Az tényleg új. Volt mostanában szervízben, vagy valami?
Hát igen, a biztosítók azért vannak, hogy beszedjék a pénzt, aztán mindenfélére hivatkozva megtagadják a kárigényt :P.
kesa2009-09-05 22:25:51 // 24673
Kacorka2009-09-05 22:24:09 // 24672
5000 km volt benne. 1 éves volt.
Fizetni fog, de még kekeckedik, mert benne volt a forgalmi.
Fizetni fog, de még kekeckedik, mert benne volt a forgalmi.
kesa2009-09-05 22:21:41 // 24671
Biztosító fizet? Mennyire volt vacsiúj (mikor került hozzátok)?
kesa2009-09-05 22:20:26 // 24670
Szerintem tartsd meg, vegyél egy 164-et, és készülődj a Maserati projektre :D! Egyébként abból milyet akarsz? '80-as, '90-es évek kocka autóit, vagy réggebbit (esetleg újabbat)?
Kacorka2009-09-05 22:17:03 // 24669
És a maserből micsoda?
Mostanában én is nézegttem őket a mobile.de-n, de a biturbó nem jön be annyira.
Ghibli, arra rá tudnék izgulni.
Mostanában én is nézegttem őket a mobile.de-n, de a biturbó nem jön be annyira.
Ghibli, arra rá tudnék izgulni.
Kacorka2009-09-05 22:13:37 // 24668
bocs 1.2, hülyeséget írtam.
sprint832009-09-05 21:42:35 // 24667
Ha eladom:D Egyébként igen, ez a dolog volt amit halogattam már egy ideje, ezeket még nem cseréltem:)) Egyébként már az alkatrészek 95%-a ki van cserélve.
Most megint gondolkodóba estem a Sprint mint 2. autó dolgon. Számolgattam a költségvetést, hogy ha vennék mondjuk egy 164-et járós autónak akkor még akár maradhatna ez is. Persze az V6 lenne:D Meg azt nem kellene annyira félteni mindentől. Az eredeti terv ha elkelne az volt, hogy 166 napi autó és Maserati projekt.
Most megint gondolkodóba estem a Sprint mint 2. autó dolgon. Számolgattam a költségvetést, hogy ha vennék mondjuk egy 164-et járós autónak akkor még akár maradhatna ez is. Persze az V6 lenne:D Meg azt nem kellene annyira félteni mindentől. Az eredeti terv ha elkelne az volt, hogy 166 napi autó és Maserati projekt.
krecsi2009-09-05 21:28:32 // 24666
Most már nyugodtabb szívvel adod el?:))
sprint832009-09-05 20:58:44 // 24665
Szia Laci!
Köszi a szilenteket még1X!!! Tegnap megjöttek a postával, ma délután pedig már ki is cseréltük őket. Nem is rossz szint idő volt a meló, 6 óránkba telt csak kapkodás nélkül. Ebbe az is benne volt, hogy a torony szilenteket is kicseréltem, mondjuk ha már lent volt a futómű az már nem volt nagy meló. Meg volt a próba út is, és tökéletes lett az autó, nincs már a kis kopogás, se a rántás kigyorsításkor. Így most már totál új lett minden elöl is.
Köszi a szilenteket még1X!!! Tegnap megjöttek a postával, ma délután pedig már ki is cseréltük őket. Nem is rossz szint idő volt a meló, 6 óránkba telt csak kapkodás nélkül. Ebbe az is benne volt, hogy a torony szilenteket is kicseréltem, mondjuk ha már lent volt a futómű az már nem volt nagy meló. Meg volt a próba út is, és tökéletes lett az autó, nincs már a kis kopogás, se a rántás kigyorsításkor. Így most már totál új lett minden elöl is.
127_sud2009-09-05 17:05:28 // 24664
Tényleg nincs így használtnál komoly különbség az állapotban. Lehet jót és szart is venni mindkettőből. Bármelyikkel ráfaraghatsz. Milyen 1,4-es Splash volt? Elvileg 1,0 1,2 és a Fiat 1,3 Diesel motoros létezik. Amúgy én a klímához se ragaszkodnék, azt a 2 hetet amikor tényleg kell ki lehet bírni. Én nagyon ritkán használom pedig kétzónás klíma van a 156-ban.
Biztos jó kis autó a Splash. Én is nagyon imádom a Panda-t, nem szabadna hatalmas autókkal menni a városban. A legjobb törpeautó, nemhiába a Fiat kisautóban volt nagy. Elmentem már 700km-t is vele és 35l-es a tankja... És benzines!
Biztos jó kis autó a Splash. Én is nagyon imádom a Panda-t, nem szabadna hatalmas autókkal menni a városban. A legjobb törpeautó, nemhiába a Fiat kisautóban volt nagy. Elmentem már 700km-t is vele és 35l-es a tankja... És benzines!
127_sud2009-09-05 16:58:31 // 24663
Tény, hogy sokkal drágább a vezérlés de sajnos szerintem elég leharcolt boxereket lehet már csak kapni (meg persze öregebbek). Amúgy nem cserél az ember vezérlést 2 havonta, ha veszel egy használt autót akkor meg úgyis megcsináltatod. A TS alkatrész ellátottsága jobb, könnyebb bármit megvenni. Én ha 145-öst vennék akkor csak 16V érdekelne. A többi elég tucat, akkor legyen már egy ritka autóm!
Kacorka2009-09-05 16:30:31 // 24662
Hát köszi srácok, a teljesítmény itt most nem fontos, olcsó fenntarthatóság kis szervízigény a lényeg és bár boxerhívő vagyok most azt sem igazán fontos. Viszont tényleg fosok a TS vezérlésétől. Én inkább egy sima 8v 1.6-ra szavaznék, ami szép és jó :-)
Ki sem merem mondani vacsiúj 1.4 Suzuki splasht vittek el.
És ráadásul azt kell mondjam kurva jó kis autó volt. Ha minden családnak lenne egy ilyen kis autója az egy jobb világ lenne.
Ki sem merem mondani vacsiúj 1.4 Suzuki splasht vittek el.
És ráadásul azt kell mondjam kurva jó kis autó volt. Ha minden családnak lenne egy ilyen kis autója az egy jobb világ lenne.
pb_2009-09-05 15:36:50 // 24661
Természetesen mind2ből ki lehet fogni jót, de azt Te is tudod, hogy a boxer vezérlése 2x is kijön a vezmód árából, ha ügyes vagy, még 3x is. Az is igaz, hogy teljesítményben Lmarad a TStől.
pb_2009-09-05 15:34:43 // 24660
1értelmű, csaiks boxert!DD
Az 1.4es boxer, azt L kell felejteni, ha boxer, akkor 1.6, vagy 16v. Leginkább utóbbi, de az + ritka, mint a fehér holló. A 16vn kívül 1ikben sincs LMM, ami beszar6na, inkább az Lszonda szokott Lköszönni. A motort, sztem nem kell Neked nagyon bemutatni, a szokásos dolgokra kell figyelni, ha van +felelő olajjnyomás és kompresszió, akkor nagy baja nem lehet.) A többi típushiba pedig ugyanúgy +van a boxernél is, mint a TSnél. Pl, lengőkarok, porvédőgumik(főleg a kormányműnél), 1. fényszórók, stb. A 2es szinkrontól már nem annyira kell félni, mert 45/6ban már az újfajta szinkron van az 1esnél, és a 2esnél. Ezenkívül még a boxer váltókra oly jellemző olajfolyást lehetne +Mlíteni.
Nyugodtan csinál6sz belháborút, sztem képviselném azt a biszonyos oldalt.DDD
Az 1.4es boxer, azt L kell felejteni, ha boxer, akkor 1.6, vagy 16v. Leginkább utóbbi, de az + ritka, mint a fehér holló. A 16vn kívül 1ikben sincs LMM, ami beszar6na, inkább az Lszonda szokott Lköszönni. A motort, sztem nem kell Neked nagyon bemutatni, a szokásos dolgokra kell figyelni, ha van +felelő olajjnyomás és kompresszió, akkor nagy baja nem lehet.) A többi típushiba pedig ugyanúgy +van a boxernél is, mint a TSnél. Pl, lengőkarok, porvédőgumik(főleg a kormányműnél), 1. fényszórók, stb. A 2es szinkrontól már nem annyira kell félni, mert 45/6ban már az újfajta szinkron van az 1esnél, és a 2esnél. Ezenkívül még a boxer váltókra oly jellemző olajfolyást lehetne +Mlíteni.
Nyugodtan csinál6sz belháborút, sztem képviselném azt a biszonyos oldalt.DDD
127_sud2009-09-05 15:11:13 // 24659
Ez nagy szívás! Milyen autója volt? Apámnak van egy 97-es 1,4 TS amit Olaszból hoztak be 85000km-el. Nagyon megkímélt a gép, az alja olyan mint az új. Ki lett cserélve a teljes vezérlés (módosító is pedig nem volt még hangos és gyári volt) és a lambdaszonda. 2 éve semmi baj. 2 éve hajtja és semmi baja, bár neked nem kell bemutatni ha ilyened volt. Nekem is nagyon tetszik a gép. Boxer hívő vagyok de lehet inkább vennék egy TS-t, vagy akkor egy 1,7 16V ha már boxer. Amúgy nem olyan nagyon horror már az alkatrész, pl. egy vezérlés módosítót 39000Ft-ért tudnék adni.
Kacorka2009-09-05 14:49:34 // 24658
Sziasztok!
Párom kocsiját 2 hete megfújták a házunk elől és most azon gondolkodom, hogy egy 145-el pótólnánk ki a családi flottát.
Tudom, hogy költői a kérdés ebben a topicban, de szerintetek boxer vagy TS??
1.4 TS-em már volt, szerettem is nagyon, de a vezérlése gáz és kurva sokban van a cseréje. A 145-ben nem ismerem az 1.6 boxert, de azt gondoltam, hgy 350-400 e környékéne lehet venni légkondist, ráborít az ember még 250-300-at és tip-top autónk van 5-6 évig. Van vkinek tapasztalata a típussal? Légtömegmérő, 2-es szinkron gondolom standard szar, de van egyéb ami érdekes lehet?
Pb?
Azért nem a 145 topicban kérdezem, mert nem akaorok belháborút :-))), ja és mert persze boxert szeretnék igazán :-))
Párom kocsiját 2 hete megfújták a házunk elől és most azon gondolkodom, hogy egy 145-el pótólnánk ki a családi flottát.
Tudom, hogy költői a kérdés ebben a topicban, de szerintetek boxer vagy TS??
1.4 TS-em már volt, szerettem is nagyon, de a vezérlése gáz és kurva sokban van a cseréje. A 145-ben nem ismerem az 1.6 boxert, de azt gondoltam, hgy 350-400 e környékéne lehet venni légkondist, ráborít az ember még 250-300-at és tip-top autónk van 5-6 évig. Van vkinek tapasztalata a típussal? Légtömegmérő, 2-es szinkron gondolom standard szar, de van egyéb ami érdekes lehet?
Pb?
Azért nem a 145 topicban kérdezem, mert nem akaorok belháborút :-))), ja és mert persze boxert szeretnék igazán :-))
Atttis2009-09-05 14:08:27 // 24657
Kell majd új csapágy a hajtórudakba, hátfalam van, olajszívót kldöd, csövet küldöd szimeringegknek semmi gondja a motorban, egyetlen csepp olaj sem jön belőle, szerintem az lehet a gond hogy nem lett utánahúzva.
pb_2009-09-05 11:43:59 // 24656
Köszi! Ez lemaradt.))
pb_2009-09-05 11:28:57 // 24655
Azért nem 1,5 nap a történet, de szépen lehet vele haladni. Sajnos 1 ilyen autónál, ezt végig kell játszani, főleg ha a motornak még baja is van. Ez ugye mind idő/pénz/energia/stb, amit bele kell feccölni, de ha 1x Lkészül, és odafigyel rá kicsit az Mber, az idők végezetéig is motor marad.)
pb_2009-09-05 11:25:32 // 24654
Na végre!DD Na, na, a jó fej én voltam, hogy adtam 1 0 kmes kupakot, Redeti ricambi originalit.))))
pb_2009-09-05 11:24:00 // 24653
Majd a tanfolyam anyagába ezt is belecsempésszük.D Minek kelsz Te szombaton reggel 7kor?D
Ferke2009-09-05 07:25:05 // 24652
Annál jobban nem is tudnám összefoglalni, mint pb a 24645 hszben.
Nem akartalak az elején ezzel fárasztani, de szerintem kicsit elkapkodtad a dolgokat. Ülj le, gondold át, egy 8v-s mocit összerakni időben, pénzben is töredéke, mint egy 16v. A hibalehetőség szintén jóval kisebb.
Szóval neki kéne futni ennek még egyszer úgy, hogy minden info+kellék össze van gyűjtve.
Össze kéne szedni az összes szükséges és megfelelő alkatrészt, anyagot (tömítések, szimm, stb.), információt/manualt (lehúzási nyomatékok, vezérlés beállítása, stb, stb).
Ha ezek mind megvannak, akkor érdemes nekiállni, és így a munka kb másfél napra rövidül, és egy csomó közbeni és későbbi kellemetlenségtől megkíméled Magad...szerintem.
Ha kellenek cuccok, szólj nyugodtan. Én mondjuk a htőkés hengerfejet raknám kapásból, innentől kezdve már a hfejek elfelejthetőek, azokkal nagyon valószuínű, hogy nem lesz gond, marad a blokk+kiegészítők.
Kezdenék eleve egy hátfal cserével, mert ugye egy csavarfuratod a szivattyúhoz odavan...a hajtókar csapágyak miatt eleve az egész szétszedős és átnézős...
Nem akartalak az elején ezzel fárasztani, de szerintem kicsit elkapkodtad a dolgokat. Ülj le, gondold át, egy 8v-s mocit összerakni időben, pénzben is töredéke, mint egy 16v. A hibalehetőség szintén jóval kisebb.
Szóval neki kéne futni ennek még egyszer úgy, hogy minden info+kellék össze van gyűjtve.
Össze kéne szedni az összes szükséges és megfelelő alkatrészt, anyagot (tömítések, szimm, stb.), információt/manualt (lehúzási nyomatékok, vezérlés beállítása, stb, stb).
Ha ezek mind megvannak, akkor érdemes nekiállni, és így a munka kb másfél napra rövidül, és egy csomó közbeni és későbbi kellemetlenségtől megkíméled Magad...szerintem.
Ha kellenek cuccok, szólj nyugodtan. Én mondjuk a htőkés hengerfejet raknám kapásból, innentől kezdve már a hfejek elfelejthetőek, azokkal nagyon valószuínű, hogy nem lesz gond, marad a blokk+kiegészítők.
Kezdenék eleve egy hátfal cserével, mert ugye egy csavarfuratod a szivattyúhoz odavan...a hajtókar csapágyak miatt eleve az egész szétszedős és átnézős...
Ferke2009-09-05 07:16:38 // 24651
Ott van a megbeszélt helyen az abs jeladód! Hogy én milyen jó fej vagyok már megint?!:)))
Ferke2009-09-05 07:15:24 // 24650
Hagyd már abba ezt az írást, reggel 7kor nem lehet ezt elolvasni rendesen.:) Mondjuk máskor sem, és szerintem ez Neked is megerőltető:)))
pb_2009-09-04 21:00:06 // 24648
Fehér füstje, mindN kocsinak van, főleg hideg időbN törTnő hidegindításnál. Még akkor is fehér a füst, ha Légeti a vizet. Sok bNzinnél, inkább szürkés, ill kormol.
pb_2009-09-04 20:55:01 // 24647
Az éGsTr felé is távoz6 a víz.
pb_2009-09-04 20:53:33 // 24646
NM lett volna muszáj visszavNnie.
pb_2009-09-04 20:52:24 // 24645
Akkor, azzal kLl kezdNed, hogy összerakod tisztSségSN a motort.
Atttis2009-09-04 18:46:30 // 24642
Hopp most voltam a kicsikémnél és üres lett a kiegyenlítőm és megnőtt az olaj szint. ezek szerint akkor hengerfejes
Atttis2009-09-04 18:28:03 // 24641
Jah és a gyertya tiszta folyadékos volt nem víz vagy olaj vagy benzin nem tom , de benzin szaga volt.
Meg akkor van fehér füstje egy kocsinak ha vizet kap vagy ku..a sok benzint nem?
Meg akkor van fehér füstje egy kocsinak ha vizet kap vagy ku..a sok benzint nem?
Atttis2009-09-04 18:25:56 // 24640
Víz fogyott, de egy bilincs nem volt meghúzva rendesen, ott is engedte , meg mikor szét volt szedve a fék akkor kkötöötem egyét csövet és már tócsa volt alatta.
Nekem nincs az aksinál fekete doboz, nincsenek relék, a km órától egy spirál megy le nem 2, a mágnestekercsről meg csak lóg a vezeték és nincs a közelében semmi csati.
Nekem nincs az aksinál fekete doboz, nincsenek relék, a km órától egy spirál megy le nem 2, a mágnestekercsről meg csak lóg a vezeték és nincs a közelében semmi csati.
krecsi2009-09-04 18:17:22 // 24639
Az hogy feljebb sikerült, lehet a hiba forrása. Amúgy a víz se fogy?
krecsi2009-09-04 18:15:20 // 24638
Ja és a kérdés: akinek ki van iktatva, annak simán nincs bekötve, vagy a relénél is át van kötve vhogy? Mert ha ezt az elektromágnest leválasztom, attól még a relék szarakodnak az alapjárattal. Gondolom akkor az egész rendszert ki kéne iktatni. Van egy vezeték a trafótól, ami le van biztizve. Ha én ott kiszedem a biztosítékot, akkor elvileg a reléket kiiktatom. De ez az aksi környékén lévő fekete dobozt mennyire befolyásolja? Meg hát akkor újra be kéne állítani a karbikat, mert változnak a dolgok rendesen. De még talán a gyújtást is. Tudtok vkit, aki faszán beállítaná a karbikat?
Atttis2009-09-04 18:06:12 // 24637
Henger fejes lehet a piros sárkány?
A víz habzik de nem úszik rajt olaj, nincs elszíneződve valamint az olajban sincs víz jele, az olajszint annyi amennyi volt, igaz kicsit feljebb sikerült max.nál
A víz habzik de nem úszik rajt olaj, nincs elszíneződve valamint az olajban sincs víz jele, az olajszint annyi amennyi volt, igaz kicsit feljebb sikerült max.nál
krecsi2009-09-04 18:05:26 // 24636
Most én szívtam vele egy kicsit. Arról nem is beszélve, hogy a torony szimeringnek volt egy kis hangja (WD-40 átmenetileg megoldotta), a karbi is szívat. Most én is eljutottam arra a pontra, hogy kibaszom belőle azt a svájci hülyeséget. Tegnap matattam a légszűrőháznál és megváltozott az alapjáratom. Elégé berázza a motort. Hozzá érhettem az alapjárat emelő elektromágneshez. Kicsit állítottam a csavaron és kisimult az alapjárat, de magasabb lett. Akárhogy állítottam, nem akart jó lenni. Ezért kénytelen voltam az alapjárati csavarokon is állítani. Most néha jó, néha szar. Van egy bizonyos hőmérséklet amin szépen muzsikál. De ha hidegebb vagy melegebb, akkor beráz. De csak az alapjárat a szar.
Atttis2009-09-04 17:36:24 // 24635
Van hibája de könnyen orvosolható. kívüről látható helyen egyetlen egy kis picinyke rozsdafolt van rajt, alja is elmegy, belül kszöb lukas, bal sárvédő altt van rozsdi, tüzfal eyg helyen jukas, hátsó stabilizátornál egy kis megerősíttés azt csá.
Nem volt benn a szerződésben, de lehet különben, nem értek hozzá.
Pénzt 70ezret fizetett nekem.
Nem volt benn a szerződésben, de lehet különben, nem értek hozzá.
Pénzt 70ezret fizetett nekem.
Ékszij2009-09-04 17:24:52 // 24634
Muszáj lett volna visszavennie szerintem , vagy pedig valamennyi pénz vissza . Volt itt már erre példa ...
Amúgy a karosszériád mennyire jó ?
Amúgy a karosszériád mennyire jó ?
Atttis2009-09-04 17:19:03 // 24633
El sem ment volna pestig a saját lábán, meg Garga úgysem vette volna vissza, meg honnan szereztem volna egy másik sprintet, főleg kasznira ennél jobbat?
Atttis2009-09-04 17:17:26 // 24632
Nem adtam fel csak iggen kiverte a biztosítékot nálam, de talán össze tudom még terelni a ménest.
Atttis2009-09-04 17:15:13 // 24631
Hát arra kellene. De mindig akkor tör rá új nyavaja mikor kiveszem a napi használatból pl 2 napig nem indítom el.
Most is így volt mikor nem volt fékem pár napig nem ment, aztán fékpróbás utamon cserben hagyott.
Mitől lehet, hogy elindítom (nagyon nehezen) ha fordulaton tartom a motort jár de nem mindig dolgozik minden henger, a kipufogó okádja a kékes fehéres füstöt, alapjáraton megállnak sorban a hengerek, és durrog mint a nyavalya mikor már 1-2 percet jár a motor. Tegnap fél percekre lehetett csak elíndítani, gyertya csere aztá így megy.
Most is így volt mikor nem volt fékem pár napig nem ment, aztán fékpróbás utamon cserben hagyott.
Mitől lehet, hogy elindítom (nagyon nehezen) ha fordulaton tartom a motort jár de nem mindig dolgozik minden henger, a kipufogó okádja a kékes fehéres füstöt, alapjáraton megállnak sorban a hengerek, és durrog mint a nyavalya mikor már 1-2 percet jár a motor. Tegnap fél percekre lehetett csak elíndítani, gyertya csere aztá így megy.
Ékszij2009-09-04 16:55:53 // 24630
Oké köszi , 4 -et már lefújtam elég jó lett :)
pedrito2009-09-04 08:04:51 // 24629
Részben megértelek, de szerintem se add még fel! Most meg még sokat is buknál rajta, ha eladnád. Persze, ha napi használatra kell az autó, akkor más a helyzet. Ez most arra alkalmatlan, ahogy a beszámolóidat olvastam... :-(
pedrito2009-09-04 08:01:14 // 24628
A jobb oldali sokkal "arányosabb" és hasonlít egy picit a gyárira. Én azt választanám. A felni meg észben van tartva, csak időm nincs...
kesa2009-09-04 00:25:52 // 24627
Ne add fel!
Ha tele a tököd, állj le kicsit, foglalkozz vele később.
Nekem anno az is benne volt a pakliban, hogy a rendőrség lefoglalja, mint bizonyítékot, vagy bűncselekményből származó anyagi javat. Jó fél évig csak azért nem nyúltam hozzá, hogy ne borítsam bele a pénzt fölöslegesen. Azóta azért alakulnak a dolgok, mégha lassan is, valami gebasz mindig van. De már leszarom :D, élvezem, hogy megy :D.
Ha tele a tököd, állj le kicsit, foglalkozz vele később.
Nekem anno az is benne volt a pakliban, hogy a rendőrség lefoglalja, mint bizonyítékot, vagy bűncselekményből származó anyagi javat. Jó fél évig csak azért nem nyúltam hozzá, hogy ne borítsam bele a pénzt fölöslegesen. Azóta azért alakulnak a dolgok, mégha lassan is, valami gebasz mindig van. De már leszarom :D, élvezem, hogy megy :D.
Whiteskull2009-09-03 20:39:25 // 24625
Vagy szerezzél egy gyárit. :))))
Ékszij2009-09-03 20:36:31 // 24624
Akkor el kellene adnom az elsőt mert kettő nem kell :))