Fórum >> Típusok >> Sprint

sprint832009-10-19 20:33:45 // 25673
Szerintem a még futó Sprinteket már legalább egyszer szépen lezúzták, és nem lehet semmin csodálkozni. Nekem is az egyiknek az eleje a másiknak a hátulja volt oda. Ezért is cseréltem ki anno az egész hátulját annak a kaszninak amit felújítottam. A papírmunka meg tényleg így megy....
Atttis2009-10-19 20:21:08 // 25672
Én már lehet kitaláltam csak még én sem hiszem el:
Aki aGargának adta a sprintet azt mondta hogy lelett zúzvaa jobb eleje.
Sztem nem csak az eleje, hanem totálkárra törték, kasznit cserltek, mert ott megtudták oldani az alvázszám átütést, a motort meg mivel már felújították és tudták hogy repedt a főtengely beledobták ebbe a kaszniba kihegesztgették kicsit aztá festés és elpasszolták amíg szét nem esik.

Ezt abból gondolom hogy lepattant egy kis festék darab az alvzszám mellett és kilátszik a fém ami biztos le lett csiszolva mert látszik a nyoma és azon rajt tök vastagon gitt meg új festék. És a jobb elején egyáltalá nem látszik karosszéria munka nyoma, és kicsit balra lejt az egész autó.

