Fórum >> Típusok >> Sprint

pedrito2009-02-06 13:28:39 // 22673
Azt nem tudtam, hogy a központi karbishoz a hengerfejet is cserélni kell... Akkor felejtős a dolog. Én egy sárvédő elején lévő körindexes, központi karburátoros krómos Sprintre gondoltam. Az tök király! 10-20 LE-vel kevesebb, de ritka, mint a fehér holló. :-) A képen egy tökéletesen gyári állapotú sprintet látok, csak egy rezonátor, vagy mi van a kipufogóra szerelve. Ez számomra még kevés lenne ahhoz, hogy eltérítsen a gyári állapotra törekvéstől. Nálam egy Zender-kit-es és annál jobban optikai tuningolt sprintnél merülne fel először a direktszűrő gondolata. Ízlések és pofonok...
pb_2009-02-06 13:06:07 // 22672
Közelről még nem láttam, úgyhogy még akár többet is talál6ok rajta.DDD
pb_2009-02-06 13:03:57 // 22671
Majd csak figyeld ki!DDD Milyen +valósításokat, eddig ti lopkodtatok tőlem mindenféle ötleteket.))))

Jut szmbe lejárt az időd, vár a polifoam!DD
Ferke2009-02-06 13:01:23 // 22670
Ne fárasszál már, úgysem találsz rajta hibát:)))
Ferke2009-02-06 12:59:46 // 22669
Dehogy leszel Te ott.:) Ez secret projekt. Az kéne még csak, hogy ellopkodd a megvalósításokat.:)
pb_2009-02-06 12:51:12 // 22668
Igen 79től létezett ez a konfig.

Mondjuk azt nem vágom, hogy miért alakítottál át 1 műanyagos változatot krómosra, ha 1 patent műanyagos a végcél. Bár a múltkor már írtad, de már nem Mléxem pontosan, ill akkor sem igazán értettem.)
pb_2009-02-06 12:26:44 // 22667
Képzelem, nem baj ott leszek, és fényképezek és szénné röhögöm magam.DD
pb_2009-02-06 12:24:52 // 22666
Már látom, nemcsak a számolással, hanem az olvasással is gondok vannak. Átfogó továbbképző tábor ajánlott!DDD
pb_2009-02-06 12:08:26 // 22665
Na, akkor írd le, hogy mi a hiba a képeiden, és nem a hiányzó cuccokra gondolok.)) Vigyázz, ha nem tudod +mondani, életfogytig polifoam lesz!DDD Ja, és a választ kapásból vágni kell.DD
Ferke2009-02-06 12:06:04 // 22664
Nekem nem kell pajszer a gyertyacseréhez.:) Ne aggódj, megoldjuk:)
Ferke2009-02-06 12:05:13 // 22663
Jól kezdted, ne is folytasd! Pb-nél az 1......-es:D:D:D:
Ferke2009-02-06 12:04:38 // 22662
Most arra van büszke, hogy össze tudod hasonlítani a motorteredbe nézve, hogy ezen még mi nincs rajta?!
Ez a fiam is meg tudja csinálni már, de Ő 5 éves:))))))))Heheeee:))) 3 év Polifoamra ítéllek!!!:D:D:D
pb_2009-02-06 11:45:52 // 22661
Leülhetsz1es!))) A szelepdeknit beszerelt motornál, kíváncsi vagyok, hogy cserélgeted.))) Főleg úgy, hogy ne jöjjön le róla a piros tempera.DDD
pb_2009-02-06 11:43:37 // 22660
Aha, látom.)))) Majd, azért mutasd + ezt a képet Zé kolléga úrnak is!DD
Kacorka2009-02-06 11:22:07 // 22659
Mondjuk vmi ilyesmi állapotú műanyagosra gondolok, na ez már lázba tudna hozni:

sprinyó
Kacorka2009-02-06 11:02:52 // 22658
Pb-nél az 1 pont :-)

Ez a típusú krómos (vagyis fekete B oszlopok, sárga indexbúra, fekete kéderek és esőelvezetők) már a 95 lovas veloce verzióban is létezett két dupla weberrel. (DIR 32-es asszem).

Az előző sprintem ilyen volt onnan gondolom.

Központi karbit nem tennék rá semmiképp, azért annáltöbbet ér az a 10-20 paci :-)

Viszont abban igazad van, hogy a gyári állapot a menő, ezt vallom én is. Ugyanakkor ha körbenézel a youtube-on, lehet látni sok szépen-igényesen restaurált öreg alfát (főleg bertonékat, giuliákat) amik direktszűrőkkel meg sok esetben tütékkel szaladgálnak, szerintem főleg a hang miatt.

Nálam a majdan elérendő célállapot egy patentűl helyrevágott műanyagos lenne, minimális ültetéssel, nagyon diszkrét matricázással (1-2 lóhere, veterán talis matrica ilyesmi) meg esetleg direktszűrő lenne.

A krómházas direkltszűrőt én nem tartom stílusidegennek a krómos sprinttől, inkább csak azt gondolom, hogy nem tesz jót a kocsinak. Az a légszűrő úgy van jól ahogy a gyárban megálmodták, még azt is el tudom képzelni, hogy a direktszűrő szar alapjáratot meg hasonlókat okoz. Viszont a hang......
Ferke2009-02-06 11:01:37 // 22657
Nem fog sérülni, mert berakáskor nem hagyom fent a szelepfedeleket, arra a kis időre kérek majd kölcsön valami pb_ féle lepukkant vackot..:DDD
Ferke2009-02-06 11:00:47 // 22656
Ez tisztességesen össze van rakva.:) Nem úgy, mint a kuplungzabálód, meg wartburg tuningosan szitára fúrt légszűrőházad!:)))
pb_2009-02-06 10:49:18 // 22655
Fog.DDD
pb_2009-02-06 10:48:22 // 22654
Irígykedik a rosseb, a gyengécske 16vdre.))) De, ha tisztességesen összeraknád, nem érnének +lepetések!DDD
kesa2009-02-06 10:47:11 // 22653
Klassz :D!
Hasonló erőforrás birtokában attól kapnék idegbajt, ha beépítéskor megsérülne valamelyik fényezett elem.
kesa2009-02-06 10:45:10 // 22652
Nekem is a krómos donorban ugyanaz a moci volt, mint a műanyagosomban.
Ferke2009-02-06 10:15:24 // 22651
Még 1-2 kép:)
Ferke2009-02-06 10:09:01 // 22650
Már megint irigykedsz:) Ezen jó a lendkerék! Nincs túlköszörülve ám!:)))
pb_2009-02-06 09:50:56 // 22649
Mindent fordítva raksz őssze?) Üljlekaresz!)))
Haddel2009-02-06 09:24:32 // 22648
Voov dögös lett! :)
Ferke2009-02-06 09:21:45 // 22647
A sprint új motorja.:))
pb_2009-02-06 08:30:59 // 22646
Nem egészen, már a 2. szériában is voltak dupla karburátoros változatok. 1ébként a szoló karbihoz hfejeket is kell cserélni, szóval nem olyan 1xű ez a cserebere.)
pedrito2009-02-06 08:23:10 // 22645
Mivel most még krómos, akkor én semmiképp nem tennék rá direkt szűrőt. Ha valamin elgondolkodnék, akkor az a központi karburádoros , diszkoszlégszűrőház. Visszalépésnek visszalépés, de a krómosokban az volt. Aztán amikor visszaalakítod műanyagossá, akkor talán jöhetne a direktszűrő. Talán... Az is csak akkor, ha a külsejét is tuningolnád egy kicsit. Amúgy a gyári állapot az, aminek értelme van egy 20 év feletti autónál. Szerintem... :-)
pb_2009-02-05 20:38:07 // 22644
Ha eddig így csináltad, akkor sztem most már ne kapkodd L., és Lőbb 4,5k, majd 5k. Szépen végig a lépcsőn.
Kacorka2009-02-05 20:29:33 // 22643
mármint szerinted?
Kacorka2009-02-05 20:27:44 // 22642
de köszi, abszolút elfogadom. Még nem csináltam ilyet, mindeféle városi legendák vannak bejáratásról, de inkább óvatos voltam.

És szerintem 2000 után már el lehet küldeni 5K-ig is?
pb_2009-02-05 20:23:29 // 22641
Ez, csak 1 vélemény volt, amit nem kell +fogadni.))
pb_2009-02-05 20:22:46 // 22640
Én, biztos, hogy nem húznám ennyi ideig, sztem kb 2k kmig járatnám, aztán kapná az ívet.))
Kacorka2009-02-05 20:20:46 // 22639
ja jó oké :-)!!

ha Tőled megkaptam a zöldlámpát, akkor nyomom.
Kacorka2009-02-05 20:19:07 // 22638
ennél is lehet óvatosabbnak lenni, csak akkor akkor jövő nyárra se lesz bejáratva :-(
pb_2009-02-05 20:18:40 // 22637
Nyugodtan mehet a 4k.
Kacorka2009-02-05 20:17:29 // 22636
3500.

mondjuk egyszer már bűnbe estem.... (majdnem 4000)
pb_2009-02-05 20:11:05 // 22635
Meddig forgatod?
Kacorka2009-02-05 20:04:52 // 22634
1500 körül.
pb_2009-02-05 19:45:24 // 22633
Teljesen felesleges, kivágott léxűrőház, vagy gyorsulásnál minek léxűrőt használni?DD
pb_2009-02-05 19:43:42 // 22632
Na, ennyit tuti, hogy nem szánnék rá.)
Mennyi van benne?
GT Ɨ|ѯ2009-02-05 18:04:40 // 22631
GT Ɨ|ѯ2009-02-05 18:00:45 // 22630
GT Ɨ|ѯ2009-02-05 17:59:37 // 22629
Szala2009-02-05 15:10:35 // 22627
Kacorka2009-02-05 14:53:02 // 22626
Hát igen, szállítással mindennel szerintem 50.000 alatt nem nagyon áll meg, és akkor még nem is biztos, hogy pont az a hangélmény amire vágyok, pláne úgy hogy azért most se szól szarul, sőt.

Csak még nem merem pörgetni, nyílván más lesz a helyzet ha már 4000 környékére merészkedhetek :-)
pb_2009-02-05 14:41:08 // 22625
Nem nagy gáz, de nem biztos, hogy +éri rákölteni, mert 1 ilyen K&N cucc nem 2 Ft. Én még mindig a kivágott szűrőházra szavazok.
Kacorka2009-02-05 13:10:39 // 22624
"Standard exhaust - only modification was K&N filters mounted on the carburettors, much like the ones on your Alfasud (judging from your picture.)"

Nos, akkor tényleg elgondolkodom ezen.

Szerintetek nagy gáz a direktszűrő egy alapvetően hobbicélú, nyári hétvégéken használt gépnél?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak