igen-igen-igen
Jimmi T.2012-06-06 20:12:56 // 5370
Jimmi T.2012-06-03 21:17:59 // 5369
Giuk Alfacity-n: kék,ezüst,fekete,fehér, ja és a vörös metálok :-)
Kazes☻2012-05-12 22:44:59 // 5366
Remek! Természetesen ettől még az ígérvényedet ...
:)))
:)))
GTPeti2012-05-12 22:40:57 // 5365
Csajsziért kattints jobb alul a "Streichele mich"-re! :)
Kazes☻2012-05-12 22:37:27 // 5364
Ne tereljen a T. cartárs...! :)))
GTPeti2012-05-12 22:34:50 // 5363
Kazes☻2012-05-12 22:29:01 // 5362
Hehe! Inkább a képes válaszra vártam volna, mint ilyesfélére... :)
GTPeti2012-05-12 22:25:21 // 5361
Miért, látsz képeket? :PPP
Gerion2012-05-09 17:23:05 // 5359
Elő a scannert, 300 dpi és lássunk szép képeket...! :)
Kazes☻2012-05-09 09:24:53 // 5358
Király!
Kíváncsian várjuk, de aztán tényleg...! :)))
Kíváncsian várjuk, de aztán tényleg...! :)))
Jimmi T.2012-05-09 08:39:07 // 5357
Többet kell nézni a superbike-ot. A főszponzor az alfa :-)
Jimmi T.2012-05-09 08:37:35 // 5356
Így könnyű,ha még ért is az ember a computerhez :-)
GTPeti2012-05-08 20:29:08 // 5355
Az imént jött egy kis csomag Frankfurtból a Fiat (na jó, Alfa :) promó osztályáról. Van benne 5 Giuliettás képeslap. (Amiket majd bescannelek.)
No meg azt is írják, hogy az ams-ban állítólag 2012 autójának választották a Juliskát.
No meg azt is írják, hogy az ams-ban állítólag 2012 autójának választották a Juliskát.
'''''2012-05-08 19:12:52 // 5354
Láttátok a hétvégén az Eurosporton a superbeik bajnokságot?Szép volt a HÁROM felvezető Giu!
Gerion2012-05-08 18:27:10 // 5353
Jimmi T.2012-05-08 11:48:51 // 5352
Szerintem is ott van ! Különösen a sok " maciarcozás " után. Nincs rajta semmi szégyellnivaló ! :-)
Buksi2012-05-05 05:15:02 // 5350
Igazából megnyomjátok a "ne mutasd a csevegést" gombot és már nem is láttok minket! Ezért lett kitalálva, nem? De rendben van, nem akarok vitázni senkivel! Elnézést kérek Kazes pajtim és a magam nevében, ha valakit esetleg zavartunk volna! A továbbiakban fokozottan figyelni fogok erre!
Vikking 3112012-05-04 17:21:41 // 5349
:DDDDDDDDDD ... :D Akarom mondani igen - igen! :D
Tedi2012-05-04 16:40:02 // 5348
A lóf@sznak is van vége.
Gerion2012-05-04 15:19:08 // 5347
Tedinek tulajdonképpen igaza van, értelmetlen szófosás volt oda-vissza.
Buksi2012-05-04 12:19:02 // 5346
Mi a baj? Csak csevegünk!
Tedi2012-05-04 11:45:10 // 5345
Lassan akár be is fejezhetitek
Kazes☻2012-05-04 11:36:07 // 5344
Még, hogy ééén...?! Te akadékoskodtál azzal a csodás képpel, vazze! :DDD
Buksi2012-05-04 08:43:19 // 5343
Ma nagyon negatív vagy! :-DD
Kazes☻2012-05-04 08:00:23 // 5342
De inkább ne...! :DD
Buksi2012-05-04 07:45:32 // 5341
Jónak jó, csak mondom... :-D
Kazes☻2012-05-03 20:13:57 // 5340
Akkor is jóóó...! :D
Kazes☻2012-05-03 12:16:59 // 5337
De ez így illik ide teeeeeeee...! :D
Buksi2012-05-03 11:09:33 // 5336
Én nem vagyok elégedetlen, de azért lehetne több Alfa is a képen! :-D
Kazes☻2012-05-03 11:00:15 // 5335
Van itt olyan...?! :)
Jimmi T.2012-05-03 10:55:24 // 5334
GTPeti2012-04-28 14:52:07 // 5333
Szépek ezek a vonalak. B)
Gerion2012-04-28 14:12:16 // 5332
Kilátsz még a kocsiból ettől a rengeteg sok matricától....? :)
Jimmi T.2012-04-27 20:33:49 // 5331
Kazes☻2012-04-13 21:26:39 // 5330
A végén csak kikötsz egy Julisban ...! :)
Gerion2012-04-13 19:50:32 // 5329
Amikor anno vettem a Giut, néztük az akkor szintén új Opel Astrat, pontos számokra már nem emlékszem, de valamivel drágábban adták volna ugyanezt a felszerelést és teljesítményt.
Minden nézőpont kérdése, nekem a 3 ajtó miatt éppen a MiTo lenne teljesen használhatatlan, mint ahogy Brerat sem vennék. Ettől persze azok még bőven lehetnek jó kocsik, csak hát kinek a pap, kinek a.... :) :)
A (romló minőségű) műanyagok és általában a minőségromlás térhódítása is sajnos adott mindenhol, harc a költségek lefaragásáért... Mondjuk a Giulietta sebváltó gombjának a megoldása eléggé vérlázító még ehhez képest is, de talán azóta már javítottak a konstrukción.
Egy barátom olyan cégnél logisztikai vezető, akik autóipari beszállítók is. Mindig meséli, hogy a régi munkakapcsolat ellenére folyamatos nyomás van rajtuk a megrendelő nagy részegységgyártó cégek felől, és rendszeresen lebegtetik nekik, ha nem tudnak árat csökkenteni, akkor keresnek helyettük más, pl Kínában. Miután apró dolgokat szállítanak, így akár szó szerint filléres különbségeken megy a huzavona.
Amúgy szintén ő mesélte, hogy pl. náluk is a tervező software-ekben az anyagok méretezésénél van élettartamot kalkuláló funkció...
Minden nézőpont kérdése, nekem a 3 ajtó miatt éppen a MiTo lenne teljesen használhatatlan, mint ahogy Brerat sem vennék. Ettől persze azok még bőven lehetnek jó kocsik, csak hát kinek a pap, kinek a.... :) :)
A (romló minőségű) műanyagok és általában a minőségromlás térhódítása is sajnos adott mindenhol, harc a költségek lefaragásáért... Mondjuk a Giulietta sebváltó gombjának a megoldása eléggé vérlázító még ehhez képest is, de talán azóta már javítottak a konstrukción.
Egy barátom olyan cégnél logisztikai vezető, akik autóipari beszállítók is. Mindig meséli, hogy a régi munkakapcsolat ellenére folyamatos nyomás van rajtuk a megrendelő nagy részegységgyártó cégek felől, és rendszeresen lebegtetik nekik, ha nem tudnak árat csökkenteni, akkor keresnek helyettük más, pl Kínában. Miután apró dolgokat szállítanak, így akár szó szerint filléres különbségeken megy a huzavona.
Amúgy szintén ő mesélte, hogy pl. náluk is a tervező software-ekben az anyagok méretezésénél van élettartamot kalkuláló funkció...
.......................2012-04-13 13:34:09 // 5327
Konkrétan ,nem a tejesitménnyel van baj,jól megy,jól fogyaszt,nagyon szép,
egy igazi Alfa Romeo
csak azok az olcsó müanyagok ne lennének,
lehet csak a tesztautó amit próbáltam az volt olyan so-so
Szóval a Mito után nem adnék +2..2,5 milliót ,mint ahogyan a mito került,
röviden:
Szupi kocsia Giu,csak nem éri meg szerintem az árát
(OFF mint ahogy a golf ,és társai sem a 8 misit)
egy igazi Alfa Romeo
csak azok az olcsó müanyagok ne lennének,
lehet csak a tesztautó amit próbáltam az volt olyan so-so
Szóval a Mito után nem adnék +2..2,5 milliót ,mint ahogyan a mito került,
röviden:
Szupi kocsia Giu,csak nem éri meg szerintem az árát
(OFF mint ahogy a golf ,és társai sem a 8 misit)
Jimmi T.2012-04-13 13:17:53 // 5326
"nekem a Giu NAGY csalódás! "
a szerencse az, hogy 10 óra körül amikor vitte el a cimbi a mosóba, és utána néztem hosszan , nekem nem ez ugrott be. Amikor visszahozta akkor sem. Amikor vezetem és átugrok előttem piszmogókat vagy amikor csak csordogálok és szereplek a kívülállóknak, akkor sem. Hála Istennek ! :-)
a szerencse az, hogy 10 óra körül amikor vitte el a cimbi a mosóba, és utána néztem hosszan , nekem nem ez ugrott be. Amikor visszahozta akkor sem. Amikor vezetem és átugrok előttem piszmogókat vagy amikor csak csordogálok és szereplek a kívülállóknak, akkor sem. Hála Istennek ! :-)
Gerion2012-04-12 19:12:41 // 5325
"Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet )"
Na, kb ez a helyzet velem is! :)
Na, kb ez a helyzet velem is! :)
Jimmi T.2012-04-12 15:57:02 // 5324
Én nem tolom neki pályán sem annyira. Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet ) Nem igazán azért írtam az előző hsz.-t hogy bárkit is oktatni szeretnék,csak úgy hogy ne keverjék már egyesek a szezont a fazonnal :-) a Qv az nem arra van hogy szétspóroljuk az agyunkat :-)
Gerion2012-04-12 15:48:10 // 5323
Nekem hol így, hol úgy... Autópályán mostanában 140+/-valamennyi körül szoktam menni egyenletes tempomattal, ezzel lehet haladni, de nem kell állandóan tolni a lassan félrehúzódókat, vagy akik direkt oktatni akarnak. Megdöbbentő, hogy az utóbbi időben mennyi autó megy 130 sőt akár 100 alatt is a pályán! 130-al már szinte folyamatos előzésben tudsz lenni M3-on! :) A fed.computer adatait is többnyire pályán nézegetem.
Országúton jobban szoktam sietni a forgalom átlagához képest, ott jobban van gyorsítás-lassítás, ott én sem a fogyasztást nézegetem. :)
A rendőrök tavasszal szépen kirajzottak, szinte minden utamon besípol a blokkoló 2-3 alkalommal, néha kifejezetten ravasz helyekről támadnak. Pl. jövök Bpest felől az M3-on, a gödöllői dombokon kanyarog a pálya. Van egy szakasz, ahol egy meredekebb dombról jössz le, a végén egy élesebb balos kanyar. A kanyar simán vehető 130 fölött is, de ők ott pár száz méterre kiraktak egy 100-as táblát. A kanyar a sövény miatt nem belátható. Jössz ki a kanyarból (még mindig 100 a hivatalos), és egyszercsak a leállósávban ott néz veled szembe kovácsfőtörzs a betechnikázott kocsijából. A szembejövők nyilván nem jeleznek, ha nincs blokkolód azonnal telitalálatot lőtt rád, meglepődni sincs időd. Azután persze bízom a blokkolóban, meg minden, de egy kicsit csak ott van mindig a para, hogy de tényleg kivédte-e.
Neked? Vagy te a blokkoló védelmében gondolkodás nélkül tolod neki? :)
Országúton jobban szoktam sietni a forgalom átlagához képest, ott jobban van gyorsítás-lassítás, ott én sem a fogyasztást nézegetem. :)
A rendőrök tavasszal szépen kirajzottak, szinte minden utamon besípol a blokkoló 2-3 alkalommal, néha kifejezetten ravasz helyekről támadnak. Pl. jövök Bpest felől az M3-on, a gödöllői dombokon kanyarog a pálya. Van egy szakasz, ahol egy meredekebb dombról jössz le, a végén egy élesebb balos kanyar. A kanyar simán vehető 130 fölött is, de ők ott pár száz méterre kiraktak egy 100-as táblát. A kanyar a sövény miatt nem belátható. Jössz ki a kanyarból (még mindig 100 a hivatalos), és egyszercsak a leállósávban ott néz veled szembe kovácsfőtörzs a betechnikázott kocsijából. A szembejövők nyilván nem jeleznek, ha nincs blokkolód azonnal telitalálatot lőtt rád, meglepődni sincs időd. Azután persze bízom a blokkolóban, meg minden, de egy kicsit csak ott van mindig a para, hogy de tényleg kivédte-e.
Neked? Vagy te a blokkoló védelmében gondolkodás nélkül tolod neki? :)
Jimmi T.2012-04-12 10:56:45 // 5322
Aki tempósan menne az nem a kijelzőt bámulja,hogy jajj mennyi ! A gazdaságosság és ha tolja neki az ember ,nem összeegyeztethető. A QV meg valszeg nem annyira harmatos. Ha a multiair is úgy megy mint a mérgezett egér.