Fórum >> Típusok >> Sprint

sprint832010-01-24 15:35:22 // 26723
A futóműves azt a 4 csavar lyukát reszelte ki ami a kerékagy-lengés csillapító csavarjai?
Whiteskull2010-01-24 15:25:24 // 26722
A váltó szépen felment a helyére különösebb problémák nélkül.

Ha már ennyire belejöttem a karbantartásba, kapott új olajszűrőt, olajat, kézifék bowdent, és kicseréltem a km óra bowdenjét is.

Átvittem futómű állításra, és 5 perc múlva kiderült, hogy két alsó kitámasztó gömbfejet is kell cserélnem rajta. Hál istennek már csavaros verziójúak voltak fent, így nem okozott túl nagy nehézséget kicserélni őket. No meg az áruk sem volt eget verő. :))))

Futóműállításon az első kerékagy felfogató csavarjainak a lyukait ki kellett reszelni, hogy a kerék dőlése állítható legyen, de a szaki ügyesen megoldotta. Végül is sikerült neki beállítania az összes paramétert gyári értékeken belülre. Hátul viszont kiderült, hogy kitámasztó rudak szilentjei lassan cserések lesznek.

Ezután sor is kerülhetett volna egy kis próbakörre, de az a rohadt hó éppen ekkor esett le, így csak az udvarban mentem egy kört vele. :)))

A lényeg, hogy a kuplung sose volt ilyen jó és van kézifékem. :))) Ami kiderült, hogy a km óra még mindig nem működik, valamint cserélnem kell a vízhűtőt is a fűtőtesttel együtt.
Atttis2010-01-22 17:32:30 // 26721
Nagy a pangás:(
Mattyancs2010-01-16 18:31:13 // 26720
Sziasztok! Eladó a fényképen látható 4db felni! Adok veszekben is fennt van.
Atttis2010-01-16 12:51:29 // 26719
Ha lesz új termóm utána úgy is elvégzem, mert így max 60-70 fokra meg fel.
pb_2010-01-16 11:18:37 // 26718
Üzemmelegen kell mérni.
Atttis2010-01-16 11:00:26 // 26717
Már megoldotta, megpucoltam az összes gyertyát, meg a kábelvégek csatlakozásati + az elosztó csatlakozásait, és indítottam. Persze előtte kivettem az olajnyomás órát és elfeledtem visszarakni. Elindult szépen ment, megnyomtam a gázt és szépen feltört a kőolaj elől, gyors megállítottam, de kb. 1 liter seléniát kidobott maga alá (még min. felett maradt egy picivel), és a szépen kitakarított motortér, valamint a frissen festett motor tiszta olaj lett.

Így beállt az alapjára is vissza a jó helyére. Egészen nem volt üzemmeleg, mert termosztátot még nem tudtam cserélni, de már egy jó 1/4ed órát járt, meg alapjárat alatti fordulaton.
pb_2010-01-15 15:36:57 // 26716
Végre 1 valamire való hsz.DDDD
krecsi2010-01-15 15:15:12 // 26715
És ezt mennyire meleg motornál mérted? Húzogasd le a gyertyapipát, majd kiderül, hogy jár-e. De szerintem amúgy is emelhetsz egy kicsit az alapjáraton.
Atttis2010-01-15 14:56:42 // 26714
A csettegé nem a motorból jön, hanem ahogy mozog a motor azér csetteg, de csak ilyen kis fordulaton csinálja.
Atttis2010-01-15 14:54:14 // 26713
Olajnyomás. Ez jó? Ha nyomkodom a gázt bőven felmegy 4bár fölé. Ezen a fordulaton alig jár a motor, a fordult számmérő is csak 800 körül mutat. Meg a hangján úgy hallom mintha nem minden henger dolgozna nem?
nyomás
Ferke2010-01-15 14:23:45 // 26712
Neeem, a 33-as futómű a király!:))))))
pb_2010-01-15 14:17:40 // 26711
Ja tudom, a TIE a király.)))))
Ferke2010-01-15 13:34:59 // 26710
Ha egyszer az, hát mit lehet tenni?:)) Ha már elavult, akkor legyen autentikus, mint a karbis, szivatós ALFASUD Sprint!:)))))))))))))))
pb_2010-01-15 10:14:19 // 26709
Nem kell a duma Lavult technikás.))))
pb_2010-01-15 10:13:43 // 26708
Jó értem én, szóval ezt csak ígx lehet.)))))
Ferke2010-01-15 10:11:40 // 26707
Hagyd, pb-nek csak identitászavara van:) Egyszer a modern kell (motor), egyszer meg azt fikázza (futómű):))))
Whiteskull2010-01-15 10:07:58 // 26706
Hát ugye ez csak a tulajtól függ. :)))))
pb_2010-01-15 10:00:07 // 26705
Ja, akkor azért szokotak ezek a verdák reggelente bőgni, mint azállat.)))))
Whiteskull2010-01-15 09:58:11 // 26704
Amivel még az ember dönthette el, hogy milyen dús keverék kell a motornak hidegen. :)))))

Nem mint ezekben mai műanyag autókban. :)))))))
pb_2010-01-15 09:52:17 // 26703
Az nem, ezt +állapít6juk.)))
Whiteskull2010-01-15 09:48:53 // 26702
Hát az élet nem egy habos torta. :)))))
pb_2010-01-15 09:43:30 // 26701
Szivató bowden, mijaz?)))))
pb_2010-01-15 09:42:05 // 26700
Rossz olaj, rossz szinkron.))))
Whiteskull2010-01-15 09:09:32 // 26699
Ne is mondd! :)))))

Viszont vettem hozzá vadi új szivató bowdent is. :)))

A régi már úgy is össze-vissza jelzett. :)))))
Ferke2010-01-15 09:06:04 // 26698
Na, az lett volna a csúnya, ha összerakás után köszön el:)))
Whiteskull2010-01-15 08:58:03 // 26697
Aha. :)))

Hát ha ez is kibír még 29 évet, akkor tökéletesen elégedett leszek ezzel a stifttel is. :))))
Whiteskull2010-01-15 08:56:46 // 26696
Azt majd csak egy másik alkalommal. :)))))

Jövőre úgy is tervbe van véve egy kis szétcsontozás, karosszéria munkával, és festéssel egyetemben. :)))))

Egyébként meg annyira nem rossz. Csak amíg nagyon hideg, addig reccsenik egy kicsit. :))))))
pb_2010-01-14 20:42:41 // 26695
Annak mond6ó, 33nál is találkoztam már ilyennel.
pb_2010-01-14 20:41:34 // 26694
Arra gondolsz, amin a villa van? Olyat esztergálni kell jó kis strabíró anyagból, sőt érdemes ralta kicsit alakítani is.
pb_2010-01-14 20:39:10 // 26693
Remélem a szinkronakat is +reparáltad, ha már ott matattál.)))))
pb_2010-01-14 20:36:31 // 26692
Honnan tudod, hogy az enyémben milyen van?))))))
Whiteskull2010-01-14 18:01:39 // 26691
Akkor erre már rá lehet fogni, hogy típus hiba. :))))))
Whiteskull2010-01-14 18:00:53 // 26690
Arra mindenesetre rájöttem, hogy a kézifék karok és a kézifék kötél nem rohadt be, így csak egy kis állítás lesz majd a kézifék életre keltése. :))))
krecsi2010-01-14 17:57:42 // 26689
Nekem is eltört már, de szerencsére még mikor kint volt.
sprint832010-01-14 17:54:46 // 26688
:)) Én így jártam. Le kellett venni újra. Szidtam az összes olasz felmenőjét.
Whiteskull2010-01-14 17:44:14 // 26687
Viszont, ha már szét van szedve, akkor érdemes cserélni az a kis nyírószegecset, vagy micsodát, mert nálam is minimális erőhatásra eltört. Szerencsére, mert hülyét kaptam volna, ha azután teszi, hogy visszaraktam a váltót. :)))))
Whiteskull2010-01-14 17:42:07 // 26686
Nekem is csinálta már ezt tavaly, de a nyikorgás miatt még nem lettem volna annyira oda. Az volt a baj, hogy már ki sem emelte nagyon a kuplungot. Aztán megjavult, eddig. :))))))))))
krecsi2010-01-14 17:36:39 // 26685
Az enyémnél is ez lehet a gond: a villa furata ki van kopva. Nyáron mikor kinyomtam a kuplungot hülye nyikorgó hangot adott ki. Kicsit elfordítottam a villát, akkor nem csináltál. De egyébként működött rendesen. Aztán ahogy folyt a kuplung munkahenger, kapott egy kis kenést és csöndbe maradt. Most meg vhogy bekophatott, mert csöndben van.
Whiteskull2010-01-14 17:28:42 // 26684
Szépen lejött a váltó, (a motort nem volt kedvem kiszedni) és egyből látszott a bibi. A kinyomócsapágyat mozgató villa furata ki volt teljesen kopva, és a kinyomó csapágy tartófülei is ki voltak tágulva rendesen. Nem is csoda, hogy össze vissza kalézolt a kinyomó villa, csak éppen a kuplungot nem emelte ki. :)))))

A kuplungszerkezet kiemelővilláit meg talán már csak az imádság tartotta egyben. Amikor a kuplung munkahengerről leszedtem a gumisapkát simán a nyakamba folyt a benne felgyűlt fékfolyadék. :))

Egyedül a kuplung tárcsa nézet ki majdnem kifogástalannak.

Új kuplung, új munkahenger a helyén, valamint a kinyomó villát tartó stiftet is ki kellett cserélni, mert eltörött. A kinyomó villa furatát felhegesztettük, méretre fúrtuk. :))))
Whiteskull2010-01-14 16:55:41 // 26683
Előbb volt abban 200-as, mint a tiédben. :))))))
pb_2010-01-14 15:50:57 // 26682
Már a kvdarálókba is 200as van?DDDD
Whiteskull2010-01-14 15:31:07 // 26681
A belevaló. :)))

200-as. :)))
pb_2010-01-14 15:12:32 // 26680
Duma.D
Ferke2010-01-14 14:16:37 // 26679
Hehe:)) Gondoltam:)
pb_2010-01-14 13:45:06 // 26678
Na, akkor, Setleg, talán.DDD
Ferke2010-01-14 12:39:20 // 26677
Hát persze! Az a minimum!:))))
pb_2010-01-14 12:20:23 // 26676
Lesz +felelő Llűtmány?DDD
Ferke2010-01-14 12:17:17 // 26675
Majd jöttök segíteni, kalákában kiássuk!:))
pb_2010-01-14 11:51:46 // 26674
Assá magadnak.DD Jójó, Neked tom, hogy miért nincs.DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak