Az is igaz.. de ez már szokás:) Apropo: hivatalosan hogy kell szervíz állásba tenni az ablaktörlőt, hogy kihajthassam? Mert én ha cserélek, bekapcsolom és elveszem a gyújtást a felső végállásba, de ez így elég csehszlovák módszer :D
A: ne ragadjon oda, ha marad rajta valami kosz
B: rárakódik a por felülről, és az első törlésnél belekarcolod az üvegbe. Persze ha megemeled a lapátot, leesik, de amúgy miért emelgetném a lapátot, ha nincs alatta kartonlap nem jut eszembe :D
Egyre többen kérdezik hogy milyen a Spider és mire kell figyelni ha az ember venni akar egyet. Kibővítettem a 2013-as blogomat a kocsiról.
Kérem a javaslatokat hogy mit lehetne még hozzáírni! Gondolatok a kabriózásról - Part 6: Az autó (GTV Spider 2.0TS)
Ma végre megjött az övre való patent.
A jobbosé el van törve és sérti a kezet. A navigátorom már tavaly óta reklamál miatta. Az ünnepek közt ez is bekerül.
Ma megkaptam megint öt évre a műszakit a kis spider.Oldalsó indexem állítólag nem megy és a kormányműből folyik az olaj.Legalábbis a hatósági vizsgáztatók szerint.Az oldalsó kis indekszet meg sem néztem de a kocsi egész évben ugyan ott áll betonon.Egy csepp olaj nincs alatta.
Benya mizéria miatt meg ezek szerint kénytelen leszek ebbe is prémiumot tankolni.
Ja.és szerencsém volt végre egyszer az idővel is.17 fok,napsütés. :-)
Mindössze azért furcsállom ezt az E10 tilalmat, mert anno bő 2.000 km-t mentem felesben tankolva az etanolt. Azon kívül hogy több fogyott belőle semmi baja sem lett a rendszernek.
Vagy ha E5 van a kútoszlopon az mehet.Én álltalában shell kutat használok ott csak a vpower racing vagy a sima vpower is mehet szerinted.A fuel save volt a sima gondolom az lesz mostantól az E10.
Szerintem itt minden összeáll amit írsz, de talán egy pár üvegelést megél még valami falusi disco előtt szegény... ott lett elrontva, hogy minek kellett átépíteni - de biztos oka volt, pl egy ellőtt TS..
A kérdés hogy most miért adják el?
Összekendácsolták pár roncsból hogy eladható legyen? Ekkor nem bíznám rá az életemet a szerelési "minőségre".
Már kiélte magát a tulaj ahogy írod?
Netán rájöttek hogy az öszvér nem működik?
..így látatlanban én az elsőre szavaznék.
Két megközelítés van: ma már a 916-os Spidert is érdemesnek tűnik gyári állapotban tartani és a fenntartására törekedni. Ez egy korcs kutya, sose fog kiállításra menni. Viszont így ez a 3.0 V6 1 misi alatt nagyobb pénztárcával arra is jó lehet, hogy valakinek nagy adag endorfint termeljen, míg kihajtja a belét, aztán eladja a kasztnit... :D
Bátor dolog lenne bevállalni. Nem nagyon van itthon eladó V6, főleg nem ennyi pénzért, de én nem merném megvenni. én nem szeretem az ilyen jellegű átalakításokat.
Ez saját vélemény, úgy , hogy nem is láttam ezt az autót.
Sokat elárul róla hogy egy karosszériás műhely előtt fényképezték. Azt írja hogy 99-es. Régi középkonzolos de már új üléses. Ráadásul 2.0 TS-ből lett 3.0 V6 szóval elég buhera...
Srácok, nekem az autóka ezt biztosan kihagyja, amíg só lehet az utakon Busso garázsfogságban van. Heti egyszer megsimogatom csak hogy ne érezze magát olyan egyedül.
Én is elgondolkoztam rajta hogy aksi be aztán ha száraz az idő akkor hajrá . Páran összejönnénk és megcsinálnánk a legnagyobb képek készülhetnének a világhálóra , maradandót alkotnánk. Nagy buli lenne.A legutolsó kép a legkeményebb :-))