Kacorka2006-01-06 23:22:15 // 1072
	Köszi, amint lehet csinálok olyanokat amiből fel lehet mérni nagyjából az uralkodó állapotokat. g.mailesre mehet?
	
Whiteskull2006-01-06 23:06:10 // 1071
	küldjél fényképeket, és megkérdezem az öcsköséktől is, hogy mennyiért vállalnák el. Vesziteni nem vesztesz vele.
	
Kacorka2006-01-06 23:00:32 // 1070
	Fele-harmada lenne a vásárolt testtel. Én ha csak lehet az eredetit tetetném helyre. Majd tavasszal elválik. Most se pénz, se posztó....:-)
	
Whiteskull2006-01-06 22:22:18 // 1069
	Komolytalan. És mennyit kérne a másik kasznival való átépítésre?
	
veteranviking2006-01-06 22:12:11 // 1068
	Az 1 misit kicsit sokallom, szegény öreg Sprinteken a kaszni a leggyöngébb láncszem sajna, ha nagyon rohadt érdemesebb inkább óccóért venni másik testet:)
	
Kacorka2006-01-06 21:34:05 // 1067
	Szóval látni nem látta aki árat mondott, csak azt mondta ha nagyon átrozsdásodott és bizonyos részeket pótolni kell akkor 1M felett is lehet csak a lakatolás. Nem értek hozzá, de azért az fura, hogy rögtön felajánlott egy jó állapotú kasztnit vételre. Szóval fura?
	
Whiteskull2006-01-06 18:09:25 // 1066
	Ez nagyon szép volt! :))
	
Olasz2006-01-06 18:05:45 // 1065
	Whiteskull kimerítette a válasz lehetőségének kicsiny tavát :)))
	
bb182006-01-06 16:44:43 // 1064
	elvileg az AR30146 motorkodu volt 83.01-töl a 105 loerös verzio. elötte max 95 le. volt
	
Viktor852006-01-06 13:59:00 // 1063
	Hi!
Nekem is volt ilyen problémám az egyik féktuskó cseréje után.
Mindig le szoktam tisztíttani azt a két kis kart ami a fékeken van, amin átmegy a boweden, mert különben "behúzva marad" a kézifék az egyik oldalon.
Szerintem csak a rugó tolja vissza egyébként.
Lehet h. a rugód is gyenge bár, de ezt nem tartom valószínűnek.
	
Whiteskull2006-01-06 13:20:07 // 1062
	Mennyire taksálták?
	
Kacorka2006-01-06 12:48:23 // 1061
	Hát itt körül taksáltam én is a motrogenerált, inkább az volt meglepetés amit a kasztnira mondtak egy páran.
	
Whiteskull2006-01-05 23:37:28 // 1060
	Majdnem tesók vagyunk. Az enyém a veloce(2)-es. És örülök, hogy a hosszabb áttételű. :)))))
	
Whiteskull2006-01-05 23:34:28 // 1059
	Sajnos elég messze vagy. Aki nekem csinálta, nem szokott motorgenerált elvállalni, de ismert - meg az öcséméknél dolgozik néha :))) - és tudja, hogy úgy bánok vele most, mint egy hímes tojással. 
Ráadásul készülj arra, hogy egy rendes generál nekem így munkadíj nélkül kb. 120-150 ezerben volt.
	
Kacorka2006-01-05 23:09:20 // 1058
	Köszi,
Most már alvázszám alapján megnéztem és ebbe a "kasztba" tartozom:
Alfasud Sprint 1.5 Veloce (1)	ZAS902A50*05070001 to *05079999	Type 902 A5, Engine Type AS30128
Vagyis még az is kiderült hogy a rövidebb áttételű verzió váltóval készült. Aminek örülök :-)
A még korábban írtakhoz annyit, hogy tényleg szívesen csinálnám magam a motor (vagy hengerfej) generált, de igazából se szerszám, se szakértelem, úgyhogy keresek lelkiismeretes és hozzáértő vkit.
	
Face2006-01-05 22:56:45 // 1057
	elírtam: ...  a rugó magától a kitolás után ... sorry
	
Face2006-01-05 22:54:09 // 1056
	Urak van itt közöttünk valaki aki újított már fel SudSprint első féknyergeket? A következő az én problémám: van ugye mindkét oldalon a belső féknyeregdarab amiben egy "fúrmányos" :) megoldással  mechanikusan kitolja  a kézifékbowden a fékdugattyukat egy erős ellentartórugó ellenében.Totál szétszedtem az egész cuccot, beépítettem a felujítókészletből az új gumitömítéseket, bezsíroztam a mechanika belsejét meg mindent... de összeépítve olyan szinten szorulnak az új gumitömítések benne hogy a rugó a magától kitolás után meg se moccantja a mechanikát visszafelé csak ha kicsit rásegítek kézzel...:(... előre vetem, hogy a cuccot csak itt az asztalomon probáltam ki és nincs feltöltve fékfolyadékkal meg semmi , és a dugattyú sincs "feltekerve" a helyére. Szétszedés elött miután sikerült kioperálni a dugattyukat
a rugó még szépen visszanyomta a mechanikát, viszont szét voltak punnyadva az omiozus gumitömítések és nem szorultak oda rendesen.... 
Szóval a kérdés lényege:tényleges müködés közben a behúzott kézifék kiengedésekor csak ennek a rugónak kéne egyedül visszanyomni a dugattyut, vagy valahogy rásegít ott a fékfolyadék is (anélkül hogy én a pedálhoz hozzáérnék) vmi vakummal esetleg vagy neeemtooomm?!!! 
Segítsetek!
Hogy van ez??? Próbáljam beolajozni is valahogy a zsírozáson túl a gumik környékét hogy jobban tudjon benne mozogni a fém?
	
Whiteskull2006-01-05 22:46:49 // 1055
	A régi Sprintben a 95 lóerős motor volt a maximum. 1983-ig. A quadrofoglio az azutáni generációnál jött be először, és a 105 le-s motorokat jelölték vele. 1983-tól már nem volt veloce verzió.
A kettő nem létezett együtt szerintem, mert a quadrofoglio után csak a verde verzióról hallottam.
de ezt a linket nézd meg
	
Kacorka2006-01-05 21:59:20 // 1054
	Szia Olasz,
És arról tudsz valamit, hogy a régi sprintben volt quadrofoglio kivitel? Az egyik eredetiségvizsgálós papiron nálam feltüntették. Egyébként meg veloce. Az tuti mert rá van írva :-). Szóval olyan, hogy veloce quadrofoglio az hülyeség?
	
veteranviking2006-01-05 20:08:25 // 1053
	Sinen vagyunk, mint....
	
kando.2006-01-05 19:20:07 // 1052
	Igen, elhiszem...
Én nekem meg $$ nincs nagyon, de ha sokáig halasztod, még a végén gyűjtök össze rá..
Bár szívem szerint sokféle Alfát vennék...
Gondolom, részben Te is így vagy, látva a mostanit... :))
Ezek szerint otthon már finoman beadtad a dolgot? :)))
	
veteranviking2006-01-05 19:16:46 // 1051
	Minél többet gondolkodom ezen az eladáson, annál kevésbé hajlok rá:)))
	
kando.2006-01-05 19:14:48 // 1050
	Itt Sopronban a talin GTV-t láttam sárga fényszóróval, kék fényezéssel, az is nagyon vad volt :)))
Bankot kell robbantanom asszem... :-PPPP
	
veteranviking2006-01-05 19:13:00 // 1049
	Aha, sztem naon exclusive lesz, mondhatni kuriózum:)))
...és még janunár közepén ér ide a -30mm Weitec rugó!
	
Whiteskull2006-01-05 19:10:27 // 1048
	Gondoltam hátha. :)))
	
kando.2006-01-05 19:09:55 // 1047
	Húú, sárga lesz a fényszórója ? :)))
	
veteranviking2006-01-05 19:08:51 // 1046
	Kell, belerakom az enyémbe 7végén!
El szeretném majd adni, jön a régi GTV:))
2 öreg Alfa meg sok lesz:-((
	
Whiteskull2006-01-05 18:38:14 // 1045
	És már nincs szükséged rá?
	
veteranviking2006-01-05 18:10:10 // 1044
	Ne is mond, most jött meg a régi Sprinthez való sárgaüveges lámpasor.
	
kando.2006-01-05 18:08:25 // 1043
	Igen, igen, a 33-tól se válnék meg... :)))
	
Olasz2006-01-05 18:05:46 // 1042
	Is... meg ne válj a vasadtól :)
	
Olasz2006-01-05 18:05:18 // 1041
	
	
Olasz2006-01-05 18:03:43 // 1040
	
	
kando.2006-01-05 18:01:41 // 1038
	Egyre jobb, szebb képeket mutogatsz...
Ajjaj.. még a végén tényleg elkezdek én is Sprintre hajtani... :)))
	
Olasz2006-01-05 18:00:36 // 1037
	
	
Olasz2006-01-05 17:58:58 // 1036
	
	
Olasz2006-01-05 17:57:33 // 1035
	
	
kando.2006-01-05 17:57:03 // 1034
	Megfertőztél :)))
Az a hang, ott, akkor a műhelyben...
Áááá :-PPP
	
Inner Circle2006-01-05 17:55:40 // 1033
	Annyira ordít erről az autóról, hogy a nyolcvanas években csinálták... :-)
	
Whiteskull2006-01-05 17:55:13 // 1032
	De jó ezeket így egyben hallani. :)))
	
Olasz2006-01-05 17:54:32 // 1031
	
	
kando.2006-01-05 17:53:45 // 1030
	De jó, ez tetszik :))))
	
Olasz2006-01-05 17:52:10 // 1029
	
	
Olasz2006-01-05 17:49:44 // 1028
	Extra volt még a jobbos tükör is...
Ez ugyan olyan volt, mint a régi 6-os alfán, de azon elektromos volt, tehát ha vki tudott szerezni elektromosat, az könnyedén lecserélhette a Sprintjén, és hamar beköthette!!!
	
Olasz2006-01-05 17:45:41 // 1027
	Ezeken volt hátsó szárny gyárilag. Az a kis fekete a hátsó ablak alján....
	
Olasz2006-01-05 17:45:05 // 1026
	Utolsó évben lehetett rendelni a Sprintet 1.7-es injektoros motorral....
	
Olasz2006-01-05 17:43:43 // 1025
	És ritkaságként a barna üveg!!!!
A Trofeo pedig ha jól tudom jött ki sárga lámpákkal a franciák kedvéért...
	
Olasz2006-01-05 17:42:25 // 1024
	A négylevelű lóhere pontosan azt jelenti amit tanult barátom Whiteskull leírt. 105Hp... És ezt onnan ismered meg, hogy a lökhárítókban és az oldalsó díszléceken zöld színű a csík, és belül zöld a szőnyeg is. Ami piros csíkos, az 9x lóerős de ugyan úgy 1.5-ös boxer...
A Veloce volt a régi sprint (műanyag lökös előtti) legerősebb motorral szerelt sprint, mindegyik belső fékes, és valóban más áttételű volt a váltó, de ha jól tudom csak az egyes volt hosszabb... de ez mán nem bizti...
	










