Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2009-10-29 20:57:03 // 25723
Lől más a felfogatás a csonkállványra. Hátul cikkszám szerint másak, de gyakorlatilag beépíthető a 33 gátló is, valószínű, hogy sok különbség nincs.
Ékszij2009-10-29 20:40:58 // 25722
És mi a különbség ? A hátsók se egyformák ?
pb_2009-10-29 20:36:21 // 25721
Nem.
Ékszij2009-10-29 20:34:08 // 25720
Hali ! A leng. csillapítók megegyeznek a külső és belső fékesnél ?
Atttis2009-10-29 20:12:46 // 25719
A belső világítás hogy műkszik különben gyárilag?
Ha kinyitom az ajtót akkor kapcsol- ki- be
Vagy csak simán ki -be mert nekem ez is mókszerolva van és csak fel le tudom kapcsolni.
krecsi2009-10-29 18:39:12 // 25718
Nincs vkinek egy belső világítás késleltető reléje (3 lábú)? Vagy hol lehet ilyet kapni?
pb_2009-10-29 10:12:42 // 25717
Igen, mondjuk ez sem 1 utolsó szempont.)
pb_2009-10-29 10:11:22 // 25716
Ha +ejted a mérést, publikáld már légyszi az Redményeket, mert nagyon kíváncsi vagyok, mit mutatnak a műszerek.
krecsi2009-10-29 10:08:43 // 25715
Valóban, nem leginkább a karbik adják, de akkor már tényleg legyen normálisan összedobva.
krecsi2009-10-29 10:06:59 // 25714
Fordulaton nem mértük, mert épp akadt egy kis gebasz mással, aztán abba hagytuk. Utána meg nem is lett mérve. Nem az enyém a műszer, de most már azért is elkérem, mert már izgat a dolog:)
magyarka2009-10-29 09:57:47 // 25713
sziasztok! Most derült ki, hogy júliusban eladott autómat hamis személyivel vették meg ha valaki látná vagy hall róla kérlek jelezze!
pb_2009-10-29 09:53:53 // 25712
Ne variálj, rakj fel 40es karbikat, ha lúd legyen molett.)))
pb_2009-10-29 09:51:53 // 25711
Ja az lemaradt, hogy én N/cm2 mérték1ségre tippelnék. Fordulaton nem nézted? Mert íyg már tényleg kíváncsi lennék, hogy akkor mit mutat. Mind2t gyártották többféle karbival is, de a 10 ló különbséget nem a karbik adják, vagy leginkább nem a karbik adják.
krecsi2009-10-29 09:50:45 // 25710
És így se igazi a rendszer, mert indító fúvókára 90-es ír (95, 105-re egyaránt), de nekem 80-as van. Van egy másik garnitúra karbi, abban meg 70-es. A 70-es pedig elvileg 40IDF karbikba raktak, ami 1.7 motornál volt. A 80-as pedig dellorto-ban. Az indító fúvókát leszámítva összetudnék rakni egy 105 le-höz, de nem jön ki az egyik 30-as venturi cső.
krecsi2009-10-29 09:33:38 // 25709
Igen, volt mérve anno, hasonló adatokkal. Csak most számolgattam utána. Először úgy vettem, hogy 10* bar-ban mutatja a skála és akkor rosszul mér az autóban a műszer. De ha psi-ben veszem, akkor jól mér. Az tény, hogy csak 80-ig van skálázva. A gyári adatoknál én a karburátor fúvókáinál találtam más adatokat. Tegnap azzal szarakodtam, de eddig még sosem néztem a méreteket. Mint kiderült, 95LE-s karbik vannak rajta. Pedig biztos, hogy a motor 105LE.
pb_2009-10-29 08:26:47 // 25708
Igen beszélgettünk már Rről a témáról néhányx, de nem ennyire 1értelmű a dolog, ahogy írtad. Az okfejtés hideg/meleg alapjáratra jó, de mimaradt a fordulaton +adott nyomásérték, 5,5k 1/perc 4,2 - 5,8 bar(mondjuk ez érdekes, mert csíkra 4,12 - 5,69 van +adva gyárilag)). Ha kiszámolod a legnagyobb érték már nagyobb, mint a kottázott mező, ill az 5 bar is közel van a végéhez. Nem hinném, hogy úgy kalibrálták volna a műszert, hogy ezeknél az értékeknél közel legyen a végkitéréshez, vagy épp végkitérést mutasson. A másik, ami furcsaság számomra, hogy a korebeli fiatokban, ladákban baros kijelzés van, és a jeladó szinte ugyanaz, mint a Sprintben.
Mérted mechanikus mérővel is?
krecsi2009-10-28 18:55:46 // 25707
Találgattunk itt, hogy az olajnyomás milyen mértékegységgel van megadva. Pedig egyértelmű. 1PSI. Mert hát 1PSI= 0.069 Bar. Tehát:
20-nál- 1.38 bar
40-nél- 2,76 bar
50-nél- 3.45 bar
60-nál- 4,14 bar
80-nál- 5.52 bar
Az előírás szerint 800/perc-nél 1.2- 2.8
5500/perc 4.2- 5,8
Nekem hidegen alapjáraton 50-60 körül van 3.45- 4.14 bar, melegen 20-40 között 1.38-2.76 bar. Ezek szerint jó. Gondolom néhány embernek ez nem újdonság, de én csak most számolgattam utána:)
Atttis2009-10-26 17:56:44 // 25706
Egy percet sem volt használva zsír új dobozban, tévedésből vettem ilyet, és nem cseréltem vissza, mert azt hittem vesek hidros hengerfejeket és arra jó lesz, de úgy döntöttem maradnak ezek a hengerfejek és igy felesleges nekem.
Atttis2009-10-26 17:54:57 // 25705
Nem kell valakinek 2db vezérműszíj 100 fogas hidrotőkéshe hengerfejhez való Dayco márkájú 5000 ft 2db.
pb_2009-10-22 08:45:22 // 25704
Ó, dehogy nem.) Mikor az alkatrész/ek már a szalagról lejöve sem teljesítik az Lőírásokat.) A spórolás + a másik dolog.
kesa2009-10-22 00:28:05 // 25703
Nem selejtnek mondanám, inkább csak megy a parasztvakítás, hogy mekkora királyság az egész autó, meg a márka, meg minden, amit képvisel, de olyan dolgokon spórolnak, amiket én a saját autómon nem néznék jó szemmel.
pb_2009-10-22 00:11:25 // 25702
Jaja, vannak ilyenek, tudom én is.) + megy a sok selejtgyártás.(((
kesa2009-10-22 00:09:12 // 25701
Autóiparban dolgozom, szóval látom, hogy egy guruló 10 centesért az anyjukat is megb.sznák az autógyárak a műszaki tartalom rovására, ha ez egyébként nem látható, tapintható, érezhető.
pb_2009-10-22 00:02:49 // 25700
Csak +Rősíteni tudom.)
pb_2009-10-22 00:00:29 // 25699
Azért 1 szelepszár szim, Leggé filléres alkatrész.)))
Azért a motorokat sztem igen jól +csinálták, még a futóműre is lmond6ó ugyanez.
kesa2009-10-21 23:40:04 // 25698
Ja, amit kihagytam, a gyári megoldásoknál azért lehet jobbakat is használni, ha az ember nem sajnálja rá az erőforrásokat.
kesa2009-10-21 23:38:26 // 25697
Megkötik a mérnökök kezét a gazdaságossági megfontolások :P.
Sokkal jobban is meg tudták volna csinálni ezeket az autókat, ha magasabbra engedik az önköltséget. Viszont akkor lehet olyan drágán kellett volna árulniuk, hogy senki nem vette volna :(.
pb_2009-10-21 18:40:31 // 25696
Nem mindig kell ragaszkodni a gyári dolgokhoz.)))
Kacorka2009-10-21 16:03:35 // 25695
ÁÁÁÁ dehogyis, az úgy nem autentikus :-)))
pb_2009-10-21 15:46:21 // 25694
Én tettem volna rá, a generál alkalmával.
Kacorka2009-10-21 15:41:56 // 25693
Az enyimén nincsen pedig 85-ös. Annó rugóztam ezen a témán, de végül nem került a generálnál a kipuf szelepekre.

Én nem látok füstölést.

Jó régen hajtottam már meg a kicsit, hiányzik is nagyon...
pb_2009-10-21 15:38:11 // 25692
Azért be tud zabálni olajból rossz szimeringnél is. A vezetőket pedig Llenőrizni kell, mert ha harangozik benne a szelep, gyorsan ledobja magáról a szimeringet.)
pb_2009-10-21 15:35:39 // 25691
A lapkás motorokon, Lvileg már volt.
krecsi2009-10-20 19:12:25 // 25690
az első:)
Atttis2009-10-20 18:36:35 // 25689
Vettem olyan hőálló tömítőpaszta cuccot a tömítések hez.

Hogy kell használni?
-Rányomom a cuccot összerakés előtt és egyszerre mehet össze?
-Vagy rányomom a cuccot és megvárom míg kezd kötni és akkor rakom össze?
-Vagy megvárom míg megköt és akkor mehet a legó?
Atttis2009-10-20 15:55:11 // 25688
Amúgy a felniim megvannak még?
Atttis2009-10-20 15:54:39 // 25687
Igazából nekem egy deka olajat sem evett meg igaz csak 1600 kmt mentem vele.
De most lesz mindenhol akkor szimering remélem.
Én is akartam szelepvezetőket cserélni, de ezeket már cserélték előttem és hibátlanok ála Istennek.
Atttis2009-10-20 15:52:16 // 25686
Az úgy volt hogy már igen felerősödtek az elvonási tünetekés mindent számba vettem.
Kész vannak a féktárcsáim csak el kell hoznom valmikor meg kifizetni. (nemsokára elviszem a hátsókat is csakgyüljön lóvé)
krecsi2009-10-20 08:47:17 // 25685
A rossz szelepszár szimmering miatt egyébként se fogy "sok"olaj: 1deci körül 1000 km-en. Ha ennél több, akkor gyűrű a felelős. Ennyinél még a füstön se venni nagyon észre. De hiába cserélsz szimmeringet, ha rossz a szelepvezető. Csak néhány ezer km-ig bírja az új szimmering a terhelést. Az én vezetőm már nem volt tökéletes, de mégse cseréltem, most már bánom. Te jól tetted, hogy cseréltél. Így utólag belegondolva szimmeringet csak szelepvezetővel érdemes cserélni.
kesa2009-10-20 00:33:37 // 25684
Ajajj, ez még viccnek is rossz. A dízel kupét meg kéne hagyni a pözsónak, meg a fosvágennek, meg a béemvé-merszédesz-audi triumvirátusnak. Jó, tudom, van már Alfában is, de akkor is... :P
kesa2009-10-20 00:31:56 // 25683
Dettó, nekem sem fért el új tárcsánál a betét, csiszolni kellett.
kesa2009-10-20 00:16:19 // 25682
Gyárilag nincs, asszem később a 33-asoknál már volt, de lehet kockánál még nem, nem tudom. Viszont én vettem új szelepvezetőket, meg szimmeringeket, és nekem a kipuff szelepeken így nincs. Nem venni észre jelentős olajfogyasztást, vagy füstölést, de nyilván egészségesebb megoldás ha ott is van szimmering. Majd legközelebb oda is rakunk :).
pb_2009-10-19 21:41:19 // 25681
A +fogalmazáson gondolkodtam, hogy Lég szolid legyen.)) De az volt.)))
pb_2009-10-19 21:40:13 // 25680
Röhej 1 motor.))
Ferke2009-10-19 21:36:38 // 25679
Nanebaxxálfelagyilag...:)))
Szerintem ez mpst pb-nek is öv alá ment, azért nem ír:)))
pb_2009-10-19 21:33:41 // 25678
Lméletileg azt jelenti, hogy az 1 92ben gyártott váltó. Aztán nem Lképzelhetetlen, hogy csak a házat cserélték. De pl 92ben összerakott autón, tonna számra vannak a 91ben gyártott alkatrészek.)
sprint832009-10-19 21:02:48 // 25677
Dízel Sprint?:))
Atttis2009-10-19 20:48:37 // 25676
amúgy ha nem jön össze rendesen a motor akkor gondolkodtam az 18td motoron, annak a felfogatása teljesen más vagy megeggyezik, vagy esetleg kis alakítgatással belemegy?
Atttis2009-10-19 20:46:02 // 25675
Nekem is jobban tetszik a fekete szőnyeg, majd megpróbálok szerezni valahonnan azt is idővel.
A féktárcsákat már el is vittem szabállyoztatni.
Atttis2009-10-19 20:39:35 // 25674
Hát igen, a lezúzás ennél a példánynál int tudjuk gargánál is megvolt, meg az előző tulajnál is, meg azelőtt ki tudja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak