Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
..2005-01-04 15:13:28 // 199
	Nekem nincs olyan kifinomult ízlésem mint a kollégáknak :-PPP de nekem a szárnyas GTV is nagyon teccik és a 156 is nagyon szép.
	
Tresor2005-01-04 15:11:35 // 198
	Sztem eléggé németesre sikeredett, nem? Vagy csak én látom így?
	
giovanni2005-01-04 15:11:27 // 197
	Hirtelen nyolc szívocsonkot láttam....
Elégé meglepődtem aztán kicsi ujjacskámmal megszámoltam :))
	
prz2005-01-04 15:09:49 // 196
	Lehet, hogy a hiba bennem van, de nekem nem tetszik.
	
prz2005-01-04 15:08:46 // 195
	Mit???:) Azt hitted, hogy 3 ajtós??:)
	
giovanni2005-01-04 15:06:29 // 194
	Hülye vagyok :)) valamit nagyon benéztem.... le sem merem írni..
	
giovanni2005-01-04 15:04:54 // 193
	Ez most fake???
Vagy mijez?
	
Punisher2005-01-04 15:00:46 // 192
	
	
Punisher2005-01-04 14:56:03 // 191
	akkor ha megveszem, neked nem adom kölcsön. :))))
	
SKrisz2005-01-04 13:43:14 // 190
	Veszprém, ÖMV kút melletti tuningshop! 2 hét alatt meghoznak bármit!!!
	
SKrisz2005-01-04 13:42:05 // 189
	Szerintem(!) akkor is otromba ocsmány amegermanoid szar az egész... broáf meg minden... hitetlen gyaur kutya!:))))))))))))
	
Ollah2005-01-04 13:39:57 // 188
	Bárki bármit mondasz :), akkor is otromba és ízléstelen. :))) 
Veszekedjünk ízléseken! Komoly! Nyitunk topikot? :) Ott le lehetne írni 1000000000000*, hogy "szerintem".
	
Punisher2005-01-04 13:26:36 // 187
	Bárki bármit mond, nekem bejön ez a gép, még aluszárnnyal is. Kissé amerikás stílusú extrém túlzások nélkül.
	
prz2004-12-28 15:14:55 // 185
	Lehet, hogy egyedi eset volt az enyém, de amit augusztus közepén megrendeltem tőlük, az úgy november 3. hetében érkezett meg.. :/
	
Csöri2004-12-28 15:02:28 // 184
	A gyorsaság pedig fontos.
Idén januárban az italautonál megrendeltem 2 Lester GTA look lökhárítót a kocsimra, de márciusban visszamondtam, mert nem tudták beszerezni.:(
	
prz2004-12-28 14:51:14 // 183
	Még nyáron jártam a Tunigshop nevű üzletben, ahol mutogattak minden 'okosságot' 147-eshez, többek között Lester hátsó szárnyakat is. Szerintem tudnak rendelni tőlük. Telefonszámot az oldalukon találsz. (Viszont szvsz nem a legolcsóbb és nem a leggyorsabb cég.)
	
Csöri2004-12-28 14:35:53 // 182
	Valaki mondjon nekem Lester lelőhelyet Magyarországon.
Légyszi.
	
explosive2004-12-27 12:59:33 // 181
	De elhanyagoltátok ezt a linket:(((
	
prz2004-12-21 21:10:24 // 180
	
	
Ollah2004-12-21 08:40:34 // 179
	A minősíthetetlen szárny és az otromba szélesítés elhagyásával nagyon tuti kis gép lenne.
A szélesítés nem gond, sőt, jól is állna neki, de ez otromba szvsz.
	
Csöri2004-12-20 22:42:51 // 178
	Ugyan nálunk nem forgalmazzák, de szerintem a Lester is náluk gyártat néhány cucot, főleg a 147-hez.
www.helvetia-spoiler.it
	
prz2004-12-18 20:36:02 // 177
	Talán még nem volt: Madeno Racing
	
giovanni2004-12-16 14:59:02 // 176
	Ez a "vas" háccsószárny nem igazán tecc....
	
Cseresnyés (Monster)2004-12-16 13:57:52 // 175
	
	
Cseresnyés (Monster)2004-12-16 13:54:58 // 174
	
	
..2004-12-13 23:01:24 // 173
	No ez a Spider a tipikusan sok pénzzel,de zéró ízléssel megáldott ember esete.Először is Alfáról a Scudetto-t nem vesszük le.Másodszor a krómlámpakeretet és fásztenddöfjúriuszos szárnyat meghagyjuk a béjemvéseknek és a rhondásoknak.Harmadszor meg a jó ********ját az ilyen pervez ***opónak, és nyomnám ki a szemét a tarkója felöl amikor legközelebb alfára mer nézni..Amúgy szeretem a tuningot....:)
	
explosive2004-12-13 22:36:02 // 172
	Nemrég ilyen felni volt eladó a www.autoscout24.de-n 800 euro áron:)
	
Ollah2004-12-10 15:12:24 // 171
	Erre szokták mondani, hogy egyedi? :)))
A nagy számok törvénye alapján az Alfa-tunerek közé is kerülnek ilyenek, akik egyébként a Góf-Stift-Asztma stb. vonulat jeles képviselői. Ezt a fajta embert talán "pénzes Suzukisnak" kellene hívni.
	
szutyok2004-12-10 15:05:12 // 170
	Ez valóban elég sz@rul sikerült! Kár érte!
	
Attie2004-12-10 15:03:15 // 169
	Ez a felni annyira király! :)
	
Attie2004-12-10 15:00:42 // 168
	Áááááááááááááááááááááááá.. ez kész :((( Ezt az állatot... Kit bántott ez a szegény autó? :(
	
BF1562004-12-10 13:45:23 // 167
	Ez egy bitchgics!!!
Hé Azmo az túl humanus megoldás:))
	
norbee2004-12-10 12:29:34 // 166
	Láttátok a jobb felső sarokban a feliratot? Imofa Partner Klubu. A Kubu meg egy cseh rostos droid-lé. Lehet hogy valami túlerjedt verzióból kaptak a partnerség keretében, és mire kijózanodtak, már így nézett ki a verda... :)))))
	
Cseresnyés (Monster)2004-12-10 12:23:08 // 165
	Ezt a CZ-s Ökröt !  Hová tünt a Spider? Látja valaki?
	
Azmo2004-12-10 12:02:20 // 164
	agyonütném az ilyen köcsögöket szívlapáttal....
	
giovanni2004-12-10 11:43:43 // 163
	Eddig aszittem én erős idegzetű vagyok de ez.... hát nem tudom.... mijez ez már nem is alfa ezegy off stift on vagy valami ilyesmi...
	
prz2004-12-10 10:05:16 // 162
	Spider tuning. Szerintem nagyon gáz, tényleg csak bátrak nézzék meg... Szegény ótót sikerült jól elbaxni..
	
Ollah2004-12-09 08:56:14 // 161
	Ezen az autón szerelmesedtem bele ebbe a felnibe én is. De aztán találtam egy olyan GTV-t, amin Milano-k voltak. Megpróbálom előkaparni valahonnan. Behalsz, úgy néz ki. :)
	
Ollah2004-12-09 08:54:45 // 160
	Uppsz, elbaxtam... Én nem Siena-t rendeltem, hanem Milano-t. Sorry. :) Ez is szép, de a Milano olyan retro-vad. Kemény. Egyszerűségében és régebbi dizájnjánban agresszív. Nemtom. Puritánul durva. Hogy' mondjam még? :) A Siena kifinomultabb, elegánsabb, nagyvonalúbb; olyan, mint egy úri cipellő. Gyönyörű. De nekem valami brutálabb kellett, így szavaztam a Milano-ra. De a Siena volt a második helyezett. Mondjuk 330 EUR/db áron lehet is szépséges. :)))
	
Halesz2004-12-09 01:32:51 // 159
	A következő autóm egy ilyen Spider lesz... nem kell GT. Kabrió Alfa kell. Jajjj jjajjj... megyek is az Alfás rendelőbe mert kezdek beleőrülni...
	
Halesz2004-12-09 01:31:47 // 158
	
	
prz2004-12-07 15:08:23 // 156
	:))
Igen, ettől én is tartok. De valamit valamiért. Legalább szépen lesz lassú. :))
	
Ollah2004-12-07 14:59:29 // 155
	Csal az óra? Mi? :)) Nabaze... :)))) Ha lefelé csalt volna, akkor azért nem érdekelt volna, ha felfelé, akkor meg azért. :))) Csalni nem csal jobban, mint a 215/45 (vagy legalábbis elhanyagolható), amiben különbség lehet, az a gyorsulás. 225-ös "17-es kereket 145 Nm és 120 ló érdekesen :) mozgat. De gyönyörű. :)))
	
prz2004-12-07 14:52:45 // 154
	És a 225-el nem csal az óra? Vagy az még nem vészes?:)
	
Punisher2004-12-06 21:41:26 // 153
	Ez igaz. Pont ezért, a gyártők temékpalettáján szereplő prémium gyertyák általában valamilyen "nemesfém" elektródával készülnek. Ezeknek az elektródáknak köszönhetően teljesülnek azok a dolgok, amelyeket leírtál. 
Egy motorhoz szükséges hőtűrés pedig adott. Ezért vannak különböző hőértékű gyertyák. A speckó, ill. a modern gyertyák általában néhány típussal képesek átölelni a teljes hőérték skálát. Ez a gyártónak is jelentős megtakarítás, mert nem kell annyi féle gyertyát gyártania.
Nekem pl. volt NGK Racing (ez igazi racing, nem tuningshoppos) gyertyám, amely nikkel elktródás volt. 
Azért félreértés ne essék, én nem mondtam, hogy a platina nem jó. Szerintem nagyon is jó! Csak az eszmefuttatás ott kezdődöt, hogy a TS-be jó-e a nem platina gyertya.
	
BFMSE2004-12-06 19:18:06 // 152
	En ugy tudom, hogy azert a platina gyertya nem csak abban kulonbozik a mas elektrodas gyertyaktol, hogy ritkabban kell cserelni. Nagy hoterhelesnel stabilabban gyujt, turbos motorokba altalaban platina gyertyat tesznek. Egyebkent az NGK azt mondja, hogy a platina elektrodas gyujtogyertyanak kisebb gyujtofeszultseg eleg, igy stabil az eges, es alacsonyabb uresjarat elerese erdekeben novelheto volt az elektrodatavolsag. A javitott lobbanasai tulajdonsagok altal mind az emisszio, mind a forgatonyomatek javul.
Sztm a kisebb gyujtofesz az elettartammal is osszefuggesben van...
	
Punisher2004-12-06 18:08:51 // 151
	LacUS!
Ha megnézed ezt a gyertyát, gyakorlatilag 360 fokban tud ívet húzni, és elég nagyot kell huznia a közepéig, mert az a távolság sokkal több, mint 1mm (ami egy átlag gyertahézag). A nagy szikra miatt nagyobb felületen gyújtja meg a tüzelőanyag-levegő keveréket, másrészt benyúlik mélyre az égéstérbe. Ezeknek köszönhetően jobb, és gyorsabb a lángterjedés, tökéletesebben ég el az üzemanyag az égéstérben, nő a teljesítmény, csökken az emisszió, javul a fogyasztás. Elvileg.
A hengerben történő égésnél fontos a lángterjedés, mert elég rövid idő áll rendelkezésre a "tökéletes" égésre. Ezzel operál pl. a Halo, vagy a Splitfire is, azon kívül, hogy általában a sportgyertyák jó minőségűek.
Az már kérdéses, hogy a való életben ebből mi jön át nekem felhasználónak.
Brisk Premium
Halo
Lángterjedés normál gyertyával
Lángterjedés Splitfire gyertával
	
Ha megnézed ezt a gyertyát, gyakorlatilag 360 fokban tud ívet húzni, és elég nagyot kell huznia a közepéig, mert az a távolság sokkal több, mint 1mm (ami egy átlag gyertahézag). A nagy szikra miatt nagyobb felületen gyújtja meg a tüzelőanyag-levegő keveréket, másrészt benyúlik mélyre az égéstérbe. Ezeknek köszönhetően jobb, és gyorsabb a lángterjedés, tökéletesebben ég el az üzemanyag az égéstérben, nő a teljesítmény, csökken az emisszió, javul a fogyasztás. Elvileg.
A hengerben történő égésnél fontos a lángterjedés, mert elég rövid idő áll rendelkezésre a "tökéletes" égésre. Ezzel operál pl. a Halo, vagy a Splitfire is, azon kívül, hogy általában a sportgyertyák jó minőségűek.
Az már kérdéses, hogy a való életben ebből mi jön át nekem felhasználónak.
Brisk Premium

Halo

Lángterjedés normál gyertyával

Lángterjedés Splitfire gyertával

Punisher2004-12-06 17:34:08 // 150
	Igyekszem. Ebben is, meg másban is. Csak hogy befejezzem a témát, nekem a fő gyertyám a példában említett Brisk Premium, a kis gyertya meg Champion. Nem mondom hogy ilyen Champion minden boltban van, 4 db volt az egész országban, és Made in USA. Semmivel sem megy rosszabbul mint azelőtt.
	










