Az utakat inkább hagyjuk, a 2 éve megépített útrészen 30-as táblát kell kitenni...
A kedvezményes biztosítás úgy van, hogy elviszed az arra érdemesnek ítélt járgányod egy klubhoz ami minősíti, hogy megfelel-e az általuk támasztott kritériumoknak, ad egy ajánló lapot hozzá és a biztosító megköti a kedvezményes biztosítást. Feltétele, hogy 25 évesnél több legyen a járgány és közel gyári állapotú legyen. Ennyi nagyjából.
sprint832010-09-25 18:04:18 // 27723
szegecs2010-09-24 22:02:18 // 27722
Az adót még értem, mert a tiéd nem QV, ezért csak 70 kW-os (ha jól tévedek, pedig nálatok jobb állapotban vannak az utak, mint nálunk :D), tehát neked kevesebbet kell fizetni. De hogy lehet veterán, nem a 30. életévtől jár ez a kedvezmény?
szegecs2010-09-24 21:53:18 // 27721
Ez majd akkor derül ki, ha majd egyszer szétbombázom atomjaira. Amúgy tavaly nyáron már kikaptam egyszer a szőnyeget és egy darab lyukat vagy javítást nem találtam rajta. De a torony már akkor is gyanús volt, de még javítható lett volna. Most már nem biztos, hogy bele vágnék.
Ferke2010-09-24 11:24:17 // 27719
Na, ne fikázzátok itt az alfákat, jó?:)))))
pb_2010-09-24 11:12:55 // 27718
Azért vannak Lképzeléseim hogy nézhet ki máshol, ha a torony +rogyott.
sprint832010-09-24 08:07:31 // 27717
Nem akarlak elkeseríteni, de ha a tornyok környéke ennyire szét rohadt akkor máshol is eléggé oda lehet. Az egy dolog, hogy kívülről nem látszik... Nekem az egyik Sprint is így ki volt rohadva a toronynál, ezért sem foglalkoztam azzal. Nem feltétlenül éri meg vele kínlódni, inkább keresni kell egy kicsit jobb kasznit.
sprint832010-09-24 08:02:58 // 27716
Papírforma szerint 1.5 a motor és motorszámilag is az ami benne van:) 7400 Ft az adó nekem és a biztosítás pedig kedvezményes veterán az Allianznál.
szegecs2010-09-24 06:59:28 // 27715
A tiédbe végül is milyen motor van? Mert nekem a 77 kW-os teljesítményre kell több, mint 9 ezret fizetni gépjárműadóra és a biztosítás is 17 ezer egy negyed évre.
szegecs2010-09-24 06:47:08 // 27714
Nem fából van ez, hogy korhadjon :P. Amúgy nincs annyira szétkorrodálva, pl. a küszöbök még soha nem voltak lecserélve, de még most sem kell :).
szegecs2010-09-24 06:42:53 // 27713
Hát a jelenlegi melómhoz viszonyítva (Bárdi!) még az is több lenne, mint az egy havi fizetésem :(.
Most úgy vagyok vele, hogy ezt akkor lenne érdemes megtartani, ha vennék egy másikat és ez lenne a donor.
Most úgy vagyok vele, hogy ezt akkor lenne érdemes megtartani, ha vennék egy másikat és ez lenne a donor.
pb_2010-09-24 00:12:16 // 27712
1 szétkorhadt példány, még annyit sem.
kesa2010-09-24 00:07:31 // 27711
Ahogyan korábban is írtam, annyit nem kapsz érte, hogy érdemes legyen eladni, főleg jelenlegi állapotában!
Vagy odaadnád bárkinek 80e Ft-ért? Nem hiszem, hogy ennyin múlik a külföldi út.
Vagy odaadnád bárkinek 80e Ft-ért? Nem hiszem, hogy ennyin múlik a külföldi út.
kesa2010-09-24 00:05:33 // 27710
Reálisan itthon nincs piacuk. Nem tudom, tt el tudta-e már adni a sajátját, de ezek szinte semmilyen állapotban nem kapósak. Max mi veszünk meg egy-két agyonra lerobbant donort, hogy némi alkatrészhez jussunk :P.
sprint832010-09-23 20:18:41 // 27709
Szerintetek reálisan mennyiért tudnám eladni a Sprintem? Egyenlőre csak felmerült bennem a gondolat, hogy mi lenne ha... Szeretnék venni a közeljövőben egy Maserati Biturbo-t:)) És ennyi kocsi már nem fér el itthon. A Sprint fent tartási költsége idén 10e Ft biztosításban és 7e Ft súlyadóban kimerült:) Csak tankolni kell és menni vele, bár szinte méterben lehetne mérni amit idén megtett:)
Bár tudom, hogy kis hazánkban nem nagy piaca van ezeknek az autóknak...
A Maserati viszont nagyon felcsigázott, kipróbáltam egyet és ezzel betette a kaput, eddig is szerettem volna egyet de most már tuti, hogy lesz is.
Bár tudom, hogy kis hazánkban nem nagy piaca van ezeknek az autóknak...
A Maserati viszont nagyon felcsigázott, kipróbáltam egyet és ezzel betette a kaput, eddig is szerettem volna egyet de most már tuti, hogy lesz is.
szegecs2010-09-23 19:35:39 // 27708
Szegecs!
Az a helyzet, hogy tervezek menni külföldre és most össze kell kuporgatnom minden vagyonomat. Ha esetleg úgy döntök, hogy megválok szeretett Alfámtól, akkor érdekelné valamelyikőtöket a Sprint?
Az a helyzet, hogy tervezek menni külföldre és most össze kell kuporgatnom minden vagyonomat. Ha esetleg úgy döntök, hogy megválok szeretett Alfámtól, akkor érdekelné valamelyikőtöket a Sprint?
Atttis2010-09-21 15:17:50 // 27707
Akkor jó ha nincs vele gond :)
A benzin mutató meg nekem is úgy a negyede és fele közötti szakaszra lassan ér le onnan pedig nullára gyorsan, de még sokat megy ott mire kivílágít a tankoljá bazzeg lámpa.
Ha az nekiáll világítani akkor tudom hogy még 10 liter van benne.
A benzin mutató meg nekem is úgy a negyede és fele közötti szakaszra lassan ér le onnan pedig nullára gyorsan, de még sokat megy ott mire kivílágít a tankoljá bazzeg lámpa.
Ha az nekiáll világítani akkor tudom hogy még 10 liter van benne.
krecsi2010-09-19 20:58:13 // 27706
Hétfőn én Ajkán voltam és nekem is olyan 7.4 körül evett. Ebben benne vannak a hegyek és a pesti araszolgatás is. Egyébként elég csalóka a mutató: fél és negyed között lassan megy le, utána hirtelen megindul lefelé és mikor azt hinné az ember, hogy már majdnem üres, még tök sok van benne. Vagyis nálam így van:)
Most nekem is olyan olaj van benne. Nincs vele gond.
Most nekem is olyan olaj van benne. Nincs vele gond.
Atttis2010-09-19 20:32:37 // 27705
Ma új fogyasztási rekordot állított fel a Spirinyó 6l/85km azaz 7l/100km.
Jah és 4 személlyel balaton környéki dombokon, és nem túl szelíd használat mellett.
Ma lecseréltem az olajat shell helix 15w-40re megis nőtt tőle az olajnyomás kicsit. :)
Jah és 4 személlyel balaton környéki dombokon, és nem túl szelíd használat mellett.
Ma lecseréltem az olajat shell helix 15w-40re megis nőtt tőle az olajnyomás kicsit. :)
szegecs2010-09-16 18:29:46 // 27704
Na egye fene én elviszem, bár még kérdéses a járgány sorsa, de nálam elfér :).
Helyileg hol van a löki?
Helyileg hol van a löki?
pb_2010-09-16 11:38:26 // 27703
Köszi nem kell, ezt a trófeát inkább +hagyom Neked.)))
Ferke2010-09-16 09:58:39 // 27702
Felrakom inkább a Tiedre, legalább lesz rajta valami értéknövelő:))))
pb_2010-09-16 08:45:00 // 27701
Szögeld fel valamelyik vebfabrikodra.D
Ferke2010-09-16 08:39:48 // 27700
Naa. Senkinek nem kell a lökös? Akko megy a kukába!Komolyan.
Ferke2010-09-11 17:55:50 // 27699
Na ja, zőődcsíkos:) De ebben sincs épségben a csík, szóval ez mindegy:)
pb_2010-09-10 20:45:32 // 27698
Ződ csíkos, azt is tedd hozzá.)
sprint832010-09-10 19:54:57 // 27697
Nekem inkább még mindig a jobbos műanyagos tükör kellene:))))
Ferke2010-09-10 19:53:33 // 27696
Nem kell valakinek egy műanyagos hátsó lökös ajiba? Kispestről elvihető, 1 feltétellel: gyorsan kéne:)))
kesa2010-09-10 14:17:43 // 27695
Kuvva eső :(!
Ebből nem lesz MOST :(.
Ebből nem lesz MOST :(.
Lali752010-09-05 21:42:01 // 27694
Hali! Az én Sprintemnek (ex-Sprint) is hasonló gondja volt,de azzal árokba estek,ha jól fejtettem meg a jelekből az előéletét.A tornyok,ahol Neked elengedte a gyári heg,valószínű a rozsda végett,azok nekem körbe voltak hegesztve,és megerősítve 4-es (!) vastagságú lemezzel! Nem is volt gond vele,pedig nekem az alacsonyabb futómű volt alatta.(belsőfékes)Szóval szerintem,ha nem kontár csinálja,akkor menthető.Nem kell a gyári megoldáshoz ragaszkodni,a lemez helyett mehet valami erősebb anyag is!Most csinálgattam a 75-ösömet,az emelési pont volt elrohadva,vastag 5-ös lemezanyaggal erősítettem,és kapott emelési pontnak zártszelvényt.Elvittem vizsgára,és igencsak tetszett nekik,mondták,hogy ez tényleg meg van csinálva...
Szóval kitartás! Mentsd meg a Sprintet!
:-)
Szóval kitartás! Mentsd meg a Sprintet!
:-)
Atttis2010-09-05 20:12:10 // 27693
Végeztem a kaszni munkával, a bal első sárvédő alatti dolgokat meg inkább szakemberre fogom bízni úgy döntöttem. A többi meg egészen jó lett szerintem.
Atttis2010-09-05 20:08:40 // 27692
Hello Jó karosszériás simán megjavítja, igaz nem olcsón, de nem is túl drágán. De előtte beszélni kell kpm-mel hogy nézzék meg mit kell javítani és vagy alvázkódot kap vagy csak egyszerűen tudomást vesznek róla feljegyzik és később nem tudják emiatt piszkálgatni a kocsit.
krecsi2010-09-05 16:17:31 // 27691
A hétvégén gatyába ráztam az első futóművet:) Tegnap kicseréltem a trapéz gömbfejeket. Ami hangokat a csapágynak hittem, azok megszűntek. A kormányösszekötő gömbfejeket is cserélni akartam, de még a pajszer samu páros se tudta kiugrasztani a helyéről. Aztán ma hozzám került egy célszerszám, ami egyből jobb belátásra bírta őket:) A csere után a lógás is megszűnt, minden irányból. Tehát az se a csapágy miatt volt. Bal oldalt a gömbfej szára el volt görbülve, meg már elégé ki volt szegény. Panaszkodtattok, hogy milyen nehéz a sprintet kormányozni. Hát akkor én mit szóljak? Most rendesen szervósnak tűnik a csere után:) Viszont ezek után a futómű állításra minél előbb be kell neveznem, mert most teljesen nem okés.
kesa2010-09-05 09:44:39 // 27690
Nem tudom, járható út-e, de szerintem két darab tárcsa fejenként 5 db lyukkal (4 a csavaroknak, 1 a teleszkóp végének), amiket a torony tetejére lehet csavarozni, és egy közéjük hegesztett állítható, fixen meghúzható támasz, gyakorlatilag mint egy toronymerevítő jó alapot tudna teremteni a helyreállításhoz!
Olyan nincs, hogy nem lehet megjavítani! A kérdés csak annyi, hogy az alvázszám közeli sérülés miatt baszogatnának-e műszakin / eredetvizsgán? Mert ki lehet javítani, de úgy, hogy azért kimutatható nyoma marad. Szerintem először ennek érdemes lenne utánakérdezni!
A felajánlást meg majd akkor köszönd, ha kikalapáltattad a kocsit :D!
Olyan nincs, hogy nem lehet megjavítani! A kérdés csak annyi, hogy az alvázszám közeli sérülés miatt baszogatnának-e műszakin / eredetvizsgán? Mert ki lehet javítani, de úgy, hogy azért kimutatható nyoma marad. Szerintem először ennek érdemes lenne utánakérdezni!
A felajánlást meg majd akkor köszönd, ha kikalapáltattad a kocsit :D!
kesa2010-09-05 09:40:11 // 27689
Igen, hallottam róla régen. Sajnálom, hogy így történt :(.
szegecs2010-09-05 09:06:23 // 27688
Ja összesen 3 "árkot" sikerült öcsémnek megtalálni, aminek az eredménye ez lett. Az egyik boldogházán volt, a másik kettő apáti előtt az "elkerülőn".
Egyébként köszi a felajánlást. Most éppen különféle alternatívákon töröm a fejem, hogy mi tévő legyek, de még nemtom igazából, hogy mi legyen. Az biztos, hogy maradok a boxernél.
Amúgy mindenkinek kell egy hobby, amiben kikapcsolódhat és minden hobby pénzzel jár és anyagilag szinte soha nem fog megtérülni, de jót tesz az ember lelkivilágának és ez megfizethetetlen. Valaki horgászik, mások motoroznak mi alfázunk :).
Egyébként köszi a felajánlást. Most éppen különféle alternatívákon töröm a fejem, hogy mi tévő legyek, de még nemtom igazából, hogy mi legyen. Az biztos, hogy maradok a boxernél.
Amúgy mindenkinek kell egy hobby, amiben kikapcsolódhat és minden hobby pénzzel jár és anyagilag szinte soha nem fog megtérülni, de jót tesz az ember lelkivilágának és ez megfizethetetlen. Valaki horgászik, mások motoroznak mi alfázunk :).
szegecs2010-09-05 08:55:34 // 27687
Hát igen, vannak ügyes kezű lakatosok. Apám is az volt, de sajnos ő már nem tudja megcsinálni :(.
kesa2010-09-04 17:59:37 // 27686
Részvétem :(.
Én Boldogházára nem is merek elmenni a kocsival pont ettől félve :P.
Nem valószínű, hogy anyagi befektetés gyanánt valaha is megtérülne a rá költött pénz, de szerintem egyikünk sem ezért Sprint-ezik. Ezt is meg lehet csinálni, "csak" akarni kell, és sokat dolgozni rajta és / vagy sokat fizetni.
Ha méretvételről van szó, szívesen ajánlom fel a saját és az autókám segítségét is, persze kérdés, hogy ebben is mennyire van helyén a futómű, de jónak tűnik!
Én Boldogházára nem is merek elmenni a kocsival pont ettől félve :P.
Nem valószínű, hogy anyagi befektetés gyanánt valaha is megtérülne a rá költött pénz, de szerintem egyikünk sem ezért Sprint-ezik. Ezt is meg lehet csinálni, "csak" akarni kell, és sokat dolgozni rajta és / vagy sokat fizetni.
Ha méretvételről van szó, szívesen ajánlom fel a saját és az autókám segítségét is, persze kérdés, hogy ebben is mennyire van helyén a futómű, de jónak tűnik!
Gábor332010-09-04 16:57:08 // 27685
Hali! Részvétem a kocsi miatt!!! Sajnos az utak semelyiket sem kimélik. Szerintem igy képek alapján javithato,persze jo lakatos és egy jo huzatopad kell hozzá,hogy minden pontos méreten legyen. Ahogy látom már eleve korhadt volt a torony lemeze. Szerintem érdemes megcsinálni,mert a Sprint egyre ritkább lesz manapság. Minap voltam a lakatosomnál és ezt láttam: Egy Nissan 200SX alá betettek hátra egy Skyline futomüvet és a nyomtáv oldalanként kb 6CM-el megnött. Lakatosom késziti az uj hátso sárvédöket. Bár még nincs teljesen kész,de szerintem brutál lett.
Gery832010-09-04 16:34:32 // 27683
Az a baj. hogy ilyet szakszerűen (és úgy hogy a futómű tényleg ott legyen ahol kell), rendbehozni ha lehet is, irreálisan sokba kerül.
szegecs2010-09-04 16:26:07 // 27682
Hát ha lenne kardom én is ezt tenném, de ezért be fogok szerezni egyet :).
Gery832010-09-04 16:14:07 // 27681
Basszus...
Hát én beledőlnék a kardomba... :(
Hát én beledőlnék a kardomba... :(
szegecs2010-09-04 16:02:29 // 27680
Szegecs!
Na most mondjátok meg, hogy mi tévő legyek!
Egyszerűen nem hiszem el, hogy ezen az autógyilkos utakon nem lehet úgy közlekedni, hogy nem baszná tönkre az ember autóját, amit szeret.
Nemrég szétszállt a jobb oldali torony ezek miatt a rohadt kátyúk miatt és pont az alvázszámnál tört meg a lemez. Szerintetek érdemes még ezzel foglalkozni vagy már csak donornak lehet jó?
Na most mondjátok meg, hogy mi tévő legyek!
Egyszerűen nem hiszem el, hogy ezen az autógyilkos utakon nem lehet úgy közlekedni, hogy nem baszná tönkre az ember autóját, amit szeret.
Nemrég szétszállt a jobb oldali torony ezek miatt a rohadt kátyúk miatt és pont az alvázszámnál tört meg a lemez. Szerintetek érdemes még ezzel foglalkozni vagy már csak donornak lehet jó?
Atttis2010-08-29 18:32:11 // 27679
Én is most szereltem nemrég a balost.
Leveszed a kereket alátámasztod a telót, kiugrasztod a gömbfejet lecsavarozod az agyat, befogod sautba, kiveszed a szimeringet, meglazítod a régi anyát (én hidegvágóval és nagykalapáccsal tudtam), kinyomod a csapágyat az agyból az "agyat"(amire fel van csavarozva a kerék), utána letudod venni azt a kis fém elejét amit 3 csavar fog, kicseréled ott is a szimeriget, kipucolsz szépen mindent aztán fordított sorrendben összerakod zsírral.
Kicsit szopatós meló de 2 óra alatt bőven megvan, ha nem kapkodsz.
Leveszed a kereket alátámasztod a telót, kiugrasztod a gömbfejet lecsavarozod az agyat, befogod sautba, kiveszed a szimeringet, meglazítod a régi anyát (én hidegvágóval és nagykalapáccsal tudtam), kinyomod a csapágyat az agyból az "agyat"(amire fel van csavarozva a kerék), utána letudod venni azt a kis fém elejét amit 3 csavar fog, kicseréled ott is a szimeriget, kipucolsz szépen mindent aztán fordított sorrendben összerakod zsírral.
Kicsit szopatós meló de 2 óra alatt bőven megvan, ha nem kapkodsz.
krecsi2010-08-29 14:08:47 // 27678
Az nem az, azt nem felejtettem el. De még kéne lenni még 1 balosnak. 2 jobbos meg van. És te hogy tudtad szétszedni?
sprint832010-08-29 12:28:31 // 27677
Ugyanazon a véleményen vagyok mint az előttem szólók. Le kell húzni rendesen, semmilyen hézag nem kell...
szegecs2010-08-29 11:24:25 // 27676
És? Valamire el kell cseszni azt a lóvét, amit összeszenved az ember :), 4 év meg azért hosszú idő.
Hát tt sprintjét figyelve így a képek alapján az övét se mondanám 100%-osnak, bár lehet hogy azóta már télleg az :).
Hát tt sprintjét figyelve így a képek alapján az övét se mondanám 100%-osnak, bár lehet hogy azóta már télleg az :).
szegecs2010-08-29 11:19:44 // 27675
Éspedig miért nem? Jó a 0,2 télleg túlzás (a hátsóra is csak max. 0,05-oet írnak), de nekem azért akkor is gyanús, hogy egy ilyen szétszedhető golyós csapágyat ekkora nyomatékkal kéne megszorítani. Ekkora erőnél aztán már tud melegedni rendesen :).
szegecs2010-08-29 11:01:02 // 27674
Ne keres, mert nálam van :). Amúgy azzal se mentél volna sokra, mert abba is szar már a csapágy. Nekem csak az agy része kellett, mert amikor fellazult az anya, akkor jól elforgott rajra a csapágy és megkopott a felfekvő felülete.