Kazes☻2012-04-11 18:58:32 // 5321
Képzelem...! :)))
droberto2012-04-11 18:47:54 // 5320
Nekem ami még tetszett, hogy a kormány rásegítés gyengül. Normálban az 59-től eltérően lágy.
Ezen a tolva-húzva tartáson én is leakadtam!
Köszi a beszámolót! Sok szép km-t!
Ezen a tolva-húzva tartáson én is leakadtam!
Köszi a beszámolót! Sok szép km-t!
Gerion2012-04-11 18:22:37 // 5319
Ez a 170 lovas dízel, fed.comp. szerint stabilan 6 alatt eszik vegyesben, tempósan hajtva.
A DNA-tól elsőre én is oda voltam, meg vissza, de hamar rájöttem, hogy nélkülözhető. Azóta többnyire Normal állásban van, így is nagyon megy, simán lehet előzni bárhol és szinte bármit. A DNA-t Dynamicba tolva a kocsi inkább idegesebb lesz, gázpedálra érezhetően jobban harap, de szerintem összességében nem megy jobban, illetve közúton értelmetlen pluszt ad. Abba az előzésbe, ami Normallal már nem menne, csak a Dynamic +1-2%-a oldaná meg, amúgy is okosabb nem belemenni.
Azután van még az All-Weather nevü télies üzemmód, lehet, hogy ennek is van valamennyi hatása, de összességében mindegy. A kocsi szerintem Normalban tökéletesen vezethető, és a dízelmotorral kifejezetten jó élményt ad. A rendszeres DNA-váltogathatnékot csökkenti még, hogy nem nagyon esik kézre a kapcsolója, illetve kissé nehézkes az átváltás menet közben, pár sec folyamatosan nyomva kell tartani, mindehhez kissé végig előredőlve.
Szóval nekem a Normal az alap.
A DNA-tól elsőre én is oda voltam, meg vissza, de hamar rájöttem, hogy nélkülözhető. Azóta többnyire Normal állásban van, így is nagyon megy, simán lehet előzni bárhol és szinte bármit. A DNA-t Dynamicba tolva a kocsi inkább idegesebb lesz, gázpedálra érezhetően jobban harap, de szerintem összességében nem megy jobban, illetve közúton értelmetlen pluszt ad. Abba az előzésbe, ami Normallal már nem menne, csak a Dynamic +1-2%-a oldaná meg, amúgy is okosabb nem belemenni.
Azután van még az All-Weather nevü télies üzemmód, lehet, hogy ennek is van valamennyi hatása, de összességében mindegy. A kocsi szerintem Normalban tökéletesen vezethető, és a dízelmotorral kifejezetten jó élményt ad. A rendszeres DNA-váltogathatnékot csökkenti még, hogy nem nagyon esik kézre a kapcsolója, illetve kissé nehézkes az átváltás menet közben, pár sec folyamatosan nyomva kell tartani, mindehhez kissé végig előredőlve.
Szóval nekem a Normal az alap.
droberto2012-04-11 18:15:41 // 5318
Miután bemelegedett a DNA-t D-be tolva kapott is gazdagon! Volt hogy 42 l / 100 km volt a pillanatnyi fogyasztás... Mondom húhhh.... :)
droberto2012-04-11 17:53:53 // 5317
Ez sem ment rosszul, de csipett is rendesen.
Igen a 170 ló ehhez s kasznihoz egy Alázógép!
A DNA-ban lehet valami...
A tied mennyit fal és, hogy használod a DNA-t?
Igen a 170 ló ehhez s kasznihoz egy Alázógép!
A DNA-ban lehet valami...
A tied mennyit fal és, hogy használod a DNA-t?
Kazes☻2012-04-11 17:46:09 // 5316
Legalább be van járatva! :)
droberto2012-04-11 17:42:29 // 5315
Ügyes! Áhh, mondom tegnap nem a használtautón keresek, hanem mobile-n, gondoltam itthon jó ha fehérben találok, nemhogy QV-t. Erre te meg tessék! Telitalálat! :)
Hát igen, most van benne 7k km! Alapjáraton kicsit ingadozott az alapjárat, azt hittem csak a kevés benzin és a lejtőn való parkolás miatt!
Akkor most már összeállt a kép. Pedig mondta is, hogy azért csak félig tankoljuk meg, hogy nehogy teletankos vasat vigyenek el!
Hát igen, most van benne 7k km! Alapjáraton kicsit ingadozott az alapjárat, azt hittem csak a kevés benzin és a lejtőn való parkolás miatt!
Akkor most már összeállt a kép. Pedig mondta is, hogy azért csak félig tankoljuk meg, hogy nehogy teletankos vasat vigyenek el!
.......................2012-04-11 15:09:34 // 5314
Nem csodálkozom,hogy semmit nem adnak el,tesztauto 7milláért,SOK!
mindenki átment már rajta
mindenki átment már rajta
.......................2012-04-11 15:07:11 // 5313
Pedig a QV nek nagyon kellene mennie!
Ha nem az maradt meg benned ,hogy brutálul megy akkor valami nem OK
nekem a Giu NAGY csalódás!
Ha nem az maradt meg benned ,hogy brutálul megy akkor valami nem OK
nekem a Giu NAGY csalódás!
Gerion2012-04-11 15:03:21 // 5312
Próbáld ki dízellel, az megy rendesen.... :) A DNA elsőre nagyon frappáns, de a gyakorlatban szinte teljesen nélkülözhető.
droberto2012-04-10 20:10:33 // 5311
Gratulálok a verdátokhoz. Csodaszép! Ma volt szerencsém egy ilyenhez!
Sokat nem időztem vele, kb. 5 percet, meg mentem vele 20 km-t.
Csodálatos külső és belső design, eredeti megjelenés. Belül meglehetősen tágas, nincs meg az 59-ben megszokott körbevevős bunker feeling.
Futóműve kategóriájának mércéje...
A motor fantasztikus, de azért nem csavarta ki a kezemből a kormányt. EURO V :(
Szépen szedte a kis 18"-os lábacskáit, cserébe viszont szippantotta az üzemanyagot!
A DNA kapcsoló iszonyat jó dolog!
A dupla kipufogóvéget már egy tél kikezdte, korrodál. :(
A toronyra és a nyúlványokra lakk nem jutott! :(
A tesztvezetésért köszönet NS Autóház - Pécs.
Sajnos idén ott még csak két Alfát adtak el! :(((
Sokat nem időztem vele, kb. 5 percet, meg mentem vele 20 km-t.
Csodálatos külső és belső design, eredeti megjelenés. Belül meglehetősen tágas, nincs meg az 59-ben megszokott körbevevős bunker feeling.
Futóműve kategóriájának mércéje...
A motor fantasztikus, de azért nem csavarta ki a kezemből a kormányt. EURO V :(
Szépen szedte a kis 18"-os lábacskáit, cserébe viszont szippantotta az üzemanyagot!
A DNA kapcsoló iszonyat jó dolog!
A dupla kipufogóvéget már egy tél kikezdte, korrodál. :(
A toronyra és a nyúlványokra lakk nem jutott! :(
A tesztvezetésért köszönet NS Autóház - Pécs.
Sajnos idén ott még csak két Alfát adtak el! :(((
Jimmi T.2012-04-10 16:28:56 // 5310
légyszi majd feltüntetni hogy "totálkáros" link. mert ezeket a buzgárokat még egy kattintással sem szeretném gazdagítani. :-)
Jorjie2012-04-10 16:25:16 // 5309
Jimmi T.2012-04-06 13:41:21 // 5308
Halesz2012-04-05 17:09:20 // 5307
Ez előfordulhat, 2-kor fordultam ott az Alagút felé :)
Gerion2012-04-05 15:31:02 // 5306
Aham, szerintem az utóbbi volt...!
Ha olvassa, gratulálok, nagyon tetszett a gép! :)
Ott a Lánchíd környékén kellene a következő Alfás talit tartani, kicsit messzebb fordulva az Alagút előtti körforgalomban, de ma szerintem Halesz ZST rendszámú kocsiját láttam ugyanott. :)
Ha olvassa, gratulálok, nagyon tetszett a gép! :)
Ott a Lánchíd környékén kellene a következő Alfás talit tartani, kicsit messzebb fordulva az Alagút előtti körforgalomban, de ma szerintem Halesz ZST rendszámú kocsiját láttam ugyanott. :)
pe-Ti2012-04-05 11:38:06 // 5305
Üdv!
Tudtommal kettő piros QV van a környéken az egyik FAM-os tesztautó a másikat pedig Ő birtokolja!
Tudtommal kettő piros QV van a környéken az egyik FAM-os tesztautó a másikat pedig Ő birtokolja!
Jimmi T.2012-04-05 08:12:50 // 5304
Ne is szóld :-) Ez a fickó már a harmadikat csinálja a Giu-val és mindig mellette szólt.
Tibe2012-04-05 00:16:20 // 5303
Nem akarom leszólni ezt a videót, de egy autós műsorban ez harmatgyenge. Ilyen bemutatót bármelyik utcáról behívott ember is készít egy bármilyen autóról.... :P
Gerion2012-04-04 20:21:01 // 5302
Ma koradélután láttam Bpesten a Lánchídon egy Giulietta QV-t, napfénytető, élénkpiros szín, teljesen tisztán eszméletlen jól nézett ki a napsütésben....! :) LO... vagy LW... volt a rendszáma, egy fiatal srác vezette látható élvezettel. Valami médiának kiadott tesztautó, vagy esetleg van itt valaki aki egy ilyen kincset birtokol? :)
Kazes☻2012-04-04 10:11:43 // 5301
Na, ezt mindjárt jobb olvasni, hallani és látni...! :)
Jimmi T.2012-04-04 08:19:30 // 5300
Mivel ma két Gius kollégának is ünnepnap van , a távolból egy videóval is köszöntöm Őket !Giu QV
Blade2012-04-03 18:45:16 // 5299
Azért még nem te fogod megmondani, hogy mit tegyek, gondolom ez tiszta.
De látom, magadnak érzed a dolgot a Giuliettás "műszaki" körből, különben miért szólnál bele ha senki sem kért meg rá és érintett sem vagy.
Ez a "Dr" önértékelési probléma?:))
De látom, magadnak érzed a dolgot a Giuliettás "műszaki" körből, különben miért szólnál bele ha senki sem kért meg rá és érintett sem vagy.
Ez a "Dr" önértékelési probléma?:))
Jimmi T.2012-04-03 18:32:37 // 5298
Sajna úgy látom hogy a Giu tulajok 90 %-a olyan műszaki analfabéta. Szerintem nem értik meg azt a sok okosat amit mondasz nekik. Ezért ne is kísérletezz velük ! Inkább keress magadnak más topic-ban játszótársat, ahol hozzád hasonló műszaki és általános zsenikre lelhetsz. Ha más a problémád akkor meg ott izmozz, ahol a gyökere !
Blade2012-04-03 18:10:23 // 5297
:)))))
Igen, ez egy szépen kidomborított szöveg, amit az olyan műszaki analfabétáknak kreáltak mint te, hogy "könnyebb" legyen a döntés :-)
Te meg egy szép nagy kultúr ember vagy :)))
Igen, ez egy szépen kidomborított szöveg, amit az olyan műszaki analfabétáknak kreáltak mint te, hogy "könnyebb" legyen a döntés :-)
Te meg egy szép nagy kultúr ember vagy :)))
Gerion2012-04-03 17:43:48 // 5296
Mondjuk nézd már meg, 03.14-én is mit írt az üzenőfalamra... És ha már ott jársz az olvasásban, töröld is már ki onnan.... :) Köszönettel!
Gerion2012-04-03 17:42:26 // 5295
Ennek a blédnek a tendenciózus kötözködését is légy szíves, kövesd már vissza, mondjuk az elmúlt bő egy évben.... Csak az alkalmat keresi, hogy kötözködhessen.
Moderátor2012-04-03 17:41:08 // 5294
Légy szíves írj kulturáltabban!
Gerion2012-04-03 17:35:43 // 5293
A vonatkozó részt nem én találtam ki, hanem a "Laser Interceptor" forgalmazói oldalán olvastam:
"A méreten kívül autónk színe, ill. a foncsoros lámpák, krómkiegészítõk száma, nagysága is számít. Általában igaz, hogy minél sötétebb egy autó, annál könnyebb megvédeni (kevesebb fej is elég lehet) - viszont egy ezüstmetál autó, plusz króm díszrács, netán króm tükrök összeállítás nagyobb feladatot ad, de nem lehetetlen feladatot (több blokkolófej a megoldás)."
További kérdéseiddel és ezirányú észrevételeiddel őket keresd.
Se Giuliettád, se lézerblokkolód, de azért megint itt vagy, és jó elmebeteg módjára állandóan lesed, hol lehet kötözködni... :) Ez igazi mezei fasz vagy.
"A méreten kívül autónk színe, ill. a foncsoros lámpák, krómkiegészítõk száma, nagysága is számít. Általában igaz, hogy minél sötétebb egy autó, annál könnyebb megvédeni (kevesebb fej is elég lehet) - viszont egy ezüstmetál autó, plusz króm díszrács, netán króm tükrök összeállítás nagyobb feladatot ad, de nem lehetetlen feladatot (több blokkolófej a megoldás)."
További kérdéseiddel és ezirányú észrevételeiddel őket keresd.
Se Giuliettád, se lézerblokkolód, de azért megint itt vagy, és jó elmebeteg módjára állandóan lesed, hol lehet kötözködni... :) Ez igazi mezei fasz vagy.
Blade2012-04-03 09:41:17 // 5292
Ennyi hülyeséget összehordani..:)
Nem hiszem hogy öngól lenne a "króm" külső tükörház, hiszen miért kellene a gyárnak gondolnia a lézervédelemre? Egyébként nem krómozott, hanem krómhatású, ami ugye a QV alapfelszereltség része, magyarán a vásárló "hibája" sem.
A lézer legkönnyebben az ezüst és fehér színekről verődik vissza, legnehezebben pedig a matt feketéről. De még ha az egész autó full matt fekete is, akkor is biztonsággal le lehet lézerezni. Úgyhogy a krómhatású tükörház nem oszt, nem szoroz:)
Nem hiszem hogy öngól lenne a "króm" külső tükörház, hiszen miért kellene a gyárnak gondolnia a lézervédelemre? Egyébként nem krómozott, hanem krómhatású, ami ugye a QV alapfelszereltség része, magyarán a vásárló "hibája" sem.
A lézer legkönnyebben az ezüst és fehér színekről verődik vissza, legnehezebben pedig a matt feketéről. De még ha az egész autó full matt fekete is, akkor is biztonsággal le lehet lézerezni. Úgyhogy a krómhatású tükörház nem oszt, nem szoroz:)
Gerion2012-04-02 23:24:25 // 5291
A bizt.öv csipogó kezdetben idegesített, mára immunis lettem vele szemben. :) Minden új kocsiban van, a Volvomban pl durvább a hang, és a sebességgel egyre hangosodik, egyszer kipróbáltam, 60-70km/h-nál szinte már fájdalomküszöb. Ehhez képest a Giu hangja szolid. Mondjuk nincs bajom az övvel, balesetem óta pláne nem, max akkor zavar, ha kertbe állok be, ott már összejön 10-20km/h, de azért ezt a beparkolást még be merném vállalni öv nélkül.
Váltógomb nekem is megvolt.... :(
Tükör, féklámpa, távirányító eddig nálam rendben.
A futóműgondjaid részben a 18-as kerék-sportfutómű vs magyar utak eredménye lehet...
Rendes kis hibalista jött össze nálad 20-30e alatt, és még én éreztem magam peches a magam nyűgjeivel....
Váltógomb nekem is megvolt.... :(
Tükör, féklámpa, távirányító eddig nálam rendben.
A futóműgondjaid részben a 18-as kerék-sportfutómű vs magyar utak eredménye lehet...
Rendes kis hibalista jött össze nálad 20-30e alatt, és még én éreztem magam peches a magam nyűgjeivel....
Buksi2012-04-02 23:12:02 // 5290
Ők is tudják, hogy mi a jó! ;-)
GTVili2012-04-02 22:15:01 // 5289
A Vredestein egy rakás Giuliettával teszteli a gumikat a ringen....;-D
Ma többször is láttam őket.
Ma többször is láttam őket.
pe-Ti2012-04-02 22:03:49 // 5288
Üdv!
Túl vagyunk egy cascós szélvédő cserén meg egy előrehozott 30 ezres revízión! Volt egy pár garis dolog amit hellyel-közzel megoldottak: kaptam új váltógombot (letört), első stabrudat (nyikorgott de úgy tűnik nem ez a bűnös), belső tükör mögötti műanyag rácsot (laza volt néha leesett), hátsó teleszkópra módosított gumibakot (kopogás), féklámpakapcsolót (tempomat hibák miatt), volt futóműállítás, biztonsági öv csipogó kiiktatás ill. a központi zár távirányító bizonytalan működésére lesz még egy soron kívüli látogatásom ha megjön a cucc! Ez már a 3. márkaszerviz ahol megfordultam de úgy látszik itt sem törődnek az autóval és elkövettek pár banális hibát de erről majd később!
Túl vagyunk egy cascós szélvédő cserén meg egy előrehozott 30 ezres revízión! Volt egy pár garis dolog amit hellyel-közzel megoldottak: kaptam új váltógombot (letört), első stabrudat (nyikorgott de úgy tűnik nem ez a bűnös), belső tükör mögötti műanyag rácsot (laza volt néha leesett), hátsó teleszkópra módosított gumibakot (kopogás), féklámpakapcsolót (tempomat hibák miatt), volt futóműállítás, biztonsági öv csipogó kiiktatás ill. a központi zár távirányító bizonytalan működésére lesz még egy soron kívüli látogatásom ha megjön a cucc! Ez már a 3. márkaszerviz ahol megfordultam de úgy látszik itt sem törődnek az autóval és elkövettek pár banális hibát de erről majd később!
Gerion2012-04-02 17:58:19 // 5287
A QV-t nyilván mindenki a teljesítmény és a sebesség miatt veszi. Ebből a szempontból nézve a plusz krómok, főleg a teljesen krómozott külső tükrök (!) öngól, mert lényegesen megkönnyíti a lézeres traffipax-ok dolgát a hagyományoshoz képest, ill blokkoló beszerelésnél valószínűleg csak több fej ad megfelelő védelmet.
Gerion2012-04-02 17:53:46 // 5286
Konkrét ötletem nincs, nekem gyárim van mindkét kocsiban... De ha a helyedben lennék, első körben azt járnám körül egy szakszervizben, hogy a gyári (sajnos csak hátsó) rendszert be lehet-e utólag tetetni. B-verzió, ha nincs (Alfa-)gyári, vagy garantáltan gyárilag tesztelt eszköz, csak olyat rakatnék be, ami teljesen független a kocsi elektronikájától, nem akar a képernyőkre üzenni, nem akar kommunikálni semmivel, a kocsitól csak táp.feszt kap, a többit önerőből intézi.
Jimmi T.2012-04-02 14:39:35 // 5284
Jorjie2012-04-02 13:22:54 // 5283
Sporter2012-04-02 12:40:30 // 5282
Jimmi T.2012-04-02 08:20:53 // 5281
A hátsó hiányát én is érzékelem, ezért kellenének tippek hogy mit merjek felrakatni.
Gerion2012-03-31 13:29:34 // 5280
Plusz idézet az A5.hu-ról...
"Így meg kaszál a Plaket Kft., akinek rejtélyes módon ősi jussa a rendszámtáblagyártás monopóliuma, és nyilván az se jár rosszul, aki segít a Plaket Kft.-nek abban, hogy ez a helyzet fennmaradjon."
"Így meg kaszál a Plaket Kft., akinek rejtélyes módon ősi jussa a rendszámtáblagyártás monopóliuma, és nyilván az se jár rosszul, aki segít a Plaket Kft.-nek abban, hogy ez a helyzet fennmaradjon."
Gerion2012-03-31 13:26:47 // 5279
Na ja, de ez itten Magyarisztán.... :)
Plaket Kft
"Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a rendszámtáblák gyártását és szállítását csak hatósági megrendelés alapján végezzük, értékesítésére, cseréjére cégünknél nincs semmiféle lehetőség. Gépjármű rendszámtáblák kizárólag csak az Okmányirodákon keresztül igényelhetők."
Plaket Kft
"Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a rendszámtáblák gyártását és szállítását csak hatósági megrendelés alapján végezzük, értékesítésére, cseréjére cégünknél nincs semmiféle lehetőség. Gépjármű rendszámtáblák kizárólag csak az Okmányirodákon keresztül igényelhetők."
GTPeti2012-03-31 12:22:34 // 5278
Németo-ban minden kisvárosban van 1-2 maszek az okmányiroda mellett, akik 40 ojróért azonnal legyártanak egy pár rsztáblát. :)
Gerion2012-03-31 12:17:00 // 5277
Nem vitatom, régen volt már (2008), és annyira örültem az új kocsinak, hogy ezzel a részlettel nem is különösebben foglalkoztam. (Ezért is írtam tele ezt a lenti sort talánnal.)
Ami viszont tény, egy darabig első rendszám nélkül közlekedtem, egy hivatalos papír "védelmében".
Ami viszont tény, egy darabig első rendszám nélkül közlekedtem, egy hivatalos papír "védelmében".
GTPeti2012-03-31 11:38:00 // 5276
"Mivel arra a hagyományosat talán nem is lehetett feltenni,"
Ilyen típust nem is lehetne engedélyeztetni az EU-ban. Lehet rá tenni hagyományos rsz-ot. ;)
Ilyen típust nem is lehetne engedélyeztetni az EU-ban. Lehet rá tenni hagyományos rsz-ot. ;)
Gerion2012-03-31 11:37:16 // 5275
Hát, az utólagos buherálások, "majdnemgyári" megoldások..... Szerintem ha a beszerelő cég nem tudja rendesen beállítani vagy az érzékelőfej(ek) cseréjével megoldani a problémát, akkor hagyd a fenébe az egészet. A Giuliettában az első radar nélkülözhető, gyorsan tökéletesen rá lehetett érezni a kocsi orrára.
(A hátsó radar viszont nyilván nélkülözhetetlen, a kicsi, döntött ablakon alig látni hátra, vastagok az oszlopai is, radar nélkül hamar gond lenne.)
(A hátsó radar viszont nyilván nélkülözhetetlen, a kicsi, döntött ablakon alig látni hátra, vastagok az oszlopai is, radar nélkül hamar gond lenne.)
Gerion2012-03-31 11:29:17 // 5274
A 147-esemen matrica volt, elég lassan jött meg az is...! Mivel arra a hagyományosat talán nem is lehetett feltenni, ha jól emlékszem (2008-as ügy), kaptam autóátvételkor egy hivatalos papírt, hogy addig járhatok első rendszám nélkül! Tetszett a dolog, a kocsi sokkal szebb volt az asszimetrikus rendszám nélkül, plusz szemből így traffipaxtól teljesen védett voltam, nevettünk is rajta, hogy az a matricás rendszám sose érkezzen meg....
Ja, és szerencsém is volt, sose állítottak meg emiatt, bár az okmányirodás papír végig ott volt a kocsiban.
Ja, és szerencsém is volt, sose állítottak meg emiatt, bár az okmányirodás papír végig ott volt a kocsiban.
'''''2012-03-31 08:21:14 // 5273
A 159 gyárija tökéletes.Ez nem tetszik,legalábbis az első.Ha fékezel,bekapcsol és sokszor menet közben is érzékel dolgokat és csipog.Ez zavaró.Meg néha a lámpánál állva is érzékel valamit,pedig nincs előttem semmi.Valahogy át fogom köttetni,hogy ki és be tudjam kapcsolni.
Jimmi T.2012-03-31 07:58:57 // 5272
Nem tudom mennyi hétre jött meg, de nem izgultam rajta mert nekem Budaörs nem esik útba. Mikor Pesti utam volt mentem, a szalonban szépen felrakták, leadtam a másikat és mindenki örült :-) Hogy működik a tolató aparát ?