Az olajcsere időpontja filozófiai probléma, tehát mindenki azt csinál amit akar :-)
Ha elrakás előtt cseréled, akkor a kevésbé elhasznált olaj jobb korrózióvédelmet ad elvileg a tél folyamán.
Ha tavasszal, akkor az egyben az év eleji átvizsgálás lehetőségét adja, nem kell külön erre időt szánni. Mivel így is, úgy is évente kell cserélni az olajat (meg amúgy se sok km lesz benne) a télire benne maradó olaj nem lesz annyira elhasználva hogy gondot jelentsen.
Piritu - 1.000.0002019-11-17 12:48:10 // 6847
Giuseppe2019-11-17 12:11:27 // 6846
Sziasztok !
Nem tudom ,hogy jól csinálom-e de már tegnap elvittem az autót teljes olaj és szűrő cserére.
Mikor megjön az első tavaszi szép idő akkor nem szeretnék lemaradni róla.
Képet az új ülésekről készítek majd amikor elhozom az autót a szerelőtől.
Hibátlan darabot tudott adni fekete színben a német srác akit Viktór ajánlott .
Ki vettem már azt a csúnya plexitet ami szélfogoként üzemelt és rendes gyári szélfogóra cseréltem.
Szeretnék még felnit cserélni , olyanra ami eredetileg volt rajta.
Majd vadászok valahol olyat.
Üdv.
Nem tudom ,hogy jól csinálom-e de már tegnap elvittem az autót teljes olaj és szűrő cserére.
Mikor megjön az első tavaszi szép idő akkor nem szeretnék lemaradni róla.
Képet az új ülésekről készítek majd amikor elhozom az autót a szerelőtől.
Hibátlan darabot tudott adni fekete színben a német srác akit Viktór ajánlott .
Ki vettem már azt a csúnya plexitet ami szélfogoként üzemelt és rendes gyári szélfogóra cseréltem.
Szeretnék még felnit cserélni , olyanra ami eredetileg volt rajta.
Majd vadászok valahol olyat.
Üdv.
HaNGyA2019-11-16 16:41:57 // 6845
Fornitore2019-11-16 12:03:13 // 6844
Fornitore2019-11-16 11:56:42 // 6843
Piritu - 1.000.0002019-11-15 22:52:22 // 6842
Piritu - 1.000.0002019-11-15 21:31:18 // 6841
Piritu - 1.000.0002019-11-15 19:45:05 // 6840
Képeket kérünk az új ülésekről! :-)
gtviktor2019-11-15 19:41:41 // 6839
Ja, most látom csak az üzenetet :) Szuper, örülök!
Fotó lesz? ;)
Fotó lesz? ;)
gtviktor2019-11-15 19:40:11 // 6838
Ezek szerint akkor megtaláltátok egymást a német sráccal?
Giuseppe2019-11-15 19:35:19 // 6837
Sziasztok!
Ma üléseket cseréltem és nem birtam ki ,hogy ki ne próbáljam .
Természetesen nyitott tetővel.
Nem volt annyira vészes mint ahogy gondoltam ,persze csak 15 km autókáztam.
Lassan megkezdem én is a garázs -varázs projektet.
Üdv. mindenkinek
Ma üléseket cseréltem és nem birtam ki ,hogy ki ne próbáljam .
Természetesen nyitott tetővel.
Nem volt annyira vészes mint ahogy gondoltam ,persze csak 15 km autókáztam.
Lassan megkezdem én is a garázs -varázs projektet.
Üdv. mindenkinek
gtviktor2019-11-15 14:59:27 // 6836
Wow..! Respect, térdre, imára hajlok :)
'''''2019-11-13 21:29:45 // 6835
Én idén alig használtam.kb 50km-et ment csak. :-(
Piritu - 1.000.0002019-11-13 20:39:02 // 6834
Ma vittem el a gumishoz a kerekeket hogy leszedjék róluk a gumit. Pénteken akarom vinni festetni őket.
Fornitore2019-11-13 20:37:56 // 6833
Még nekem is csak pihen de nem alszik találkozó óta meg sem mozdult , egy gumis túra még hátra van de csak ha száraz lesz az idő.
Piritu - 1.000.0002019-11-12 20:48:23 // 6832
'''''2019-11-12 20:19:46 // 6831
Végén még én leszek az idén az utolsó spideres aki csapat az utakon. :-)))
Piritu - 1.000.0002019-11-12 18:19:05 // 6829
Szorítunk a jó időért...
'''''2019-11-12 17:43:38 // 6828
uomoferro2019-11-12 14:14:50 // 6827
Köszönöm szépen!
✌️👍✌️
✌️👍✌️
Piritu - 1.000.0002019-11-12 12:36:10 // 6826
Összeszedtem anno a leállás hoz szükséges dolgokat, itt megtalálod
A tetőnek jobb ha be van csukva, hajlamos a hajtásnál repedni.
A tetőnek jobb ha be van csukva, hajlamos a hajtásnál repedni.
uomoferro2019-11-12 12:20:17 // 6825
Sziasztok!
Rutintalan vagyok a téli tárolásban.
A tetőnek mi a jobb, felcsukva, kifeszítve, vagy ha lenyitva hagyom a garázsban?
Köszönöm!
Rutintalan vagyok a téli tárolásban.
A tetőnek mi a jobb, felcsukva, kifeszítve, vagy ha lenyitva hagyom a garázsban?
Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002019-11-10 21:45:02 // 6824
Piritu - 1.000.0002019-11-03 21:18:06 // 6823
Zselé2019-11-03 19:27:00 // 6822
111 ezer a listaára az Unixba, az az én autóm vételárának az ötöde... :DDD
Piritu - 1.000.0002019-11-03 18:40:49 // 6821
"mikor láttam az új szerkezetek árát" - cserében viszont biztos lehetsz hogy a következő 20-25 évben már kiszolgál, mint ahogy a mostani tette :-DD
HaNGyA2019-11-03 18:21:06 // 6820
König!
Örülök, hogy beletrafáltam! :-)
Akkor még most kapd el a probléma grabancát.
Ha bármilyen kérdés adódna, szólj! ;-)
Örülök, hogy beletrafáltam! :-)
Akkor még most kapd el a probléma grabancát.
Ha bármilyen kérdés adódna, szólj! ;-)
Zselé2019-11-03 11:18:18 // 6819
Köszi Hangya, ez nagyon hasznos! Épp észrevettem hogy kicsit dadog az anyós oldali ablak, és majd elsírtam magam, mikor láttam az új szerkezetek árát :D
HaNGyA2019-11-02 18:33:01 // 6818
Szóval...
Az ablakemelő projekt ma letudva!
Az ügymenet képekben:
A kezdő állapot

És a megoldás



Működik! Úgyhogy, ha valaki ilyen problémába fut bele, akkor egy hatos menet a cuccba, egy nagyobb alátét mint maga a cucc, hogy a csavar a lemezt szorítsa, egy kisebb ami kompatibilis a csavarfejjel és kész! :-)
Az ablakemelő projekt ma letudva!
Az ügymenet képekben:
A kezdő állapot

És a megoldás



Működik! Úgyhogy, ha valaki ilyen problémába fut bele, akkor egy hatos menet a cuccba, egy nagyobb alátét mint maga a cucc, hogy a csavar a lemezt szorítsa, egy kisebb ami kompatibilis a csavarfejjel és kész! :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-01 22:46:41 // 6817
Egy régi cikk az Amore-n: Villogj az Alfáddal!
HaNGyA2019-11-01 19:23:04 // 6816
Piritu - 1.000.0002019-11-01 19:16:36 // 6815
Kaphatnánk esetleg egy közelebbi képet a kérdéses részről?
HaNGyA2019-11-01 19:13:33 // 6814
Cartársak!
Kikaptam a kehes ablakemelő mechanikát az ajtóból.
A pletykákkal ellentétben nem a fogasléc és az azt meghajtó kerék adja meg magát, hanem a képen pirossal jelzett forgáspontban lévő elem. Finoman szólva is ergya anyagból van!
Csillagszerű marással csatlakozik a lemezbe, ami elnyíródik és így szétesik a cucc.

Úgyhogy, ha valakinek elkezd lötyögni tornáztatáskor az ablak, kapja szét és hátulról egy nagy kalapáccsal kínálja meg a kinyúló csapot! Így még időben elkapja a probléma grabancát és megmentheti a lemeztérformát. :-)
Holnap megpróbálok menetet heftölni bele és csavarral összefogni a cuccot.
Kikaptam a kehes ablakemelő mechanikát az ajtóból.
A pletykákkal ellentétben nem a fogasléc és az azt meghajtó kerék adja meg magát, hanem a képen pirossal jelzett forgáspontban lévő elem. Finoman szólva is ergya anyagból van!
Csillagszerű marással csatlakozik a lemezbe, ami elnyíródik és így szétesik a cucc.

Úgyhogy, ha valakinek elkezd lötyögni tornáztatáskor az ablak, kapja szét és hátulról egy nagy kalapáccsal kínálja meg a kinyúló csapot! Így még időben elkapja a probléma grabancát és megmentheti a lemeztérformát. :-)
Holnap megpróbálok menetet heftölni bele és csavarral összefogni a cuccot.
Carlo-1552019-10-31 20:35:31 // 6813
Köszi a segítséget, akkor megveszem :)
Piritu - 1.000.0002019-10-31 18:29:20 // 6812
Simán lehet :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-31 18:28:58 // 6811
gtviktor2019-10-31 17:54:27 // 6810
Jaja, szerintem ez az amit végül kereshetővé tettem, nem?
Rohodi Mihály2019-10-31 15:12:37 // 6809
Aha, ő az, Katona Kalman, en nala csinaltattam 2 barchettat, es 2 spidert is. Mufurc furcsa figura, de amit csinalt, full hibatlan, es a gyarival megegyezo anyagot hasznal. En kiszerelve vittem oda, ugy meg is tudtam várni.
Carlo-1552019-10-30 21:49:08 // 6808
Sziasztok, hátha valaki tud segiteni... A kérdésem, hogy a Spider és a Gtv hátsó lökhárítója teljesen ugyanolyan, vagy nem csereszabatos egymással?? A problémám az, hogy jelenleg dupla Ragazzon kipufogó van rajta, amit lehet hogy lecserélnék. Viszont a hátsó lökhárítón lenne ekkor egy plusz kivágott kipufogó hely, ami nem túl esztétikus. GTV lökhárítót találtam viszonylag olcsón, de addig nem venném meg, míg nem vagyok biztos a cserélhetőségben. Vagy esetleg valakinek valami módszere a kivágás eltüntetésére, mert hát ami rajta van most mégiscsak az az eredeti..
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:52:38 // 6807
A második linken ott a Spider szerelési könyve angolul :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:45:54 // 6806
Egy Cartárs intézte Pesten, de nem tudom kivel. Ellenben korábban jött egy tipp:
https://www.autokarpitos.hu/
https://www.autokarpitos.hu/
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:38:29 // 6805
de szállítással már az ebay is ott van.
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:33:33 // 6804
ebayen kb fele
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:31:53 // 6803
A második 27,78 Font + 12,69(13,01) Font
itt már csak 11e Ft meg némi apró :-)
itt már csak 11e Ft meg némi apró :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:29:31 // 6802
Jó hogy lehet kapni :-)
Az első link ára: 12,90€
Szállítás Mo-ra: 34,95 €
Szerencsés árfolyamon 15ezerből meg lehet úszni :-DDD
Az első link ára: 12,90€
Szállítás Mo-ra: 34,95 €
Szerencsés árfolyamon 15ezerből meg lehet úszni :-DDD
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:25:12 // 6801
Ja és itt a válasz is a totó 2. kérdésére is, mely szerint:
"Hányféle motorral (motorkód) szerelték a GTV-Spidert?"
"Hányféle motorral (motorkód) szerelték a GTV-Spidert?"
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:23:33 // 6800
Egyre érdekesebb a dolog. a Pókban is ilyen motor volt és az euro2 volt. A wikipédia szerint meg csak euro1.
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:16:15 // 6799
Huhh, ez egy euro1-es motor? Van katalizátorod?
A wikipédia szerint 95-től volt.
2.0 TS I4 1,970 cc (120 cu in)110 kW(150 PS)at 6,200rpm186 N·m(137 lb·ft) at4,000 rpm
8.4
215 km/h
(134 mph)
225 g/km 1995–05/1998 Euro1 AR 16201
A wikipédia szerint 95-től volt.
2.0 TS I4 1,970 cc (120 cu in)110 kW(150 PS)at 6,200rpm186 N·m(137 lb·ft) at4,000 rpm
8.4
215 km/h
(134 mph)
225 g/km 1995–05/1998 Euro1 AR 16201
Piritu - 1.000.0002019-10-30 18:12:04 // 6798
Lehet hogy jó a vasad :-)
Milyen autód volt előtte?
A szívó benzines kis fordulaton sose nyomatékos az a felfújt autó jellemzője. pl. a Giuliám is 2 literes, de 1700-nál hozza azt a nyomatékot amit a 2.0 diesel magasabb fordulaton. ja, és elpörög 6e fölé :-) )
A szívónak a fordulatszámban van a tudománya.
A TS-ben 4-5000-nél vált át a vezérlésmódosító "teljesítmény" üzemre, sokszor jól érezhető a dolog.
Milyen autód volt előtte?
A szívó benzines kis fordulaton sose nyomatékos az a felfújt autó jellemzője. pl. a Giuliám is 2 literes, de 1700-nál hozza azt a nyomatékot amit a 2.0 diesel magasabb fordulaton. ja, és elpörög 6e fölé :-) )
A szívónak a fordulatszámban van a tudománya.
A TS-ben 4-5000-nél vált át a vezérlésmódosító "teljesítmény" üzemre, sokszor jól érezhető a dolog.