Piritu - 1.000.0002015-12-22 09:13:26 // 7370
Edig a motorrol volt szo, azt minositettek istencsaszarnak:-)
.......................2015-12-22 08:31:12 // 7369
A gondolatmenet helyes,lehetne,igen
Csak nemrég ültem az új vitarában ,
Nos az egy baromi drága lom,papír ,swift minőség 5milláért
Olyan igénytelen belteret még a skoda favoritba se tettek
A karosszéria kidolgozásáról süt mindenhol,hogy spróroljunk
Azt le se metem írni hogy a Gulietta ugyanazzal az 1,6 jtdm el olcsóbb
Csak nemrég ültem az új vitarában ,
Nos az egy baromi drága lom,papír ,swift minőség 5milláért
Olyan igénytelen belteret még a skoda favoritba se tettek
A karosszéria kidolgozásáról süt mindenhol,hogy spróroljunk
Azt le se metem írni hogy a Gulietta ugyanazzal az 1,6 jtdm el olcsóbb
Piritu - 1.000.0002015-12-22 07:20:50 // 7368
"Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászá0r lett"
Ha ugyanakkora a viselkedésbeli különbség, mint a 2.0 JTDm esetén a 159-Giulietta párosnál, akkor simán érthető a más megítélés.
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászá0r lett"
Ha ugyanakkora a viselkedésbeli különbség, mint a 2.0 JTDm esetén a 159-Giulietta párosnál, akkor simán érthető a más megítélés.
Deka2015-12-21 19:27:16 // 7367
Köszönöm szépen a segîtséget.
.......................2015-12-21 19:06:19 // 7366
Nos jól lefikázta minden újságíró a mitot
Nem is tudtam eladni amikor akartam
Persze a sok germán verda egy isten,
De akárhogyis nézegettem nincs egy hibátlan germán 4 hengeres diesel blokk amiben ne lennének rossz konstrukciók ,vagy kardinális hibák
Az alfáé meg teljesen redben van
Nos ez sehol sincs kimondva ,pedig illene
A mi autónk is többet érne például
Nem is tudtam eladni amikor akartam
Persze a sok germán verda egy isten,
De akárhogyis nézegettem nincs egy hibátlan germán 4 hengeres diesel blokk amiben ne lennének rossz konstrukciók ,vagy kardinális hibák
Az alfáé meg teljesen redben van
Nos ez sehol sincs kimondva ,pedig illene
A mi autónk is többet érne például
.......................2015-12-21 18:55:30 // 7365
Újságíró,nem ért hozzá,mert csak a firkáláshoz ért
Ahonnan a pénz folyik az lesz a fasza verda
Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászár lett
Nos azért mert a szuzukit kell eladni,mert az tol a zsebecskénkbe kis manit
Ez egy ilyen világ ,manapság a marketingnek nevezett agymosás tömegeket képes befolyásolni
És ebben a németek nagyon jók
(Meg a birka német népüket is hogy megvezette egy bajuszos osztrák,Braunauból)
Ahonnan a pénz folyik az lesz a fasza verda
Érdekes a TC a mitoban lesajnálta az 1,6jtdm et
A Suzuki Vitarában ugyanaz a blokk persze istencsászár lett
Nos azért mert a szuzukit kell eladni,mert az tol a zsebecskénkbe kis manit
Ez egy ilyen világ ,manapság a marketingnek nevezett agymosás tömegeket képes befolyásolni
És ebben a németek nagyon jók
(Meg a birka német népüket is hogy megvezette egy bajuszos osztrák,Braunauból)
Balázs156SW2015-12-21 18:26:15 // 7364
Ma ismét olvastam a nagytudású Autobild tesztjét az 1,6-os Giuliról. és annyira felháborított, hogy írtam az ügyvezetőnek:
Tisztelt Bayer Zsolt Úr!
Nem bírtam ki, hogy mint mérnök, igazságügyi szakértő ne vonjak le véleményt a legutóbbi Autobild által leközölt Alfa Romeo Giulietta 1,6 tesztjének elégtelen színvonalára vonatkozóan. Mivel 45 ekm-t tettem meg ilyen autóval nem igazán értem, hogy a kialakított véleményeket mire alapozták a a cikk írói, és miért állítanak tényként olyanokat, melyek alapján süt, hogy lövésük nincs az autó pozitív és negatív tulajdonságairól.
Amennyiben hozzáértő cikkírók nem állnak rendelkezésre javaslom, hogy az újság egyébként jó színvonalának megőrzése érdekében ilyen minőségű cikkeket inkább ne közöljenek le.
Kellemes Ünnepeket, üdvözlettel: Vönöczky Balázs
Tisztelt Bayer Zsolt Úr!
Nem bírtam ki, hogy mint mérnök, igazságügyi szakértő ne vonjak le véleményt a legutóbbi Autobild által leközölt Alfa Romeo Giulietta 1,6 tesztjének elégtelen színvonalára vonatkozóan. Mivel 45 ekm-t tettem meg ilyen autóval nem igazán értem, hogy a kialakított véleményeket mire alapozták a a cikk írói, és miért állítanak tényként olyanokat, melyek alapján süt, hogy lövésük nincs az autó pozitív és negatív tulajdonságairól.
Amennyiben hozzáértő cikkírók nem állnak rendelkezésre javaslom, hogy az újság egyébként jó színvonalának megőrzése érdekében ilyen minőségű cikkeket inkább ne közöljenek le.
Kellemes Ünnepeket, üdvözlettel: Vönöczky Balázs
Piritu - 1.000.0002015-12-21 18:22:44 // 7363
Ilyen szép autóra nem tennék vaskereket. Inkább egy bontott alu, Trencsikéktől, esetleg Phontól.
Balázs156SW2015-12-21 18:01:23 // 7362
Olasz autóbontó Tata. (Trencsik) Ma hoztam el egy gyönyörű 17-es antracit turbina felnit, valszeg van acél felniük is.
Piritu - 1.000.0002015-12-21 17:45:12 // 7361
Üdv a fedélzeten! Most már nem én vagyok a legfrissebb :-))
Deka2015-12-21 17:38:48 // 7360
Sziasztok! Csatlakoztam a Giulietta tulajdonos táborhoz. Rögtön a segítségeteket kérném. Keresek 16"-os használt acélkereket (gumival,v anélkül) megvételre...
Piritu - 1.000.0002015-12-21 16:25:18 // 7359
.......................2015-12-21 16:14:44 // 7358
A mito 35ezres ,
A guli jtdm is?
A guli jtdm is?
Piritu - 1.000.0002015-12-21 14:41:24 // 7357
Mindegyik váltónak jót tesz egy kis friss olaj.
Ezért is vetettem fel a kérdést, hogy nem romlik-e meg az olaj? Nem véletlenül írnak elő évenkénti olajcserét a motorba sem...
Ezért is vetettem fel a kérdést, hogy nem romlik-e meg az olaj? Nem véletlenül írnak elő évenkénti olajcserét a motorba sem...
Piritu - 1.000.0002015-12-21 14:34:42 // 7356
Főleg 30ezres szervizciklusnál :-PP
Piritu - 1.000.0002015-12-21 14:33:05 // 7355
Jimmi T.2015-12-21 14:20:44 // 7354
Nyáron 80.000 km környékén a vezérlés cseréjekor a váltóolajat is lecseréltük. Simább is lett kicsit, ( bár hidegen a kettes még mindig határozottabb kezet igényel ) és csődbe sem taszított.
.......................2015-12-21 14:07:17 // 7353
Gondolod a userek népetországban cserélgetnek majd 20ezrenként?
Még motorolajat se
Csak ami elő van írva
Még motorolajat se
Csak ami elő van írva
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-21 14:03:55 // 7352
TL521 46 ami a konkurenciába kell...
Piritu - 1.000.0002015-12-21 13:51:49 // 7351
Az a hidraulika olaj, mint írod. A másik a hagyományos hidraulikus kuplungban lévő olaj.
noobi322015-12-21 08:01:53 // 7350
Pedig van, valaminek mozgatnia kell a sebességet...
Sokan úgy hiszik hogy a TCT egy vadiúj fejlesztés ami nem igényel karbantartást (mivel az Alfa ezt igéri) a valóságban pedig egy Selespeed két kuplunggal. Még a használati utasításban sincs sehol feltüntetve hogy lenne benne hidró olaj.
Itt írnak részletesebben hogyan fordul elö a probléma, a mágikus határ 70 000 km körül van, addigra már kellö mennyiség elkopik a hidraulikus olajból illetve víz kerül bele. Ezután elöször csak sztrájkol a váltó, késöbb már meg se moccan. Ekkor már régen késö, már csak az elektrohidraulika cseréje segít.
Nálam 100 000 után jelentkeztek váltóproblémák. Alfa szerviz csak szoftverfrissítést végzett, hidraulikus és váltó olajat nem cserélik mert nem írja elö a gyártó. Elvittem egy Alfa szakihoz aki csak a fejét csóválta a szerviz kijelentésén és szintén a rendszeres hidró olaj csere híve.
Ön dönt: 20 000-ként váltó hidraulikus olajat cserélni, vagy ha beüt a ménkü, a komplett hidraulikát. Utóbbi nem olcsó tétel...
Sokan úgy hiszik hogy a TCT egy vadiúj fejlesztés ami nem igényel karbantartást (mivel az Alfa ezt igéri) a valóságban pedig egy Selespeed két kuplunggal. Még a használati utasításban sincs sehol feltüntetve hogy lenne benne hidró olaj.
Itt írnak részletesebben hogyan fordul elö a probléma, a mágikus határ 70 000 km körül van, addigra már kellö mennyiség elkopik a hidraulikus olajból illetve víz kerül bele. Ezután elöször csak sztrájkol a váltó, késöbb már meg se moccan. Ekkor már régen késö, már csak az elektrohidraulika cseréje segít.
Nálam 100 000 után jelentkeztek váltóproblémák. Alfa szerviz csak szoftverfrissítést végzett, hidraulikus és váltó olajat nem cserélik mert nem írja elö a gyártó. Elvittem egy Alfa szakihoz aki csak a fejét csóválta a szerviz kijelentésén és szintén a rendszeres hidró olaj csere híve.
Ön dönt: 20 000-ként váltó hidraulikus olajat cserélni, vagy ha beüt a ménkü, a komplett hidraulikát. Utóbbi nem olcsó tétel...
Piritu - 1.000.0002015-12-21 07:20:11 // 7349
A hagyományos váltókra sincs csere előírás, bevetten 100ezrenként szokás cserélni. Szerintem a TCT-re is elég lesz, de még megkérdezek pár szakit.
A Spidernél elmélkedtem anno a féltengely csukló zsírjáról. Elvileg azt se kell cserélni, nem is cseréli senki. A gyártó meg azt mondja, hogy bontatlan csomagolásban 2-3 évig tartható el, a csuklóban meg ugye nincs légmentesen elzárva.
A Spidernél elmélkedtem anno a féltengely csukló zsírjáról. Elvileg azt se kell cserélni, nem is cseréli senki. A gyártó meg azt mondja, hogy bontatlan csomagolásban 2-3 évig tartható el, a csuklóban meg ugye nincs légmentesen elzárva.
Piritu - 1.000.0002015-12-21 06:59:08 // 7348
A TCT-ben nincs hidraulikus olaj, utoljára a 159 automatában volt. Ott meg cserélik a fiúk (legalábbis a topiklakók).
noobi322015-12-21 06:21:45 // 7347
Váltó olaj: csereperiódus nincs elöírva viszont nem árt cserélni. Sajnos minden gyártó ezt csinálja manapság, nem írnak elö korábban megszokott javításokat hogy aztán az emberek rohanjanak megint új autót venni. Valahogy pörgetni kell a gazdaságot ugyebár...
Hidraulikus olaj:
Európában nem írnak elö csereperiódust, viszont az USA-ban 20 000-ként cseréltetik a hidraulikus olajat.
Egy német fórumon botlottam bele egy Alfás automata váltós szakiba, ö is azt mondta hogy biza kell azt cserélni ugyanis a hidraulikus olaj is kopik idövel és lecsapódhat benne pára/víz ami nyomáscsökkenéshez vezet, hosszú távon pedig hidraulikus rendszer tönkremeneteléhez. A Selespeed váltóknak ugyanez a problémájuk, állítása szerint akik rendszeresen cserélik a hidró olajat azokank még a gyári váltó van a kocsiban és vajpuhán váltanak.
Hidraulikus olaj:
Európában nem írnak elö csereperiódust, viszont az USA-ban 20 000-ként cseréltetik a hidraulikus olajat.
Egy német fórumon botlottam bele egy Alfás automata váltós szakiba, ö is azt mondta hogy biza kell azt cserélni ugyanis a hidraulikus olaj is kopik idövel és lecsapódhat benne pára/víz ami nyomáscsökkenéshez vezet, hosszú távon pedig hidraulikus rendszer tönkremeneteléhez. A Selespeed váltóknak ugyanez a problémájuk, állítása szerint akik rendszeresen cserélik a hidró olajat azokank még a gyári váltó van a kocsiban és vajpuhán váltanak.
Chianti2015-12-21 00:36:07 // 7346
Köszi az infókat srácok, időközben már felvettem a kapcsolatot Phon-nal...
Pityukoma2015-12-20 12:03:45 // 7345
Igen így van. A felesége a kolléganőm. Az Alfa-t is eladta. Nem nézték jó szemmel a propellereseknél :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-20 09:13:54 // 7344
Jimmi T.2015-12-20 08:02:13 // 7343
na a megrendelő szerint is " 439 - 18'' 8C design könnyűfém kerék " volt a neve , és így hozta az akkori árlista is
Imi2015-12-19 17:32:07 // 7342
Átment a BMW hez.Hiába keresed.
Chianti2015-12-19 15:22:48 // 7341
Én is láttam az ebay-en, csak gondoltam előbb megkérdezlek benneteket hátha... Mondjuk az ebay nem az én világom, eddig kimaradt az életemből. Persze van haver aki tud benne segíteni. Trencsikéknél meg Phonnál mindenképp érdeklődöm majd.
'''''2015-12-19 13:13:29 // 7340
Mióta?Tavasszal vettem tőle az enyémeket.
.......................2015-12-19 08:59:12 // 7339
Már nem foglalkozik felnikkel
'''''2015-12-19 08:43:07 // 7338
19-ben GMANN-nek volt a 159-én. 18-ban a Giulietta gyári felnije.
Én Fézler Attilától vette.Ő néha szokott az oldalon hirdetni de nem tag viszont két alfája is van.Ha újban is érdekel (150-200.000Ft) akkor ha gondolod,elküldöm priviben a számát.
Én Fézler Attilától vette.Ő néha szokott az oldalon hirdetni de nem tag viszont két alfája is van.Ha újban is érdekel (150-200.000Ft) akkor ha gondolod,elküldöm priviben a számát.
AdiArsenal2015-12-19 06:58:38 // 7337
ebayen is láttam, meg szerintem az olaszautobontonál is van
Chianti2015-12-18 23:36:57 // 7336
Szevasztok!
Ilyen felnire fáj a fogam:
Sajnos nem tudom a pontos megnevezését, csak annyit, hogy a 8C Competizione alá került először, majd később megkapta a Giulietta is. Azt hiszem 2 méret létezik, 18 és 19"-os, nekem a 18-ra lenne szükségem, és pont ebben az ezüst színben. Ha valaki esetleg megválna tőle, vagy tud olyan cartársról aki eladná, legyen szíves jelezze nekem.
Köszönöm.
Ilyen felnire fáj a fogam:
Sajnos nem tudom a pontos megnevezését, csak annyit, hogy a 8C Competizione alá került először, majd később megkapta a Giulietta is. Azt hiszem 2 méret létezik, 18 és 19"-os, nekem a 18-ra lenne szükségem, és pont ebben az ezüst színben. Ha valaki esetleg megválna tőle, vagy tud olyan cartársról aki eladná, legyen szíves jelezze nekem.
Köszönöm.
Piritu - 1.000.0002015-12-18 14:21:47 // 7335
Elvileg nem kell benne cserélni, csak szintellenőrzést ír a könyv.
Ilyesmiben viszont nem nagyon hiszek, úgyhogy még ki kell deríteni.
A TCT jó lesz, már kezdünk összeszokni. Örülök, hogy a rendeltem kormányváltót hozzá.
Ilyesmiben viszont nem nagyon hiszek, úgyhogy még ki kell deríteni.
A TCT jó lesz, már kezdünk összeszokni. Örülök, hogy a rendeltem kormányváltót hozzá.
AdiArsenal2015-12-18 06:04:35 // 7334
Tct milyen? Milyen gyakran kell olajat cserélni?
pityke2015-12-17 23:21:47 // 7333
üvegtető sokat dob rajt
pityke2015-12-17 23:21:00 // 7332
gyönyörű a gép :)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 13:07:35 // 7331
2500-nál volt az első csere:-)
Érdekes volt a leeresztett olaj, egész sötétnek tűnt, pedig a pálcán alig lehetett meglátni, hogy meddig van.
Érdekes volt a leeresztett olaj, egész sötétnek tűnt, pedig a pálcán alig lehetett meglátni, hogy meddig van.
Gegee2015-12-15 22:56:05 // 7330
Mész vele rendesen. :) Hamar bele mennek a 10 ezrek.
Piritu - 1.000.0002015-12-15 21:22:16 // 7329
Holnap reggel megyünk az első olajcserénkre, megvolt a bejáratás :-))
.......................2015-12-12 10:30:19 // 7328
Hű ,az egy kicsit kontraproduktív
Valszeg nincs figyelembe véve a téli gumma
Nyárival jobb lesz valószínű ,hisz több a tapadás
Valszeg nincs figyelembe véve a téli gumma
Nyárival jobb lesz valószínű ,hisz több a tapadás
Piritu - 1.000.0002015-12-12 10:28:02 // 7327
Nem a feljebben van a hangsúly, hanem hogy az is bőven sok. Ráadásul a kipörgésgátló se szól bele, a kocsi meg szinte áll egy helyben.
.......................2015-12-12 09:56:09 // 7326
Mi.ek emelné feljebb?
Hisz a max nyomatékon húz a maximum erővel
Hisz a max nyomatékon húz a maximum erővel
AdiArsenal2015-12-12 09:55:50 // 7325
Meg sokkal jobban néz ki ;-)
AdiArsenal2015-12-12 09:55:19 // 7324
Nekem jobb lett mint a gyári, bár én gátlókat is tetettem bele, eddig nem ért le sehol, viszont kanyarban olyan mintha az úthoz ragasztották volna.
Piritu - 1.000.0002015-12-12 08:51:55 // 7323
Rengeteget spekuláltam rajta anno, hogy legyen-e...
A komfortosságban nem hiszek. Rövidebb rugóúttal ugyan ahhoz a terhelhetőséghez keményebb rugó tartozik.
Az ültetés meg - amíg magyar utakon jár az ember - szerintem felejtős. A 156 szedánon is volt gyári 2-3 centi és örökösen leért. Aztán az SW-n nem volt, az talán sose ért le 183e km alatt. A Spider gyáriban is elég alacsony, azzal vannak tiltott utak itthon. Szó szerint tervezni kell az utat indulás előtt.
..úgyhogy maradt a gyári magasság.
A komfortosságban nem hiszek. Rövidebb rugóúttal ugyan ahhoz a terhelhetőséghez keményebb rugó tartozik.
Az ültetés meg - amíg magyar utakon jár az ember - szerintem felejtős. A 156 szedánon is volt gyári 2-3 centi és örökösen leért. Aztán az SW-n nem volt, az talán sose ért le 183e km alatt. A Spider gyáriban is elég alacsony, azzal vannak tiltott utak itthon. Szó szerint tervezni kell az utat indulás előtt.
..úgyhogy maradt a gyári magasság.
AdiArsenal2015-12-12 07:12:09 // 7322
2-3 centis ültetés jól állna neki, kanyarban is jobb, meg komfortosabb
Piritu - 1.000.0002015-12-11 22:05:05 // 7321
Túl 2200 km-en, ma kipróbáltam a rajtprogramot. Érdekes, hogy csak a max nyomatékig emeli a motor fordulatszámát, aztán egyesben végig eltekeri a kerekeket :-)