszat mondunk."

Visszacsatolva az elejére: Ha objektívan nézzük, itt időmérés van és a köridő a mértéke a dolgoknak, nem az, hogy milyen lábbal keltek fel a showman-ek, milyen kommunikációs tréninget kaptak és mit mondanak róla. A Brera futott egy 52,4XX-es időt, ami - fogalmazzunk PC-n - nem kiemelkedő. Sajnos nem nyilvános ez a sorrend, ami kialakult a Laptming-ok során, így nehezebb elhelyezni, de vegyük a lefitymált Giulia-t, ami 50,2XX-et futott. Persze ez utóbbi kicsit nagyobb teljesítményű, de aki szokta nézni a műsort, az tudja, hogy 2,2 sec az nem a Makó-Jeruzsálem távolság, az egy egész másik bolygó!

Akkor a Giulia miért volt szájhúzós, a Brera meg miért volt nagyon szuper? Mennyire volt őszinte az elismerés és mennyire szólt a nézőknek? :)
De nem Giulia vs. Brera dologról beszélek most, csak nincs lista, amiről lehetne mazsolázni, hogy milyen autókkal futott azonos időt, csak a Giulia-ét tudom. És én nem látom, hogy ha valaki felmutatja ezt az időt egy nem elfogult, objektív szemlélőnek, az miért lenne meggyőző bizonyíték az autó jóságáról/sportosságáról.
Giuntini2024-04-23 08:48:15 // 2776
Rendben.
Kovi2024-04-23 08:30:10 // 2775
Már nem fogom mint írtam már nekem ennyi elég volt!
Egekig magasztalhatjátok ha nekem nem ez a tapasztalatom róla.
Más nézőpontból nézzük!!
Értsétek meg az enyémet is!

Köszönöm.

A témában nem kívánok tovább kardoskodni, mint írtam nem ez a lételemem!
Giuntini2024-04-23 08:10:38 // 2774
Inkább örülnöd kellene, hogy egy fiatal srác van közöttünk, és ennyire szereti az Alfáját és másokét is!
Ismerem Leót személyesen, nagyon jó srác, az első hívásra jött nekem segíteni.
Ügyes a kamera mögött, Halesz videóiiban is nagyban segített.
Szóval nem kéne bántani a srácot,
Liquid2024-04-23 07:52:09 // 2773
Nekem mindegy én csak véleményt nyilvánítottam.
Mindenesetre szerintem nem a legmegfelelőbb módja ez a fórum-pezsdítésnek :)
Kovi2024-04-23 07:44:35 // 2772
Hidd el meg van az okom rá! :-)
Csak okoska nem tudja! :-)
Picit helyén kéne kezelni más fórumokon a dolgokat.
Nem vagyok ilyen nem az én közegem csak ha bántanak hozzám közel álló embereket okoskodással!
Az érzést próbáltam viszonozni..
De lezártam nekem ennyi elég.
Kicsit megpezsdítettem a fórumot!
tirex2024-04-23 04:32:35 // 2771
Kuplungszagról csak annyit hogy utcai autót gyári kuplunggal állórajtból elrúgni úgy hogy ne legyen szag szinte kizárt…pláne ha nem is ismered az autót…mindegy hogy profi valaki vagy nem…
Liquid2024-04-22 22:59:04 // 2770
Nem láttam én semmi égetést itt, sőt! Végre a sportautó-bimmerfan aki mindent lefikáz normálisan nyilatkozott róla. Azt hogy szerintük nem jó a futóműbeállítás az egy dolog, a vészvillogóról se tudtak semmit, elszarolaszozták az is.
Minek kell egy pozitív hangvételű dologba is belekötni? :)
Kovi2024-04-22 22:12:13 // 2769
Kéne egy picit dumcsizunk személyesen mert így itt elég nagy az arc!!

Nincs kedved össze futni valahol? Itt laksz közel jól látom!
leopop32024-04-22 21:13:00 // 2768
Köszönöm Emil! Persze fura is lett volna ha nem tudtam hogy itt kijön hogy jó 😁
Hàt azt nem kommentálom a végén azért is kapok de igazad van 😅
Én is így gondolom a kormányzást, nagyon szeretem ezt a tulajdonságát konkrétan az egyik kedvencem.
Igen emlékszem is hogy tetszett a hangja neked mikor vittelek vele így van pont akkor mentünk elhozni neked a MiTo-t, tudod milyen állapotban van a Brera 😁
leopop32024-04-22 21:03:42 // 2767
Ha két lábbal állnak rajta nyilván csúszik 🤦 😅

Mondom nem csak az enyémmel csinálták ezt. Volt Alfás srác Audijával is ezt csinálták a forgatáson. Nem véletlen mondtam azt amit mondtam.(Mellékeltem a képeket hátha segít felhomályosítani 😉)
Imádom azt amikor nem volt ott valaki de mégis úgy csinál mintha igen 🤣

Nem általánosan dicsérték a Brera futóművet hanem ennek a kocsiért dícsérték adásban és adáson kívül is, Jani oda is jött és mondta hogy pályára más beállítás kell neki de nagyon jó volt és szívesen várják vissza sperrel és kompresszor majd 😉

Utolsó részt pedig abszolút nem értem kit izgat mit vezettél és mit nem 53 évesen mintha az oviban lennél kinek az apukája erősebb kategória… 🤡

Ui: Lehet indulni a műsorban az Integrale-val
Giuntini2024-04-22 20:38:53 // 2766
Gratulálok Leo! Végre jót is mondtak a Breráról a JTS motorral! Warbi Gyurit nagyon szeretem, de most meghallgatnám az orrtolásos, túlnyúlásos hozzáfűzést! Én imádom a kormányzását! Kemény, nehezebb jóval mint az átlag, de precíz, azonnal válaszol. Belűlről is hallottam a hangját:) Ezzel az autóval mentünk a MiTo-mért, mikor elhoztam a kereskedőtől.
Kovi2024-04-22 20:19:04 // 2765
Ami csúszik az meg nálad van mert le is írták itt többen ,Tudod a kuplung!! :-)

Ja értem ezek szerint ők vezetnek szarul! :-))))
Bocs akkor már értem.....
Nem ennek az autónak a futóművét dicsérték hanem általánosságban a Brera futóművét. Én sem azt mondtam hogy szar hanem hogy nincs be állítva ezért szar!
Sokkal jobb is lehetett volna ha nem éreznek kuplung szagot, nem csúszik, és jól be van állítva a futómű ( nem kell versenypályára állítani csak jól)

Ismeretlenség nem értem ,itt mindenki mindenkinek az ismerőse vagy nem!?!?
Ha jól látom te még csak 5 éves voltál amikor én már itt tag!
Nem szeretek ezzel kérkedni de néha muszáj, te még apád alsónadrágját melengetted mikor én már Lancia HF Integrallal jártam és szerintem nálad sokkal jobban értek az autókhoz mint te azt gondolnád!
leopop32024-04-22 18:48:44 // 2764
Igen 😁😜
leopop32024-04-22 18:46:45 // 2763
Teljesen igazad van csak azt nem értem ezeket a magától érthető tényeket miért kell másnak elmondanunk miért nem érti magától 😅🤣🤣🤣
leopop32024-04-22 18:43:54 // 2762
Valami nagyon elcsúszott nálad az biztos!
Elsőre csak hogy értsd nem ismerik a srácok az autókat amiket visznek oda így a kelleténél sokkal jobban csúsztatják a kuplungot Audis srác is így járt a forgatáson.
Futómű egybe van nagyon szépen amit műsor közben illetve utána is megdícsértek egyedül egy futómű állítás kéne versenypályára.

Égetés pedig az hogy ismeretlenül kommentelsz így ez mindent elmond rólad és a stílusodról 😉
tirex2024-04-22 18:42:30 // 2761
Brera a Laptiming adásban, lebuktál...:)))
Kovi2024-04-22 13:44:55 // 2760
Akkor úgy látszik én nem használom normálisan a z autóimat! :-)
droberto2024-04-22 13:14:45 // 2759
A kuplung csúszás lehet normál használatnál nem is észre vehető... Azért itt most eléggé forszírozva volt.
A futómű geometria hiba, meg csak feltételezés egyenlőre... Lehet a jelenségnek más oka is.
Én most végre azt éreztem, hogy feltétel nélkül tetszett a fiúknak egy olasz autó. Ez igazán értékelendő... Bár ha rosszmájú akarok lenni, lehet ehhez kellett a BZ-nek a Tonale... De nem vagyok ilyen. Jó autó ez és a fiúk is jó videót készítettek a csapatásról. 😃
Kovi2024-04-22 12:39:43 // 2758
Szar futóművel csúszó kuplungal égetés ez!! Nem kellett volna rendbe rakni előtte?
Az alfáknak pont a motor meg a futómű a lényege pláne ebből a korszakból!
Kócosw2024-04-22 12:07:10 // 2757
nah erre most nem irtam le amit elsőre gondoltam 🤣🤣🤣
leopop32024-04-22 08:34:01 // 2756
Köszönöm szépen itt is! 😁
Igen nem is emlekszem ki mondta már ezt vagy igen? 😂😂😂😜
droberto2024-04-22 00:24:12 // 2755
Gratula itt is. 😃
Akkor lehet mégsem egy orrtolós, nehéz, tohonya, béna túlnyúlású izé ez.... 🙆
leopop32024-04-21 23:11:25 // 2754
Ferinek már írtam hogy kevlár kuplung megy bele de még bőven nem kell bele azért én nem ilyen körülmények között használom meg kb most jött elő 😅
Kócosw2024-04-21 20:26:56 // 2753
Új kuplung szett mikor megy bele ? 😜🤣🤣
leopop32024-04-21 18:56:08 // 2752
Nagyon szépen köszönöm!!! 😁🤝🍀
leopop32024-04-21 18:55:12 // 2751
Köszönöm szépen! Eddig csak ecseteltem itt a fórumban hogy milyen a hangja most már hallhattátok is 😉
leopop32024-04-21 18:53:55 // 2750
Nagyon szépen köszönöm! 😁🤝
Egy futómű állitással, erősített kevlár kuplunggal, sperr difivel és kompresszorral jövünk majd vissza a műsorba! 😉
Persze minden szépen lépésről lépésre ahogy eredetileg is terveztem a kocsival 😁
G-MANN🍀2024-04-21 16:30:52 // 2749
Álom!!!! Király nagyon, gratulálok!🤩😊🍀
Liquid2024-04-21 13:43:21 // 2748
gratula :) Király a hangja
RomeoOne2024-04-21 12:49:37 // 2747
Gratula, jó a gép! Akkor a következő projekt egy önzáró diffi? (:
leopop32024-04-21 08:48:13 // 2746
A műsor az alábbi linken tekinthető meg:

Alfa Romeo Brera Laptiming műsorban
leopop32024-04-21 00:10:25 // 2745
Bella a Laptiming műsorában 😁🚘❤

Videó hamarosan 😁😉

Dani2024-04-18 07:14:07 // 2744
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Elvittem a Brera-t (2.2 JTS, 2006 os évjárat) szokásos éves szervízre (olajcsere-szűrők cseréje, klímatisztítás stb....). Mivel tavaly a hideg időben előjött egy olyan jelenség, hogy hidegen az első indításnál dadogott, rázott, mintha háromhengerezne, sőt néha be sem indult elsőre de még másodikra sem mindig, mellé pedig füstölt mint a gyárkémény, így kértem, hogy ezt is orvosolják.
Na a gond itt kezdődik. Átnézték és semmilyen kézzel fogható okát nem találják a problémának, és valamiért hibakódot sem tudnak olvasni. Egyszerűen nem komunikál a rendszerükkel az autó. Szóval abban kérném a segítséget-tanácsot, hogy egyrészt mitől lehet ez a hidegindítási gond, illetve hogy lehet az, hogy nem lehet rajta hibakódot olvasni.
Ha valaki járt már hasonlóképpen és tudja mi a megoldás az kérem ne tartsa magában :D
Előre is köszönöm!
leopop32024-01-29 21:14:32 // 2743
Sziasztok! 😁

Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamás jóvoltából 😎😉

Beltér javítás videó
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak