Felőlem, úgy rakod össze, ahogy gondolod, a feladat adott. A felsorolásból, kimaradt a blokk.)
Sztem senkinek sem megy jól, de inkább hadjuk ezt a témát.
	pb_2009-09-24 09:24:25 // 25473
	
Atttis2009-09-24 09:19:54 // 25472
	Mia a tipped? Rossz a hajtókar? Vagy mi a tipp???????
	
Atttis2009-09-24 09:18:50 // 25471
	Nem élem túl ezt az olasz rosszvasat :(
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
	
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
Ferke2009-09-24 09:13:21 // 25470
	Ja, látom, írtad, hogy az előző főtengely is 1. túlméret volt.
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
	
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
Atttis2009-09-24 09:11:08 // 25469
	azis 66625RA csapágy, teát csapágyszám szerint az.
	
Atttis2009-09-24 09:09:58 // 25468
	Jah akkor lopjak valahonnan 50ezret köszörültessem meg megint, avagy új főtengely, új hajtórúdakkal,gyűrűszett, esetleg dugók is, vacsi új olajpupa, teljes hengefejfelújítás és ameddig ez nincsmeg ne merjem összerakni, ja + váltófelújítás ígymár mindjárt 100-130 közötti összeg vagy több.
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
	
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
Ferke2009-09-24 09:08:50 // 25467
	És a régi csapágyad is 1-es túlméret volt??
	
Ferke2009-09-24 09:07:19 // 25466
	Ebben nem vagyok tökig biztos, de úgy emlékszem, hogy a belső fékesnek maga a lengéscsillapítója ugyanaz, szóval maradhat.
	
Atttis2009-09-24 09:05:27 // 25465
	A régi csapágy a főtengelyen lóg a hajtórúdban fasza, az új meg a hajtórúdban, a főtengőn nem. Ilyet még íletembe nem láttam, menten berosálok.
	
pb_2009-09-24 07:50:36 // 25464
	Most ezt 1 kicsit nem értem, én végig 33 cuccokról beszéltem.)
	
kesa2009-09-24 01:35:21 // 25463
	Most, ha minden igaz, soha nem használt QV gátlókról van szó, a srác aki tett fel hirdetést eladó cuccok ügyében, legalábbis ezt mondta. Nyilván megérheti megvenni őket, egy megfelelő árért, de közel az újkori árához úgysem tudom megfizetni :P.
	
pb_2009-09-23 22:58:27 // 25462
	Ha úgyis baj van a gátlóiddal, akkor szerezz 33as gátlókat, ha tudsz QVből, és újítasd fel őket. Soha nem lesz többé bajod vele.)
	
pb_2009-09-23 22:55:33 // 25461
	Már Lmondtam a véleményem ebben a témában.
	
pb_2009-09-23 22:53:12 // 25460
	Kompressziót mértél már?
	
Lali752009-09-23 22:42:15 // 25459
	passzentos hajtókar,nemlötyögős főtengely???
	
kesa2009-09-23 21:14:46 // 25458
	A gömbfej már csavaros, cserélve volt. Viszont a belsőfékes teleszkópját nem lehet úgy meghekkelni, hogy jó legyen? Mert akkor elég lenne kerékagyat csapággyal, alsó gömbfejet, féltengely kihajtást, féltengelyt, komplett féket cserélnem.
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
	
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
Ferke2009-09-23 20:47:44 // 25457
	Hátbazz, én erremár nem tudok...pb?
	
sprint832009-09-23 19:08:40 // 25455
	Remélem, hogy attól hamarabb:))
	
pb_2009-09-23 19:07:35 // 25453
	Ilyenkor már nem szoktam melózni, inkább megyek haza.))))
	
krecsi2009-09-23 18:59:20 // 25452
	Sikerült szereznem üveggyertyát. Nekem bejött. Eddig fülre volt állítva a CO, de sikerült rajta finomítani. És érezhető is a változás. DE: előtte sikeresen összeszinkronizáltam a karbikat. A CO csavar egyformára ki volt tekerve. Minden gykábelt egyenként lehúzgálva minden henger fordulata egyformán esett vissza. De ahogy beállítottam a keveréket is, az 1-ik hengernél alig esik vissza a fordulat. Ez már a gyertyánál a fényerőségen is észrevehető volt. Amint elszegényítettem még 2 hengert, ez jobban beindult, de a másik nem ment rendesen. (a kábel lehúzásánál). Fordulaton már megy rendesen mind a 4. Egyszer sikerült beállítani úgy, hogy menjen alapjáraton mind a 4 rendesen, de akkor szegény volt az 1-ik hengerben a keverék. Ez a próba során érezhető is volt. Ezért maradt az első variáción. Most ez természetes dolog vagy van vmi hiba?
	
Atttis2009-09-23 17:35:43 // 25451
	Jah és a régi csapágyak nem kottyannak a régi főtengőn legalábbis úgy Mlékszem!
	
Atttis2009-09-23 17:33:46 // 25450
	Előkerestem a régi főtengelyt + csapágyakat!
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
	
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
Atttis2009-09-23 17:29:13 // 25449
	Áá nincs esetleg mégegy is ??? 
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
	
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
Ferke2009-09-23 16:52:24 // 25448
	Miért? Nem kaptál időben kerékagyat??:)))
	
Dekka2009-09-23 16:48:15 // 25447
	nagyon optimista vagy :)
	
pb_2009-09-23 16:14:27 // 25445
	Sztem, úgy 2015 környékén talán lesz tükröd, + feliratod.DDD
	
sprint832009-09-23 16:04:51 // 25443
	Visszahívott az alkatrészeket áruló srác, nála sincs tükör. Próbálj már meg túrni nekem:))) A hátsó felirat is kellene:))
	
Ferke2009-09-23 14:16:31 // 25442
	Dolgozom, ne zavarj!:))
	
pb_2009-09-23 13:47:19 // 25439
	Perzse, hogy a kezedbe akadt, hiszen az autódon más felirat van.DDD
	
Ferke2009-09-23 13:03:51 // 25438
	Hogyne lenne:) Pont a minap akadt a kezmbe, bent is felejtettem a csomiban:)
	
sprint832009-09-23 12:45:23 // 25437
	
	
Ferke2009-09-23 12:06:18 // 25436
	Háát, ugye ki is emelte a hirdetésben:)
	
sprint832009-09-23 11:17:51 // 25435
	Felhívtam, lehet, hogy lesz neki.
	
Ferke2009-09-23 10:39:22 // 25434
	Ja, sehogy nem állok:( A szervó parámra sincs időm, sok a meló:(((
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
	
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
Ferke2009-09-23 10:38:30 // 25433
	Jaaa, akartam írni, hirdetnek adok-veszekben! Nem nézted???
	
sprint832009-09-23 09:22:52 // 25431
	Mennyi érdeklődő van a Sprintre?
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
	
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
Ferke2009-09-23 09:20:01 // 25430
	Jaja, ez is más, de ettől még jó a külső fékeshez is:)
	
sprint832009-09-23 09:03:39 // 25429
	Kösz, ezt kihagytam. Közbe eszembe jutott, hogy a vákumdob is nagyobb a külsőfékesen. Meg az egész pedál tartó akármi, /nem tudom minek nevezzem/ más amin a munkahengerek vannak ill. a vákumdob. De ettől még maradhat a régi. Csak ez engem csúnyán beszívatott amikor csináltam a kasznit. Kivágtam az egész lemezt ami ott volt és úgy vágtam neki új helyet. A belsőfékesét vettem alapul és persze nem stimmelt a lyuk és a furatok helye.

	

Ferke2009-09-23 08:59:43 // 25428
	Ja, a lengőkart nem kell, ha leszedhető aaz alsó gömbfej..de maga a gömbfej más, vastagabb a csapja a belső fékesnek.
	
Ferke2009-09-23 08:58:35 // 25427
	Cserés:Lengéscsillapító, lengőkar, kerékagy, féltengely, féltengely kihajtás a váltó két oldalán.
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
	
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
pb_2009-09-23 08:57:22 // 25426
	Féltengely csonkok.
	
pb_2009-09-23 08:55:44 // 25425
	Sok mindent kell cserélned, nemrég volt róla szó.
	
sprint832009-09-23 08:55:13 // 25424
	Ezek jutnak hirtelen eszembe amit cserélni kell: féltengelyek, kerékagyak-úgy emlékszem a csapágy is más, lengőkarok-szilentek úgy emlékszek megegyeznek de megnézem ma, talpas gömbfej maradhat csak csavarozni kell ha még szegecselt, új torony csapágyak kellenek, torony szilent az úgy tudom ugyanaz, kormány összekötők maradhatnak, fékcsövek újak kellenek, első kereszt tartó maradhat az gondolom stabbal van a belső fékesen. Ja és persze a lengés csillapító. Ha kihagytam valamit majd valamelyik kolléga kiegészíti:))
	