De lehet hogy csak én komplikáltam túl a dolgokat és remélem hogy nem így van.
sprint832009-10-19 20:11:02 // 25671
A kárpit szerintem sem jelent semmit, az elmúlt több mint 20 év alatt bármi megeshetett velük, ezeknél az is előfordul, hogy épp ami a polcon volt azzal szerelték. Pl. nekem mind2 Sprint svájci egyik sem QV volt mégis az egyikben "fa" kormány volt a másikban bőrös. Az egyikben benne volt a svájci szarakodás a motorral a másikban nem.
A váltónál szerintem valamilyen öntési szám lehet. A difi többet elárul róla. Egyébként a Tim's oldalán elég sok infó van ezekről a dolgokról. Ír alvázszámokat is, ott van olyan is, hogy mettől milyen számúig szerelték hosszabb áttételű váltóval.
krecsi2009-10-19 19:43:24 // 25670
Akkor válaszolok ezekre is:)
Szerintem a kárpit mintája nem attól függ, hogy svájci-e. De azon se csodálkoznék, ha cserélték volna. Pl.: nekem is zöld szőnyeg volt (QV),de lecseréltem, mert a fekete jobban tetszik.
Váltó passz, majd megnézem a másikon.
Csiszold meg a betétet, ezeknél az utángyártott szaroknál nem csodálkozom semmin! És függ a tárcsa vastagságától, felszabályozottságtól. Új tárcsánál nekem is le kellett a betétből egy csomót csiszolnom, mert nem fért be.
sprint832009-10-19 19:32:53 // 25669
Én is tetettem a hengerfejessel amikor felújította őket.
krecsi2009-10-19 19:25:00 // 25668
Gyárilag nincs és nem is kell rá. De nem árt, ha teszel. Én is raktam oda is.
sprint832009-10-19 18:43:48 // 25667
Gyárilag én úgy tudom, hogy ott nincs. Ha tévedek majd a többiek kijavítják.
Atttis2009-10-19 17:09:17 // 25666
Ferkével nem értjük miért nincs nekem a kipuff szelepeken szelepszr szimering.
oda is kell???
Mert a tömítés készletben is csak 4 volt összesen.
??
Atttis2009-10-18 19:12:50 // 25665
Tegnap szóltam Ferke társunknak hogy rendelheti ami kell.
Remélem jővő héten indulhat a legó ismét:(
sprint832009-10-17 19:42:14 // 25664
És a motoron belül is sikerült rendezni a dolgokat?
Atttis2009-10-17 19:38:49 // 25663
a blokkot, észíjtárcsákat satöbbi, minden apróságot ami megilleti a festést.
Ami aluminium az csak puclást kap festést nem.
krecsi2009-10-17 19:23:07 // 25662
Én is rajta vagyok még a dolgokon, mert jó ha van egy másik jó. Úgy is ebből kalkulálom ki a sebességemet, mert az szar. Voltaképpen azért vettem elő, mert a mostanin el van törve az egyik felfogatás. De a másikon meg nagyon kopott.
sprint832009-10-17 19:16:17 // 25661
Valahogy jó lenne megcsinálni, mert elég idegesítő:) De tavaszig ráérek vele.
krecsi2009-10-17 19:13:43 // 25660
Nekem se mér a másik, azért is szedtem szét. Pedig kimértem mindent, jónak tűnik. A mostaninál pedig 3500-ös fordulat felett leveszem a lábam a gázról, akkor egy pillanatra beremeg a mutató, de utána jó lesz. De csak 3500 fölött csinálja. 1000 (alapjárat) pedig elég széles tartományban mozog:) A motorhang alapján több, de a mutató 1000-n áll. De egy gázfröccs után beáll a rendesre.
sprint832009-10-17 19:10:08 // 25659
Mit festel a motoron konkrétan?
Atttis2009-10-17 19:08:35 // 25658
Áá. Elbasztam a festék vásárlást. Csak most vettem észre hogy matt feketét vettem a fényes helyett, és már visszacserélni sem tudom ,mert ma sokat használtam belőlle.:(
De szép lesz így is a moci meg amit még le kell festeni.:D
sprint832009-10-17 18:34:48 // 25657
Az összes műszer ilyen nyűgös a Sprintbe. Ezekkel én is próbálkoztam a múltkor, amikor a ford.szám mérővel kísérleteztem. Azzal az a bajom, hogy néha úgy csinál mintha elfáradna és nem akar mutatni csak 3000-ig. A motor pörög a mutató áll. Szétszedtem, kicsit megmozgattam kézzel a mutatót. Meg van hozzá az a pici elektronika ami külön van pár szál vezetékkel abba cseréltem ki az elektrolit kodikat hátha segít rajta. Jobb lett mert most már mutat 3K felett is mindig, de nem az igazi még mert nem teljesen a valósat mutatja meg nem úgy pörög fel mint a motor picit mintha lassabb lenne. Van egy másik azzal is kísérletezek életre kelteni mert az totál nem mér semmit. Van valami ötlet, hogy mi mehet tönkre benne? A tekercsnek van valamennyi ellenállása így gondolom az jó, az ellenállásokat szintén jónak mértem a kondikról nem feltételezem, hogy tönkre mennek ami nem elko, az IC maradt csak.
krecsi2009-10-17 18:18:19 // 25656
Mennyit is csalnak a műszerfalon a mutatók (ill. nem csak a mutató): ami most fent van, annál a vízhőfoknak mutatója kicsit 80 fok fölöttnél áll vízszintesen, az olajnyomás pedig 40-nél. Most rákötöttem a másikat, ott a víz pont 80 foknál az olajnyomás pedig kicsivel 40 alatt vízszintes. A számlapot nem lehet elmozgatni, mert 2 oldalról pöcök fogja, ami tényleg fogja. Ahogy beindítom, a mutató ua-ban a szögben áll, tehát a számlapnál van a bibi. Az üa. szint jelzőnél pedig az egyiknél kicsivel fél fölött van, a másiknál kicsivel alatt. Ott viszont a mutató áll másképp. Nem nagy különbségek, csak érdekességként írtam:) Egyébként az egyiknél (ami most van fent), félig tök lassan megy le a benzinszint mutató, utána tökre megugrik lefelé. A mutató már majdnem fekszik, ha akkor tankolok 17 litert, akkor felmegy fél és 3/4 közé. De már kitapasztaltam, nem ver át:) A másik meg negyedtől megy le gyorsan.
Atttis2009-10-15 15:15:41 // 25655
Nagya pangás emberek:(
Amúgy köszi minden választ a kérdéseimre.
krecsi2009-10-13 20:58:22 // 25654
Na, akkor meg lesz ez. Köszi!
Face2009-10-13 20:49:17 // 25653
Gyári kapcsrajz szerint jön egy sárgakábel a 10-es biztosítékról bele a hátramenő korbács csatijába a tűzfalon, itt egyesül egy másik sárga kábelel, ami bemegy a beltérbe, rá a tekergélőre, és a tekergélőről megy a zöldsárga a műszerfalra. A kormánykapcsolóról a sárga kábel megy gyárilag relézés nélkül a 9-10es bizti egyesített oldalára.
krecsi2009-10-13 20:26:08 // 25652
Van egy piros vezetékem is a műszerfal alatt, olyan vékony, mint a barna, saruval a végén. Áram nincs benne még gyújtáson se. A kiindulási pontját még nem találom, mert bemegy a sűrűbe:) Egyenlőre még a helyét se találom.
krecsi2009-10-13 20:16:12 // 25651
Van egy olyan vezetékem, hogy jön egy dupla sárga, aminek a vége össze van forrasztva és egy szálként zöld sárga színnel megy tovább a helyzetjelző kapcsolóba. A másik vége (dupla sárga) pedig a felső sor utolsó biztijéből (ez a helyzetjelzőé) indul. Vajon ebből lehetett vmelyik? Mert a 3 kábel úgy találkozik, hogy ott volt vmi előtte.
Face2009-10-13 19:58:50 // 25650
Belső világítás késleltetés, illetve zöld-sárga ha jól rémlik a műszer felé, és vagy sárga v sárgafekete a tekergélő fél, vagy ezeknek vmi más kombinációja, de hogy sárgás az biztos.
krecsi2009-10-13 17:27:17 // 25649
Hova megy az a vékony barna vezeték, ami bele megy az 1-es relébe? A relé másik vezetéke pedig lila, ami az 5-ös biztihez megy. Féklámpa, index biztije. Meg még, ami nekem nincs bekötve. Lehetséges hogy a belső világítás késleltető relé az? Más: műszerfal világítás fényerejének állításához milyen színű vezeték megy?
pb_2009-10-13 15:41:32 // 25648
Á nem bántom én.DD
pb_2009-10-13 15:11:53 // 25646
Fejtsd +.DDD Persze.D
Ferke2009-10-13 14:18:07 // 25645
Most már megint, komolyan, mi a t*k*m az a 'levet'?? Vazze, Tőled minden nap hallunk egy új szót??:)))
pb_2009-10-12 22:23:21 // 25644
Helytelen! Go to next levet.DDD
Seriff2009-10-12 20:22:34 // 25643


Durva a felni rajta, katt a nagyobb verzióért a képre :)
sprint832009-10-12 19:16:44 // 25642
Megfordult a fejemben nekem is, de gyorsan elvetettem a gondolatot:) Talán majd egyszer a következő szintnél, ha belevágok a 16V-be.
Atttis2009-10-12 19:15:01 // 25641
Van itt pár dolog ami számomra relytély esetleg valaki tudna ezekre választ adni nekem?

-Szelep szár szimering miért csak a szívó szelepeknél található (Az oké hogy meleg van akipuff szelepeknél, de az olaj ott is betud jutni nem?)

-Ez az autó sváci kivitel, akkor miért fekete,zöld köckás a belseje, zöld szőnyeggel (kicserélték volna az üléseket és a szőnyeget?)

-A váltó bal oldalán van egy kis kör és bele van írva hogy 92 ez mit jelent (Máshol, ahol ilyennel találkozam ott a gyártási évet jelzi mindig, ha itt is akkor ezen váltót cseréltek?, akkor ez mire való, mekkora váltó lehet?)

- A bal első féknél teljesen bennt vannak a helyén a fékbetétek, és mégis szorul benne a tárcsa mint állat, ez mitől lehet? (Nem belevaló lenne valami?)
pb_2009-10-11 21:59:46 // 25640
Hjajaj.DDD
kesa2009-10-11 21:57:28 // 25639
:D
Befecskendezéssel kapcsolatban én csak azt csipázom, ami szorosan kapcsolódik a biológiához is :D. Minden más esetre jó a karburátor.
pb_2009-10-11 21:39:01 // 25638
Na ezért szoktam én javasolni valamit.DDD
Whiteskull2009-10-11 18:48:58 // 25636
Igazad van. Őt mindig kifelejtem a sorból. :)))
sprint832009-10-11 18:47:33 // 25635
Írtam már Torjay Lacinak is (127_sud) Ő eddig minden meg tudott szerezni amit már máshol nem lehetett kapni. Remélem ezt is tud.
krecsi2009-10-11 18:45:26 // 25634
Van egy olasz autókkal foglalkozó ember itt a környéken van egy kis boltja is. Leginkább raktárként szolgál neki. De még neki is csak 1 darab volt, de másnapra szerzett még egyet.
Whiteskull2009-10-11 18:41:37 // 25633
Szerintem a Hegyalja kft-nél lehet ilyeneket kapni. :))
sprint832009-10-11 18:36:31 // 25632
Honnan szerezted be?
krecsi2009-10-11 18:34:26 // 25631
Ilyet én is cseréltem. De az o gyűrűket nem tudtam felhasználni, mert nem az a méret volt benne. Pedig minden más egyezett. De nekem még a tengely is lógott, még a benzin is szivárgott nyitott pillangó szelepnél. Martam be oda o gyűrűt és jó lett. Már több mint 1 éve csináltam és még bírja.
Whiteskull2009-10-11 18:28:36 // 25630
Nagyon szívesen. :))))
Whiteskull2009-10-11 18:28:23 // 25629
Igen, bár mire hazaértünk már tényleg nagyon vidám voltam. Útközben muszáj volt egy szüretre is benézni. :)))))))))))
kesa2009-10-11 18:26:27 // 25628
:)

Gondolom ti is hazaértetek gond nélkül?
Még egyszer köszi a fáradozásodat a mostani ügyben is, meg felni témában is!
sprint832009-10-11 18:23:09 // 25627
Még idáig semmit:) Egyenlőre még csak szét vannak szedve és megvannak takarítva. De egy felújító készletre gondoltam.
Ilyenre:
Whiteskull2009-10-11 18:21:59 // 25626
Közben elolvastam a pörgős topicban. :))
sprint832009-10-11 18:20:01 // 25625
Bizony, nagyon örült neki. Mondta, hogy nem talált sehol, főleg ilyen állapotban nem.
krecsi2009-10-11 18:19:11 // 25624
Mitől felújított, mit cseréltél ki benne?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak