Szívesen mászkáltam volna én is itt esernyővel!:)))
Ferke2006-11-06 11:47:22 // 4573
kando.2006-11-06 11:47:20 // 4572
Én a gíp fényére gondoltam :)
A felni az ezüst, vagy legalábbis nyersfém, de a kasztni az zűd, nem ? :)
Bár ez a sárga se rossz... :)))
pedrito2006-11-06 11:47:07 // 4571
A krómos retrós, a műanyagos sportos. Lehet választani...
Ferke2006-11-06 11:45:38 // 4570
pedrito2006-11-06 11:45:37 // 4569
Nem zöld, hanem ezüst! :-DDD Nem látod?
pedrito2006-11-06 11:44:49 // 4568
Nem akarod esetleg újrafújni a gépet? :-)
kando.2006-11-06 11:44:47 // 4567
De legalább nem feketék.. :))
De a zöld akkkor is teccik, na! :)
Whiteskull2006-11-06 11:43:25 // 4566
Igen, azok. :))
pedrito2006-11-06 11:42:29 // 4565
Amennyire innen meg tudom ítélni, ezek gyári lemezfelnik...
kando.2006-11-06 11:41:39 // 4564
A felnik se rosszak.. de tényleg jól áll neki ez a fajta zöld :)))
pedrito2006-11-06 11:39:25 // 4562
Tuti, mármint az, hogy nem gyári a szélvédő.
Ferke2006-11-06 11:38:45 // 4561
Egész jó zöldben!:) Kár hogy ilyen rossz a kép.
Ferke2006-11-06 11:38:00 // 4560
Ez tuti? Mondjuk mikor ott voltam, én nem is figyeltem annyira ezekre a dolgokra.
pedrito2006-11-06 11:36:39 // 4559
Biztos, hogy benne van, de az első szélvédő már ott sem gyári...
Ferke2006-11-06 11:35:37 // 4558
Így van. Olyat kéne találnod, ami bent van a helyén! Mert kiszedve is szétmegy a gumi. Bár berakva is jó leg kell nézni.
A Móri verdában sztem még benne van, lehet, érdemes volna megvizsgálni.
kando.2006-11-06 11:32:16 // 4557
Én is Ferke írására hajlanék, hogy a gyári gumit, ami fogja a szélvédőt, sérült vagy nem jól rakták vissza, aztán ha még vékonyabb is az üveg, vagy nem olyan az íve, akkor lehet ez még további bonyodalom.
De tény, hogy a gyári a gyári, az utángyártott nem biztos, hogy tartós lesz annyira és masszív, méretpontos, mint egy gári.
Persze attól függ, a ,,tartalék'' vagy bontott gyári hol és mennyire karcos.
pedrito2006-11-06 11:32:07 // 4556
Van esetleg valakinek nem sérült gumikéder kerettel, első szélvédőhöz?
Ferke2006-11-06 11:31:58 // 4555
Az új gumikéder-keret alatt persze nem újra gondoltam, mert azt gondolom már sehol nem kapni, hanem valami bontottal.
Én ezt saját káromon tanulva régeben már úgy cseréltem, hogy a bontóban én vettem ki a szélvédőt, vigyázva, hogy a gumi ne sérüljön, és a gumikerettel együtt hoztam haza és raktam be.
Akkor sérül meg általában, mikor pl sprágával húzzák vissza a helyére, és a sarkoknál megfeszül, ekkor megtépik és innentől már átereszt.:(
Ferke2006-11-06 11:29:27 // 4554
Marhára könnyű megsérteni főleg a sarkoknál a gumikédert, áltlában a régi tipusoknál (nem ragasztott üveg) 50%-ban el szokták cseszni a visszarakásnál, mert megsérül a gumi, belül!
Meg kéne próbálni egy új gumikéder-kerettel berakni, én szinte 100% erre tippelnék, hogy ez lesz a gubanc. Ilyenkor már bármilyen utólagos kencefice tömítés semmit nem szokott érni.:(
pedrito2006-11-06 11:28:00 // 4553
Most te is megnyugtattál... Most már mindegy, a lényeg, hogy inkább karcos bontott, mint utángyártott :-)
kando.2006-11-06 11:25:53 // 4552
Akik nem igazén értenek hozzá vagy akarnak érteni hozzá, vagy ,,lesz..rják'', nem gondolják, hogy ezzel másoknak kárt okoznak..
Gondolom ők is újabb autókhoz vannak szokva, vagy nem akartak sokat tökölni a gépeddel...
pedrito2006-11-06 11:24:13 // 4551
Úgy gondoltam egy szélvédőn nem tudnak mit elcseszni... Tévedtem.
kando.2006-11-06 11:23:24 // 4550
Hja, ,,csak'' ennyi :)))
Nyugi, bár nem ismerem azt a sulit, de annyira nem vészes, legalábbis nálunk, államvizsga után úgy éreztem, ez érettségi előtt jobban izgultam, mint itt.. :)
pedrito2006-11-06 11:23:06 // 4549
Kerestem bontottat, de mind karcos volt. Nem gondoltam, hogy ennyire mellényúlok, ha veszek egy utángyártottat.
pedrito2006-11-06 11:21:37 // 4548
Aha, csak én már végeztem, illetve már nem kapom a jó kis ösztöndíjat. Az abszolutórium megvan, már "csak" a szigorlat, a dolgozat megírása és a védés van hátra...
Face2006-11-06 11:19:49 // 4547
Nem értem, ez vmi utángyártott/legyártatott szélvédő? Nem egy bontottat rakattál be vmi 3. szériásból?
pedrito2006-11-06 11:19:08 // 4546
Nem átlátszó volt, hanem szürkés-fekete. Speckónak tűnt, mert ezzel foglalkoznak...
kando.2006-11-06 11:17:44 // 4545
wow, doktor leszel/vagy ? :)))
Valami hasonló tárgykörű iskolát végez Ing kolléga is, csak ő a NyME-n, Sopronban (azt hiszem, Ő állatokkal foglalatoskodik... :))))
Remélem, ha itt jár pesten, tudunk kicsit beszélgetni ;-)
pedrito2006-11-06 11:17:27 // 4544
Most megnyugtattál :-). Hogy lehet vékonyabb? Spórolnak! Így szarabbat gyártanak, de 5 helyett 6-ot. Ez így sokkal jobban megéri nekik, neeeem???
kando.2006-11-06 11:15:51 // 4543
A sziloplaszt amúgy sem a legjobb, tény, hogy savas is, ráadásul az UV fény hatására is ki tud válni belőle mindenféle nemszerencsés anyag, meg nem egy autóipari cucc, a hideget, meleget se úgy bírja, ahogy a gyári gumi(tömítés). [nem tudom, a Gumiám se jobb, de talán az kevésbé káros, vagy tartósabb.. ???]
pedrito2006-11-06 11:14:41 // 4542
Majdnem... Illetve hasonló. Bp-en születtem, a Georgikonra jártam, ami most a Pannon Egyetem (központ: Veszprém) keszthelyi kara. Diploma után felvettek PhD-re, most végeztem és mint tanszéki mérnök dolgozom a Növénytermesztéstani és Talajtani Tanszéken, amíg van pénz rám... Bp-re 2-3 hetente járok szülőlátogatási és egyéb céllal.
Face2006-11-06 11:14:14 // 4541
De hogy a pikulába tud az vékonyabb lenni? Nem egyféle fajta létezett?
Face2006-11-06 11:13:01 // 4540
Ajaj csak reménykedj h minőségi anyag volt, és nem a szokásos ecetsavas szilo, mert az a galvánolatlan kasztninkat szép lasan de biztosan megeszi(én ezt olvastam itt valaha a topik induláskor legalábbis...)
Amúgy nemtom mit lehetne csinálni, nem sérült maga a tömítő gumi a ki-be rakásnál?
Whiteskull2006-11-06 11:11:42 // 4539
Hát az már lehet a baj forrása.
pedrito2006-11-06 11:11:07 // 4538
Az új szélvédő vékonyabb mint a régi az biztos... Gondolom ez a fő baj.
kando.2006-11-06 11:10:48 // 4537
Bár most nézem, keszthelyi vagy, ezek szerint itt tanulsz a fővárosban ? Vagy pesti srác vagy és a Georgikonon tanulsz ?
kando.2006-11-06 11:09:52 // 4536
Beázásról talán anno már mViking is írt, akkor mondottuk, a Sprint mediterrán autó, nem esőbe való.. :)))
Bár, gondolom nem tették jól vissza a gumitömítést, vagy a szélvédő nem passzol teljesen, bár a kollégák majd megmondják, mi lehet a gond...
Whiteskull2006-11-06 11:09:39 // 4535
Így elsőre nem is tudom. Gondolom megint ki kell szedni, és alaposan megnézni.
pedrito2006-11-06 11:09:19 // 4534
Előre is köszi :-).
pedrito2006-11-06 11:08:08 // 4533
Egyébként képzeljétek, beázik az autóm a szélvédő két alsó sarkánál, amióta kicseréltettem az első szélvédőt. Teendő szerintetek? Visszavittem, körbenyomták valami tömítőtrutyival, de nem lett sokkal jobb...
kando.2006-11-06 11:05:19 // 4532
Hja... Jól kell hangszert választani :)))
De ha lesz zene, tényelg érdekel, mit nyomtok ;-)
(biztos van szakmabeli a csapatban, de ha kell elektronyos segítség, pesten elérhető vagyok, albiban van szerszám, műszer stb. :) ).
pedrito2006-11-06 11:03:08 // 4531
Mondom, oda többet nem megyek :-)))
pedrito2006-11-06 11:02:26 // 4530
És az orgonáról még nem is beszéltünk...
kando.2006-11-06 11:01:56 // 4529
Vigyetek be valami csöves Regent gitárerősítőket is, akkor máris melegebb lesz :-DDD
pedrito2006-11-06 11:01:35 // 4528
Ilyen szempontból szerencsés vagyok...
kando.2006-11-06 11:00:32 // 4527
Akkor gondolom a srácnál már nem fér el.. Jah, a dobokkal ez a baj, kissé helyigényesek... .)) (akárcsak egy zongora)
Bezzeg egy gitár ;-)
pedrito2006-11-06 11:00:07 // 4526
Egy fűtetlen kamraszerű valami ez a próbahely, úgyhogy simán lesz ott - télen...
pedrito2006-11-06 10:58:39 // 4525
Azért a jobb dobszerkó sem azt jelenti, hogy félmilliós SONOR... Mint mindennek, biztos árt a hideg ennek is. El is akarja vinni mihamarabb, csak még nem tudja, hogy hova...
kando.2006-11-06 10:54:16 // 4524
A doboknak nem árt meg a hideg ?
Vagy azért 0 fok alá nem meg y ott a levegő, talán..? :)