Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2008-09-02 23:28:38 // 20423
Igen láttuk.))) A motor érdekes benne.))
kesa2008-09-02 23:28:02 // 20422
Holholhol???
pb_2008-09-02 23:27:27 // 20421
Vagyis 4-5 év?)))
kesa2008-09-02 23:27:13 // 20420
Spirálom már van, csak még nincs bekötve.
Ja, most motor sincs a kocsiban :).
pb_2008-09-02 23:25:21 // 20419
Nem én mondtam.))))
+ ugye más jellegű problémák is vannak.DDD
Ferke2008-09-02 23:24:08 // 20418
Hoppá! Láttátok?! Van új sprint(es)!:)))
Ferke2008-09-02 23:23:51 // 20417
Kiérződött!:)
Whiteskull2008-09-02 23:22:09 // 20416
Ha nem érződött volna ki a hsz.-eimből, igen is elégedett vagyok ezzel a 165-tel. :)))))))
Ferke2008-09-02 23:17:21 // 20415
Ráadásul még a nyúlványai is gyáriak, és nem béta verziós tuning! Úgyhogy elégedj csak meg a 165-tel!:)))
Ferke2008-09-02 23:12:41 // 20414
Tévedsz! Ma már meg is volt az első fuvar. Totál nem említette az ember, hogy ekkora ez a műhely. Amíg túljutok a homokfújáson, készül egy akna+valami polcrendszer kéne még, és akkor ide jöhet haza a vas.:)
Whiteskull2008-09-02 23:11:04 // 20413
De hát az enyém a tiédhez képest egy erőtlen veterán. :))))))
Whiteskull2008-09-02 23:09:26 // 20412
Akkor lassan mehetek látogatóba. :DDDDD
pb_2008-09-02 23:09:13 // 20411
Mondjuk ezzel, én is voltam így, csak nálam nem 165 volt a cél.)))
Ferke2008-09-02 23:08:52 // 20410
Naná!:) Azért a többi + is jó dolog.:) Fura hirtelen 50nm-ből 150-be menni. Úgy kell keresgéljenek...bár hamar megtalálnak általában hátul a műhelyben.:)))
Whiteskull2008-09-02 23:08:07 // 20409
Ja, és 8 literes átlagfogyasztással tudtam le ezt az 1200 km-t. :)))))

Az utolsó 400 km rontotta le. :DDD
Whiteskull2008-09-02 23:06:35 // 20408
Mondjuk az üzemanyag szintjelzőm pont az a műszer ami már 0-át mutat és csak 37 litert tudok rátankolni. :)))))))))
Ferke2008-09-02 23:04:49 // 20407
Ezek a műszerek még meg voltak csinálva. Mérges is voltam, mikor kiraktam a mikróra egy üzemanyagszint jelző műszert, gondoltam ott lesz a legnagyob biztonságban...aztán anya rápakolt valamit, és már nincs mutatója..:)
Whiteskull2008-09-02 23:04:47 // 20406
Nem mondtam, hogy ez volt a vége. :))))))

200 km 140-150 után elég frissen ugrott fel 165-ig. :))))))))))

Sajnos tele volt az autópálya olyan lámákkal, akik megakadályoztak a végsebesség megállapításában. :))))))
pb_2008-09-02 23:02:49 // 20405
Tud az többet is, nagyon finom voltál.)))
pb_2008-09-02 23:02:19 // 20404
Úgysem fog állni ott 2 Sprint 1más mellett.DDD
Whiteskull2008-09-02 22:59:01 // 20403
Márpedig szerintem meglepődnél mennyire pontos lenne, ha működne. :))))))))

Nekem 165-nél 168-at mutatott az óra. :)))))))
kesa2008-09-02 22:57:39 // 20402
én strucc-politikát folytatok: nincs km spirálom bekötve, hátha más sem látja, mennyivel megyek :)!
kesa2008-09-02 22:56:27 // 20401
Helló Mágus :)!
Gratula az új garázshoz! Állítom, ennek örülsz a legjobban a költözésben ;)!

Sikerült valamit megbizniszelned Viktorral?
Whiteskull2008-09-02 22:50:38 // 20400
Többször is. :))))))
Whiteskull2008-09-02 22:50:13 // 20399
Jó érzés, mi? :))))))))))

A hétvégén 1200 km-t sprinteztem. :DDDDDD

Megvolt gps-el a 165 km/h. :)))))))
Ferke2008-09-02 22:49:04 // 20398
Na, sikerült is megcsinálni a helyet a kicsikének. Soha többé nem fog ázni már. És a poén, amire nem is számítottam, hogy kényelmesen befér a 2db sprint egymás mellé:)
pb_2008-09-02 09:57:42 // 20397
Csak majd 1 kicsit alakítani kell rajta, de lehet, már készen is van.
Ferke2008-09-02 00:48:30 // 20396
Én vagyok, csak költöztem:) Már van faxa garázsa a kisvasnak is, nem kell áznia többé!:))
Ferke2008-09-02 00:47:38 // 20395
Szalának az van bent, állati jó!:)
pb_2008-08-31 21:20:48 // 20394
Mindenképp relézd le.
krecsi2008-08-31 18:19:07 // 20393
De eltünt innen mki. Próbálkozott már vki xenont beszerelni sprintbe? Most lehet, hogy szerzek egyet, csak kíváncsi lennék tapasztalatokra, ha vannak.
Ferke2008-08-26 17:13:42 // 20392
Pedig most elég jó lett!:)
pb_2008-08-24 20:35:13 // 20391
1et értek, van rá jó kis recept.)))
Zé.2008-08-24 20:32:17 // 20390
Felejtsd el! Soha nem lesz tökéletes.:)))
Ferke2008-08-24 20:30:01 // 20389
Na, sikerült belőnöm valamelyest a gyújtást úgy, hogy xarrá állítgattam a karbikat. Most jelen van minden, úgyhogy mondhatni jó. Olyan 90%-os kb.
Gyújtás elosztóm 3db van, de mind a svájci.:(
kesa2008-08-24 20:25:18 // 20388
Ez utóbbit nem tudtam, meg fogom nézni!
Nekem is a hülye két jeladós svájci rendszer van a kocsiban.
Face2008-08-24 18:59:06 // 20387
A vákumdob előgyújtást változtat fordulatszám függvényében, illetve picit mások a röpsúlyok méretei is az elosztófedélben..Az egyik karbiból kiáll egy kis csövecske, oda kell kötni a vákumot.
kesa2008-08-24 17:15:59 // 20386
A vákuumdobost hova kell bekötni?
Könnyebb beállítani?
pb_2008-08-24 12:35:30 // 20385
Nekem van 1 tuti receptem rá.DDD
Face2008-08-24 12:31:04 // 20384
Ha repülnek a karbik akkor feltétlenül szólj, hogy ott álljak egy hálóval és elkapjam őket . :))) Mivel multkor konstatáltuk h neked is svájci 2 érzékelős Marelli elosztófedeled van, én azzal kezdeném h kicserélem egy sima egy jeladós vákumdobosra. és úgy próbálom beállítani.
Ferke2008-08-24 12:17:29 // 20383
Srácok, szívok ezzel a rohadt gyújtással. Vagy a karbival. Nem tudom. Egyszerűen lehetetlen beállítani úgy, hogy ne durrogjon, puffogjon. A karbikat már mindenhogy próbáltam állítani, ki is takarította őket teljesen. 1-2 fúvókában volt is ganéj, azt hittem, ez lesz a megodás, de nem.
A gyújtás az alapjárati I-es rovátkánál katasztrófa, durrog, csattog, az egyik torok még be is gyulladt, alig aludt el.:) Most a II-es jelen áll, de itt a 2000-es fordulatnál kéne, hogy álljon. Így valamennyire tűrhető, de nyilván nem az igazi. Lehet, hogy repülnek a karbik, hacsak nem jövök rá, mi lehet a baj.
Ferke2008-08-24 09:25:16 // 20382
Ez már ilyen volt. Csak nem hallottuk a cspaszeg csattogását a szelepek csattogásától. Akkor derült ki, hogy valami nem stimmel, amikor felkerültek a hibátlan hidronyuszis hengerfejek.
pb_2008-08-23 22:35:22 // 20381
Be kell vezetni 1, vagy 2 csövet, amin hideg levegőt fog szívni.
pb_2008-08-23 22:31:32 // 20380
Sztem nyugodtan vág6tál volna nagyobb lyukat is rajta. Az enyém full szét van vágva.)
pb_2008-08-23 22:28:03 // 20379
Látom ezt is széthajtottad.DDD
Amúgy nem semmi látvány.((
Ferke2008-08-23 20:07:32 // 20378
Gyönyörű a vas, nem semmi, milyen szép lett:)
Face2008-08-23 19:53:31 // 20377
Egyenlőre kettőt csináltam meg, vastag kétoldalas ragasztószalaggal, elég masszívan felragadt vele, bár nem volt a legpraktikusabb h homorú az emblémák háta...
sprint832008-08-23 19:29:51 // 20376
Egyenlőre kísérlet lesz ez a légszűrőház ha nem válik be akkor van másik ép és beleteszem. Egyébként nekem se működik egyikben sem a termosztát.
Örülök, hogy jó lett. Milyen ragasztót használtál az alja jelekhez? Mi Loctite-ot használtunk, kétkomponensűt olyasmi mint 2 fecskendő olyan a tubusa megfogta szépen. Pontos tipusát nem tudom mert csak kölcsön kaptam erre a 4 felnire. De olyan 4 ezer körül van egy tubussal azt mondta a srác.
Ferke2008-08-23 19:24:55 // 20375
Nem egy nagy dolog, több bátorság kell hozzá, mint szakértelem!:))))
Face2008-08-23 19:22:52 // 20374
Biztos hogy jó az neked ha ott folyamatosan forro levegőt szív a motorról az extra lyukon? A képeken látom a légszívó termosztátos kütyü be van építve a levegőbeömlőbe, neked működik benne a bimetál és mozgatja a kis csapóajtót? (keveri a hideg-meleg levegőt), na csak azért kérdem mert én 4 db-ot próbáltam ki, és mind rossz volt, hideglevegő blokkolóállásban beragadva.. Én kiszedtem a kis csapóajtót és most a felső csövön folyton hideget szív, az alsón pedig folyton a motortérből.. mondjuk érezhető változás nincs ahhoz képest mint mikor a hideglevegőcső nem volt felszerelve, se ez az egész, és csak a motortérből szívott, de majd kiderül
Jók a felniközepek :))
Berakásukkor kiderült h miért külömbözik középen a két első éa a két hátsó felnim.. az elsők 84-es gyártásúak, a hátsók 86...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak