Mivel az alapkoncepció, a 70es évek Lejéről származik, ezért Ljár6ott felette az idő nem?)))
"Ha ültél volna mellettem a felhúzott uno turbo-ban..." 24839 hsz, hogy teljesen képben legyél.)) Szóval nem kellenek, itt össze vissza a kamus dumák.)
Azért ne hasonlítsd az unoval, mert az 1.4 ie nem lenne sehol, azért van ekkora teljesítménye, mert van rajta 1 turbo. Nem illik összehasonlítani 1 szívó, és 1 turbos motort. Mellesleg, az 1.3 TIE 105, az 1.4 TIE pedig 118 lovas volt, Bosch L Jetronic befecskendezéssel, amiket a 33ból 92 tavaszán kidobáltak már. Ha már mindenképp hasonlítgatni akarsz, akkor olyanokhoz hasonlítsd, mint a golf gti, 205 gti, stb. De lehetőleg, ne a feltöltős motorokhoz.) Versenyautós linkekkel pedig ne fárasszá.)
Nem a 90es évek technikai vívmánya, hanem a 70es éveké, de érdekes, még akkor is + tudták úgy spékelni, hogy az ott legyen a szeren.
De tudom, mert mikor még azt sem tudtad, hogy mijaz az AR boxer, én már a 16vt küldtem.DD
pb_2009-09-11 15:34:10 // 24873
pb_2009-09-11 14:59:03 // 24872
Ha nekem is lenne, én is a vitrinbe tárolnám.DD
Atttis2009-09-11 14:46:54 // 24871
Nem lehetne inkább abbahagyi? kicsit idegesítő!
pb_2009-09-11 14:32:09 // 24870
Olyan dezsavű érzésem van a sirokkóval kapcsolatban is. Feszegessük tovább a dolgot?DDD
pb_2009-09-11 14:29:50 // 24869
Az vagy, ma is bebizonyítottad.))) Nem csípem, mikor a karbikat szídjuk, nem is tudom ki szídta legjobban, mikor a sirokkó lezabálta a haját is, rángatott, mint a qrvaanyja, stb, stb. Nem 1 nasa technológia, csak sokkal +bíz6óbb, mint a karbi.
Látom nemcsak a fiadnak szoktál autós mSéket olvasni Sténként, hanem magadnak is.DD Igaz, hogy a gyári végsebessége 200, 210 körül van, de nem baj.D A másik +, hogy 240nél alig forog többet, mint 6k, szted ez hihető?DDD Tudom, Neked mindig valamilyen spesöl Ferke edisön verdád volt.DDD Persze, Téged nem lehet +győzni, mert ilyen selejtes vagy, még saját károdon sem tanulsz.)))
Látom nemcsak a fiadnak szoktál autós mSéket olvasni Sténként, hanem magadnak is.DD Igaz, hogy a gyári végsebessége 200, 210 körül van, de nem baj.D A másik +, hogy 240nél alig forog többet, mint 6k, szted ez hihető?DDD Tudom, Neked mindig valamilyen spesöl Ferke edisön verdád volt.DDD Persze, Téged nem lehet +győzni, mert ilyen selejtes vagy, még saját károdon sem tanulsz.)))
krecsi2009-09-11 14:14:52 // 24868
Nekem meg vagy 10. Elég hülyén néz ki. De ha leszedem és bolhákkal rakom fel, akkor is, mert a lyukak ott maradnak. Szóval marad az áthúzatás. Majd egyszer...
Atttis2009-09-11 14:06:11 // 24867
Te sem tudsz majd nekem gyári ajtókárpitokat? mer az enyémet két facsavar rögzíti az ajtóhoz azt lafog mint állat meg nem is tetszik.
Atttis2009-09-11 14:04:21 // 24866
Annyira még nem, mert utána nem produkált ilyet soha, de 2 nap mulva már kolompolt mint a barom a főtengely pedig nem hajtottam egyáltalán.
Ferke2009-09-11 14:03:52 // 24865
Nem 16v turbo volt, csak 8v.
Tényleg jó volt, most sem rossz, de 2009-ben nem lehet a "haladj a technikával, végy injektorost" pédikáció során példálózni velük:) Ennyi:)
Tényleg jó volt, most sem rossz, de 2009-ben nem lehet a "haladj a technikával, végy injektorost" pédikáció során példálózni velük:) Ennyi:)
Atttis2009-09-11 14:02:48 // 24864
Azér 1.7 vs 2.016v vs 2.0
Szerntem nem rossz, aztá mindenkire rábízom hogy döntsön maga!
Szerntem nem rossz, aztá mindenkire rábízom hogy döntsön maga!
Ferke2009-09-11 14:01:49 // 24863
Nekamuzz, vállald!:)))
Ferke2009-09-11 14:01:30 // 24862
Na, itt azért már sejthető volt, hogy lejtmenet lesz belőle, nem?:(
krecsi2009-09-11 14:00:35 // 24861
3. Abból 1 Szegeccsel közös. Sajnos ilyenek nekem sincsenek jó állapotúak. Elég sok mindent fel kellett már a donorokból használni.
krecsi2009-09-11 13:58:35 // 24860
Valószínűleg neked is felszívott vmit. Ezeknek nagyon érzékeny a karbijuk. Benzin szűrőt ajánlatos sűrűn cserélni. Mikor ezt raktam össze és ki akartuk próbálni, hogy beindul-e a motor, ezért flakonból folyattam bele a benzint. A gyújtás nem volt a helyén és nyomott egy lángcsóvát a benzin pedig belobbant. Porral oltóval lett eloltva. A karbikat leszedtem, totál kitakarítottam. De ezt még legalább 4* meg kellett ismételnem.
Atttis2009-09-11 13:52:45 // 24859
Neked 4 SPRINT-ed van?? Alkatrészeket nem adsz el belőllük? gondolok itt olyanr mint pl. gyári ajtókárpitok stb..
Atttis2009-09-11 13:48:55 // 24858
Mikor megvettem másnap este nekem nem tudom mien oknál fogva lehet azért mert kicsit megküldtem előtte 3-ba, de megállt, nem indult el, vagy ha mégis azonnal megállt, na már akkor mindenki mondta hogy mi vettem, úgy kellett behúzni az udvarra ott is aludt aztá másnap jó volt magától:D
krecsi2009-09-11 13:47:10 // 24857
Tehát nem innen vki. De az a lényeg, hogy jó kezekbe került:)
krecsi2009-09-11 13:45:49 // 24856
Egyszer nekem is elszállt. Még mikor a másik sprintet vettem. Vagánykodtam a haveroknak vele, meg vittem mindenkit, de benzin már alig volt benne. Akkor felszívott vmit és átszakadt a membrán. Na akkor kicseréltem mindent (gyertya, olaj, szűrők, gyújtókábel stb.), kitakarítottam a tankot meg mindent. De utána nem is volt gond. Akkor elég ciki volt, hogy az új autót haza kellett vontatni:)
Scott2009-09-11 13:43:04 // 24855
Igen, sajnos elment :( De jó kezekbe került, hamarosan regisztrál az új tulaj :)
Most olajkályha van. Öregszem :)
Most olajkályha van. Öregszem :)
Atttis2009-09-11 13:36:58 // 24854
Mert azért állt meg, nem nyom semmit én meg először azt hittem kifogyott a benzin, aztá ez aszar volt a ludas. a füst viszont mg nem tuom hogy mért volt, de van jó magyarázatom rá: Elfogyottt a benzin és átállt autómautikussan a vízre:D:DDDD
Hidrogénes Sprint!
Hidrogénes Sprint!
krecsi2009-09-11 13:36:47 // 24853
Eladtad már a 33-ast? Van most helyette vmi? Csak mert lemaradtam ezekről a dolgokról:)
Scott2009-09-11 13:35:27 // 24852
Igen, nekem mindig igazam van. Ez igaz :))))
krecsi2009-09-11 13:34:14 // 24851
Benzinpumpát minek is kell cserélned?
Scott2009-09-11 13:33:19 // 24850
Én csak csöndben maradok. :) Azért olyanokat nem mondtam, amit Ferke állít. Qva jó a 16V boxer, lehet vele szépeket autókázni, jól is megy. Én csak annyit mondtam, hogy ne misztifikáljuk túl, mert van élet a boxeren túl is. :)
Atttis2009-09-11 13:27:54 // 24849
Ez így van.
Remélem hogy az olaj + benzinpumpa után ismét szívből él majd és nem kell kivenni a mocit, ráér majd a télen mit megnem adnék hogy jó legyen, persze pénzen kívül :((
Remélem hogy az olaj + benzinpumpa után ismét szívből él majd és nem kell kivenni a mocit, ráér majd a télen mit megnem adnék hogy jó legyen, persze pénzen kívül :((
krecsi2009-09-11 13:19:48 // 24848
Azért a mai motorokhoz ne hasonlítsuk az "öregeket". Most a környezetvédelem és az alacsony fogyasztás a lényeg. Ha ezeket elhagynák, akkor nem gyenge motorok épülnének. Nem is az a szörnyű, hogy ki milyen motort gyártott anno, hanem hogy mikor is kerültek ezek Magyarországra. A 80'-as években csak szocialista ország autói rohangáltak itt. Nem sok ember lehetett aki élvezte a "nyugati" kocsik sportosságát. Pedig újonnan egy ilyen autó teljesen más lehetett. Hiába van egy jó állapotú autónk, annak rengeteg alkatrésze kopott, új már nincs. Sok kis hiba sokat számít.
Atttis2009-09-11 13:01:01 // 24847
Hát tény hogy kicsit eljárt felettük az idő, de azért még mindig állatok ezek a motorok, a fiat meg 1.4ből kb 140lovat hozottki gondolom 16v + a turbó, az alfa meg 26 éve 105 lovat egy 1.5 8v-ból, turbóval ez is lenne 140-180 ló között.
Az is tény hogy a magamódján a motor eccerü mint a vakablak, de 26 éves
Ma egy 1.6 16v-ből hoznak ki kb ennyi lovat, igaz az kicsit többnek tűnik.
Meg a váltózószelepvezérlés + elektronikával szab befecsi stb...
Sztem nagyon is elvolt ez találva annaklidelyén csak feleszteni kelett volna tovább
Az is tény hogy a magamódján a motor eccerü mint a vakablak, de 26 éves
Ma egy 1.6 16v-ből hoznak ki kb ennyi lovat, igaz az kicsit többnek tűnik.
Meg a váltózószelepvezérlés + elektronikával szab befecsi stb...
Sztem nagyon is elvolt ez találva annaklidelyén csak feleszteni kelett volna tovább
Ferke2009-09-11 09:00:11 // 24846
CSak próbálod magad győzködni, Scottnak igaza van. :) Eljért felette az idő, és már akkoriban sem volt egy nyomatékbajnok a maga 150 körüli nmével.
Mint mondtam, ez nem egy felhúzott uno volt, hanem egy tökalap 1.4-es. (ez egy felhúzott darab)
Miért ne az unoval hasonlítsam? Olasz, széria a turbo, nem tuning, és 1.4-es. Azonos technológiai feltételek mellett készült, egy időben a boxerrel.
Tényleg nagyon jó a boxer, de ne állítsd már be úgy, mintha egy technikai vívmány lenne a 90-es évekből. Az boxerből inkább a Subaru.
Szóval ne misztifikáljuk túl, kezeljük a helyén a dolgokat.
Azt, hoy ma is megállja a helyét, Te nem tudhatod, mert évi 300 km-ből nem lehet autentikus statisztikát készíteni:DDD
Mint mondtam, ez nem egy felhúzott uno volt, hanem egy tökalap 1.4-es. (ez egy felhúzott darab)
Miért ne az unoval hasonlítsam? Olasz, széria a turbo, nem tuning, és 1.4-es. Azonos technológiai feltételek mellett készült, egy időben a boxerrel.
Tényleg nagyon jó a boxer, de ne állítsd már be úgy, mintha egy technikai vívmány lenne a 90-es évekből. Az boxerből inkább a Subaru.
Szóval ne misztifikáljuk túl, kezeljük a helyén a dolgokat.
Azt, hoy ma is megállja a helyét, Te nem tudhatod, mert évi 300 km-ből nem lehet autentikus statisztikát készíteni:DDD
Whiteskull2009-09-11 08:29:00 // 24845
Az az igazság, hogy kell egy karbis és kell egy befecsis is. :))))))
pb_-t meg nyakon csapjuk. :))))))))))))
pb_-t meg nyakon csapjuk. :))))))))))))
pb_2009-09-11 08:28:55 // 24844
Máguskám, mi van veled?))) +ártott a nyári nagy meleg, és csak most jön ki a 6ása?DDD A korabeli gépek mellett 1általán nem volt karcsú, és még most is igen jól +állja a helyét. Nem volt műszaki top+oldás, teljesen +hülyültél?))) Iszol Te rendesen?))) Szted akkoriban melyik 1.7es motorból hoztak ki 137 lovat? Melyik motornál alkalmaztak hengerenkénti befecskendezést, szintén hengerenkénti fojtószeleppel?
Az, hogy nem vagy oda tőle, ez a Te bajod, de sztem ez, inkább önáltató duma.))
B+, ne a felhúzott uno turboval hasonlítsd már össze!)
A helyén kezüljük a dolgokat, ezzel nincs probléma, de ezt magadnak is mond6nád.D
Scott pedig áruló lett, a véleménye nem számít, bármit is mond.DDD
Az, hogy nem vagy oda tőle, ez a Te bajod, de sztem ez, inkább önáltató duma.))
B+, ne a felhúzott uno turboval hasonlítsd már össze!)
A helyén kezüljük a dolgokat, ezzel nincs probléma, de ezt magadnak is mond6nád.D
Scott pedig áruló lett, a véleménye nem számít, bármit is mond.DDD
Ferke2009-09-11 08:26:22 // 24843
Láttam már én is bst közelről, én mondjuk annak a kaszninak már nem adnék esélyt:))) Szerintem nincs is az a lakatos, aki elvállalná...:D:D
Ferke2009-09-11 08:16:49 // 24842
De mielőtt bárki antiboxeresnek hinne: a boxer istenkirály, gyönyörű ah angja, és ha egy sprintben van, akkor dupla gyönyör.
De azért is nem csípem annyira, amikor a karbik szidva vannak, és a befecsi, meg a "modern technológia", meg a "haladjunk a korral" duma jön, mert ott azért a boxer nem egy nasa-technológia.
Nézd meg, hogy mit tud egy bs1-gyel egyidős autó...na, ezt kéne tudja egy 92-es technológia: 240 km/h
És ez nem egy agyontuningolt fos, ezt gyárilag tudta, mert ilyenem volt.
Szóval vagy menjen az a géb vazze, vagy legyen karbis!:))) Én kipróbáltam a 16v-t, és azt mondom, hogy a köv. karbis lesz:DDD Ergo végül nem tudtál meggyőzni:))))
De azért is nem csípem annyira, amikor a karbik szidva vannak, és a befecsi, meg a "modern technológia", meg a "haladjunk a korral" duma jön, mert ott azért a boxer nem egy nasa-technológia.
Nézd meg, hogy mit tud egy bs1-gyel egyidős autó...na, ezt kéne tudja egy 92-es technológia: 240 km/h
És ez nem egy agyontuningolt fos, ezt gyárilag tudta, mert ilyenem volt.
Szóval vagy menjen az a géb vazze, vagy legyen karbis!:))) Én kipróbáltam a 16v-t, és azt mondom, hogy a köv. karbis lesz:DDD Ergo végül nem tudtál meggyőzni:))))
pb_2009-09-11 08:12:50 // 24841
Mire odajutnál, állásában Lporlad az a kasztni is.DD
pb_2009-09-11 08:09:57 // 24840
Jobb, ha nem szólsz semmit. Mindig Lfelejted, hogy a sirokkót már láttam igen közelről is.A "tömegautó"ért, + úgyis kapsz 1 bizonyos helyen.DDD
Ferke2009-09-11 08:09:37 // 24839
Frodó, tényleg nem akarlak megbántani, de ezt beszéltük Scottal is: kvajól megy a 16v, tény...ha magához viszonyítom...vagy egy TS-hez. De amint más mellé rakom, akár korabeli gépek mellé, eléggé karcsú...tényleg, legalább magunkat ne vigyük be az erdőbe, ez az igazság.
Ha odaállsz egy Pug 205gti mellé, vagy egy uno turbo mellé, egyszerűen esélyed nincs az összekerékkel sem....önmagában 16v-vel meg pláne.
Valljuk be, ez már akoriban sem volt egy műszaki top megoldás.
Persze, tetszett, ahogy elindult a Tied, de az az összekeréknek köszönhető elsősorban, nem a 16v-nek.
Most már jó ideje járok 16v-vel, és nem hiszem, hogy a 137LE-től összecsinálnám magam, ha a 129-től nem csinálom össze magam...
Ha ültél volna mellettem a felhúzott uno turbo-ban, ott nem csak majdnem, ott tényleg levizelted volna a bokádat:DDD
Volt, aki remegve szállt ki, és egy ideig nem mondott semmit...az a pályán sem állt meg 200-nál...
Szóval kvajó ez a 16v, bexarás jó a hangja, de tudjuk a helyén kezelni a dolgokat, ez fontos...:)
Ha odaállsz egy Pug 205gti mellé, vagy egy uno turbo mellé, egyszerűen esélyed nincs az összekerékkel sem....önmagában 16v-vel meg pláne.
Valljuk be, ez már akoriban sem volt egy műszaki top megoldás.
Persze, tetszett, ahogy elindult a Tied, de az az összekeréknek köszönhető elsősorban, nem a 16v-nek.
Most már jó ideje járok 16v-vel, és nem hiszem, hogy a 137LE-től összecsinálnám magam, ha a 129-től nem csinálom össze magam...
Ha ültél volna mellettem a felhúzott uno turbo-ban, ott nem csak majdnem, ott tényleg levizelted volna a bokádat:DDD
Volt, aki remegve szállt ki, és egy ideig nem mondott semmit...az a pályán sem állt meg 200-nál...
Szóval kvajó ez a 16v, bexarás jó a hangja, de tudjuk a helyén kezelni a dolgokat, ez fontos...:)
pb_2009-09-11 08:03:02 // 24838
Aha persze, 2006ban Újlakon, olyan gyönyör fogott L, mikor ülhettél a j1ben, hogy majdnem levizelted a lábad szárát.DDDD
Ferke2009-09-11 06:35:27 // 24837
Most nem hiszem, hogy meggondolnám magam....sajna ez van...viszont így legalább kénytelen leszek folytatni a krómost majd:D
Ferke2009-09-11 06:34:31 // 24836
Ezen is van meló bőven, nehogy azt hidd, hogy sokkal jobban járnál kaszni terén ezzel..
Ferke2009-09-11 06:33:37 // 24835
Nem válna meg a tömegautótól, mert ha valakinek eladná, és az ide regelne, kiderülne, hogy mennyi mókolás van rajta...:D:D:D
Ferke2009-09-11 06:28:32 // 24834
Én pont így vagyok bs1-gyel. :) Annyira sem hoz lázba, mint egy uno:))) Bár abból a turbos legalább tud gyorsulni...:)))) Még jó, hogy nem vagyunk egyformák:D:D
pb_2009-09-11 00:02:45 // 24833
Ismerem testközelből a sirokkót, köszi, inkább nem.)))) 1 ilyen soha nem tudná überelni bs1et.DDD
pb_2009-09-11 00:00:12 // 24831
Rről, ír6nál 1 kicsit bővebben is.) Mivel, hogyan, stb? Ez a téma érdekelne, már gondolkodtam rajta, de még nem vágtam bele.
pb_2009-09-10 23:58:35 // 24830
Van neki Sprintje? Én másról tudok.DDD
pb_2009-09-10 23:54:07 // 24828
Mikorra tervezed a cserét? Csak azért, mert nyugodtan számol6sz, olyan 2, Setleg 3 évet a dologra.DD
pb_2009-09-10 23:51:59 // 24827
Ez 1 nagyon jó döntés, hiába 1 boxernek, nincsen párja.DDD
kesa2009-09-10 23:43:04 // 24826
Te meg ne különcködj tovább, az élettől megkaptad az esélyt, láttam egy eladó Sprintet, vedd meg, nem bánod meg :D!