Felőlem, úgy rakod össze, ahogy gondolod, a feladat adott. A felsorolásból, kimaradt a blokk.)
Sztem senkinek sem megy jól, de inkább hadjuk ezt a témát.
pb_2009-09-24 09:24:25 // 25473
Atttis2009-09-24 09:19:54 // 25472
Mia a tipped? Rossz a hajtókar? Vagy mi a tipp???????
Atttis2009-09-24 09:18:50 // 25471
Nem élem túl ezt az olasz rosszvasat :(
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
Ferke2009-09-24 09:13:21 // 25470
Ja, látom, írtad, hogy az előző főtengely is 1. túlméret volt.
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
Atttis2009-09-24 09:11:08 // 25469
azis 66625RA csapágy, teát csapágyszám szerint az.
Atttis2009-09-24 09:09:58 // 25468
Jah akkor lopjak valahonnan 50ezret köszörültessem meg megint, avagy új főtengely, új hajtórúdakkal,gyűrűszett, esetleg dugók is, vacsi új olajpupa, teljes hengefejfelújítás és ameddig ez nincsmeg ne merjem összerakni, ja + váltófelújítás ígymár mindjárt 100-130 közötti összeg vagy több.
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
Ferke2009-09-24 09:08:50 // 25467
És a régi csapágyad is 1-es túlméret volt??
Ferke2009-09-24 09:07:19 // 25466
Ebben nem vagyok tökig biztos, de úgy emlékszem, hogy a belső fékesnek maga a lengéscsillapítója ugyanaz, szóval maradhat.
Atttis2009-09-24 09:05:27 // 25465
A régi csapágy a főtengelyen lóg a hajtórúdban fasza, az új meg a hajtórúdban, a főtengőn nem. Ilyet még íletembe nem láttam, menten berosálok.
pb_2009-09-24 07:50:36 // 25464
Most ezt 1 kicsit nem értem, én végig 33 cuccokról beszéltem.)
kesa2009-09-24 01:35:21 // 25463
Most, ha minden igaz, soha nem használt QV gátlókról van szó, a srác aki tett fel hirdetést eladó cuccok ügyében, legalábbis ezt mondta. Nyilván megérheti megvenni őket, egy megfelelő árért, de közel az újkori árához úgysem tudom megfizetni :P.
pb_2009-09-23 22:58:27 // 25462
Ha úgyis baj van a gátlóiddal, akkor szerezz 33as gátlókat, ha tudsz QVből, és újítasd fel őket. Soha nem lesz többé bajod vele.)
pb_2009-09-23 22:55:33 // 25461
Már Lmondtam a véleményem ebben a témában.
pb_2009-09-23 22:53:12 // 25460
Kompressziót mértél már?
Lali752009-09-23 22:42:15 // 25459
passzentos hajtókar,nemlötyögős főtengely???
kesa2009-09-23 21:14:46 // 25458
A gömbfej már csavaros, cserélve volt. Viszont a belsőfékes teleszkópját nem lehet úgy meghekkelni, hogy jó legyen? Mert akkor elég lenne kerékagyat csapággyal, alsó gömbfejet, féltengely kihajtást, féltengelyt, komplett féket cserélnem.
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
Ferke2009-09-23 20:47:44 // 25457
Hátbazz, én erremár nem tudok...pb?
sprint832009-09-23 19:08:40 // 25455
Remélem, hogy attól hamarabb:))
pb_2009-09-23 19:07:35 // 25453
Ilyenkor már nem szoktam melózni, inkább megyek haza.))))
krecsi2009-09-23 18:59:20 // 25452
Sikerült szereznem üveggyertyát. Nekem bejött. Eddig fülre volt állítva a CO, de sikerült rajta finomítani. És érezhető is a változás. DE: előtte sikeresen összeszinkronizáltam a karbikat. A CO csavar egyformára ki volt tekerve. Minden gykábelt egyenként lehúzgálva minden henger fordulata egyformán esett vissza. De ahogy beállítottam a keveréket is, az 1-ik hengernél alig esik vissza a fordulat. Ez már a gyertyánál a fényerőségen is észrevehető volt. Amint elszegényítettem még 2 hengert, ez jobban beindult, de a másik nem ment rendesen. (a kábel lehúzásánál). Fordulaton már megy rendesen mind a 4. Egyszer sikerült beállítani úgy, hogy menjen alapjáraton mind a 4 rendesen, de akkor szegény volt az 1-ik hengerben a keverék. Ez a próba során érezhető is volt. Ezért maradt az első variáción. Most ez természetes dolog vagy van vmi hiba?
Atttis2009-09-23 17:35:43 // 25451
Jah és a régi csapágyak nem kottyannak a régi főtengőn legalábbis úgy Mlékszem!
Atttis2009-09-23 17:33:46 // 25450
Előkerestem a régi főtengelyt + csapágyakat!
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
Atttis2009-09-23 17:29:13 // 25449
Áá nincs esetleg mégegy is ???
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
Ferke2009-09-23 16:52:24 // 25448
Miért? Nem kaptál időben kerékagyat??:)))
Dekka2009-09-23 16:48:15 // 25447
nagyon optimista vagy :)
pb_2009-09-23 16:14:27 // 25445
Sztem, úgy 2015 környékén talán lesz tükröd, + feliratod.DDD
sprint832009-09-23 16:04:51 // 25443
Visszahívott az alkatrészeket áruló srác, nála sincs tükör. Próbálj már meg túrni nekem:))) A hátsó felirat is kellene:))
Ferke2009-09-23 14:16:31 // 25442
Dolgozom, ne zavarj!:))
pb_2009-09-23 13:47:19 // 25439
Perzse, hogy a kezedbe akadt, hiszen az autódon más felirat van.DDD
Ferke2009-09-23 13:03:51 // 25438
Hogyne lenne:) Pont a minap akadt a kezmbe, bent is felejtettem a csomiban:)
sprint832009-09-23 12:45:23 // 25437
Ferke2009-09-23 12:06:18 // 25436
Háát, ugye ki is emelte a hirdetésben:)
sprint832009-09-23 11:17:51 // 25435
Felhívtam, lehet, hogy lesz neki.
Ferke2009-09-23 10:39:22 // 25434
Ja, sehogy nem állok:( A szervó parámra sincs időm, sok a meló:(((
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
Ferke2009-09-23 10:38:30 // 25433
Jaaa, akartam írni, hirdetnek adok-veszekben! Nem nézted???
sprint832009-09-23 09:22:52 // 25431
Mennyi érdeklődő van a Sprintre?
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
Ferke2009-09-23 09:20:01 // 25430
Jaja, ez is más, de ettől még jó a külső fékeshez is:)
sprint832009-09-23 09:03:39 // 25429
Kösz, ezt kihagytam. Közbe eszembe jutott, hogy a vákumdob is nagyobb a külsőfékesen. Meg az egész pedál tartó akármi, /nem tudom minek nevezzem/ más amin a munkahengerek vannak ill. a vákumdob. De ettől még maradhat a régi. Csak ez engem csúnyán beszívatott amikor csináltam a kasznit. Kivágtam az egész lemezt ami ott volt és úgy vágtam neki új helyet. A belsőfékesét vettem alapul és persze nem stimmelt a lyuk és a furatok helye.
Ferke2009-09-23 08:59:43 // 25428
Ja, a lengőkart nem kell, ha leszedhető aaz alsó gömbfej..de maga a gömbfej más, vastagabb a csapja a belső fékesnek.
Ferke2009-09-23 08:58:35 // 25427
Cserés:Lengéscsillapító, lengőkar, kerékagy, féltengely, féltengely kihajtás a váltó két oldalán.
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
pb_2009-09-23 08:57:22 // 25426
Féltengely csonkok.
pb_2009-09-23 08:55:44 // 25425
Sok mindent kell cserélned, nemrég volt róla szó.
sprint832009-09-23 08:55:13 // 25424
Ezek jutnak hirtelen eszembe amit cserélni kell: féltengelyek, kerékagyak-úgy emlékszem a csapágy is más, lengőkarok-szilentek úgy emlékszek megegyeznek de megnézem ma, talpas gömbfej maradhat csak csavarozni kell ha még szegecselt, új torony csapágyak kellenek, torony szilent az úgy tudom ugyanaz, kormány összekötők maradhatnak, fékcsövek újak kellenek, első kereszt tartó maradhat az gondolom stabbal van a belső fékesen. Ja és persze a lengés csillapító. Ha kihagytam valamit majd valamelyik kolléga kiegészíti:))