sprint832009-11-19 20:05:39 // 25973
Nekem 34000 lett volna normális biztosítónál, így megéri. Meg amennyit tényleg használom, már van benne kemény 4500km a felújítás óta. Múlthéten szombat délután kihoztam a garázsból kerültem vele egyet a szép időbe, amúgy már több mint 1 hónapja nem is volt igazán beindítva.
krecsi2009-11-19 20:00:28 // 25972
Biztosítót én is váltottam. De én "általános" használati módban. Nekem 22500ft lesz az 1 év, a réginél 40000 lett volna.
sprint832009-11-19 19:57:11 // 25971
Nem érdemes vele kínlódni. Én is megakartam csinálni, de nem ér annyi utána járást+pénzt. Van rá egyszerűbb módszer, csak szerezni kell hozzá jó cuccot.
krecsi2009-11-19 19:54:13 // 25970
De előbb nem olvashatóvá kell tenni:) Ez valóban úgy van, hogy jobban jársz, ha már "a természetes korrózió" miatt nem lehet leolvasni. Én megpróbáltam átíratni, de mivel 2 okmányirodában is mást mondtak, lemondtam róla. Átíratás, lejárt műszaki, motorcsere, ideiglenesen forgalomból kivonva, eredetiség vizsgálat. Erre nem tudtak sorrendet mondani.
pb_2009-11-19 19:47:09 // 25969
Áh. ilyeneket hiába magyarázol a Mágusunknak.DDD
sprint832009-11-19 19:46:54 // 25968
Biztosítás váltással, hogy áll a banda?
Tudtátok, hogy léteznek youngtimer és hobby autó biztosítások? Én váltottam. Így évi 10700 Ft-ba kerül a KGFB. + 5000 Ft tagsági díjat kell fizetni évente egy klubnak.
Tudtátok, hogy léteznek youngtimer és hobby autó biztosítások? Én váltottam. Így évi 10700 Ft-ba kerül a KGFB. + 5000 Ft tagsági díjat kell fizetni évente egy klubnak.
sprint832009-11-19 19:42:36 // 25967
Vagy az még jobb ha olvasható is és egyezik a papírokkal, de mégsem azt rejti a technika mint ami valójában lenne:))) Mint pl. a 84-es és a 87-es blokkok esetében nálam. Így minden tiszta sor, nem lehet belekötni.
Ferke2009-11-19 19:17:52 // 25966
Műszakin sem foglalkoznak vele. Ha nem olvasható, akkor nem olvasható. Ennyi.
pb_2009-11-19 12:17:50 // 25965
Az utolsó mondattal + is válaszoltad a kérdést.) A műszer barban mér, ha 1 és 2 bar között van anyomás, az bőven jó.
krecsi2009-11-19 12:13:47 // 25964
Kezd érdekes lenni az olajnyomásom: melegen alapjáraton eddig 20-40 között volt, tegnap kicsivel 20 alatt. Hidegen, fordulaton ugyanazt mutatja, mint eddig. Ebből gondolva a pumpa nem lehet rossz. 3 hete töltöttem bele olajat, mert szivárog a főtengely szimmeringnél. Most megnéztem, alig fogyott, 3/4-nél áll. Egy hete nem mentem vele hosszabb útra, csak tegnap tudott bemelegedni rendesen. Akkor láttam, hogy kevesebbet mutat. Mitől lehet? tudom, mérni kéne, akkor több minden kiderül.
pb_2009-11-19 12:09:25 // 25963
Teljesen mind1, hogy hol futotta, alényeg, hogy bírja.)
krecsi2009-11-19 12:00:16 // 25962
Na meg nem is magyar utakon futotta fiatal éveit.
pb_2009-11-19 11:44:54 // 25961
Simán lehetséges. Ezek még normálisan + vannak csinálva, nem kezd L évente nyűszögni, morogni a futómű.
krecsi2009-11-19 11:41:24 // 25960
Kiszedtem a piros sprintből a lengőkart állapot felmérésre. A gömbcsukló szegecselve van benne. Lehetséges hogy az még a gyári? 22 éves korában ment nyugdíjba, annyit bírt volna?
Ékszij2009-11-18 20:29:51 // 25959
Rendben hátha van olyan ami nekem nincs :)
Atttis2009-11-18 14:51:30 // 25958
Szte az a baj hogy ami fémből volt olyan már nincs, mert biztos elvittek mindent vasba miután vagy 8-10 évet ott állt szegény, de belső cuccokból biztos akad bőven sztem, majd összeírom:D
Ékszij2009-11-17 19:16:39 // 25957
Engem is érdekel majd valami ha meglesz a kínálat és ha persze marad valami :)
Atttis2009-11-17 11:56:09 // 25956
Hát ami van, nem tudom mi arra egyenlőre igen, de ami nem kell vihető, majd összeírom mi van, mi vihető.
kesa2009-11-16 22:44:22 // 25955
Mindenre igényt tartasz, vagy juthat belőle másnak is :D?
Atttis2009-11-16 16:11:33 // 25954
Sprint alakatrészbánya felfedezve tőlem 2-300 méterre.
Ma beszéltem a tulajjal hogy neki volt-e ilyen alfája mert régen mintha láttam volna egyet és mondta hogy neki. Jól emlékszek mert biztos van vagy 10 éve amikor láttam, csak már arra nem emlékszek hogy krómos volt-e vagy műanyagos, de ha jobban belegondolok akko krómos műanyag lökhárítóval.
s azt mondta ellett bontva és tutira vannak alkatrészei, beszél a fiával hoyg mik. Már meg is örültem neki! :D
Ma beszéltem a tulajjal hogy neki volt-e ilyen alfája mert régen mintha láttam volna egyet és mondta hogy neki. Jól emlékszek mert biztos van vagy 10 éve amikor láttam, csak már arra nem emlékszek hogy krómos volt-e vagy műanyagos, de ha jobban belegondolok akko krómos műanyag lökhárítóval.
s azt mondta ellett bontva és tutira vannak alkatrészei, beszél a fiával hoyg mik. Már meg is örültem neki! :D
pb_2009-11-13 13:42:20 // 25953
Na így tudtam én is, hogy még semmi sem tuti. De ettől függetlenől Lmehetnek a jóqrvaanyjukba.(((
krecsi2009-11-13 13:09:39 // 25952
Még nem, de már 99%. A vita még leginkább azon megy, hogy hány éves kortól legyen 1, ill 2 év. De hát ez minket nem érint, mert 10-15 év között lesz a határ.
Atttis2009-11-13 12:47:40 // 25951
Hopp hopp Már nem is kottyan a főtengely megtuningoltam már szépen szalad kottyanás nélkül, már csak a támcsapágyak hiányoznak.
De a hajtórúd csapágy még mindig kotyog, azzal nem tudom mi lesz kb 0,15 mm-t kottyanik.
De a hajtórúd csapágy még mindig kotyog, azzal nem tudom mi lesz kb 0,15 mm-t kottyanik.
krecsi2009-11-13 11:00:21 // 25948
A műszakin elvileg igen. És minden bizonnyal most már vihetjük évente a zöldkártyával együtt.
Scott2009-11-13 10:13:01 // 25947
No para. Van rá megoldás, de semmiképp sem az amire gondoltál.
Ferke2009-11-13 07:08:57 // 25945
Miről beszélsz? A motor már rég nem fődarab. Ki foglalkozik vele szerinted?
pb_2009-11-12 20:33:56 // 25944
Vagy 1 jó szorítót, vagy 1 önzáró anyát kéne rátenni.
pb_2009-11-12 20:25:18 // 25943
Az igen! Szétnyílt, mint a tubarózsa, bár nem értem, hogy tudott így szétnyílni.((
pb_2009-11-12 20:22:04 // 25941
Szemedet is leveszed róla Bontóskám! Pont az ilyenek miatt kameráztam be az egész környéket.DDD
Atttis2009-11-12 18:44:45 // 25940
Nem tudja valaki esetleg hogy milyen motorkód a következő: AR30182
Esetleg ha a blokkban van a hiba, akkor beletudom rakni a másikat, de akkor szopom a brét ha utána el akarom adni. Mert nincsenek itthon betűim meg számaim, hogy átüssem a motorszámot.
akkor szopom a brét nem??
Esetleg ha a blokkban van a hiba, akkor beletudom rakni a másikat, de akkor szopom a brét ha utána el akarom adni. Mert nincsenek itthon betűim meg számaim, hogy átüssem a motorszámot.
akkor szopom a brét nem??
Atttis2009-11-12 18:39:00 // 25939
De ki tud, már mint a sprinten nem biztos, de egyik ismerősöm pont ien miatt tett fejre egy kocsit. Cirka 90 nél kiesett belőle a csavar.
krecsi2009-11-12 16:39:06 // 25938
A gömbcsuklót csak az az összeszorító fogja? Miért nincs anya a tetején? Nekem átmenő csavar van ezen az oldalt, a másikon pedig a szorítóban van a menet (gondolom így kéne lenni, csak ezen az oldalt megszakadt a menet). Nem is önzáró az anya (én se találtam itthon), nem tud az kilazulni? Eddig össze volt rohadva, de most nem szeretném, hogy szétcsússzon.
Ferke2009-11-12 16:30:20 // 25937
Ejjha vazz, ez komoly...:(
krecsi2009-11-12 16:26:22 // 25936
Ferke2009-11-12 16:03:08 // 25935
Tőlem ugyan nem! Mondom: max darabokban, egyenként átnézve mindent.:)))
Scott2009-11-12 15:57:45 // 25934
Ajjaj, Ferkétől? :DDDDD
Ferke2009-11-12 15:30:23 // 25933
Csak olyat tudok, ami szét van szedve, érdeklődő odajön, megnézi, lecsekkolja, aláírja 3 példányban, hogy mindennel elégedett, és reklamáció nincs, aztán viheti:)))
3x szívtam meg 1 év alatt, többet motort csak így adok el, vagy veszek meg:)))
Vagy ha jár, és kipróbálható. De ilyen 16v-t meg nem tudok...:)
...hacsak pb-jét nem adom el éjjel, amíg alszik vagy vizespoharazik..:)))
3x szívtam meg 1 év alatt, többet motort csak így adok el, vagy veszek meg:)))
Vagy ha jár, és kipróbálható. De ilyen 16v-t meg nem tudok...:)
...hacsak pb-jét nem adom el éjjel, amíg alszik vagy vizespoharazik..:)))
Ferke2009-11-12 15:28:14 // 25932
Mind a kettőnek? És mégis egyikben lötyög, másikban meg szorul?! Nekem ez komolyan magas...de közben az is leesett, hogy én ezt a kombót előtte belepróbáltam az itthoni 1.5-ös blokkomba, és iszonyat hibátlan volt.
Mi van, ha nem is mérhető a blokk hibája, mert pl valahol ovál a csésze? Ez csak tipp, de egyébként már nem vágom az egészet.
A főtengely tuti alapméretes, Te mérted a tutit, ~60-as a nyugvó, a hajtó >=49,96, szóval ez is alap. A csapágy meg pláne alap, mert a túlméret jóval drágább is. Szóval ott vagyunk, ahol a part szakad...
Mi van, ha nem is mérhető a blokk hibája, mert pl valahol ovál a csésze? Ez csak tipp, de egyébként már nem vágom az egészet.
A főtengely tuti alapméretes, Te mérted a tutit, ~60-as a nyugvó, a hajtó >=49,96, szóval ez is alap. A csapágy meg pláne alap, mert a túlméret jóval drágább is. Szóval ott vagyunk, ahol a part szakad...
Atttis2009-11-12 15:11:13 // 25931
Megvan még a 16v amit tudsz szerezni?
Atttis2009-11-12 15:10:11 // 25930
A manual szerint a blokknak minden mérete jó.
Ferke2009-11-12 12:19:07 // 25928
Szerintem csak görgőt cserélj, a feszítőt nem kell, jóval olcsóbban jön ki....
Scott2009-11-12 12:07:25 // 25927
Az összes ilyen. Ferkét idézve: "Elavult technika"
krecsi2009-11-12 12:07:20 // 25926
Vezérműszíj feszítőből milyet érdemes venni?
krecsi2009-11-12 12:06:22 // 25925
Oké, majd teszek. A szilentek is jó szarok voltak már.
pb_2009-11-12 11:55:04 // 25924
Jó, hát a sirokkó cuccok azok ilyenek, ezt eddig is tudtuk.DDDD