DCS2006-04-12 21:33:30 //
2944
Kovi2006-04-12 21:32:39 //
2943

Kicsit rossz a kép de a gázt már huzza!!!!!!!:-))))))))
DCS2006-04-12 21:31:43 //
2942
ajaj.... ott nyomás van ahol hosszú a cső!
Poló2006-04-12 21:31:14 //
2941
Ezzel aláztad a coupé mergát? :-)
DCS2006-04-12 21:30:55 //
2940
azért talán annyira nem rosszak ezek az Offfos verdák! :-))
Van már első sperem.....
Willy2006-04-12 21:30:21 //
2939
Most lehet, hogy nagy baromságot kérdezek, de nem vagyok nagyon otthon a témában:
A turbo által "szállított" levegő milyen gyorsan megy át a csöveken? Ha túl hosszú a cső amin keresztül megy nem tudja "behorpasztani" azt?
DCS2006-04-12 21:30:03 //
2938

a legújabb szörnyetegünk!
Kovi2006-04-12 21:28:26 //
2937
Küldöm neked ezt az offffff-os verdát!!!!!!!!:-)))))))))

DCS2006-04-12 21:27:11 //
2936
mindenképpen a nagyobbat!!!
Poló2006-04-12 21:27:07 //
2935
Mindkettőt :-)))))))
DCS2006-04-12 21:26:49 //
2934
Nekem is és ,akkor TÁMADÁÁÁS!!
Willy2006-04-12 21:25:32 //
2933
Én is szeretnék beépíteni az autómba intercoolert. Van 2 is, de nem tudom melyiket tegyem bele. Van egy kisebb és egy nagyobb. Viszont a nagyobbal az a baj, hogy túl hosszú csövezést kéne alkalmazni, ami tudtommal nem jó.
A másik lehetőség a kisebb intercooler normál csövezéssel.
Melyiket javasolnátok beépíteni?
Kovi2006-04-12 21:25:01 //
2932

1szer ugy is lesz 1ilyenem az tuti!!!!!!!!!!:-))))))))))
DCS2006-04-12 21:23:18 //
2931
dehogynem ,de már csak én ,a Barátom befejezte turbós pályafutását... :-))
Kovi2006-04-12 21:23:12 //
2930
Vissza sirom én aztat az idöszakot jó volt bizony!!!!!!:-)))))))))))
Kovi2006-04-12 21:21:59 //
2929

Tessék cooler!!:-))))))))
Poló2006-04-12 21:21:48 //
2928
Már nem tudtok? :-/
DCS2006-04-12 21:21:12 //
2927
Ilyet is tudtunk tiltásnál!!
DCS2006-04-12 21:20:40 //
2926
emlékszel,hányszor világított így az integrálunk ,amikor támadtunk!! Aztán meg jöttek a rendőrök!! :-))
Kovi2006-04-12 21:20:20 //
2925
És itt van ami távozik!!!!:-)))))))

DCS2006-04-12 21:19:37 //
2924
Az aktuális környezettel ,Te a külső levegő hőmérsékletére gondolsz ,ugye?
Kovi2006-04-12 21:19:26 //
2923

Kicsit fel izzitom a levegöt!!!!!!!:-))))))))
DCS2006-04-12 21:18:32 //
2922
az aktuális környezet hőmérsékletét elérni ...,na az csak egy álomvilág!
Akkor lennék igazán "ostoba", ha azt hinném, hogy értek hozzá :))))
Kérlek, hogy akkor had okosodjak egy picit: tehát a turbó azáltal, hogy préseli a levegőt növeli is annak hőmérsékletét. Ezt ellensúlyozandó hűtik a levegőt az intercoolerrel. Végül annak a levegőnek, ami bejut az égéstérbe magasabb, alacsonyabb, vagy közel azonos a hőmérséklete, mint az aktuális környezeté? Mert ezen áll, vagy bukik az a teória, amit a szerelőtől hallottam.
DCS2006-04-12 21:06:44 //
2920
mármint coolert vízzel kívülről??
DCS2006-04-12 21:05:01 //
2919
Ő nem néz Téged "ostobának",mivel nem olyan természetű,csak megpróbálta úgy elmagyarázni a dolgokat ,hogy azok is megértsék ,akik esetleg még sose hallottak erről ...Nem tudhatta,hogy Te is értesz hozzá! :-)
Lacza2006-04-12 21:02:06 //
2918
Ha jól emlékszem a totalcar tesztelt eccer egy offos subaru imprezát amiben volt ilyen spricc gomb,az utcai változatában.
Poló2006-04-12 21:01:48 //
2917
Most már ezt is tudom, köszi :-)
Poló2006-04-12 21:00:54 //
2916
Hehe :-)))))))))
GEORGE2006-04-12 21:00:48 //
2915
;-)
DCS2006-04-12 21:00:26 //
2914
itt játék cicák vannak..:-)
Igazad van, nem fogalmaztam egyértelműen (te viszont teljesen ostobának nézel engem:)) ), nyilván az égéstérbe jutó benzin-levegő elegy robbanására gondoltam. Nekem egy szerelő mondta, hogy a turbós autók esetében sokkal nagyobb hőmérsékleti ingadozásnak vannak kitéve az égéstér alaktrészei, mint a szívó motorosokban. Ha ez igaz, akkor nyilván minél nagyobb intercoolert használnak, vagy azt valamilyen módon hűtik, akkor az a folyamat, amit leírtál még fokozottabban megy végbe, még hatékonyabban működik a motor, azonban nyilván jobban meg is viseli az alkatrészeket. Én csak erre gondoltam.
DCS2006-04-12 20:59:49 //
2912
Bocsi ,ez volt az első gondolatom.. :-)
Tehát a hengerfej és a motorblokk között van egy karika speciális anyagból,ami sokkal nagyobb terhelést bír el ,mint egy hengerfejtömítés!
GEORGE2006-04-12 20:58:59 //
2911
Azt hittem azért itt kisebb tűzkarikát használtok:-))))))
DCS2006-04-12 20:58:06 //
2910
amin átugrik az oroszlán... :-)))
Poló2006-04-12 20:52:47 //
2909
Mi az a tűzkarika?
DCS2006-04-12 20:46:23 //
2908
már nem dolgozunk ilyenkor ,nem vagyok vele.. :-)))
W.2006-04-12 20:44:39 //
2907
Egyébként:93600000026709
W.2006-04-12 20:43:07 //
2906
Azt is megadtam LacUS-nak.... :)
DCS2006-04-12 20:39:47 //
2905
a vezszíj szettet már írtam Neked,a többit mindjárt írom...Alvázszámod??
W.2006-04-12 20:37:54 //
2904
Ja, minden gyári legyen!!
W.2006-04-12 20:37:31 //
2903
Na akkor:
vezérműszíj, 2db fix görgő, feszítő konzol = ?
hosszbordásszíj, 2db fix görgő, 1 db feszítő görgő = ?
szerelés= ?
DCS2006-04-12 20:37:13 //
2902
biztosan nem az árak miatt,mert azt már leírtam és azokat Ő nem tudja,de bármi kérdésed van szívesen segítek most ,ha gondolod!
W.2006-04-12 20:35:17 //
2901
Méghozzá Te adtad át Neki a telefont...
DCS2006-04-12 20:29:32 //
2900
mi az ,aminek még nem, mondtuk az árát??leírom most!
DCS2006-04-12 20:26:02 //
2899
ezt vele beszélted meg??
DCS2006-04-12 20:25:28 //
2898
Az intercooler ,a nitro és a vízbefecskendezés az 3 különböző dolog!!!Ezenkívül van még az ,amit az én drága barátom írt,amikor a coolert hűtjük még vízráfecskendezéssel!/mondjuk szerintem ez bohócság! /
W.2006-04-12 20:23:27 //
2897
Amit telefonon megbeszéltünk, hogy a teljes szíjcserékre a LacUS kolléga ad egy teljes árat és azt az oldalamon vs. telefonon jelzi nekem.
DCS2006-04-12 20:21:42 //
2896
:-)
DCS2006-04-12 20:21:10 //
2895
MIlyen árak?