Fórum >> Típusok >> Giulietta

GEORGE2010-09-14 11:39:51 // 1881
OPC verziók mintájára én is hiányolom, hogy nem kínál alternatívát az Alfa...
Na de ettől a meglévőket lehúzni????
Pont a Giulietta az ami a teljesítmény terén is, lekezdi a vissza zárkózást.
A 120 lovas bmw audival össze mérve a 120 lovas 1,4 TBi-nek több másodpercet jobbak a rugalmasság adatai......

továbbra is az az én gondom, hogy a külseje miatt nem kapja meg azt az elismerést az Giulietta ami kijárna neki....de majd meglátjuk 1-2 év múlva, hogy mire lett képes az új modell.
Kazes☻2010-09-14 11:37:42 // 1880
"azért egy ilyen közösségi oldalon legalább pozitívan kéne hozzá állni, nem még azt a maradék kis reményt is kiirtani az emberekből, azokból akik ennek a márkának hű hívei..." -ez érdekesen írtad, kissé ellentmondásosnak tartom -remélem nem haragszol-, mert aki hű híve, azt véleményem szerint nem lehet eltántorítani semmivel, se bömös, se saab, se semmi. SZVSZ. :)
GEORGE2010-09-14 11:33:06 // 1879
"Én nem úgy ismerem a TC-t hogy elfogult lenne a német autókkal szemben."

Akkor nézz meg egy olasz cikket.A végén ott van hogy lehet szavazni, igaz?

A német autóknál ez van :

plMerci C320CDi

X Kéne
X Nem kéne

Az Olasz autóknál meg mindig ki van egészítve
sokszor sértő dolgokkal

Pl Mito

X inkább S copper kéne
X 5m alatt mind bohóc autó

X Három fapados Swift kéne

159 TBI

X Venném ezzel a motorral, mert szerintem is lomha volt a többi benzinessel
X Csak dízellel vennék ilyen autót
X Semmi sem múlja felül az Alfa hathengeresét
X Szerintem drága, inkább húsz lóerővel gyengébb BMW közel egy gurigával drágábban
X Egy 200 lóerős autó ne fogyasszon 2010-ben tizenöt liter környékén, még városban se

Hol van itt a kéne, nem kéne????

Szóval én úgy látom, hogy van elfogultság a német autók fele.....de aztán lehet csak én látom így..
Tedi2010-09-14 11:32:22 // 1878
Ne hasonlítsunk egy golfot egy brerához, más a kategória, más az elvárás. Ez így nem hazugság. De erről szerintem ne nyissunk vitát, vagy legalább is ne itt
tipoatti2010-09-14 11:31:39 // 1877
Szvsz. a kérdéseidre a válasz - amelyek végén sok kérdőjel van - EMOCIONÁLIS ( nem számszerűsített gyorsulási adatok, lóerő, 3 betűs rövidítések száma - ezek engem annyira nem igazán érdekeltek soha. Nálam a lényeg: ha egy autót meglátok/megnézek kívül-belül, majd beülök, megfogom a kormányt majd megyek vele és ezek után mit ÉRZEK ) szempontból, amelyek pl. nálam gyak. a legfontosabbak egy Alfánál - a válasz sajnos: igen.
Tedi2010-09-14 11:30:18 // 1876
Miért lennél banolva? Elvitázgatunk...

1. Azért ez egy kicsit túlzás, nem hasonlítgatják szerintem folyton a hátulkaparósakhoz az újakat. De azt le kell nyelni, hogy volt egy 1986-ig tartó időszak. És nem ketten vannak, akik ennek (is) feltétlen hívei. Nincs is ezzel semmi baj. Alfások között is vannak külünbözőek, ez ezért ilyen szép.

2. A hibák általában nem a technikában keresendők. Mert a motorok jók, a felfüggesztés (kivételekkel) jók, satöbbi. Itt a szubjektív megítélés, az autónak a mondanivaló, a formája, a feelingje az, ami más. És ez az, ami van, akinek tetszik, van, akinek nem.

3. Nem kell tőlem bocsánatot kérni, nem szorulok rá. Vannak, akik egyetértenek ezzel, van, aki meg nem. Nem kötelező egyik sem. Mindenki gondoljon erről a dologról azt, amit akar. Remélem, hogy az Alfa megint az lesz, aminek lennie kell, őszintén remélem. Csak most nem fűzök nagy reményeket hozzá.
Sporter2010-09-14 11:28:30 // 1875
Ez így nagyon helyes :)
kalizsoli2010-09-14 11:25:50 // 1874
Erős személyiség vagyok, nem könnyű lebeszélni :-)

Én mindíg több tesztet is elovasok megnézek a kiválasztottról, de ha igazán tetszik egy autó kizárólag a saját tapasztalatom és érzésem a döntő!

Ha meg nem tetszik, senki sem győzhet meg arról, hogy nekem erre van szükségem!
bilon2010-09-14 11:24:57 // 1873
mert többet adnak el, és vannak kötelező szervízek! ;)

:D:D:D:D:D:D:D
bilon2010-09-14 11:23:07 // 1872
jaj GEORGE! ez a saját tapasztalatod. és lehet így is van.
de pont a minap beszéltem OLASZ ismerősökkel, és lehülyéztek, hogy alfám van. hogy - szó szerint idézem - az hulladék...
érdekes ők audit hajtanak....
angol földön is hallottam ezt a viccet...btw a top gearben is ezzel cukkolják az alfát...
szóval ez nem magyar jelenség. nem véletlenül vittek német szakembert oda.

és tény...az alfa már nem kuriózum...és mivel nem az, ezért kellene valami plusz...de nincs...
állítom az opel, a mazda, ford dizájnban ott van ahol, az alfa...már ez sincs...
motorokban a dízelnél talán, de a benzinesekben sincs előny...
az oka kérdés, hogy mi...de a cuore sportivo el van veszve...

lehet mondani, hogy jól megy a mito, de erre jönnek, hogy ott vannak a cupra seatok, a ford sti-k...szóval, más gyártóknál is megvan...
de még egy opc-s opel is betérdelteti az alfát...ez van

én is szeretem az alfát, de most nem tudnék mit venni, ha új autóban gondolkodnék...
GEORGE2010-09-14 11:19:54 // 1871
Ezt te kérded/mondod de mások hallgatnak róla és csak az Alfánál hiba az ilyen....
GEORGE2010-09-14 11:18:57 // 1870
na de ha lehúzós cikket olvasol a júliáról akkor nem fogod választani, hisz most írtad, hogy téged a vezetési / használati vélemény érdekel.
Pont az ilyet ferdítik úgy, hogy a német autók jöjjenek ki jobban.....miközben a valóság más.
Fülig érő vigyorral terelgeti a Júliát a Baloccoi tesztpályán, aztán azt mondja, hogy jó, jó de lehetne jobb is.....
Halesz2010-09-14 11:17:02 // 1869
Én erre az érvre szoktam azt megkérdezni, hogy más autómárkák kereskedései mellé miért húznak fel szervizeket? és miért van tele mind? Díszből?
GEORGE2010-09-14 11:15:02 // 1868
Hát igen az összes Alfa szervizben áll.....

Én az elmúlt 5 évben lényegesen több bmw-t és más német autót láttam tréleren mint Alfát, vagy más olasz autót.....biztosan hazudok vagy olyan helyen jártam amerre ép nem szállítottak Alfát.

Aztán az utak szélén sem látok léptem nyomon lerobbant olaszokat, pedig a évi 40ezer km alatt megfordulok pár helyen.....

Mivel az én melohelyenem is csak német autókat lehet használni, van egy két tuti infóm a nagy sosemkopel- ről. Annyira jó autók, hogy 2 hete merci vitora cserélték a folyton meghibásodó Combónkat. Na majd erről is írok, hogy hogyan bírja.....
kalizsoli2010-09-14 11:13:30 // 1867
Én nem úgy ismerem a TC-t hogy elfogult lenne a német autókkal szemben, sőt. Vályi Pista meg egyenesen nem német buzi. Ő is mint minden TC-s író a régebbi 20-40 évvel ezelőtti autókért rajong, megértem.
A szubjektivitásról meg annyit, hogy engem meg kifejezetten az érdekel, hogy mit érez, lát valaki, ha beül egy autóba. A benyomás, érzés fontosabb, mint a száraz technika. Így lehet, hogy valaki szeret egy "kevésbé jó" régi autót és kirázza a hideg egy új Passat-tól :-).

Kedvenc autós műsorom a Top Gear, ha ti is nézitek, látjátok, hogy a három öregfiú nem foglalkozik száraz technikai adatokkal, csak az fontos számukra, hogy érzik magukat beülve, vezetve egy autót.
Nekem az autó nem csak használati tárgy, az a borotva, meg a porszívó. Én az autóban mást keresek, vágyat, adrenalint, boldogságot. Nem érdekelnek az adatok csak az érzés.

Amióta nem racionálisan választok autót sokkal jobban érzem magam :-DD

Miért írtam ezt le? Mert nem az számít, hogy mit írnak, gondolnak az Alfáról az újságírók, hanem az, hogy TE mit érzel akár a saját autód, vagy a Júlia láttán, azt vezetve, benne ülve.
Csak a saját szívedre hallgass! A többi le van sz..va.. )

Szóval ide inkább a saját Júlia vezetési élményeteket írjátok, mint cikkek kritikáját, legalábbis engem az jobban érdekelne…..
GEORGE2010-09-14 11:09:07 // 1866
Kikérheted, mint ahogy én is kikérek magamnak dolgokat.....

tetszik nem tetszik akkor is az a trend, hogy az újságírók döntő többsége nem ír igazat, illetve oly irányba ferdít dolgokat amit ép megkövetelnek tőle.....
tudom ez szinte nehezen vagy egyáltalán nem bizonyítható,de ettől még így van mert elolvasva az adott írást ez jön le.

továbbra is kérdem a golf 5 10,2-vel miért sportos a Brera 8,2-vel miért átlagos??
Mi ez ha nem hazugság.......
bilon2010-09-14 11:08:10 // 1865
hát...a golfokat állandóan ekézik...
én emlékszem mikor a bmb-t is szidták..főleg bangle érkezésénél...
az opeleket, meg mostanában kezdik szeretni...

nincs ezzel semmi baj...
max azzal, hogy külföldön is tudják miről szól az a vicc, hogy miért nincs sok alfa az utakon? mert a szervízben állnak...
GEORGE2010-09-14 11:05:13 // 1864
Most komolyan kérdem bármely Német autót miért nem fikáznak annyit mint egy bármely Olaszt??????

Tényleg ennyire hibátlanok nem beleköthető egy német autó sem???
GEORGE2010-09-14 11:03:37 // 1863
Nem haragszom én....pár éve még haragudtam volna, de mára már az Amore se az ami régen volt....úgy látszik a követi a Trendet az autógyártásban megtapasztaltakkal az az gyengül ez is....( nem vagyok újságíró de ez a véleményem az Amoréról jelenleg. Gondolom ezért talán nem leszek banolva :) )

1. lássunk tisztán

Én is ezt mondom, de miért van örökké a hátul kaparósokkal összehasonlítva a mai kor Alfája??

2. Igen mutassunk rá a hibákra.

Mika hibái a G-nek illetve M-nek??

Motorikusan / teljesítményben ott vanank, technikai dolgok felsorakoztatásában ott vannak az élen!
Akkor mi a baj? forma?? az szubjektív dolog, no meg újból előjön, hogy elöl kapar és nem hátul....

3 írd le a saját véleményed.

Írd, max nem értünk egyet, mint ahogy a mostani cikkeddel sem.
Tudod, ha csak én gondolnám úgy, hogy temeted az Alfát, akkor még esküszöm hivatalosan is bocsánatot kérnék, de ha már többen is ezt látják akkor nem bennem van a hiba.....azért egy ilyen közösségi oldalon legalább pozitívan kéne hozzá állni, nem még azt a maradék kis reményt is kiirtani az emberekből, azokból akik ennek a márkának hű hívei....
Tedi2010-09-14 10:59:54 // 1862
Szerintem már csak egy réteg hiszi el az újságírók hazugságait, vagy írhattam volna azt, hogy tényelferdítéseit, de az előbbi jobban hangzik, szenzációsabb és pont passzol az újságírók általi hazugságíráshoz...

Ezt kikérem magamnak. Vannak ilyenek, de ne általánosítsunk.

Igen, emlékszem, hogy mit mondtam Neked a Giuliettáról és ezt tartom most is. Mert nekem tetszik az autó. Csak nem nekem csinálták, de ezt már írtam. Egy szóval nem mondtam, hogy a Giulietta egy fos. Én azt írtam le, amit arról az irányvonalról gondolok, amerre most az Alfa tart. Ne keverjük össze a kettőt.
Tedi2010-09-14 10:56:55 // 1861
Hogy miért kell, azt tőle kérdezd meg, nem látok bele Pista fejébe :) Nem lesz soha béke a z újságosok és az alfások között, mert ha nekünk valami nem tetszik, amit leírnak, akkor egyből dajdajozás van. Ezt, mint alfafanatik megértem, mint újságíró inkább csak elfogadom, mint jelenséget, de nem értek vele feltétlenül egyet.
GEORGE2010-09-14 10:55:14 // 1860
Szerintem már csak egy réteg hiszi el az újságírók hazugságait, vagy írhattam volna azt, hogy tényelferdítéseit, de az előbbi jobban hangzik, szenzációsabb és pont passzol az újságírók általi hazugságíráshoz...
pár újságíró már elkezdte magyarázni, hogy nekik nem írják elő, hogy mit kell írni, de sajna a cikkek elolvasásakor messze nem így tűnik. Tudom mindenki pénzből él, és nem akar utcára kerülni, ezért "fekszik le " és inkább ír valótlant mind az Alfáról mind a német autókról.

Szerintem a Giuliettában igen is megvannak azok a dolgok ami ma egy autótól elvárható, én úgy gondolom, hogy több is.
Az, hogy a megjelenése kinek tetszik, vagy kinek nem az egy dolog.
Ettől még nem lesz kevesebb az autó, illetve nem kéne, hogy kevesebb legyen.
Tényleg egy kalap szar a Giulietta?? vagy a MiTo?????

én még erősen emlékszem mikor kiléptél Baloccoban az ajtón és mint akit fejbevert 2üveg sőr a melegben, ezt mondtad nekem: "George ha oda bemész, csodát fogsz látni! " ugye nekünk akkor megmutatták a Giuliettát, az amerikaikon kívül mindenki "lefosta" a bokáját, most meg senkinek sem tetszik....ez elég érdekes nem?
Kacorka2010-09-14 10:51:48 // 1859
Na de ez az Teddy, hogy akkor a csávó írjon fasza kis cikkeket youngtimerekről, de mi a faszért kell ezt a nyavajgást, meg a hátsókerekes dolgokon való állandó rugózását olvasni egy ilyen cikkben.

Szerintem teljesen el van tévedve.
Sporter2010-09-14 10:51:41 // 1858
Én is speciel már alig várom, h jöjjön a Giuliettára épülő 2 ajtós kupé, vmi hasonló dizájnnal mint ami keringett a neten.... na az az 1,75 turbó tibivel.... hmmm :P én lájkolnám :)
Tedi2010-09-14 10:50:04 // 1857
Már ne is haragudj, de azért, mert alfabuzi vagyok még kötelező ajnározni a márkát?
1) szerintem a tisztán látás jobb, mint, ha szemellenzőt tennék fel, még ha ez egy fanklubban nem is mindig szimpatikus
2) igenis rá kell mutatni a hibákra is és kritikát kell megfogalmazni
3) újságíró vagyok, engedtessék meg, hogy leírjam a véleményemet. Akinek nem tetszik, az meg nem olvassa, vagy nem ért vele egyet.
Dévid2010-09-14 10:45:12 // 1856
Pedig jó lenne, ha vennék ezt a Giuliettát, mint a cukrot, hogy végre legyen bevétel, és egyenesbe jöjjön a cég. Talán akkor megint lesz valami szép rétegmodell is a palettán, amit használtan esetleg már én is megengedhetek magamnak. :)
Mike.2010-09-14 10:45:10 // 1855
Nem tudom ki írta ezt a cikket itt az Amoren, de nem egy Alfásnak hasonló a véleménye, köztük az enyém is. Sajnos a mito mindennek elmondható csak Alfásnak nem és sajnos nekem ez a véleményem az új modellről is. A tc cikk írójával is egyetértek, ez egy öszvér modell a mitóból és a bravoból összegyúrva ami nem biztos, hogy a leg ütősebbre sikerült. Majd az eladási statisztikák alapján meglátjuk, hogy tényleg olyan jól sikerült e ez a modell. Addig meg vannak ilyen olyan vélemények amikkel nem kell mindenkinek egyetérteni ... köztük az enyémmel sem. :-)
Tedi2010-09-14 10:44:46 // 1854
A tények ott vannak feketén-fehéren. Hogy miért a vélemény a döntő? mert ez nem hír műfaj, és a tapasztaltaknak nagyobb súlyuk van. Hogy itthon mindenki többet ad egy újságíró szubjektív véleményére az meg már nem a mi hibánk. "Mi" alatt az újságírókat értem.
GEORGE2010-09-14 10:36:02 // 1853
Csak halkan megjegyzem, hogy a Merre tartunk vagy mi fene című írásotokban temetitek ti is rendesen az Alfát meg az új modelleket, pedig még a Giulietta ki sem jött a MiTo-ról meg még nincsenek olyan tapasztalatok ami alapján ítélkezni lehetne.......én mást vártam volna egy Alfás közösségi oldal vezetőitől Alfa témában.

Szerintem ezt a Qrva nyavalygást is be kéne fejezni, hogy már nincs hátul kaparós Alfa, mert nehogy már a hajtás helye mondja ki, hogy ez Alfa az meg utánzat......

Senkinek sincs már igazán ütős modellje, mindenki "lágyabb" verziókat gyárt.
Aki igazán Alfás az most is talál magának Alfát.......
GEORGE2010-09-14 10:26:55 // 1852
Igen az ilyen cikk íróknak köszönhet a Fiat és az Alfa sok -sok mínusz vevőt....
Hol ott a sz@ros góf egy picit sem másabb.......
Sporter2010-09-14 10:26:30 // 1851
Én nem azt mondtam h rosszabbak, csak h más a filozófia.
Sporter2010-09-14 10:25:31 // 1850
Sajnos így van. Egyébként csak azokat sajnálom, akiknek fingjuk nincs milyen autót vegyenek és lövésük sincs róla mi fán terem az autó, és az cikkeket olvasva döntenek, hogy húúúú nekem egy fauvéé kell, mert bár szép az Alfa is de abba nagyobb rés a műanyagok között az utastérben....aztat mondják.
GEORGE2010-09-14 10:22:53 // 1849
Én örülők neki, hogy a mai Alfák technikai színvonala jobb mint 40 -30 évvel ezelőtti Alfáké.
Meg úgy általában mindben jobbak a mai Alfák, hisz a 40-30 év alatt azért fejlődtek sokat :-)
GEORGE2010-09-14 10:19:42 // 1848
A vélemény szabad, de miért nem a valós tény van leírva?????
Miért az újságíró magán véleménye a döntő, a valósággal szemben, vagy miért az amit megkövetelnek tőlük, jelen esetben az, hogy egy Olaszról nem szabad jókat írni...

Azért lássuk már be, hogy egy Olaszról sem írnak tényszerűen, mind valamiért nem jó, bezzeg egy góf az maga a megtestesült tökély......még el is hinném, ha nem vezettem volna góf 1-2-3-4-et ( és nem két kört mentem velük a ház körül )
Én úgy látom, hogy már nincs hiteles újságírás és nem csak az autós témában, hanem bármi másban sem.....örülök, hogy ilyen újságírók vannak :-(
GEORGE2010-09-14 10:14:36 // 1847
Nagyon egyszerű a dolog.
Nálunk a német autókat kell kiemelni...hisz feléjük "nyalunk" no meg több társaságnak német eredetű tulajdonosai vannak.
Szóval ezért van az ,hogy egy góf 5 10,2 alatt gyorsuló modellje sportos, míg az Alfa Brera 8,2 alatt gyorsuló verziója meg átlagos....vagy még sorolhatnám.

Hiába jó egy olasz autó, azt nem szabad leírni, illetve ha jót is írnak akkor valami mást kiemelnek rosszként.....lényeg az, hogy ne üsse meg a német autókat a teszt végeredménye.

Ebből volt is balhé németeknél mikor a Giulietta, bmw1, audi3-as össze mérték.
jobb volt az Alfa, de végeredményben még sem az nyert.
És akkor a németek egymásnak estek Olasz / Német pártiak és ott is leírták, hogy hiába jobb mindenben az Alfa nem lehet első...stb stb anyázásig elmentek a témában a fórumozók.
Azt is írták, hogy sokszor direkt nem rakják be a közös tesztbe az Alfát, hanem 4-5 oldallal hátrébb külön cikk van róla, amiben jókat írnak végig, ha viszont összehasonlításba tennék akkor jó helyen szerepelne, de ugye ez a németeknél nem lehet, hisz németnek kell nyernie.
Ez van......
Sporter2010-09-14 10:11:31 // 1846
Tény, h a mai Alfák nem ugyanazok mint 20-30-40 évvel ezelőtt....ezt el is lehet most olvasni a főoldalon található cikkben.....nekem csak annyi lenne a kérésem, h nézze már mindenki ugyanazzal a nagyítójával az autókat amikben ül, ha már ez a szakmája, és legyünk objektívek....változik a világ, együtt kell vele élni, nincs mese!
Tedi2010-09-14 10:04:18 // 1845
Elég szőrszál hasogató szerintem a cikk írója.

Nem akarom Vályi Pistát védeni, de ő még az alfabuzeránsok közé tartozik a TC-n belül, meg úgy egyébként is. Érti a csíziót, ott volt AlfaCityben is. Más kérdés, hogy neki szerintem a 75 után az Alfa már nem ugyanaz, de hát ez sem nóvum. Ettől még tudja, hogy mitől az Alfa az Alfa, a vélemény meg szabad.
Sporter2010-09-14 09:56:46 // 1844
Elég szőrszál hasogató szerintem a cikk írója. De nem értem, miért csak az olasz autókkal ilyenek többen, a nem akarom minősíteni milyen újságírók között.
De pl. h ne menjek messzire, vmelyik nap olvastam az új Octavia RS tesztjét.....2.0 TSI motor, 200LE, DSG váltó....a váltón kívül semmi extra h úgy mondjam, mégis minden "hibát" elnéznek neki, pedig egy RS futóműve vagy a 200 lovas "sportmotorja" is jócskán elmarad pl. egy nem sportverziójú Alfával szemben. Legalábbis szerintem. Ráadásul csúnya is, pláne ez az új, azzal a nagy bamba orrával.
De akkor miért van egy Octavia RS az egekig istenítve???? Valaki mondja már meg nekem, legyek én is okosabb!
Somez2010-09-14 09:46:05 // 1843
Gyere ide takarodj! :-)
Tedi2010-09-14 09:36:21 // 1842
Nem azt mondtam, hogy minden megállapításával egyetértek. Azt írtam, hogy korrekt :)
ystuc2010-09-14 09:30:42 // 1841
Olyan a Giulietta, mint egy korabeli Seat? A Seatról is írtak olyat, hogy olyan, mint egy Alfa...? Ha nem, akkor azért nem, mert a VW csoport része és emiatt más a megítélése. Hát, meglátjuk, hogy mennyire lesz kelendő autó, szerintem van esélye.
tipoatti2010-09-14 09:28:34 // 1840
Abszolút rendben lévő cikk ez is.
Tedi2010-09-14 09:22:45 // 1839
Szerintem korrekt. Ízlések és pofonváglak :))
Somez2010-09-14 09:07:52 // 1838
Elég szar egy cikk volt. Abszolút negatív hangvételű. Ha egy Alfa nem egyedi, akkor az a baj. Ha pedig egyedi, akkor az a baj. Vicc, de tényleg.
Halesz2010-09-14 08:56:32 // 1837
Ez mekkora fricska a Totalcaros tesztben:

"Az Alfa száz éve az kérem nem semmilyen száz év. Itt már 1910-ben is kereke és motorja volt egy Alfának, nem a vasárnapi levest borsozták vele."

http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/14/olasz_verda_magyar_dinnyek/
GTPeti2010-09-13 21:44:24 // 1836
Tényleg jó képek!
mesa2010-09-13 21:42:42 // 1835
Buksi2010-09-13 20:09:20 // 1834
De jó képek! :-)
Belga2010-09-13 20:05:47 // 1833
Belga2010-09-13 19:52:32 // 1832
Új motor és váltó a Párizsban:

The already extensive range of engines available for the Giulietta is complemented by the launch of a new 140 HP turbodiesel that records low emissions (only 119 g/km), low fuel consumption (4.5 litres/100 km over a combined cycle) and an outstandingtorque delivery (in Dynamic 350 Nm at just 1750 rpm). A versatile engine well-suited to the needs of fleets and private users.

The second new product is a dry twin clutch automatic transmission which guarantees driving comfort and a sporty feeling well above those offeredby conventional automatic transmissions, but also improved efficiency and lower consumption levels. The Alfa TCT will be combined with a petrol version (170 HP 1.4 MultiAir present on the stand) and later alsowith a diesel version (170 HP 2.0 JTDM)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak