Fórum >> Típusok >> Sprint

Ferke2010-01-14 11:32:17 // 26673
Ahha, nem mindenki olyan nagymenő, hogy van aknája ám!:)))
pb_2010-01-14 11:19:23 // 26672
Na igen, ezért találom jobbnak leNgefni az aknába. Ok.
onager732010-01-14 11:10:10 // 26671
Ezt a vasat akkor fotóztam amikor hazafelé jöttem. Ja és Lichtensteinben volt.
sprint832010-01-14 11:00:36 // 26670
Fel kell elég magasra az tuti:)) Kb. olyan 40 cm-es bakot szoktam alá tenni az első emelő pontnál. Majd este teszek fel képet.
pb_2010-01-14 10:56:38 // 26669
Tök könnyű, néhányx már Lkövettem.)
pb_2010-01-14 10:55:55 // 26668
Ez ok, csak ugye az autót fel kell Melni nem kicsit hozzá, vagy, hogy szoktad?
sprint832010-01-14 10:42:58 // 26667
Lehet eljön még annak az ideje is egyszer:))
sprint832010-01-14 10:41:24 // 26666
Úgy is meglehet de szerintem kivenni onnan nehezebb.
sprint832010-01-14 10:40:30 // 26665
Aknából szoktam lebontani a sallangokat, utána visszapakolom a deszkákat. Csináltam egy 15cm-es U profilból a váltó vége alá egy kis tartót a két szélén 1-1 kis kerékkel. A motornál szintén az olajteknő alá csináltam egy ilyen kis gurulós dolgok amin fel tudom támasztani és így könnyen kigurul előre csak egyensúlyba kell tartani fentről benyúlva. Nagyából ennyi, meg van az egész rövid idő alatt:))
pb_2010-01-14 09:33:45 // 26664
AZért kérdeztem, mert én ezt aknából szoktam csinálni, ugye, ugye.)))
Ferke2010-01-14 08:54:32 // 26663
Ugye, ugye?:)) Próbáld ki egyszer, klassz meló:)) Ha már harmadszor csinálod, megy mint a karikacsapás:)
Ferke2010-01-14 08:51:14 // 26662
Szervóval jó lenne:)))
pb_2010-01-13 23:13:21 // 26661
Hogy hűzod ki alóla?
pb_2010-01-13 23:11:24 // 26660
De ez nem lemez felni.))
pb_2010-01-13 23:01:21 // 26659
Nem, nem, a QV kerék való rá.))
pb_2010-01-13 23:00:09 // 26658
Ja, jó így érthetőbb.)
pb_2010-01-13 22:59:27 // 26657
Mekkora a tárcsád?
sprint832010-01-13 20:23:09 // 26656
Oké köszi!
Whiteskull2010-01-13 20:16:39 // 26655
JA, hát vigyázni kell, az biztos..)))))))))

Torjay Laci meg biztos tud segíteni. :))))

De ha nem felejtem el, akkor holnap megnézem. :)))
sprint832010-01-13 20:13:32 // 26654
Majd rákérdezek, már ha létezik még. De gondolom Torjay Laci erre is tudna megoldást. Eddig mindent beszerzett amit máshol nem tudtak.
Nekem egyszer még az 1.5 motorhoz lehoztak 1 db vez. szíjat ami ráadásul a hidrotőkésé volt.:) Pedig elmondtam vagy 3X a faszinak, hogy mi és mennyi kell.
Whiteskull2010-01-13 20:04:05 // 26653
Bárdiból voltak. Azóta is tökéletesek.

Bár nem volt egyszerű, mert többször kellett egyeztetni valami miatt. :))))))))))))

Bár a sprinttel kapcsolatban ezt már egészen megszoktam. :))))))))
sprint832010-01-13 20:02:19 // 26652
Egy pár éve mondtad nekem, hogy vettél új csomagtartó teleszkópokat, azok honnan vannak? Elfelejtettem már. Elég gyengék az enyémek is már.
Whiteskull2010-01-13 19:58:53 // 26651
Na ja. Ezért jó, hogy mindenki eldöntheti, mit akar a sajátjával csinálni. :)))))))
sprint832010-01-13 19:56:17 // 26650
Hááát krómossal megint más a szitu, így jól néz ki de a műanyogossal olyan bután mutat szerintem.
sprint832010-01-13 19:55:02 // 26649
A legelsőnél még rutintalan voltam és előbb lekínlódtam a váltót akna nélkül és utána felülről vettem ki a motort:) De még máig se értem, hogy minek csináltam ekkora szopást magamnak... Most már megy könnyen 2 krokodillal meg egy pár bakkal megvan az egész pár óra alatt.
Whiteskull2010-01-13 19:54:08 // 26648
Hát egy kicsit meg kell ültetni, és nem fog az olyan szarul kinézni. :)))))))))

krecsi2010-01-13 19:53:02 // 26647
szerintem nem lenne olyan nehéz. vagyis megszoknád.
sprint832010-01-13 19:52:26 // 26646
Ráadásul mindig úgy jött ki, hogy a legnagyobb téli hidegekbe fogtam neki:) Kivéve az utolsó motor visszarakást, tavaly Komárom előtt 3 héttel:)
krecsi2010-01-13 19:51:31 // 26645
váltóval együtt? mert úgy egyszerűbb:)
sprint832010-01-13 19:50:46 // 26644
Csak az a baj, hogy hülyén nézne ki vele, megvannak a gyári lemezfelnijeim is felújítva a gyári műanyag kupakokkal:))
Ezek:
Whiteskull2010-01-13 19:48:05 // 26643
Akkor sokkal gyakorlottabb vagy mint én. :)))))
sprint832010-01-13 19:47:04 // 26642
Én idáig 5X vettem ki boxer Alfából motort és 4X tettem a helyére:))
Whiteskull2010-01-13 19:44:02 // 26641
Ha ráteszed a virsli gumikat akkor nem is biztos.:))))
Whiteskull2010-01-13 19:43:36 // 26640
Nekem nem. :))))))))))

Idáig a 9 év alatt kétszer kellett kiszedni. Utoljára öt évvel ezelőtt. :)))))
sprint832010-01-13 19:41:32 // 26639
Csak attól tartok ha bele tenném a Sprintbe akkor leszakadna a karom a tekeréstől:)
sprint832010-01-13 19:40:22 // 26638
Rutin művelet a motor-váltó ki-be:))
Whiteskull2010-01-13 19:40:19 // 26637
Kellemesen szépen néz ki. :)))))))
sprint832010-01-13 19:39:38 // 26636
Még egyenlőre semmi nyűgje sincs (mondjuk amennyit használom nem is csoda:)). Meg kb. jó ha ment 2000 km-t az előző szett benne, mielőtt lerakták akkor volt cserélve és ezért csak a csapágyat meg a tárcsát cseréltem.
sprint832010-01-13 19:36:27 // 26635
Ma meghozta a postás a kormányt amit vettem:

Majd jó lesz valamire úgy vettem:) 8 ezret postával megért. Meg is lepődtem amikor kibontottam a csomagot, egy full gyári karcmentes állapotú kormány fogadott. Gyári dobozban volt minden tartozékával egy Fiat-ra való aggyal, műbizonylattal gyári papírokkal, csavarokkal. Ennyit megért. De lehet nem a Sprintbe teszem bele mert elég kicsi csak 32 cm-es. De a leendő V6b-ba jó lesz majd.
Whiteskull2010-01-13 19:33:48 // 26634
Nekem nem lesz még egyszer kedvem szétszedni. :))))

Most se lenne muszáj, cserélni még, de ha így is úgy is szét kell szedni, akkor nem hagyom ki. :)))
pb_2010-01-13 19:32:41 // 26633
Kompletten kellett volna cserélned.
Whiteskull2010-01-13 19:30:42 // 26632
31000 körül van a komplett Valeo szett.
sprint832010-01-13 19:28:51 // 26631
Mennyi lesz a kuplung ára? Mindent cserélsz? Csak kíváncsiságból kérdem, én csak tárcsát meg kinyomó csapágyat cseréltem mikor összeraktam.
Whiteskull2010-01-13 17:36:51 // 26630
Legalább jobban hozzáférek majd a km óra bovdenhez is. :)))
Whiteskull2010-01-13 17:33:00 // 26629
Na ma úgy esett, hogy kitaláltam, holnap kuplungozni kell a gépet. :))

Először csak sima munkahenger cserére gondoltam, de amikor belenéztem a motortérbe, rájöttem, hogy a kinyomó csapágyat lökködő villát nyomta félre a munkahenger. Úgy is már több mint két éve halogatom a kuplungcserét. :)))
Atttis2010-01-10 17:22:48 // 26628
Megint valami nyűg találta a gépet. Tegnap este mikor felmentem vele a kocsmába semmi baja nem volt, mikor hazahztam, már indításnál észrevettem valami nem stimmül. durrog mint egy petárda, nem harap rendesen, olyan mintha nem minden henger dolgozna, meg ilyen tünetek gyötrik.

Biztos hisztis, amiért tegnap előtt nem indítottam, el. Már megint egyik nap nem indítottam el, és tönkre ment valami.
Atttis2010-01-09 16:59:46 // 26627
Asszem erre szükségem lesz. :klaccs
Atttis2010-01-09 16:48:43 // 26626
Szétszedtem. Olyanok a csapágyak mint az újak, nem forogtak meg. :D Marad a jeladó gomba, meg a szűrő (+olajpumpa). Csak tudjam megint megmérni.
Atttis2010-01-09 14:44:38 // 26625
Olajpumpa elvileg jó, mert kedd reggel lett mérve, és nagyon jó eredményeket produkált, igaz nem volt teljesen üzemmeleg állapotban úgy 60-70 fokon lehetett. Olajjáratok valszeg kicsukva mert át lett mosva több ezerszer a blokk, és minden hol simán spriccelt a víz, vagy setleg a gyárban lehagytak volna a jobb oldalon egy lukat?, hfej tömítés a túlolalon ugyan ilyen van, és semmi probléma, olajszűrőn én is gondolkodtam, de ha az behal, akkor nem kap olajat a moci nem?, és nem hogy haza de 5 km után bekrepált volna, és vagy 50at mentem vele. Vagy van ebben is ojan szelep ami akkor nyit, ha eldugul a szűrő (én ilyennel nem találkoztam, pedig kétszer volt már szétbontva a motorom)
Atttis2010-01-09 14:39:35 // 26624
Most lett rá új olajszűrő rakva (Techneco fm), meg új 20k for alfa selénia olaj, mikor összeraktam a mocit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak