Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2010-01-06 15:16:47 // 26523
Mondtad 1 lófaxot.)))
Na akkor Lmondom, hogy nincsnek a helyükön, ugyanis láttam.))
Ferke2010-01-06 14:13:55 // 26522
Meg fogsz lepődni: a hossztartó, vagy ahogy pb híjja: merevítő rúd is bement, csak elég fosul állt minden.:))
krecsi2010-01-06 14:10:47 // 26521
Ha minden a helyén van és van eltérés a 2 lengőkar között, akkor azt nem tudnád betenni. Sok lenne az az 1cm-es különbség.
Ferke2010-01-06 14:06:41 // 26520
Lengőkart ugyanúgy hívom, de amit merevítőkarnak hívsz, azt hossztartónak ismerem én.
A váznyúlványt nem nevezném hossztartónak, de bánomisén, megyen pb-s neve ennek is, csak azt bökd már ki, hogy mire gondolsz, hol lehet még para, és hogy lehet-e más a mérete a 33 és a sud/sprint lengőkarnak?!
lengőkar=amiben a gömbfej van, tuod?!?!??! :)

Macis maszkot hazavitted egyébként? Fogjuk még látni??:)))))
Ferke2010-01-06 14:01:54 // 26519
Vaze, ugyanezt mondtam, csak Te másképp nevezed az alkatrészeket, mert már ezt is
pb-nyelvesítetted!:)))
Elvileg a helyükön vannak, amit mértem, az azt mutatta, de nem tudok 2-3mm difiket mérni, nyilván ahhoz valami műszer kéne....
pb_2010-01-06 13:39:18 // 26518
Tudod a lófaxot, akkor nem lengőkarozná, + hossztartózná összevissza.)) Lengőkar az ami az alvázhoz van csavarozva, és abban van az alsó gömbfej. A merevítő rúd köti össze a lengőkart és a kereszttartót. A kereszttartó, pedig a hossztartóhoz van csavarozva, ami a kasztni része, de nevezhetjük váznyúlványnak is. Remélem, ezt mist má felirod magadnak.)))
Gondolkodj, a felsorolt ezközöket milyen munkánál szokták használni?)))
Szted a felfogatási pontok a helyükön vannak?))
Atttis2010-01-06 13:29:19 // 26517
Jó sok olvasni valót termeltetek :D
Atttis2010-01-06 13:29:00 // 26516
Jah arra
Ferke2010-01-06 13:20:23 // 26515
Ezt álmomból felkeltve is tudom, fetrengtem alatta eleget:) Viszont pl a 33as és sprint hossztartó közötti különbséget csak akkor tudtuk mérni, mikor kint volt, annyira kicsi a különbség.
Így a lengőkar eltérését sem venném biztosra beszerelt állapotban, de közben eszembe jutott, hol vannak a tartalék sprint lengőkarjaim, és mivel van kibontva 33-asé is, összevetem ma...
De ezen kívül milyen megoldásra gondoltál még??
Szerinted a lengőkar eltéréséből adódhat az, hogy hátrébb kerül másfél centivel a kerék a sárvédőhöz viszonyítva?
pb_2010-01-06 12:26:23 // 26513
Mindenre jól Mléxem.DDD
pb_2010-01-06 12:25:55 // 26512
Ennyi.D
pb_2010-01-06 12:25:14 // 26511
Tedd azt.))))
Ferke2010-01-06 12:24:47 // 26510
KEzdem elveszteni a fonalat. Kifejtenéd, mire gondolsz??:)
pb_2010-01-06 12:23:55 // 26509
Gondold csak végig.
Na értelmezzük újra ezt a futómű dolgot.))
Whiteskull2010-01-06 12:21:23 // 26508
Akkor se voltál észnél, miért pont erre emlékeznél jól! :DDDDD
Whiteskull2010-01-06 12:20:35 // 26507
Dehogynem! Te mondtad. :))))
pb_2010-01-06 12:20:25 // 26506
Na nem kell a duma, mert szinte ez volt az 1. kérdésed tőlem.)))
pb_2010-01-06 12:19:40 // 26505
Miért nem?))
Whiteskull2010-01-06 12:17:18 // 26504
Tudom. És lehet előbb utóbb le is cserélem. :)))

Ha véletlenül összefutok eggyel. :)))))
pb_2010-01-06 12:15:35 // 26503
Csak azért írtam, mert úgy a burkolat kérdése is +oldott lett volna.))
Ferke2010-01-06 12:15:31 // 26502
Mi miért került oda, ahova vanik?
A hossztartó alatt azt értem, ami a lengőkart összeköti az első kereszttartóval/"bölcsővel". Amin a stab is van.
pb_2010-01-06 12:14:35 // 26501
Flex, hegesztó apparát, és tsai.
Whiteskull2010-01-06 12:14:08 // 26500
Nos a futóműves kb. 2001-ben mondta, mivel akkor vittem először el hozzá. Csak akkor kedve nem volt nekiállni, nekem meg utána nem volt kedvem hozzá. :))))
pb_2010-01-06 12:13:01 // 26499
Mi tart vissza, hogy +mérd mekkora van a 2 oldalon. + ugye van 1 rakás Sprint futóműved, Setleg azokat is + lehetne mérni.))) Hosszatartó alatt mit is értesz pontosan? 1ébként, ha vigig gondolod, magad is könnyen rájöhetsz miért került oda, ahol vanik.)
Whiteskull2010-01-06 12:12:42 // 26498
Oké, akkor le volt ütve. :))))
Whiteskull2010-01-06 12:11:58 // 26497
Az lehet, de 33-as övem nem volt felesleges, míg 156-osból van egy pár. :)))
Ferke2010-01-06 12:07:21 // 26496
Na, akkor mondd el, mit értesz normális alatt?
Ferke2010-01-06 12:06:52 // 26495
Hát msot meg lesz csinálva.
Komolyra fordítva, a másik parám ugye, hogy annyira sikerült helyre hozni az illesztési pontokat, hogy a bal első kerék kb másfél centivel hátrébb van.
Azon gondolkozom, hogy a 33-as lengőkarja vajon ugyanaz-e, mint a sprinté?!?!?!?? Mert szerintem 33-asé lett berakva, és ha esetleg nem egyforma méretű, akkor lehet, hogy ez a para.
A hossztartóról tudom, hogy más, 0,5-1 centivel eltér a 33 és a sprinté.
pb_2010-01-06 11:52:25 // 26494
Má +int a gány&fuser, inkább javítsd ki normálisan.)
pb_2010-01-06 11:50:34 // 26493
Be van dőlve a torony, azért terpeszt. Vagy huzatópad, vagy reszelés.
pb_2010-01-06 11:49:29 // 26492
Ezt már mikor mondtam neked, még 2006ban talán.))
pb_2010-01-06 11:47:13 // 26491
Üljle1es!))) Dőlést nem lehet állítani. De + lehet csinálni, hogy állít6ó legyen.)
Ferke2010-01-06 11:46:14 // 26490
Na, akkor ezt megpróbálom szerintem én is majd.
pb_2010-01-06 11:44:33 // 26489
Le volt ütve az Leje, ennyi.))
pb_2010-01-06 11:41:20 // 26488
Azt már mondtam neked, hogy lehet.))
pb_2010-01-06 11:39:32 // 26487
Sztem így a 33é is belemegy.
krecsi2010-01-06 11:17:33 // 26486
Ez így van:)
Én is kireszeltem anno, de most páratlan gólyalábak vannak benne és az egyik nincs kireszelve, ezért vissza állítottam a gyári pontra.
Kacorka2010-01-06 11:15:15 // 26485
Erre marhára nem is gondoltam.

Pedig sanszos lehet nálam is.
Whiteskull2010-01-06 11:11:13 // 26484
A kerék teteje dől befelé. A futóműves azt mondta, hogy a gólyalábon lévő lyukakat kell oválisra reszelni addig, hogy éppen jó legyen a kerékdőlés. :))))
Ferke2010-01-06 11:09:53 // 26483
Na ez az, erre gondolok. Mondjuk nálam nem a gyár hibázott, hanem én. Mit tudtok ezzel csinálni??
Ferke2010-01-06 11:09:10 // 26482
Mármint oldalra terpeszt, vagy széttartás van? Neked mitől terpeszt? Nálam is van még benne, de nem jön ki. Hol tudod azt állítani? Gondolom nem a kormányösszekötőnél.
Whiteskull2010-01-06 11:08:44 // 26481
Szerintem az enyém nem a futóműtől terpeszt, hanem inkább a kaszni bekötési pontok mentek el rajta.

Valamikor régebben mintha valaki azt mondta volna, hogy ez betegsége a sprinteknek.
Kacorka2010-01-06 11:06:56 // 26480
Ez nálam is játszik, de már megszoktam. :-)) Ha kész lesz az új futómű majd egyfolytában le akarok kanyarodni az útról!
Whiteskull2010-01-06 11:05:20 // 26479
Nálam inkább az a baj, hogy a jobb oldala sokkal jobban terpeszt, így állandóan ellent kell tartani a kormányon. :)))

Furcsa is lesz, ha nem kell birkózni vele. :)))
Kacorka2010-01-06 11:04:20 // 26478
Jááj, gyorsan egy alvázmosást neki!!! :-)
Whiteskull2010-01-06 11:04:01 // 26477
Én is ezért csináltam meg. :)))
krecsi2010-01-06 11:03:48 // 26476
Ilyenkor elég szar a nagy terpesztés. Van a hóban egy kitaposott út, aztán a terpesztés miatt bele nem ülne rendesen.
Én is használom szegényt, az alja most biztos letisztult, mert már addig ér a hó.
Kacorka2010-01-06 11:03:15 // 26475
Király!

Ülhetnek hátra a porontyok. Én csak ezért csinálnám meg, mert azért elől szállítani őket elég necces.
Whiteskull2010-01-06 10:58:26 // 26474
Nem kipróbáltam, hanem használom rendesen most. :)))))

Reggel alig találtam meg a hó alatt. :))))

Száradni hoztam csak be a műhelybe, mivel nemsokára megy át a szomszédba futóműállításra. Megpróbálják kiszedni belőle a túl nagy terpesztést. :))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak