A javítás listaára multiair modullal,olajcserével együtt ~ 310000 ft. a tényleges amit fizettem 106000 ft volt. az enyémen még csak két év volt a gari, de a FAM átvállalta a nagy részét.
a 170 lovas jó. szépen megy, ugrik ha kell, hamar felmelegíti az utasteret, hosszú távon autópálya tempónál sem eszik többet 8 liternél. nem traktor
Jimmi T.2015-12-30 15:50:24 // 7420
.......................2015-12-30 15:17:39 // 7419
A 170 lovas nem jó
A Multiairmodul beszarik 100után ,és 650ezer a javítása
A Multiairmodul beszarik 100után ,és 650ezer a javítása
Piritu - 1.000.0002015-12-30 14:56:46 // 7418
Hasonló dilemma előtt álltam én is nemrégiben. Még csak 4e km-t tettem TCT/2,0kormos kombóval, de pár kérdést felvetnék, amit neked kell eldönteni:
Diesel vs benzin: Mennyit mész? Érdemes az üzemanyag árának különbségével is kalkulálni. Autópályázol vagy városozol? A diesel nem kimondottan városozásra való, sokkal jobban hosszú távon. Nekem kb 5-7 km kell a bemelegedéshez. A benzines hamarabb fog. A 2,0 egy jó motor, bár vannak gondjai, de ezek könnyen orvosolhatók. (pl. az egr hűtő fedele) A benzinesről majd nyilatkoznak mások.
TCT - manuális: Akarsz kupplungolni vagy sem? Itt a fórumban a cartársak elég sokat panaszkodtak eddig a manuális váltókra, érdemes visszaolvasni. A TCT nekem egyre jobban tetszik. Okos, jól dolgozik, de ha akarsz kézzel be lehet avatkozni. Érdemes tudni, hogy a diesel motorral a TCT a tervezett max nyomatékkal terhelt, úgyhogy csippelés esetén bármi lehet a plusz nyomaték miatt.
Diesel vs benzin: Mennyit mész? Érdemes az üzemanyag árának különbségével is kalkulálni. Autópályázol vagy városozol? A diesel nem kimondottan városozásra való, sokkal jobban hosszú távon. Nekem kb 5-7 km kell a bemelegedéshez. A benzines hamarabb fog. A 2,0 egy jó motor, bár vannak gondjai, de ezek könnyen orvosolhatók. (pl. az egr hűtő fedele) A benzinesről majd nyilatkoznak mások.
TCT - manuális: Akarsz kupplungolni vagy sem? Itt a fórumban a cartársak elég sokat panaszkodtak eddig a manuális váltókra, érdemes visszaolvasni. A TCT nekem egyre jobban tetszik. Okos, jól dolgozik, de ha akarsz kézzel be lehet avatkozni. Érdemes tudni, hogy a diesel motorral a TCT a tervezett max nyomatékkal terhelt, úgyhogy csippelés esetén bármi lehet a plusz nyomaték miatt.
Deka2015-12-30 14:21:43 // 7417
Ha a fogyasztás számít dieselt...
Gegee2015-12-30 13:34:57 // 7415
Jó a benzines is.
.......................2015-12-30 11:20:16 // 7414
Tök mindegy a jtdm ből hogy 100vagy 200ekm van benne
Olyat kell venni ami autópályás autó
Vagyis kevés üzemórás (aotopálya nagy átlagsebesség miatt)
és azit is ideális körülmények között tette meg
Elektonikusan kiolvasható hány órát üzemelt a verda
Olyat kell venni ami autópályás autó
Vagyis kevés üzemórás (aotopálya nagy átlagsebesség miatt)
és azit is ideális körülmények között tette meg
Elektonikusan kiolvasható hány órát üzemelt a verda
.......................2015-12-30 11:07:38 // 7413
A diesel a jobb,egyértelmű
Manuálissal
Manuálissal
Huracan0072015-12-30 11:05:56 // 7412
Sziasztok. Úgy néz ki tavasszal lecserélem a 147et egy Giuliettára. Használtan venném, max 120e km el. Igazából két motor között hezitálok, 2.0 jtdm-2 és 1.4 tb, mindkettőből a 170 lóerős. Fontos a megbízhatóság, fogyasztás, menetdinamika. Melyik a jobb? A váltó tct vagy manuális legyen?
Jimmi T.2015-12-30 10:28:41 // 7411
hány éve használt, hányszor átszerelt, hányszor padkázott ?
Deka2015-12-30 09:42:09 // 7410
Egészen pontosan Vredestein Wintrac Xtreme
Deka2015-12-30 08:27:25 // 7409
Vredestein
Piritu - 1.000.0002015-12-29 21:46:28 // 7408
Milyen gumi volt?
Deka2015-12-29 21:39:52 // 7407
Megoldódott a gumiabroncs problémám. A bal hátsó gumiabroncs ki volt "öblösödve". Végre megszűnt a rettenetes zaj.
Piritu - 1.000.0002015-12-29 12:29:46 // 7406
Felszáradt az út, így csináltam egy "Launch Control" tesztet. Tényleg 8 mp-en belül van 100-on :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-28 15:44:47 // 7405
Ellenben az a lámpa- és hátsóablakmosós rendszert nem győzöm itatni ebben az időben. Újra meg kell szokni, hogy legyen legalább 2 liter mindig a kocsiban.
Piritu - 1.000.0002015-12-28 15:40:19 // 7404
Megnéztem, simán elfér. Másik lámpa.
A xenon mellett is ott van felette a "hagyományos" H1 távfény.
Kikapcsolt xenonnál az adja a fénykürtöt. A hátulján van egy csavar, szerintem az lesz az állítója.
A xenon mellett is ott van felette a "hagyományos" H1 távfény.
Kikapcsolt xenonnál az adja a fénykürtöt. A hátulján van egy csavar, szerintem az lesz az állítója.
SteveOP2015-12-28 10:26:01 // 7403
melyik pöcökkel lehet állitani a tompitott magasságát? nem rég beállittották a szervizbe azóta ha 0án áll akkor is nagyon lefele veret, alig látni vele.
'''''2015-12-28 07:30:12 // 7402
Valahogy biztos beszorították de majd megnézem. :-) Pont a köd miatt láttam én is,milyen szarul van beállítva a refi.
István0022015-12-28 06:56:57 // 7401
Többször gondolkodtam az utólagos xenonon, de nem merek hozzányúlni. 46ba simán beraktam, rendőr meg is bűntettet érte. :-( :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:36:10 // 7400
Érdekes lenne látni a lámpát, mert a könyve szerint a tompított H7 a távfény H1. Hogy fér el?
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:33:54 // 7399
Ma többször is sikerült hatalmas ködöt kifogni.
Este nagyon meglepődtem, hogy a xenonnal milyen jól látni ködben. A ködlámpát alig lehet észrevenni mellette. Nagyon bejön :-))
Este nagyon meglepődtem, hogy a xenonnal milyen jól látni ködben. A ködlámpát alig lehet észrevenni mellette. Nagyon bejön :-))
'''''2015-12-27 18:29:48 // 7398
Mienk sima égős de mindig gond volt a világítással.Nagyon gyenge.Most beállították de nem igazán sikerült.
Jimmi T.2015-12-27 18:27:16 // 7397
nincs ilyen tapasztalat. kezdettől fogva jól világít
'''''2015-12-27 17:15:00 // 7396
Szervizben beállították a lámpákat.Tompított rendben is van de a refi X-ben felvilágít az égbe.A refit lehet külön is állítani?
G-MANN🍀2015-12-26 17:00:05 // 7395
Na ez vicces😊 én is ilyen kendőt használok és én is kitámasztásra 😊
Deka2015-12-26 16:59:19 // 7394
Fülelnek folyamatosan és hátul marha hangos. Először az jutott az eszembe,h a 146-osomnál a kerékcsapács miatt volt ilyen a hangja. Na majd megnézetem vmi szakival
Jimmi T.2015-12-26 14:04:24 // 7393
Az egyik barát akinek gumis cége van és bajor sok lóerős offos-án ezt használja, na ő ajánlotta.
Piritu - 1.000.0002015-12-26 13:35:27 // 7392
Nekem most Nokian WR D4 van 17"-ban. Eddig tetszik.
Jimmi T.2015-12-26 13:34:40 // 7391
nincs sehol. én a mikroszálas törlőkendővel támasztom ki a napszemüveg tokot.
Jimmi T.2015-12-26 13:33:22 // 7390
Vredestein Ultrac Cento a jelenlegi nyári gumi. Olasz autóra is fejlesztve.
A következő téli pedig valszeg Nokian lesz .
A következő téli pedig valszeg Nokian lesz .
Piritu - 1.000.0002015-12-26 13:28:28 // 7389
Az ajtózseb alján nektek sincs semmi "bélés"?
Amit belerakok (pl. kulcs) királyul járkál előre-hátra gyorsítás-lassítás közben. Erősen gondolkodom, hogy valamit teszek az aljára.
Amit belerakok (pl. kulcs) királyul járkál előre-hátra gyorsítás-lassítás közben. Erősen gondolkodom, hogy valamit teszek az aljára.
Zoli672015-12-26 11:24:30 // 7388
Nekem Pirelli a téli és nyári is és mindkettő hangosabb, mint mondjuk a Michelin vagy a Conti... DE a menettulajdonságaik miatt elfogadom ezt a hátrányt.
Olasz autó - Olasz gumi !!
Olasz autó - Olasz gumi !!
Zoli672015-12-26 11:19:52 // 7387
TCT-t én is úgy használom mint Te. A start/stop mindig kikapcsolva és ha hosszabb idejű várakozás látszik (több mint fél perc) akkor D ből N be rakom.
Olajcsere... amikor 1,5 évesen megvettem akkor minden folyadékot és szűrőt cseréltem, kivéve a TCT vezérlőegységben, mert ahhoz nem mertem hozzányúlni.
Ha valakinek lenne valami rajza, leírása a folyadék cseréjéről, kérem küldje meg.
Szerintem illik cserélni 2- max.3 évente, úgy a hogy a fék és hűtőfolyadékot is ajánlják és én cserélem is.
Olajcsere... amikor 1,5 évesen megvettem akkor minden folyadékot és szűrőt cseréltem, kivéve a TCT vezérlőegységben, mert ahhoz nem mertem hozzányúlni.
Ha valakinek lenne valami rajza, leírása a folyadék cseréjéről, kérem küldje meg.
Szerintem illik cserélni 2- max.3 évente, úgy a hogy a fék és hűtőfolyadékot is ajánlják és én cserélem is.
Jimmi T.2015-12-26 09:10:15 // 7386
Nekem 4 télen át kifejezetten csendesebb volt a 17-es téli Bridgestone mint a nyári 18-as Pirelli P Zero
Deka2015-12-26 08:26:22 // 7385
Elöl Michelin alpin, hátul pedig vredestein m+s
Piritu - 1.000.0002015-12-25 21:08:16 // 7384
Inkább a gumi mintázata lehet a ludas. Milyen gumid van?
Nekem nem tűnt fel, hogy hallani lehetne gumi hangját.
Nekem nem tűnt fel, hogy hallani lehetne gumi hangját.
G-MANN🍀2015-12-25 21:00:21 // 7383
Szerintem ez csak gumi függő. Nekem a 18-as télivel konfortosabb, mint a nyárival, de 100 körül a minta miatt viszont valóban zajosabb. 😊
Deka2015-12-25 20:49:41 // 7382
17"-os téli gumival másnak is elviselhetetlenül hangos az utastér? Nem hiszem,h ennyire rossz lenne a szigetelés....
Jimmi T.2015-12-25 17:45:18 // 7381
ez hófehér színkódos :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-25 16:50:49 // 7380
Valahogy a gyári fehér szín jobban tetszik rajta :-)
Jimmi T.2015-12-25 14:12:16 // 7379
Csöri2015-12-23 18:08:59 // 7378
Nincs külön olaj, egyben van a váltóval.
Jimmi T.2015-12-23 17:44:38 // 7377
a kéz hibája. szokni kell.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 16:35:09 // 7376
Ott nincs hidraulika olaj a kapcsolgatáshoz?
Csöri2015-12-23 16:29:09 // 7375
Az OFF-os márka DSG váltóiban 60 ezer km után kell a váltóolajat szűrővel együtt cserélni.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 16:07:03 // 7374
TCT ügyben lenne egy kérdésem. Megállunk a lámpánál, a start/stop ilyenkor leállítaná az autót. (Nálam az ki van kapcsolva.)
Szóval ilyenkor maradjon D-be, vagy kapcsoljam át N-ne?
Ha hosszabb ideig kell állnom én áthúzom N-be. Indulás előtt meg vissza.
Ha jól értelmezem a működését D-ben állva ki van nyomva a kuplung, a váltó meg sebességben van. N-ben meg üresben van a váltó és nem terheli a kuplungot.
Ki hogy használja?
Szóval ilyenkor maradjon D-be, vagy kapcsoljam át N-ne?
Ha hosszabb ideig kell állnom én áthúzom N-be. Indulás előtt meg vissza.
Ha jól értelmezem a működését D-ben állva ki van nyomva a kuplung, a váltó meg sebességben van. N-ben meg üresben van a váltó és nem terheli a kuplungot.
Ki hogy használja?
'''''2015-12-23 14:35:27 // 7373
Héten megcsinálták a folyamatosan törlő hátsó ablakot gariban.Sajna a műszerfal tetején lévő kesztyűtartó szerkezete is megadta magát.Azt rendelték.Viszont van még egy idegesítő hiba:ha ráhúzom a refit,nagyon sokszor indexel is.Volt már valamelyikőtöknek ilyen hibája?
Piritu - 1.000.0002015-12-23 12:26:44 // 7372
Valamit félreértesz, mert a gyártón kívül senki sem mondta, hogy nem kell a váltóban és a működtető rendszerben hidraulika olajat cserélni. Egyedül a 20e km-t furcsállottuk, mert az még a motorolaj ciklusnál is sűrűbb.
Inkább arra kellene rájönni, hogy hogyan megy tönkre az olaj. (koszosodás, fáradás, oxidáció, vizesedés, esetleg valami vegyi reakció? ). Abból hamarabb lehetne "ciklusidőt" kalkulálni.
Inkább arra kellene rájönni, hogy hogyan megy tönkre az olaj. (koszosodás, fáradás, oxidáció, vizesedés, esetleg valami vegyi reakció? ). Abból hamarabb lehetne "ciklusidőt" kalkulálni.
noobi322015-12-22 13:35:42 // 7371
Aki nem akarja, ne cserélje, nem kötelezö, nincs sehol elöírva.
Majd 70-100 ezer kilométer után kiderül volt-e értelme spórolni rajta.
Majd 70-100 ezer kilométer után kiderül volt-e értelme spórolni rajta.