Fórum >> Típusok >> Sprint

Whiteskull2006-09-15 10:42:38 // 3622
Szia! :))) Előre is köszönjük. :)))
kormi1552006-09-15 10:36:03 // 3621
Sziasztok! Nekem elég sok mikrofilmem van régebbi Alfákhoz, így gondolom Sudhoz és Sprinthez is. Ha tudjátok használni, rendelkezésre tudom bocsátani.
Gery832006-09-12 17:51:44 // 3620
Szasztok!
Elkövettem egy hibát!
Soha ne fessétek tűzpirosra a sprint mutatóit a műszerfalon!
Egy kicsit besötétedik és semmit sem látni belőlük! :D
Úgyhogy ismét sárgák!

pb_2006-09-12 16:34:58 // 3619
Nem tudom, hogy, hogy rendeli hozzá a felújítót.) Azt tudom, hogy elől 48-as a dugó átmérő.
Az e30-asokat nem annyirra ismerem, de ha azokra is ilyen nyergeket szereltek akkor jó lesz:



Asszem a Girling cég csinálta, lehet a bmwnek is ők voltak akkor a beszállítói.
Face2006-09-11 19:54:01 // 3618
Na megnéztem mégegyszer az Ate online katalógust, sztem ez a techdoc nem igy gondolkodik hanem féknyereg alapján rendeli hozzá a felújító készletet, csináltam is egy screenshotot róla, nem hozza hozzá a kisebb motoros modelleket amik más nyereggel voltak szerelve.Viszont létezhet az hogy ugyanezeket a nyergeket szerelték az E30-as Bmw-kre akkortájt..? Az elég jó lenne.. sokkal könyebben tudnék ilyen nyerget szerezni akkor :))) van E30-as BMW-s kapcsolatom :)


Whiteskull2006-09-11 18:15:39 // 3617
Ha meglátsz még ilyen filmeket azonnal üsd le. A költségeken meg megfelezünk. :)))
Face2006-09-11 18:11:21 // 3616
Sztem mechanikusan szinte ugyanz mint a sudok- futómű, fékek stb... de konkrétan valszeg nincs benne -még pályázok majd mindenképpen egy első szériás Sprint mechanika illetve karosszéria filmre, meg egy 3. szériás Sprint karosszéria filmre. Úgy akkor szerintem minden meglesz. Ezeket mind láttam már német e-bay-en az elmúlt 1 évben, csak akkor éppen nem volt pénzem rájuk ez a két film szumma 15 EUR-ba volt postaköltséggel és banki tranzakciós díjjal...ja és a két film olcsóbb volt mint az egyéb felmerülő költségek...
Whiteskull2006-09-11 17:52:45 // 3615
Akkor ebben még a '81-es Sprint nincs benne?
Whiteskull2006-09-11 17:52:09 // 3614
Ezt el se hiszem! :))))))
Face2006-09-11 16:26:39 // 3613
Na kollégák jelentem megérkeztek a jó kis gyári alkatrészes mikrofilmjeim! ;) Alfasud 3.-ik széria (BERLINA, TI, SPRINT) 1987-es kiadás, illetve Sprint 1989-es kiadás, teljes mechanikai részegység katalógusok :))) Amint lesz időm, csinálok belőle online böngészhető katalógust, hogy ne csak én élvezhessem :))) Sztem 1-2 hónap, vagy legkésöbb télen :))) Ha sikerül és jól használható lesz, akkor lehet megpróbálok szerezni vagy ha van valakinek akkor kölcsönkérni bescannelésre a korábbi szériák, illetve a karosszéria elemek filmjeit.. de ez méga jövő zenéje... :)))
pb_2006-09-09 15:35:03 // 3612
Sajna ezt, így +állapítani nem lehet, mert a dugattyú átmérője minden esetben ugyanakkora(48). Ezért mind1, hogy melyikhez veszed a felújító készletet, 1.3-hoz, vagy 1.7 16v-hez.
Face2006-09-09 13:21:26 // 3611
Köszi! Most nézegettem az Ate online katalógusát, és ugyanazt a tömítéskészletet hozza a sima 1.7 i.e-re mint a 16v-re, én ebből arra következtetek h valszeg ugyanaz a nyereg is.. ztán ki tudja. :)
pb_2006-09-08 23:56:36 // 3610
A 16v-ken hútött volt. Az 1.7 IE ABS-es verzióin is az volt, hogy az ABS nélküli verziókon is az van-e az nem tudom, de gyanítom igen. A hűtött tárcsásnál a nyereg szélesebb, mint a simákon, vagyis az 1.3, 1.4, 1.5-nél. Az agyak 1formák lesznek. Scottnál cserélték a sima tárcsát, hűtöttre, és nem emléxem, hogy agyat is cseréltek volna. De sztem ennek utána tudok nézni.
Face2006-09-08 23:37:58 // 3609
Köszi! pb_ azt mond még el nekem léci, te biztos tudod, a 33-on belül a típusok közt, hogy voltak a fékek szerelve, az 1.7-nek is hütött tárcsái voltak vagy csak az 1.7 16v-nek?Itt a féknyergek is mások mint az 1.3-1.4-1.5 modelleknél igaz? Az agyakkal mi a helyzet, azok egyformák?
pb_2006-09-08 22:06:31 // 3608
A csíknak is ua a futóműve. Mint írtam 92 végétől, vagy 93 elejétől változtatták + a rugóstag felső felfüggesztését. A QV-ken a kersztmerevítő más, mert van rajta 1 stab. is.
pb_2006-09-08 21:59:53 // 3607
3539
Gery832006-09-08 21:11:34 // 3606
Hmmm..... Hát sok sikert! Valóban nem ér véget soha bütykölni valók sora... :D
Face2006-09-08 20:13:54 // 3605
Hát a belsőfék mizérián kívül igazából kvázi megvagyok, ha ez nevezhető annak.. :))) valahogy úgy érzem hogy a Sprint egy soha végetnemérő mese lesz :D:D. Kábelezés kész, egyéb apróságok kész vannak csakhát amíg nincs új nyeregpár addig nincs kézifék ami műszakizáshoz nem feltétlenül előnyös.. bár biztos megoldható "látásjavító pótlék" befizetésével... csakhát mennyiért.?.. Szóval az van, hogy a most szintereződő nyeregpárt mindenképpen összerakom az új tömítésekkel és dugattyúkal aztán lesz ami lesz... megy szervízbe Dunakeszire Német Misihez, ott motor+váltó ki--> fékek fel,sebbességmérő be, új váltóvég+ rudazat fel, új motortartóbakok be, új féltengelygumiharangok fel--> aztán műszaki+ zöldkártya.. elvileg.. eza terv.. aztán még bármi bebaszhat.. már kb ez a szitu, azaz hogy várok.. kb. 1 hónapja :s És a legszebb hogyha lenne egy rohadt aknám, akkor ezen melók többségét én is meg tudnám, adott esetben segítséggel csinálni.. de így.. $$$$ :( Ráadásul még bekunyizni se tudom magam senkihez akináél van akna, úgyanis nem szivesen mozognék a kocsival a műszaki + zöldkártya nélkül.. no mindegy... hát ez van.
Gery832006-09-08 19:48:15 // 3604
Amúgy hogy állsz??? Új képek?
Gery832006-09-08 19:47:49 // 3603
Hááát az úgy volt.... :D Szóval, én egy külsőfékes sprint futóművét tettem alá. Amikre szükséged van az átalakításhoz (33 MK 1/2-ből a 3 már más): - gólyalábak - kerékagyak + féknyergek, tárcsák - féltengelyek - váltókihajtások - hátsó hid fékekkel - kézifékkar bowdenekkel - új fékcsőrendszer Asszem ennyi! :D Nem kis meló!
Face2006-09-08 19:39:48 // 3602
:D Tényleg, Gery bácsi te átépítetted 33 külsőfékesre belső fékesről vagy csak alátettél egy külsőfékes Sprint futóművet? Nemrég kérdeztem itt, hogy pontosan mik kellenek hozzá de nemnagyon volt reakció... :( jövőre ez esedékessé fog válni az tutti, nagyon berágtam erre a belsőfék kézifék megoldásra , és hogy kvázi lehetetlen hibátlanhoz közeli - érdemes felújítani állapotú nyergeket szerezni... Szóval hogy van ez, írhatnál néhány szót a külsőfék témáról ha tudsz! Tényleg cserélni kell a féltengelykihajtást is pl?
Gery832006-09-08 19:24:14 // 3601
Kötözköcc!?? :DDD "Ó, látom te vagy az agy... , igen ezek" nem sprint tükrök! Hanem SUD!!!!! (PS: idézet: A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső)
Face2006-09-08 19:20:13 // 3600
De hát ezek nem is Sprint tükrök.... :PPPP
Gery832006-09-08 19:01:50 // 3599
Hoppá!
A 3. képet elbaxtam! :D

Gery832006-09-08 19:00:56 // 3598
Szasztok!
Skubizzátok meg, mit szerzett nekem 127_sud kollega! :D
Mégegyszer köszönet neki!



Akinek még nem tiszta, a tükrökről van szó! :P
pb_2006-09-06 23:28:15 // 3597
Sztem alakítsd át külsőre. Én is szívtam elég sokat a fékkel.
Face2006-09-06 20:43:21 // 3596
Elátkozom, elátkozom az Alfa Romeot és összes mérnökét aki kitalálta ezeket az istenverése belső fékeket!!!! Megjöttek a fékeke a homokoldából... természetesen, miután megpróbáltam teljesen szétszedni a Ferkétől kapott féknyereg párt, kiderült, hogy bár hidraulikusan tökéletesek voltak azok a nyergek, de mindkettőben kb porrá van rohadva a kézifékmechanika és a furatai... és ráadásul az egyikben vmi házilagos berhelés is van ugynais olyan alkatrészt találtam benne amit nem lehet kiszedni és eddig egy ilyen nyeregben sem volt... :( Nem vagyok boldog! :( Maradnak azok a nyeregek amiknek szar volt a galvánjuk.. bár mindegyik dugattyunyilásába bejutott a finom homokpor(remélem nem lesz gáz belőle..) .. ezek mennek most majd szintereződni, nem kockáztatok megeggyet a galvánnal... Egyszerűen nem hiszem el, hogy hogy lehet ennyit szívni ezekkel... :(((
Ferke2006-09-05 16:04:57 // 3595
Az fekete! De az nem is alfa!:) Azért írtam, hogy Alfa= rosso!:))))
kando.2006-09-05 16:03:02 // 3594
De Te azt írtad, az oldaladon csak piros van :-PPP Apropó, az a téli képes vas, az szürke volt eredetileg ? :))
Face2006-09-05 16:01:34 // 3593
Jaja, tegnap kora délután, még nem hívtak h mehetek értük... általában 1-2 nap szokott lenni.
Ferke2006-09-05 15:35:28 // 3592
Kééék??? az BobbySoprano-é, nem az enyém!!:)))
kando.2006-09-05 15:33:25 // 3591
Nana! :) Az oldaladon látok én ám kékes színű ótót is :-PPP Nézz csak meg yeg yfehér 33-ast, az is szép. Persze, ha Sprintem lenne akkor dilemmáznék a rosso és nero között :)
Ferke2006-09-05 15:26:36 // 3590
face, beadtad már a fékeket homokfúvatni?
kando.2006-09-05 15:25:39 // 3589
Ó, köszönöm ezt a kivételes megtisztelteteést :-)))
Ferke2006-09-05 15:25:19 // 3588
Jólvanna, nem gondoltam, hogy Neked is annyira evidens a rosso, mint nekem!:)))
Whiteskull2006-09-05 15:23:54 // 3587
Akkor meg mit beszélsz itt össze-vissza.
Ferke2006-09-05 15:18:44 // 3586
Ááá, az Alfa = rosso!!! Nézd csak emg az oldalamat! Lécc ott más színt???:))))
Face2006-09-05 15:09:53 // 3585
Huu, már nagyon kiváncsi vagyok! :))) Na viszont most rohanok ujracsináltatni a fél fémperselyt a váltókarba... :(((
Whiteskull2006-09-05 15:07:57 // 3584
Neked lehetnek különleges igényeid. :)))
Face2006-09-05 15:06:14 // 3583
Vagy ne feledd, jó sárga Sprint krómlökösökkel a régi fajtából... hmmm az az igazi!!! :))))
Whiteskull2006-09-05 15:06:10 // 3582
Holnap megyek érte
kando.2006-09-05 14:56:24 // 3581
White vag ynero nem játszik ? :)) (Ferke, családdal mizu ??? :-))
Face2006-09-05 14:48:17 // 3580
Tegnap megnetudjátok.... nekiálltam összerakni a váltórudazatot... :((( csúnya vége lett... Van az a villa a váltóvégen amin a kar megy keresztül egy szilenten keresztül.. elöször itt basztam el.. felülről préseltem bele az új szilentet.. mert alulról nem akart menni... igy sikerult is.. csak arra nem gondoltam hogyha így beleütöm a váltókart akkor nem lehet majd szétszedni, ugynais a szilent pereme felül nem fogja engedni hogy kihuzzam az egészet... aztán valahogy nem sikerült csak a feléig beleütni a váltókart.. ekkor rájöttem hogy ez így gáz lesz, mert hossztenygelyben is elfordult az egész kar... vissza az egész.. csak akkor már se előre se hátra... :((( ekkor nagy nehezen kiütöttem a szilenetet villábból.. közbe sikeresenszétcsapta egy lecsúszó kalapácsütés a váltókar aljában lévő új persely egyik felét... :((( ezt csináltathatom újra.. illetve elrepült a kis műanyag vég a váltókar aljából.. :( amit persze nem találok... szóval végül csak Mr. fémfűrész tudta szétszabadítani az egészet a szilent szétrongálásával... :(((( Még szerencse h tudtam venni helyette egy másikat ma a Unix-ban... fájdalmas lecke volt.. jaj :(((
Face2006-09-05 14:38:01 // 3579
Hali, valami hír a mérőfogaskerékről?
Whiteskull2006-09-05 14:24:52 // 3578
Csakis Rosso-ra festenek alfát az öcskösék! :))))
Ferke2006-09-05 14:24:00 // 3577
Szuper! És milyen színt tartalmaz az ár? Kék-zöld-sárga-barna színváltós lesz??:-DDDDD
Ferke2006-09-05 14:23:04 // 3576
tt, írtam az oldaladra a címet, 2csomag kéne. Jó az oldaladra benézni, ilyenkor mindíg ottragadok fél órára!:)))
Whiteskull2006-09-05 14:21:06 // 3575
Minden további nélkül megoldható. Addig tárolni is tudom. :)))
Ferke2006-09-05 14:20:15 // 3574
Naaa, teljesen jóóó!!!:) Főleg, hogy valszeg ketté kéne szedni a dolgokat, úgy értem kisebb szünetet beiktatni a ketttő közé, és akkor külön-külön kigazdálkodom.:)
tt (tt Alfa team)2006-09-05 14:20:13 // 3573
Adok-veszek -ben szelepsapi!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak