Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2021-07-29 23:54:57 // 12681
SETtenkedik a dzsungelban! :)
Kazes☻2021-07-29 22:17:22 // 12679
Namostaztánmáraztánmostmár...! XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-29 21:31:47 // 12678
Toltunk egy Debrecen - Csenger-t Chilivel is, végül is egész jó így. Lehet kicsit használni kellett, mintha eltűnt volna az a feltűnő puhasága ami elsőre zavart, most így egész jó. Nincs olyan ordas hangja mint volt, viszont nem is fárasztó. Ha tempózok azért megszólal szépen, de a legjobb, hogy szebben lehet váltani. Fene tudja, lehet mmarad így XD Baromi jó autó ez is, élveztem minden métert vele.
Kazes☻2021-07-28 18:25:48 // 12677
Gyorsan tekerd vissza stikában... amíg a szerelő nem látja... legközelebb mész, legfeljebb kikapsz érte kicsit, de mégiscsak úgy lesz, ahogy tecc...! ;)
:D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 18:18:40 // 12676
XD Ebben nem rezonancia volt, hanem rendes autó hang :-) Most az hogy rezeg a tükör.. kár volt foglakozni vele.
Kazes☻2021-07-28 18:09:00 // 12675
Bolond...! XD



Különben meg eleddig minden vasban, főleg a szürkében irtottál minden rezonanciát, zajt... le se lehetett beszélni... most meg már hiányzik... ááááááááááááááá... ki érti ezt! XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 17:13:09 // 12674
De volt neki hangja, és tök jó, igazi Alfás érces trombitálás. Tényleg csak egy tüsszögő szelep hiányzott a fullos feelinghez, és közben nem volt zavaróan hangos sem. Megy vissza a bak XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 17:11:30 // 12673
Megvárom mit mond Kinga, ő használja napi szinten. Elsőre nem tetszett neki sem így. Túl puhán is indul el gázadásra, az egész karaktere megváltozott. A gyári bakkal szinte kérte a gázfröccsöket, és olyan szépen harapott, ércesen szólt. Ezzel meg semmi, pont az tűnt el az autóból ami nagyon tetszett benne. Ezek szerint ez egy hiba volt és nem gyárilag ilyen, de valószínűleg visszaállítjuk a hibás állapotot XD Inkább rezegjen a tükör :-)
Tbi Gabesz2021-07-28 17:09:21 // 12672
Kell alá egy jó rendszer . Úgy lesz hangja 😅
forrasr2021-07-28 15:27:47 // 12671
Én nagyon örültem a változásnak, bár ennyire nekem nem tűnt el a hangja a módosított bakkal ahogy írod :) Vegyél egy újat az eredetiből-lehet az az arany középút.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 15:13:01 // 12670
Skacok, kicseréltettem a motortartót a remegő jobboldali tükör miatt. Hát.. asszem megy vissza az eredeti, tök modernautós lett Chili. Halk, puha. Ha valaki tervezi a cserét erősített gyárira, számoljon ezzel a mellékhatással, nulla hangja lesz az autónak, de annyira, hogy azt se hallom, hogy hol kéne váltani.
Forsberg2021-07-26 20:59:21 // 12669
Esetleg ismersz egy jó helyet? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 20:15:21 // 12668
a szokásos helyen :P
Peta742021-07-26 17:36:32 // 12667
742021-07-26 17:32:43 // 20916
Sziasztok!Honnét tudnék rendelni és van is raktáron Giulietta 1,750 tbi-hez kiegyenlítő tartályt ?
Csexi2021-07-14 08:38:00 // 12665
Szia, elsőre én is erre gondoltam, de ameddig el nem alszik a piros olajlámpa villogás addig egy picit hangosabb, kopogósabb a motor. Mintha a hidrókhoz nem jutna fel az olaj. Kb 20-30 másodperc.
forrasr2021-07-14 08:26:50 // 12664
Szia, nem nullázták a szerviz intervallumot az olajcsere során, ezért villog a jel.
Csexi2021-07-14 07:31:54 // 12663
Természetesen nem porosan, hanem pirosan.
Elnézést a többiért is, de a telefon okoskodott :)
Remélem azért érthető!
Csexi2021-07-14 07:26:12 // 12662
Sziasztok!

Giu. 1.75 TBI autómmal kényelmes 130-as tempóban szellem az utat tegnap az M1-esen.
A tatabányai emelkedő második felénél észrevettem, hogy porosan villog az olaj lámpa.
Egyből kiálltam a parkolóba. Olajszint ellenőrzése. Minden OK. Egyébként 1 hete volt olajcsere. Újra indítottam, a hibajel maradt. Gondoltam azért lassan elindulok. Kb. 200 méter után kialudt a hibajel. Célba is értem. Azóta minden indításkor kb. 30 másodpercig villog az olajlámpa. Majd elalszik és látszólag semmi gond.
Nincs valakinek hasonló tapasztalata? Persze viszem a szervizbe, se elég különleges ez a hibajelenség.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Ciao!
TóthJ2021-07-13 23:19:19 // 12661
Sziasztok!

Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata Giulietta váltók terén?
Sajnos elkezdett zúgni (legalább) az egyik csapács a váltóban. (Kinyomó-lendkerék-kuplung most lett cserélve, nem az lesz a ludas sajnos)

Érdemes a felújítást választani vagy jobb keresni egy bontott váltót? Úgy hallottam, hogy az alfa depónál előfordul ~0km-es váltó, talán az lenne a legjobb választás?

Ha drágábban is de inkább elsőre a tökéletes megoldást választanám.

Köszönettel,
Tj
Bilux2021-07-13 22:05:08 // 12660
Giulia? Vagy céges autó?
pe-Ti2021-07-13 21:56:47 // 12659
Ciao!
Eljátszottam a gondolattal, hogy eladom az autóm. Elsőként itt az amorén keresnék új gondos gazdát a blogomban elég sok infó megtalálható habár az utóbbi időben nem nagyon írtam bele mivel javarészt garázsban pihen. Jelen pillanatban 96 ezer km-t mutat az óra és egy rakás cucc várja, hogy bekerüljön ez azonban időhiány miatt csúszó projekt. Egyenlőre ennyi várom az észrevételeket annyit viszont leszögeznék, hogy nem mindenáron eladó és 3.3 misi lenne az ára.
Öcsi2021-07-13 07:36:20 // 12658
Megrepedt a szélvédőm. Valakinek van tapasztalata, hogy hová érdemes vinni itt Kazincbarcika vagy Miskolc környékén?
szelod92021-07-04 16:18:03 // 12657
Szia. Érden megcsinálom neked ingyen. Ha érdekelne, akkor egyeztessünk ;)
R33Z2021-07-01 14:26:04 // 12656
2020-as Giulietta Sprint gyári 18" felnigarnitúra. 500km-t futott, hibátlan, talán még összekoszolva sem lett, csak a gumit rakattuk át az új kerekekre.
Ha esetleg érdekelne valakit, jelezzen, kitalálunk rá vmit.
Tbi Gabesz2021-07-01 10:09:05 // 12655
Köszönöm. Ismertek pesten valakit aki otthon van a témában ? Nekem ezek a dolgok kínaiul vannak.
forrasr2021-07-01 07:42:32 // 12654
Egy proxy rendezést érdemes lenne megpróbálni obd-n hátha megoldódik mielőtt mélyebben elmerülnének a témában.
forrasr2021-07-01 07:40:55 // 12653
A közeg típusa szerintem fel van tüntetve a motortérben. Töltési mennyiség r134a esetén 450+/-20g; r1234yf esetén 420+/-20g
https://www.nrf.eu/wp-content/uploads/2020/03/NRF-Air-Conditioning-Filling-Chart-R134a-R1234yf-2020-lowres.pdf
Tbi Gabesz2021-07-01 05:13:43 // 12652
Sziasztok ! Km számláló villog USBport nem működik a telefonom nem csatlakozik a médiához. Mindenképpen szervíz vagy tud valaki erre valami megoldást?
Előre is köszönöm.
indi692021-06-30 19:43:38 // 12651
Sziasztok. Egy ismerősöm kérdezi. hogy a 2016-os 1750 TBI milyen klíma hűtőközeget használ és mennyit? köszönöm.
Kazes☻2021-06-17 20:52:35 // 12650
Grat, sok boldog km-t vele! :)
Jimmi T.2021-06-17 20:21:20 // 12649
Egészségben hajtsátok még éveken át !!! Két szemed rá !!! :-)
bilon2021-06-17 20:07:51 // 12648
hello,

nekem is lett egy giuliettam. koszi jimmy :)
Jimmi T.2021-06-14 19:34:53 // 12647
Tudom , de az első szerelem emléke örökké megmarad !
pe-Ti2021-06-14 13:19:08 // 12646
Jól mutat majd ott a Stelvio is. :-)
Jimmi T.2021-06-13 19:03:10 // 12645
Van egy helyünk , ahová minden évben többször mentünk, ma együtt utoljára még , a szikrázó napsütésben.
TóthJ2021-06-12 11:26:41 // 12644
Köszönöm az észrevételeket, segítséget.
Még a fékszervó, elektronika kérdéskörökben kell tisztáznom a dolgokat.
Mindent összevetve valószínű, hogy kihagyom a projektet. Valamiért mindenki lebeszélni akar :D

Szép napot :)
Kócosw2021-06-11 16:35:31 // 12643
atadtam az infokat 😁
bilon2021-06-11 13:45:23 // 12642
kicsit lassan telnek a napok :)
de varunk :)

a sor finom volt, mar el is fogyott ;)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-11 11:45:36 // 12641
Igen, kérdés, hogy az elektronika simán veszi az akadályt, és a szenzorok alapján minden jól fog működni továbbra is, vagy kavarodás lesz. Azért a hill holder, VDC, eQ2, vészfék asszisztens mind elektronikusan belenyúl a fék működésébe, sőt a DNA állásától is függ. Nekem érzésre változik néha a pedál érzékenység. Mintha függne attól is, hogy mennyire nyomom... De lehet csak üzemmeleg lesz olyankor XD
Tuti hogy csak a kinézetért hozzá nem nyúlnék a fékhez. Ha mégis valamiért nagyon akarnám, akkor is gyári megoldást tennék alá. A Multiair, JTDm 305-ös fékje pl pont elég lenne. Hátul nem tudom van e különbség, de ha igen, akkor azt is cserélném. És ha kell, a szoftvert is.
forrasr2021-06-11 10:19:24 // 12640
Szia,
Egy időben én is gondolkodtam rajta, 16-os felnire ne vegyél mérget, hogy rámegy-e, mert nekem az eredeti 305-ös fék van rajta és itt is jó közel van a gyári 16-os kerék, 166-on a gyári 16-os-ok közül is csak egy fajta volt ami ráment a nagyfékre.
A lenti linken van leírás meg cikkszámok, ha 305-ös az első féked akkor csak 166 nyereg, betétek meg fékcső kell az upgrade-hez.
Ami még érdekes kérdés, hogy mennyit változik a gyári fékerő jelen formában, és mennyire viszi el a gyárilag tervezett stabilitást fékezés során, és esetleg a másik nyereg mennyire befolyásolja az abs-esp működést, adott folyadék elmozdulás nem biztos, hogy ugyanannyi fékerőt jelent a 4 dugattyús nyereggel mint a gyári úszónyergessel. Ezen anomáliák miatt én elvetettem a dolgot.

https://www.alfistas.es/foro-alfistas/threads/montando-brembo-de-alfa-166-en-giulietta.64063/
Zolibácsi2021-06-11 06:37:04 // 12639
Csak a kinézet miatt én biztos nem kezdenék bele, ablakon kidobott pár százezer. Amúgy Giulietta 2.0 jtdm kisebbik fekjere meg éppen ráment a gyári 16 is kerék azt hiszem az 305-s, a 166-s vonalat elengednem.
TóthJ2021-06-10 23:24:07 // 12638
Sziasztok!

Fél éve vásároltuk meg a Giuliettánk, röviden imádjuk :)

Ugyanakkor megérett bennem, hogy szeretnék rá nagy féket. Nem is igazán a teljesítmény vagy az igénybevétel, annál inkább a kinézet miatt. Az autó egy 2012-es 1.4tb 120LE. Csak közlekedni, meg kirándulni használjuk.

Azzal a kérdéssel fordulnék felétek, hogy megoldható az utólagos nagyfék a típusra? Csinált-e már bárki ilyet? Milyen feltételei vannak? Miket szükséges cserélni?

Még nem ellenőriztem de ahogy eddig utána tudtam nézni, olvasni a témának a főfékhenger megegyezik. A fékszervóról nem olvastam sajnos semmit. Ott is kell valamit módosítani/cserélni?
Honnan érdemes beszerezni a féknyergeket?

Viszont, a Giulietta gyári 330-as fékjéhez legalább 17" felni szükséges, amit szeretnék kerülni télire. Ahogy kutakodtam a neten találtam ezt a videót. Ennek amennyit utána tudtam nézni a 166-os gyári Brembo nyergei furattávra passzolnak a Giulietta csonkállvánnyal, a videón is ezt használják elvileg. A 2.0jtdm 305x28mm-es tárcsáival pedig passzol is. Ahogy láttam a fékcsőcsatlakozások is egyformák. Ezekkel a nyergekkel pedig elférne a 16" felni (ha jól tudom a 166-oson elfért) így tennék egy próbát,.

Van esetleg bárkinek ilyen jellegű tapasztalata, hogy passzolnak-e a komponensek? Kell esetleg bármire külön figyelni?

Nyilván ha a 166 nyerges megoldás nem működőképes akkor 17" lesz.

Előre is köszönöm a segítséget, észrevételt.

Üdv,
Tj
Jimmi T.2021-06-10 15:38:11 // 12637
Úgy tűnik megvan az a szerencsés ( klubtárs ) aki lecsapott a Giuliettámra .
Ma kipróbálta és le is foglalózta.
Hamarosan át is tudja venni majd. Bizonyára az is kiderül , ki is Ő.

Nehéz most a szívem !

Addio Giulietta !
szelod92021-06-10 13:41:27 // 12636
Szia. Én bennem felmerült a gondolat, hogy egy jó anjánlatért cserébe vihető lenne a Giulietta júliustól...
Kócosw2021-06-07 19:33:43 // 12635
esetlegesen ismeri valaki ezt az autót?
klatty
Kócosw2021-06-07 19:32:49 // 12634
Hello Hölgyek Urak,
egy ex alfás visszatérésen illetve megtérésen gondolkodik es egy dízel Giulietta lenne a terv. Valaki tervezi esetleg eladni a gépet? ☺️
WhiteSGM2021-06-04 16:44:04 // 12633
Néhány napja vendég járt nálunk. Ő egy korai 2.0JDTM szívvel hajtott példány, pastello nero színben. A pajzson látható hiányok és néhány egyéb trehányság magyarázata, hogy Ő bizony céges autóként(!) húzza az igát és nem mindenki annyira gondos felhasználó. További képek a fotóalbumomban.
Jimmi T.2021-06-03 14:32:20 // 12632
Szóval , a hahu- nem nagyon fogom árulni mert nem érdekelnek a kufárok és nem mindenáron akarok megválni tőle .
Itt közhírré teszem hogy egy szerencsés lecsaphat a talán Magyarországon jelenleg eladó egyetlen olyan Giuliettára ami első gazdás , összes számlával , dokumentummal rendelkezik ami élete során keletkezett.
170.000 km , 8 db éves szerviz Budaörsön 3 Várpalotán a Csörgőéknél. 170+ Hp , Ragazzon double shot + BMC levegőszűrő. Gyári sport csomag kényelmi csomag , téli kerék szett. Ami élete első felében el szokott kopni , az cserélve lett , úgymint :hátsó ablaktörlő motor ,termosztát, multiair modul , és a Blue&Me gomb csoport a kormányon.
Kopó alkatrészekről nem beszélek mert az természetes.
Így 2.700.000 és 2.900.000 ft közé kell betalálnia annak aki egy még másfél év műszakivel és friss éves szervizzel rendelkező Giu-t akar.
Pár kavicsfelverődési nyom van , de adok egy gyári színes javító stiftet.
Szevasztok .
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak