Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu2019-04-15 20:43:20 // 11030
"amit a műszerfalon jelez, vagyis mikor kell váltani, elfelejtős" - ő maga se veszi figyelembe :-DD
Szoktam nevetni amikor a TCT-től a fülekkel átveszem a váltást, akkor egy idő után visszaveszi. Előtte szokott szólni hogy váltsak aztán amikor visszavette a vezérlést nem vált. Ilyenkor költői kérdést intézek Giovannihoz hogy ilyenkor mire gondolt? :-DD
MEO2019-04-14 22:30:19 // 11029
Az előző hozzászólásban vannak válaszok számodra is! A motorfordulatszám és turbó összefüggéseket eddig nem firtattam, igy azon elgondolkodom. A "váltásokra" utasító kijelzést meg nem nagyon figyelem. fordulatszám mérő piros zónáját meg sem közelítem.
Piritu2019-04-14 22:11:07 // 11028
Passz, az enyémhez még nem adtak ilyen alkalmazást.
MEO2019-04-14 22:02:12 // 11027
Igen ez E6D idei model, persze nem az ráncfelvarrot amit Haleszék Genfben nézegettek.
Start-stop nem volt feltétele a vásárlásnak, de benne van, elvileg nagyobb teljesítményű aksit kapott miatta. Ha ép nem feledem kikapcsolom . Amikor elhoztuk első 200 m en megnéztem,hogy mire számítsak ha éppen üzemel. (Nehogy bénázak valami kereszteződésben!) Olajcsere periódusra 15000 mondtak vagy évente. 3000 ezer Km nl lehet, hogy lecseréltetem, már csak azért is hogy lássam milyen költségekre számítsak. Aztán 10000 km es ciklusokban gondolom az olajcserét, de az is lehet, hogy "7500" nál megcsinálom magam és 15000 meg elviszem a szakszervizbe.
Az UCONNECT LIVE alkalmazást nem tudom letöltsem-e? Az mire jó?
Piritu2019-04-14 18:50:55 // 11026
Gratula!
Akkor ez már E6D?
A startstoppot szerintem is célszerű kikapcsolni, nem nagyon hiszek benne hogy normális közlekedésnél valamit is hozna.
Amikor átadták nem mondták hogy mikor kell vinned az első olajcserére?
AlfaWatch2019-04-14 18:23:42 // 11025
Gratulálok én is!! Nagyon jó kis autó!
Már a többiek megválaszolták, hogy mikre érdemes odafigyelni.
Én még annyit tennék hozzá, hogy elvittem 3000 km-kor olaj és szűrő cserére és a 15000 km-es szervizt én 10000 km-re vittem le.
Remélem így hosszú életet adok neki:).
Szerintem, ha 3000-es fordulat alatt közlekedsz, akkor nem kell visszahűteni a turbót, afelett érdemes, mint a többiek is említették.
A másik, hogy amit a műszerfalon jelez, vagyis mikor kell váltani, elfelejtős, mert a turbónak az alacsony fordulat nem tesz jót, vagyis a szerelő ismerősöm mondta. A váltást követően 2000-es fordulat alá ne essen vissza.
Kazes☻2019-04-13 13:39:31 // 11024
Hű, de szép... grat! Sok boldog km-t kívánok vele! :)
oldrepublic2019-04-13 08:34:09 // 11023
Szia!

Gratula az új vashoz! Az 1.4 TB egy nagyon strapabíró, egyszerű konstrukció.

A Giuliettában egy mozdulattal ki lehet kapcsolni a start-stop rendszert és nem is élesedik vissza magától, talán ez az utolsó ilyen kocsi! A Giuliában már minden indítás után lehet is
A hosszú élettartam titka, hogy kikapcsolod és el is felejted!

Ne hajtsd meg hidegen a motort! És ha kánikulában, nagy tempónál, vagy hegymenetben közlekedtél, akkor hűtsd vissza, mielőtt leállítod. Lehet pár percig alapjáraton ketyegtetni, de szerintem is az a legjobb, ha erőltetés után lehűtöd. Én ha lejövök az autópályáról, akkor még a városban megyek pár utcás kerülőt, kimondottan kocogó, kímélő tempóban. A munkába menet ezt megoldja a reggeli araszolós dugó :-(
Szerintem ez jobb, mint álldogálni, mert az átforrósodott motortér is jobban kihűl, ha van hozzá menetszél.
MEO2019-04-12 22:29:42 // 11022
Köszi!
1.4 TB 120 Le
A start-stoppot ki tudom kapcsolni.
Piritu2019-04-12 22:20:54 // 11021
Ahogy a használati is írja:

Amúgy a startstop rendszer bármikor a megállás után azonnal leállítja a motort...
Piritu2019-04-12 22:17:11 // 11020
Gratula! Ha jól látom benzines? Melyik?
Kérdésedre:
Ez attól függ hogy mit csináltál a megérkezés előtt.
Ha nem hajtottad a gépet előtte (pl. a városban hazagurulsz) akkor leállítható.
Egy húzósabb menet után (autópálya 160++) ha satufékkel állsz meg akkor egy-két perc azért kell. Ha már a lehajtót előjelző táblától motorfékkel gurulsz be az 1 km-re levő lehajtón akkor vedd úgy hogy mire beállsz a kúthoz már ki is hűlt a kellő mértékben.
A lényeg az hogy a terheléstől izzó turbóba ne égjen bele az olaj.
MEO2019-04-12 22:03:01 // 11019
Sziadztok!
Tegnap óta a Giulietta forumhoz is tartom! 😁
Rögtön kerdezek is:
Megerkezès után a mennyi ideig ajánlott még jaratni? A turbó mennyi idő alatt all le és hul ki? (Próbálom megalapozni a hosszú élettartamot!)
Golyszi2019-04-12 10:01:38 // 11018
átmenővel már hangos! de ezzel a dobbal pont jó!

Átmenő:
átmenő cső
Golyszi2019-04-12 09:57:54 // 11017
volt 2is :) ilyen 25-35körül megy bontottan. (alfadepo)
De ha csináltatsz, az sem lesz drágább! Nekem most egy turboworks dob van fent. Picit hangosabb mint a gyári, de kultúrált.
Kazes☻2019-04-11 21:04:41 // 11016
És mi jut erről eszébe a zembernek... hát ez! :)
Jimmi T.2019-04-11 20:53:37 // 11015
A Ragazzon double shot meg amellett hogy nagyon dögös ,de még nagyon jól is szól :-)
G-MANN2019-04-11 20:10:25 // 11014
A facelift utáni QV hátsó dobon nagyobb picit a króm vég és a hangja is picit mélyebb :-)
András1592019-04-11 12:06:50 // 11013
Ha valakinek lenne egy hátsó dupla dob a garázsban elfekvőben azt megvenném :)
Golyszi2019-04-10 12:37:48 // 11011
Nekem is össze kéne szednem mik vannak otthon megmaradt alkatrészek...
Mert van ám itt, kormány, pajzs, gyujtótrafó... meg még ki tudja mi :)
Hátha valakinek jól jönne.... nálam csak a helyet foglalja
pe-Ti2019-04-10 10:55:53 // 11010
Ciao!
Érdekel, írtam a faladra.
G-MANN2019-04-09 21:44:52 // 11009
Sziasztok! Giulietta facelift QV pajzs, gyári, hibátlan eladó. Króm és középen grafit! 25.000 Ft.
CseBali2019-04-09 08:55:43 // 11008
Szia,
Én is lecserélem anno a szériát egy TBI hátsó dobra (G-Mann cartárs autójáról volt)
Picit kellet a lakatosnak variálni vele - de nem volt megoldhatatlan
Előtte-utána fotók a blogomban
B.
András1592019-04-09 08:55:18 // 11007
Köszi. Az már megvan. Csak gondoltam előtte megkérdezem. Köszönöm.
Tbi Gabesz2019-04-09 08:32:37 // 11006
Felmegy rá csak kell egy jobb oldali tartó bak . Bontóban úgy 3000 ft
András1592019-04-09 07:34:08 // 11005
Sziasztok.
Rakott már fel valaki 1.4 benzinesre 1.8 hátsó dobot ? Illetve fel lehet rá rakni ?.
Köszönöm
István0022019-04-09 07:06:09 // 11004
Enyém nem tud olyan lassan menni :-D
Piritu2019-04-08 21:02:38 // 11003
Felénk első generációs 1,0 Suzukival járnak :-D
Jimmi T.2019-04-08 20:47:24 // 11002
spórolóhuszároknak ott a busz :-)
Piritu2019-04-08 20:24:35 // 11001
A speedmarathon engedett egy kicsit tesztelni :-)
Országúton közlekedve feltűnt hogy az elmúlt 160 km átlaga 4,7 (!!) l/100 km lett.
Felbuzdulva a dolgon az üres 84-esen elkezdtem méregetni.
GPS 90-et tartva 3,7-4,3 közti fogyi adódik.
A spórolóhuszárok 70-es tempóját tartva 2,7-3,2.
...
:-DD
Kau2019-04-06 21:04:07 // 11000
Happy 11K! :)

Jimmi T.2019-04-05 06:43:51 // 10999
Nem blogoztam , mert mindig nagyon kiborított, inkább felejteném hogy tovább is élvezzem a Giu által okozott egyéb örömöket.
Ember nem volt Magyarországon aki érdemben tudott volna mondani valamit.
Jelenleg megy ( a harmadik szettel ) , áttértem a 0W30 Digitek-re és multiair szűrőt is cserélem .
Kn[.]xX2019-04-04 17:32:13 // 10998
Eladó Vossen CVT mintájú alufelni szett 17"

Érdeklődni a falamon vagy a hirdetésben szereplő telefonszámon lehet.

Tommi2019-04-04 15:05:45 // 10997
Hamarosan randiztok :)))
Kau2019-04-04 13:10:36 // 10996
Köszönöm a válaszokat!
David | Centocinquantanove2019-04-04 08:49:01 // 10995
Most már nem is annyira fontos, mert úgy néz ki, hogy megvan a választott!

Bár még nem láttam élőben, de nagyon nagyon bizakodó vagyok, ugyanis Tommi cartást példánya a fő kiszemelt! :)
KrTibi2019-04-03 23:16:06 // 10994
A Multiair egység nagyságrendileg 200-250 ezer ft, plusz 1-2 járulékos dolog (tömítések stb). Ha rossz, azt észreveszed. Egyenetlen járás, dízeles hang alapjáraton, hibaüzenet.
András1592019-04-03 19:34:54 // 10993
Ez jól felszerelt amúgy. panoráma tető ritka, a felni is jó. Elvileg jó gazdája lehetett, bár a km hez képest a kormány fura, és a pedálok is . Bár ez csak az én véleményem.
Kazes☻2019-04-03 19:01:10 // 10992
Pedig Ő cserélt... ha jól rémlik nem is egyszer és talán 3 kilót említett... nem olcsó.

Ott! :P Vagy nem... inkább örüjjé...! :)))
Kau2019-04-03 18:41:27 // 10991
Nincs :(
De te mindenhol ott vagy? :))
Kazes☻2019-04-03 18:32:01 // 10990
Nézz be Jimmi T.-hez... talán van blogja róla. ;)
Kau2019-04-03 18:29:03 // 10989
Sziasztok. Írtátok, hogy ez a Multiair kb 150 ezer km után cserés. Ez mi? Mennyi a javítása (cseréje) és milyen tüneteket produkál, ha rossz? Köszi.
poteka2019-04-03 16:32:24 // 10988
Ezt a start/stop dolgot az NEDC-ciklusra találták ki, illetve úgy általában a szimulációs mérésekre, ahol a városi üzemben a dugót szimulálni hivatott alapjárati fogyasztást tudják így megspórolni. A jármű élettartama alatti gazdasági mérleg nem számít (pl. ha kétszer gyakrabban cserélsz kétszer drágább akkumulátort plusz esetleg egy önindítót).

Nem tudom, van-e olyan dolog egyáltalán, amit a környezetvédelmi normák miatt találtak ki és jót tesz a motornak (katalizátor, EGR, szegénykeverékes üzem, start/stop, alacsony fordulaton nyektető ecoprogram, longlife olaj, hengerlekapcsolás, stb.). Talán az elektromos szervó ilyen, mert nem terheli feleslegesen.
AlfaWatch2019-04-03 15:56:44 // 10987
Enyemben 5w40 van, start stop nalam mindig kikapcsolva van, szerintem nem jo az a motornak... tegnap is 80 perc volt 10km.... annyi inditas, nem megfelelo olajnyomas, elegtelen kenes elofordulhat ennyi beroffentesnel...
David | Centocinquantanove2019-04-03 15:08:19 // 10986
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Helyére került mostmár elég sok minden a dobozban :)
Piritu2019-04-03 12:42:23 // 10985
Valamelyik Égéstér adásban volt egy fickó a MOL motorolaj kutató részlegétől. Ő mondta hogy a 0W30 meg 0W20 olajokat elsősorban a startstop rendszerek miatt hozták be, hogy a motorok kopását valahogy csökkentsék. Elmesélte hogy a rendszer mit jelent a motornak. .. meg hogy sok esetben a 0WXX sem segít...
petbalog2019-04-03 08:43:29 // 10984
Az előzőekhez még annyit, hogy facelift előtt minden újraindítás után be van kapcsolva a start/stop alapértelmezetten, egyébként én továbbra is tartom, hogy tök jól működik és max télen városban kapcsolom ki az elején, mert néha hajlamos hamarabb leállítani, mint szeretném.
Minden más kérdésedet megválaszolták a többiek. :)
pettinke2019-04-03 07:02:25 // 10983
nem start/stopos mind, a QV-ban (1750 TBi) egyáltalán nincs.
István0022019-04-02 21:16:23 // 10982
2014ig a navis modellek felnyíló kijelzősek voltak. A normál rádiók meg hagyományos passzív mátrix lcd. 2014 facelift után megújultak a rádiók, érintős lcdsek lettek és középre kerültek. Kicsi kijelzősek normál rádiók, nagy kijelzősek navisak voltak.
David | Centocinquantanove2019-04-02 20:41:01 // 10981
Ahha, akkor egy 2011-es modellben ne is keressek ilyet...

Én korábban azt hittem hogy a felnyílós az mindben benne van és az FL után került le középre...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak