Fórum >> Típusok >> Giulietta

tipoatti2010-09-15 21:10:17 // 1981
Mondjuk ma Budán pont egy fekete berlina Ti 159 mellett parkoltam... Az azért ÚGY nagyon gyönyörű, el tudnám elég könnyen viselni.
Somez2010-09-15 21:06:46 // 1980
Azért hallod, mert aki az ellenkezőjét gondolja, az fórumon sírás helyett a nyálát csorgatja az új dolgokra :-)
admirális2010-09-15 21:06:37 // 1979
Az a baj, hogy ahogy telik az idő, egyre jobban puhulnak az autók. Dizájnban, anyaghasználatban, tartósságban. Általános tendencia. Melyik típusra gondolsz pontosan, amelyik mentes az elektronikai hibáktól? Mert arról én nem hallottam:).
Kazes☻2010-09-15 21:01:43 // 1978
Érdekes felvetés! :)
Én 'öreg' Alfás vagyok és nagyon szeretem a még régebbi Alfákat, de imádom az újakat is (kis túlzással) és nagyon tetszik a Giulietta főleg, hogy tudtam teszt vezetni, egy álom. De egy dolog még is csak hiányzik. Az általad is említett hátul kaparás. :))) 8C-t meg most nem tudok venni. :)
tipoatti2010-09-15 21:01:06 // 1977
Én speciel a túl hosszú ideje látható design-zsákutca miatt - except 8C. Ezen kívül nincs egy épkézláb, tiszteletre/vágyakozásra méltó motor egyikben sem...
zolee1452010-09-15 20:49:11 // 1976
Egy dolgot nem értek: miért van az, hogy mindenből a régi a jobb? Beszélhetünk Alfáról, vagy bármiről, állandóan azt hallom, hogy bezzeg régebben még tudtak ezt meg azt csinálni. Tudtak autót tervezni. Stb.
Folyton megy a sírás az IGAZI Alfák után. Igazi = régi. Mindenkinek a régi. Aki a 75-ösben nőtt fel annak az az Alfa, az elsőkerekes Fiat-Alfák ugyanmár kategória. Aki kicsit később annak a 156/147 az igazi, nade a 159, meg a Giulietta.

De amúgy mitől igazi egy Alfa? Mi hiányzik az újakból? A hátulkaparás? Vagy a véletlenszerű elektronikai hibák? Baj, hogy pontosabb a váltó? Esetleg az a gáz, hogy nem nyeklenek egy töréstesztnél mint a 156/147? Mi a gond, miért nem szeretjük az új Alfákat?
Somez2010-09-15 19:12:51 // 1975
Szerintem ha apa kisimult arccal száll ki az Alfájából és ezért nem veri meg mérgében az asszonyt és ad taslást a takonyos gyereknek, akkor bármelyik Alfát is tekinthetjük családbarátnak. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 18:45:51 // 1974
a 159 SW az nekünk csak a gyerek miatt lett ... na meg mert apa szerette volna :P
Halesz2010-09-15 17:17:13 // 1973
Jó hülyén fog kinézni :D
BeeGee2010-09-15 16:56:31 // 1972
Aszerint a meglátás szerint, hogy nem az első ülést előrehajtogatva kell a gyereket betenni hátra, már az :)
mesa2010-09-15 16:43:32 // 1971
Hm. A Mitonak viszont lesz 5 ajtós változata. Az akkor már családbarát? :)
BeeGee2010-09-15 16:14:23 // 1970
A 156 szerintem is ideális méretű, de nem mertem leírni, mert belémkötnek :)

Érdekességképpen, ama belsős beszélgetésen, ami Teddy cikkének ihletét adta, elhangzott az is, hogy a Giunak azért nem lesz 3 ajtós változata, mert az nem családbarát.
bilon2010-09-15 16:01:53 // 1969
az alfnáak nincs családbarát autója...
az 59 sw..talán...
mesa2010-09-15 16:00:34 // 1968
a 156 minden, csak nem nagy 'hodály' :)
az Alfának jelenleg nincs babakocsibarát verziója. De majd jön az SUV! :D
BeeGee2010-09-15 15:56:17 // 1967
Na úgy igen, de alapból nem értem miért kell nagyobbnak lennie annak ami jó kisebben is :) Lásd 156 - 159, 147 - Giu, stb.
Költői a kérdés :)
Mike.2010-09-15 15:45:11 // 1966
Majd ha lesz család, babakocsi, bőröndök akkor neked is fog kelleni a nagy "hodály". :-))

Most már nekem is elég (lenne) a kétszemélyes. :-))
BeeGee2010-09-15 15:28:42 // 1965
Erhard arra céloz, hogy a 166os tulajoknak nincs hova mennie, mert nem gyártják már azt az osztályt, ami nekik megfelelne. A 145/46osok sokfelé tudnak menni (147-től GT/GTV-n át 156, 159, akármerre) A 166osok csak "lefelé" a kategóriában, vagy más márkához.

Nekem spec nagyobb autó sem kell, az összes új autóban ez zavar, hogy mind nagy hodály..
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-15 15:11:21 // 1964
És valljuk be, hogy a 900e 145/146 és 2M 156 és még kitudja mennyi egyéb Alfa tulaj nagyrésze is nagyobb autó cserén gondolkodik...
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-15 15:07:00 // 1963
"Az Alfa Romeo nagy elvárásokat támaszt az új Giuliettához"
Meg kapanyelet, mi? Beszedte a fogalmazás gátlót :-)) Ez így irtó hülyén hangzik..
BeeGee2010-09-15 13:38:02 // 1962
Eddig kellemes offline környezetben voltam, így csak most olvastam és lepődtem meg ezen a véleményen.

Nincs a Teddy eltévedve egyáltalán azért mert egy rajongói oldalon publikál olyan cikket, amiben nem ajnározza az Alfát. Egy ilyen oldalnak nem csak az a dolga, hogy unásig dicsérje mindent, ami AR, hanem véleményalkotó feladata is van. Ha a fórumok attól hangosak, hogy "miezazújizé" akkor igenis le kell írni, és feedbacket küldeni a gyártó felé, még akkor is, ha a mi kis hazánk piacának véleménye egy mikronnyit is befolyásol. Ha világszerte erről szól a fáma, akkor előbb utóbb foganatja kell, hogy legyen.

Abban is tuti vagyok, hogy ettől a cikktől nem fog kevesebb Alfa fogyni, kissé eltúlzod a felelősséget. Ha megnézed a tesztjeinket, sosem ajnároztunk agyon egy autót sem, azt meghagyjuk más oldalaknak. Mindig azt írtuk le, hogy nekünk hogy tetszik. És ezen a jövőben sem kívánunk változtatni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 13:32:50 // 1961
egy nagy baj van kb van 70e 166-os tulaj meg kb ugyan ennyi 159 tulaj ...nagyon kevés fog beülni egy kisebb Alfába ha váltani kell :(
Mike.2010-09-15 13:05:20 // 1960
A Mito így sem fogy, a GTA verziója még annyira sem lett volna kelendő. Ez egyenlőre vonatkozik a Giulietta GTA verzióra is. Szinte tényleg pénzkidobás. A 156,147 GTA sem volt egy húzó sorozat, pedig ott már egy sikeres alapra építkeztek.
Na meg leállítják a már működő GT, Brerra sorozatot és ennek ellenére elindítani egy GTA gyártást nem túl logikus elhatározás lenne.
Sokan "sírnak " itt az új GTA és a nagy turbós motorok után pedig még használtan sem sokaknak elérhető.
Tom122010-09-15 13:01:19 // 1959
"megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség"

Szerintem tudják ők azt, de nagyobb gyártóknak se lenne kis munka egy teljesen új palettát összehozni. Ha úgy vesszük, a MiTo - nál kezdték nemrég és így logikus, nem kezdhették a csúcsmodellnél, kapásból. Gondolj bele, hogy akkor mit kapnának: "minek ez most, kinek van erre szüksége válságban, jobban tették volna, ha...", stb...:-)
Tom122010-09-15 12:53:54 // 1958
Ezért voltam optimista, mert bíztam a "tehetetlenségükben".:-))
Junior2010-09-15 12:36:34 // 1957
Azok mindig is voltak.
kíváncsi leszek, hogy megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség. A Mito GTA jegelése szvsz óriási hiba, a Giuliettából is érkezhetne GTA változat, a technika adott lenne hozzá (bár egy jó 2,5-ös túrós blokk azért még hiányzik)! Szerintem így lehetne köszörülni a csorbán, nem 140 LE- 2,0 dízel motorral. de tudom az is kell!
Somez2010-09-15 12:35:29 // 1956
Én úgy értelmezem, hogy a benzines fog ennyit tudni, nem a dízel. Legalábbis Multiair motort írt, nem pedig Multijetet.
mesa2010-09-15 11:59:14 // 1955
Autót valószínűleg cserélek, de márkát nem! :)
Kazes☻2010-09-15 11:53:34 // 1954
Ejnye, hát nem kell mindent elhinni és aszerint cselekedni, de nehogy ezek befolyásoljanak ha autót cserélsz! :)))
mesa2010-09-15 11:49:41 // 1953
Nem dehogy.
Az Alfánál csak ülnek a mérnökök és vakarják a töküket. Nincs jövő, és különben sem jó irányba halad a gyártó. Valami ilyesmit mintha olvastam volna, valahol :))
Kazes☻2010-09-15 11:47:34 // 1952
Én is remélem! :)

A 8C példája nem volt elég meggyőző, vajon?
Tom122010-09-15 11:44:39 // 1951
JELENLEG úgy néz ki, remélem, nem változik ez még 32656569-szor addig...:-))
Kazes☻2010-09-15 11:38:20 // 1950
Tehát újra kaparunk hátul?! :)
Tom122010-09-15 11:28:00 // 1949
Sőt, vannak egész szép kilátások! /persze, azok mindig voltak is.../

"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődjeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd, bár a Biturbo nevet aligha hasznosítják újra, inkább valami dallamosabb, vonzóbb típusjelzést használnak majd. Egy ilyen kisebb modellel betömhetik a lyukat a Fiaton belül egy részleget alkotó Alfa és Maserati kínálata között."

Tömjék is, hajrá! ;-))
mesa2010-09-15 11:21:45 // 1948
7,7 sec 0-100 Km/h az már nem rossz egy traktor erőforrástól
Junior2010-09-15 09:07:37 // 1947
TarP2010-09-15 08:51:27 // 1946
Ez már túlvan a balfaszoláson szerintem.
Jajj, túl könnyű az alváz, jajj jó amotor, de ne legyen ilyen, jajj szép a belsőtér, de monnyuk nekünk nem jó így, jajj, érdekes a hátsólámpa, de ne így legyen érdekes...

Ez az ember úgy cikkezik az alfáról,. mint ahogy én tudnék írni pl egy Hyundai-ról.
Alapban semmibe nézem és beleülni sincs kedvem... Faszér nem olyan ember írja a cikket, akit érdekel az, amiről írni kell?
tipoatti2010-09-14 21:15:26 // 1945
EBBEN a verzióban és színben még ki is néz valahogy, írtam korábban már. Az Alfacity-ben is láthatott 2 "butább" kivitelben, kisebb felnikkel viszont szerintem kifejezetten... inkább nem írom le. Egy Bravo sokkal inkább bejön...
Az utcakép meghatározói ( pedig adná Isten ) mifelénk pedig gyaníthatóan nem az alább betett képen látható verziók lesznek, esetleg majd később, használtan.

Soha nem felejtem, amikor 1998 környékén először láttam 156-ot az utcán. Abban a szörnyű felhőkék színben ( tudom, tradicionális szín, de nem véletlenül fújhatták csak 1 évig a 156-ra), dísztárcsákkal. És majd magam alá fostam, azonnali éktelen vágyat érezve iránta... Pedig a 155 is tetszett nagyon kamaszkoromtól kezdve. Még alap peros v. almazöld dísztárcsás 147 is csini a mai napig szerintem.

Na mostanában hasonlót sem tudok sajnos érezni alfailag ( nagyon más típusnál sem mondjuk ), és nem hiszem, hogy ez pl. az életkorom változásával magyarázható lenne...
Kazes☻2010-09-14 21:09:16 // 1944
Persze, hogy együtt fogunk örülni! :) Én már ezeknek is örülök, annak is, hogy van még egyáltalán Alfa Romeo és részemről nem kell szőnyeg alá söpörni. De már szinte a csapból is ez folyik, pont itt, pont így?! Minek? A topicokban úgy is állandóan visszatérő téma. Hogy a gyereknél maradjunk, a suliban összeverekedett valakivel és még ő is kapott rovót, az a helyes ha hazavisszük és adunk még neki?! Rúgjunk bele még egyet, nem számít.:(
Még egyszer, nem a téma a probléma úgy különösebben, csak talán a kirakat. Teljesen értelek titeket, de mégis mesaval értek egyet. :)
GTPeti2010-09-14 20:51:50 // 1943
Ez mondjuk igaz. Tényleg ügyesen megoldották az ajtó-kérdést.
mesa2010-09-14 20:40:34 // 1942
Simán 3 ajtósnak néz ki. Nem úgy, mint a nyomi UFO Civic, amin még a hátsó ajtót is annyira lerövidítették, hogy a ki- beszállás körülményes
mizooo2010-09-14 20:26:25 // 1941
Van egy kép oldalról, alatta, hogy ez akármilyen autó lehetne vagy valami... A rejtett kilincs az teljesen Alfás az más kérdés, hogy a Honda lenyúlta....
Amúgy ahogy nézegetem a gépet egyre jobban tetszik ( főleg fehérben, fekete tetővel nagy kerékkel). Így voltam a 166-al is 1 éve megláttam mondom huba***, most meg nem győzök betelni egy szép példány látványával...

üdv
mesa2010-09-14 20:16:57 // 1940
Tommi2010-09-14 17:14:15 // 1939
Nekem egyrészt semmi közöm hozzá, másrészt tökmindegy, úgyhogy ne nekem mondd :)
mesa2010-09-14 16:58:05 // 1938
Tipp. Ha fogod és kijavítod a hibákat, akkor az összes kereső hamarosan le fogja cserélni a tartalmat, de ha más fórumon / topikban van az igazság fele, az már sosem fog oda kapcsolódni, legyen szó akármelyik keresőmotorról!
Halesz2010-09-14 16:56:07 // 1937
Miért ne lenne ildomos? Elég sok autós újság taglalja, hogy milyen helyzetben vannak a gépjárműgyártók. Pont az Alfa Amore ne írjon cikket arról, hogy most éppen mi a helyzet nálunk? Ne vicceljünk.

Kazes: épp a gyár az, aki a saját gyerekével teszi ezt. Láttad a terveket, illetve pont ez az, hogy nem látjuk, mikor lesznek új modellek, csak azt, hogy a Fiat-csoport a Chryslerrel együtt összesen hány modellt (35) akar bemutatni a következő 5 évben, és csak arról beszélnek, hogy most mennyire fontos az amerikai piac.

Miért baj, ha ezt leírjuk?

Milyen sikerekről beszéljünk? A 147-ről, amely év autója lett, de darabszámban sehol sincs a saját kategóriájában szereplő más márkák autóktól? A GT-ről, Breráról, Spiderről, amelynek a gyártását olcsóbb leállítani, mint megtartani? Pont ez is benne van a cikkben, hogy sajnos ez a szitu...

Ja és az Alfát tekinthetjük mi is a saját gyermekünknek, de az anyja nem mi vagyunk, hanem a Fiat. Az a cég, amely épp megölte a mindössze 5 éves Brerát és a Spidert, csak mert gazdaságtalan volt a felnevelése. Hogy folytassam a gyereknevelős példádat, Kazes :)

Ha a cégnél ennyire nyilvánosak ezek a jövőképek, ezek az adatok, és az, hogy teljes átalakítás előtt áll minden, akkor miért pont az Alfa Amore hallgassa el ezt, hm?

A Giulietta tetszik nekünk, nem hiába írunk róla ennyit, sőt szeretnénk kipróbálni minél több motorral, és cikkeket írni róla. De engedtessék meg, hogy mi is szóvá tehessük azt, ami a fórumokban igenis téma. Méghozzá azt, hogy miért nincsenek nagyobb motorok, hol van egy rendes hathengeres? A kis turbós motorokat már halálra dícsértük. De én speciel sajnálom, hogy egy négyhengeres 1750-est kell csúcsmotornak tartanunk :( Miért baj, ha ezt kimondjuk?

Amint lesz hír arról, hogy milyen konkrét, közös Fiat-Chrysler-fejlesztések lesznek, együtt fogunk örülni, nem?
Tedi2010-09-14 16:55:02 // 1936
Mesa, ha leírom az általad hiányolt Selespeed váltót, illetve a csődtömeg JTS-t, akkor sem változik a kép, a végeredmény ugyanaz. Nem azért hallgattam el tényeket, mert nem illett a kompozícióba. Hanem azért, mert a cikk mondanivalója, végkifejlete szempontjából totál irreleváns.

A Chryslert pedig hidd el, hogy kényszer volt felvásárolni, nem tehettek mást, ha életben akarnak maradni. Más kérdés, hogy nem olyan keserű a szájíz, mint anno az Alfa felvásárlása kapcsán. Sőt, még jól is jött nekik, de ezt leírtam a cikkben.

Témearészemről is lezárva.
mesa2010-09-14 16:53:46 // 1935
A különbség annyi, hogy aki nem hiszi, hozzá teszi, hogy egy átlag hülye buta megjegyzése, míg egy cikkben olvasva azt hiszi, hogy az igazság

Sokszor téves adat jelenik meg egy-egy autós újságban (nyomdai) és utána az emberek zöme el sem akarja fogadni, hogy az nem igaz, még akkor sem, ha tele van vele az internet, mert azt hiszik, amit újságíró ír, az szent.

Úgyhogy csak óvatosan! ;-)
Tedi2010-09-14 16:49:37 // 1934
Ezzel az a probléma mesa, hogy amit a fórumokban írunk, azt a google keresőmotorja ugyanúgy megtalálhatja, jártam már így. És ilyen alapon a Te korábbi postodat is kidobhatja, amiben leírtad, hogy milyen olcsó műanyag a Giulietta hátsó lámpája és biztos 2 perc alatt kifakul, meg, hogy az ifákon volt utoljára ilyen. Emlékszel még erre? Ennyi.
mesa2010-09-14 16:33:24 // 1933
Halesz2010-09-14 16:30:53 // 1932
Bonoék sem a régiek már, szóval nem a legjobb a példa :D:D:D És ezt én mondom, mint nagy U2-s :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak