Fórum >> Típusok >> Spider

Piritu - 1.000.0002019-12-18 18:14:09 // 6919
Mindössze azért furcsállom ezt az E10 tilalmat, mert anno bő 2.000 km-t mentem felesben tankolva az etanolt. Azon kívül hogy több fogyott belőle semmi baja sem lett a rendszernek.

Most akkor mi van? :-O
Fornitore2019-12-18 16:52:07 // 6918
Vagy ha E5 van a kútoszlopon az mehet.Én álltalában shell kutat használok ott csak a vpower racing vagy a sima vpower is mehet szerinted.A fuel save volt a sima gondolom az lesz mostantól az E10.
Piritu - 1.000.0002019-12-17 08:35:34 // 6917
Megjelent az E10, ami ugye nem való a TS-be. Lehet prémiumot tankolni...
Piritu - 1.000.0002019-12-14 12:59:13 // 6916
Tenyleg! Mondta is hogy még nincs teljesen kesz, de mar tud vele kozlekedni.
Willy2019-12-14 12:48:08 // 6915
Itt az első képen a V6 TS spider :)
Willy2019-12-13 22:11:13 // 6914
Aki járt kaposújlakra annak ismerős lehet ez az autó....
Atesz822019-12-13 17:14:25 // 6913
igen sajnos ezek kész tények 1 "összeeszkábált korcs" sok minden szol ellene..de akkor is 1 v6 ennyiért:()))
Forsberg2019-12-13 10:00:53 // 6912
Elég régóta hirdetik ez a kocsit, szépen megy le az ára.
Zselé2019-12-12 20:01:14 // 6911
Szerintem itt minden összeáll amit írsz, de talán egy pár üvegelést megél még valami falusi disco előtt szegény... ott lett elrontva, hogy minek kellett átépíteni - de biztos oka volt, pl egy ellőtt TS..
Piritu - 1.000.0002019-12-12 19:56:25 // 6910
A kérdés hogy most miért adják el?
Összekendácsolták pár roncsból hogy eladható legyen? Ekkor nem bíznám rá az életemet a szerelési "minőségre".
Már kiélte magát a tulaj ahogy írod?
Netán rájöttek hogy az öszvér nem működik?
..így látatlanban én az elsőre szavaznék.
Zselé2019-12-12 19:49:06 // 6909
Két megközelítés van: ma már a 916-os Spidert is érdemesnek tűnik gyári állapotban tartani és a fenntartására törekedni. Ez egy korcs kutya, sose fog kiállításra menni. Viszont így ez a 3.0 V6 1 misi alatt nagyobb pénztárcával arra is jó lehet, hogy valakinek nagy adag endorfint termeljen, míg kihajtja a belét, aztán eladja a kasztnit... :D
Piritu - 1.000.0002019-12-12 19:46:31 // 6908
Mondjuk érdekes lenne hogy hogyan papírozták le. Elvileg a regadó különbözetét is be kellett fizetni...
Mike.2019-12-12 19:33:28 // 6907
Bátor dolog lenne bevállalni. Nem nagyon van itthon eladó V6, főleg nem ennyi pénzért, de én nem merném megvenni. én nem szeretem az ilyen jellegű átalakításokat.
Ez saját vélemény, úgy , hogy nem is láttam ezt az autót.
Piritu - 1.000.0002019-12-12 19:29:19 // 6906
érdekes a három színű beltér is, mintha három kocsiból lenne összerakva...
Piritu - 1.000.0002019-12-12 18:22:59 // 6905
Sokat elárul róla hogy egy karosszériás műhely előtt fényképezték. Azt írja hogy 99-es. Régi középkonzolos de már új üléses. Ráadásul 2.0 TS-ből lett 3.0 V6 szóval elég buhera...
Atesz822019-12-12 17:44:56 // 6904
sziasztok erröl az autorol tudunk vmit? (nézte már vki?)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_3_0_v6_24v_l-13989814
Piritu - 1.000.0002019-12-11 21:41:36 // 6903
Sima ezüst mint volt.
gtviktor2019-12-11 21:16:12 // 6902
Piritu, ez most ezüst lett, vagy jól látom hogy a gyöngyházas?
Piritu - 1.000.0002019-12-11 19:41:38 // 6901
Innentől kezdve bárki vihet 10 m-es fát, nem kell kabrió :-)
Kazes☻2019-12-11 19:22:38 // 6900
Mert onnan áll...
Piritu - 1.000.0002019-12-11 19:15:40 // 6899
Az utolsó olyan mintha a csomagtartóból állna ki...
gtviktor2019-12-11 19:15:27 // 6898
Srácok, nekem az autóka ezt biztosan kihagyja, amíg só lehet az utakon Busso garázsfogságban van. Heti egyszer megsimogatom csak hogy ne érezze magát olyan egyedül.
Fornitore2019-12-11 17:50:07 // 6897
Én is elgondolkoztam rajta hogy aksi be aztán ha száraz az idő akkor hajrá . Páran összejönnénk és megcsinálnánk a legnagyobb képek készülhetnének a világhálóra , maradandót alkotnánk. Nagy buli lenne.A legutolsó kép a legkeményebb :-))
Piritu - 1.000.0002019-12-10 21:15:01 // 6896
Van pár offos példa :-DDD
Piritu - 1.000.0002019-12-10 21:12:19 // 6895
Na ja, felfelé van elég hely a fának :-)
Zselé2019-12-10 20:01:40 // 6894
Micsoda?! A karácsonyfa szerinted mibe fér be nálam? :D
Fornitore2019-12-10 19:48:03 // 6893
Gyerektől kaptam mikulásra, megy hogy a Topic se álljon teljesen mert teljesen mert szezonon kívül vagyunk😉.
Piritu - 1.000.0002019-12-06 09:38:36 // 6892
Egyenlőre még nem gumiztatom fel. Egyrészt mert most rohadt sokan vannak a gumisnál és tuti kapkodni fognak, másrészt még had száradjon a festék.
Majd januárban amikor egész nap csak ez a négy kerék lesz a műhelyben.
Fornitore2019-12-05 20:55:50 // 6891
Szép lett nagyon majd bevizsgáljuk.Én meg feltöltöttem a kiszerelt aksimat😅.
Giuseppe2019-12-05 11:26:30 // 6889
Szia !

Nagyon baba lett.
Piritu - 1.000.0002019-12-05 10:32:33 // 6888
Elkészültek a felnik, ma elhoztam őket.
Szebbek mint új korukban :-)
gtviktor2019-12-02 18:49:45 // 6887
Na igen, ez lett volna a megfejtésem nekem is, de akkor ph3 műszerfal, középkonzol és piros háttérvilágítás volna benne. Nem hinném, hogy ha valaki lezúzza az orrát egy MY2003-asnak, akkor az eleje, motorháztető stb., mellett még hobbiból komplett belső teret is cserél.

A legjobb ötletem az lenne még hogy ez egy 3.0 24V volt és valami vicces ember rátett egy 3.2-es típusjelzést a csomagtartóra. De hithű alfás nem csinálná ezt egy ilyen autóval... Szóval X-akta.

Tényleg alvázszám kéne... :)
Piritu - 1.000.0002019-12-01 21:37:25 // 6886
A lengyel cartárs szerint is 3,2 24V csak ph3-ban volt.
Piritu - 1.000.0002019-12-01 21:32:07 // 6885
Giovanniék a váltáskor hajlamosak voltam keverni a dolgokat. (Az utolsók közt legyártott 156-omban pl. cikkszám alapján 159 befecskendezők voltak.)
Ami a polcon volt az került bele. Simán lehet ilyen gyári "hibrid".
"a hamus, a tükörállító és a kmóra csoport körüli rész fekete színű" -nekem is a 2002.04.18-ban gyártott ph2-ben.

Az enyém is egy külön széria.
JCsabi2019-12-01 19:45:22 // 6884
A belseje is felemás. A PH2-es középkonzol van benne, viszont a hamus, a tükörállító és a kmóra csoport körüli rész fekete színű. Szerintem az csak a PH3-as volt.
Piritu - 1.000.0002019-12-01 15:13:58 // 6883
a végén még kidrül hogy tényleg a szent grál és mégis építettek egy 2.gen 3,2-t :-)
Zselé2019-12-01 12:02:50 // 6882
Szerintem nagy maszkosként született... csak összetörték és a régi orr volt a boltba :D
Piritu - 1.000.0002019-12-01 11:35:09 // 6881
Mondjuk furi hogy csak 220LE-nek írja.
Alvázszám kellene...
Blade2019-12-01 10:53:43 // 6880
Ez mókolt autó, 3.2 V6 csak az új elejű Spiderben volt, ebben maximum a 3.0 V6 volt eredetileg.
Rohodi Mihály2019-12-01 09:22:12 // 6879
Rohodi Mihály2019-12-01 09:05:49 // 6878
Szerintem így van, igazad van, FL2003-tól van 3.2V6, de az már az utolsó, PH3, az az új orr részes.
Piritu - 1.000.0002019-12-01 08:15:50 // 6877
Nem fordítva? Az enyém 2. szériás és sima ezüst van rajta.
Az ePER szerint a 2. generációs könnyebb: 11.165 gramm vs 11.500 gramm Lehet ennyi a festés miatt?
gtviktor2019-12-01 08:15:01 // 6876
Egyertértek Pirituval, ezen az ülésen javítható a bőr, szivacs külön-külön, szóval hacsak nem írtózol a bőrtől jobb azt megtartani. Két bőrülés mostanság már a 300 eurós kategóriában mozog, ráadásul messze kellenni érte, és macera a szállítása.
gtviktor2019-12-01 08:10:51 // 6875
Elvileg a 2-es szériának volt a "gyöngyházas" ezüst, a 3-asnak pedig csak sima ezüst jutott.
Piritu - 1.000.0002019-11-30 21:07:58 // 6874
A szakadt bőrt azért lenne érdemes megtartani, mert hátha rádtör a "bőr kell nekem" érzés és akkor azt fel lehet újíttatni.
Meg sose lehet tudni hogy mikor kell valami alkatrész belőle.
Piritu - 1.000.0002019-11-30 21:06:43 // 6873
Szerintem mindig a szövet volt az alap, a bőr feláras extra volt.
Zselé2019-11-30 19:34:21 // 6872
Szövet belső volt gyárilag? Giuseppéjét megveszem, csak nem tudom, megtartsam-e a szakadt bőrt - ha egyszer ez a gyári kérdés felmerülne...
Piritu - 1.000.0002019-11-30 16:37:47 // 6871
Ilyen felnikkel szerelték a Spidert:


Mi lehet a különbség a 2gen 17-es (2. kép 10-es, 60677421) és a 3. gen 17-ese (3. kép 1-es, 60657231) közt?
gtviktor2019-11-30 00:06:13 // 6870
Tulajdonkeppen ez lenne a 916 Spiderek Szent Gralja, a klasszikus faceliftes karosszeria, a legutolso, legnagyobb motorral, es a kivitele miatt olyan ritka, mintha nem is letezett volna soha. Valaki vegye meg itthonrol, hadd tapogassam meg eloben :) Nekem a bordo melle kisse tulzas lenne :-O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak