Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
GTPeti2015-05-17 18:18:44 // 35353
+3-400 euró az adója a dízelnek. (Ha nem Euro 5000-es.) Ezért nem vesznek az évi 10-15e-t abszolválók ilyet, mert egyrészt újonnan +3000 euró, másrészt "nem hozza vissza az évi többlettkiadás az üa. árkülönbözetét". De a 159-hez tényleg a 2.4 volt a legjobb motor (és a 2.0).
.......................2015-05-17 15:26:55 // 35352
A jtdm ek si.án elfutnak 400ekm is,
Persze rendes karbantartás mellett,
Mit kell rá költeni ?
Injektorokat felújítani 25eFt per db ból megúszod,
anno ennyi volt egy gyertyaszett egy TS be
Nagynyomású simán bírja 500ekm ig ,Bosch CP1
A legjobb áron karbantartható az Alfa jtd
Ha télen szépen beindul és egyenletesen jár alapjáraton melegen,és padlógázra nem okádja a füstöt ,akkor semmi baja nem lesz a jtdm nek
Persze rendes karbantartás mellett,
Mit kell rá költeni ?
Injektorokat felújítani 25eFt per db ból megúszod,
anno ennyi volt egy gyertyaszett egy TS be
Nagynyomású simán bírja 500ekm ig ,Bosch CP1
A legjobb áron karbantartható az Alfa jtd
Ha télen szépen beindul és egyenletesen jár alapjáraton melegen,és padlógázra nem okádja a füstöt ,akkor semmi baja nem lesz a jtdm nek
Liquid2015-05-17 15:07:57 // 35351
ez nem feltétlenül igaz. Én is 10-15-ezret megyek és azért van dízelem, mert 159-ből az az értelmes, ha újan vettem volna is ennyit mennék. Most az hogy automata az egy dolog.
Külföldön se mindenki autózik sokat, mindegyik autójával. Ott viszont van értéke a kevés km-nek. Ettől függetlenül tény hogy inkább a nagyobb futás miatt vettek ilyen autót, főleg régebben, mikor még volt benzines is...
Külföldön se mindenki autózik sokat, mindegyik autójával. Ott viszont van értéke a kevés km-nek. Ettől függetlenül tény hogy inkább a nagyobb futás miatt vettek ilyen autót, főleg régebben, mikor még volt benzines is...
Mr. Z2015-05-17 14:12:14 // 35350
Én évi 7-8000 km-ert megyek, de ehhez nem is kell dízel, V6 van. Aki dízelt vesz az azért veszi , mert rohadt sokat megy vele, ingázik munkába stb. Az adagolós dízelek még bírták , de modern dízelből én már nem vennék használtat, hatalmas lutri, ha belenyúlsz annyi lehet a javítás mint nekem egy komplett csere motor.
Csabo222015-05-17 14:05:12 // 35349
Üdv
Eladó a 2literes 147-em. Ő
Kicsit törődni kell vele, viszont alapjában véve jó kocsi. Nincs benne túl sok km, és 3 db 147-tel a hátam mögött már meg tudom itélni mivel érdemes foglalkozni :)
A bal ajtó ezüst, a hátsó sárvédő lakatolva lett, tehát 2 elemet fújni kell, viszont az összes többi elem gyári fényezésű. A váltókulisszát én kicserélném, ehhez az új tulajnak adok is 1-et amit berak(at)hat. Sztem a kipuff flexicsövet is cserélni kell, mert hidegen megcsörren, felmelegedve elhallgat.
Akit érdekel az oldalamon vagy a csabo19@mailbox.hu-n kérdezhet bártan.
Eladó a 2literes 147-em. Ő
Kicsit törődni kell vele, viszont alapjában véve jó kocsi. Nincs benne túl sok km, és 3 db 147-tel a hátam mögött már meg tudom itélni mivel érdemes foglalkozni :)
A bal ajtó ezüst, a hátsó sárvédő lakatolva lett, tehát 2 elemet fújni kell, viszont az összes többi elem gyári fényezésű. A váltókulisszát én kicserélném, ehhez az új tulajnak adok is 1-et amit berak(at)hat. Sztem a kipuff flexicsövet is cserélni kell, mert hidegen megcsörren, felmelegedve elhallgat.
Akit érdekel az oldalamon vagy a csabo19@mailbox.hu-n kérdezhet bártan.
ASR162015-05-17 10:07:22 // 35348
Szerintem pedig egy a millióhoz az esélye, hogy bárki európában nagyköbcentis diesel-t vesz automatával, hogy aztán 7ezer kilométert autózzon évente..:)
Ez az autó gondolom nem egy magyar szalonból gördült ki, és európában egy átlag család sokkal többet autózik, mint évi 20k kilométer. Mi is inkább 30ezret megyünk évente, pedig nyáron sokat járok robogóval a városban, mégis simán összejön.
Aki ezt az autót azért veszi meg, mert 75k az óraállás az boritékoltan csalódott lesz. Itthon ma csak úgy érdemes ilyen korú használt diesel-t megvenni, hogy elmész, kipróbálod, ha nem vagy biztos magadban bevizsgáltatod, és pont lesz@arod hogy mit mutat az óra. Szerintem.
Ez az autó gondolom nem egy magyar szalonból gördült ki, és európában egy átlag család sokkal többet autózik, mint évi 20k kilométer. Mi is inkább 30ezret megyünk évente, pedig nyáron sokat járok robogóval a városban, mégis simán összejön.
Aki ezt az autót azért veszi meg, mert 75k az óraállás az boritékoltan csalódott lesz. Itthon ma csak úgy érdemes ilyen korú használt diesel-t megvenni, hogy elmész, kipróbálod, ha nem vagy biztos magadban bevizsgáltatod, és pont lesz@arod hogy mit mutat az óra. Szerintem.
frank1562015-05-17 09:18:23 // 35346
Érdekes dolog ez a kilométerekkel...
Egyrészt szerintem egy sima mezei átlagember, aki nem a munkájához használja az autót (nem a napi 5-10 km-es munkába járásról beszélek) azért évi 20k-nál többet nem nagyon megy. Ezzel szemben az eladó autók nagy része már 5 évesen bőven 200 feletti futással van hirdetve. Ez szerintem azt jelenti, hogy az illető a munkájához használta a kocsit-ergo "céges autó". Ehhez képest sokszor pofátlan árakat kérnek, miközben a kocsi ha úgy vesszük egy hivatalos cégnél már leamortizálódott. Azt is tudja mindenki hogy a mai kocsiknál a pénzes javítások kb itt kezdődnek és még egyszer ennyi futás már nincs az élettartamban (azaz 10 alatt kuka!?).
A kevés kilométerekkel kapcsolatban, ritkán de néha biztos meg lehet találni. Én egy jó hete néztem egy 28! éves autót 140k-val, ráadásul kifogástalan állapotban-összes szervizszámlával.
Egyrészt szerintem egy sima mezei átlagember, aki nem a munkájához használja az autót (nem a napi 5-10 km-es munkába járásról beszélek) azért évi 20k-nál többet nem nagyon megy. Ezzel szemben az eladó autók nagy része már 5 évesen bőven 200 feletti futással van hirdetve. Ez szerintem azt jelenti, hogy az illető a munkájához használta a kocsit-ergo "céges autó". Ehhez képest sokszor pofátlan árakat kérnek, miközben a kocsi ha úgy vesszük egy hivatalos cégnél már leamortizálódott. Azt is tudja mindenki hogy a mai kocsiknál a pénzes javítások kb itt kezdődnek és még egyszer ennyi futás már nincs az élettartamban (azaz 10 alatt kuka!?).
A kevés kilométerekkel kapcsolatban, ritkán de néha biztos meg lehet találni. Én egy jó hete néztem egy 28! éves autót 140k-val, ráadásul kifogástalan állapotban-összes szervizszámlával.
AngeloDivina2015-05-16 19:17:58 // 35345
Nem kevés kérdőjel villant fel bennem mikor megláttam ezt a hirdetést. Olcsó,kevés kilóméter.... de a legnagyobb kérdés, hogy ki veszi ezt be?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_progression_automata_bor_plusz_full_extra-8971489
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_progression_automata_bor_plusz_full_extra-8971489
Alfa GT-Csaba2015-05-16 19:02:15 // 35344
Mi tavaly néztünk meg a asszonynak egy stilot amit 187-tel hirdettek a kereskedésben !Csütörtöki napon azért nem lehetett megnézni mert mosásra vitték és belső takarításra,de szombaton már le volt engedve a gumi ,a kasznin 2 hetes por és a pók is össze szőtte a sárvédőt a kerékkel!Gyújtás ráadásnál már 242 ezer volt benne ! Kérdezem az ürgétől,mivel itt nem valós a km akkor ehhez mérten mennyivel változik az ár?Válasza ,persze az volt hogy ennyi ami rá van irva !Hamar megbeszéltük,mondtam hogy viszlát!
Csabo222015-05-16 17:45:24 // 35343
Van nekem is 1 kereskedő ismerősöm, ő pl a 280ezret futott autót hirdeti úgy, h 250 van benne. Sztem már ez is felháboritó, mondtam is neki teljesen őszintén a szemébe, h ha elmennék 1 ilyen hirdetésre, és ekkora lenne a hirdetett és valós km állás közötti különbség, jól arcon karcolnám :)
De a 282 és 192 között nem is "csak" 30k a differencia. keresgélni kell a jelzőt ami ilyen "etikára" utal.
Képeken szép az autó, biztos vigyáztak rá és gondoskodtak róla, mig meg nem unták és pár hónap múlva betolták a kereskedésbe.
Amin fennakadtam, h voltam tavaly nyáron Bécsben 1 kereskedésben amit egy piritott eurázsiai üzemeltetett és ott is volt egy százaska különbség a valós és hirdetett km állás között :)
De a 282 és 192 között nem is "csak" 30k a differencia. keresgélni kell a jelzőt ami ilyen "etikára" utal.
Képeken szép az autó, biztos vigyáztak rá és gondoskodtak róla, mig meg nem unták és pár hónap múlva betolták a kereskedésbe.
Amin fennakadtam, h voltam tavaly nyáron Bécsben 1 kereskedésben amit egy piritott eurázsiai üzemeltetett és ott is volt egy százaska különbség a valós és hirdetett km állás között :)
gecsa2015-05-16 17:26:58 // 35342
ez így van, viszont a 166 hátsó futóműve sokkal kifinomultabb, a 156é egyszerű mint a bot... szó szerint.. :D
Kristyon2015-05-16 15:37:44 // 35341
Üdv Urak!
Ezt nem ajánlattételnek szánom, és nem is akarom ezzel lehúzni a hirdetést sem, csak csupán tájékoztatás jelleggel osztom meg veletek.
Ma tettünk egy kis kirándulást és megnéztük ezt a 146 Alfát
Azt tudom rá mondani, ha valaki egy felújítási alapot keresne arra jó lehet, mert én így ebben az állapotában sokallom érte a 400ezret.
A kasztni rendeben van, van némi karc az autón, de talán még ki lehet őket polírozni.
A szélvédő törött, az tuti cserés, a két első lámpán olyan kavics nyomok vannak, hogy lukasak a balos már régóta ilyen lehet, mert már kezd megvakulni a refibe a foncsor, Párásodik.
A balos ködlámpa búrája is törött.
A csomagtartót nem tudtuk kinyitni sem kulcsal, sem a belső gombbal, az ülés felől néztünk be, ez egyébként kulturált.
A kárpitok a korához képest, és a km-hez képest nagyon szép állapotban vannak(ez még az a fajta ahol a tetőkárpit lóg, ez is ilyen).
A km óra nem 192e mutatott, hanem 282e.
A gumik öregek repedezettek, téliek, szerintem ezek is cserések.
A kéziféket nem mertem behúzni, nehogy úgy maradjon.
A hamutál hiányzik.
A tetőablak működik, de nem tudom, hogy kéne-e lennie végállás kapcsolóknak bizonyos pozíciókban, mert ki kellett szállnom és figyelnem a tetőt, hogy hogy áll meg az alap pozícióban. A bőrkormány a képeknek megfelelően kopott.
Jó volt beleülni is nem nyöszörögtek az ülések, nincsenek kiülve sem, jó stabilak.
A motortér szinte kulturált nem látszik semmi berhálás, a kipufogó csonkon látszik hegesztés, de normális, inen mintha egy védőburkolat hiányozna. Sajnos a motor nagyon olajos volt a kipufogó csonk felett szinte teljes szélességében (friss tiszta olaj volt rajta), a nívó pálca teteje le van törve, így az olajszintet sem tudtam megnézni.
Könnyedén indult szép hangja volt 1100-ra állt be itt stabil volt, majd ahogy melegedett kb 950-re, itt egy picit ingadozott. Hibalámpa nem világított.
Ezek tudatában menni már nem vele, nem akartam kínozni.
Szóval ha valaki ezek tudatában indul neki, és mindenképpen felszeretne újítani egy ilyen autót, szerintem jó alap lehet.
Ezt nem ajánlattételnek szánom, és nem is akarom ezzel lehúzni a hirdetést sem, csak csupán tájékoztatás jelleggel osztom meg veletek.
Ma tettünk egy kis kirándulást és megnéztük ezt a 146 Alfát
Azt tudom rá mondani, ha valaki egy felújítási alapot keresne arra jó lehet, mert én így ebben az állapotában sokallom érte a 400ezret.
A kasztni rendeben van, van némi karc az autón, de talán még ki lehet őket polírozni.
A szélvédő törött, az tuti cserés, a két első lámpán olyan kavics nyomok vannak, hogy lukasak a balos már régóta ilyen lehet, mert már kezd megvakulni a refibe a foncsor, Párásodik.
A balos ködlámpa búrája is törött.
A csomagtartót nem tudtuk kinyitni sem kulcsal, sem a belső gombbal, az ülés felől néztünk be, ez egyébként kulturált.
A kárpitok a korához képest, és a km-hez képest nagyon szép állapotban vannak(ez még az a fajta ahol a tetőkárpit lóg, ez is ilyen).
A km óra nem 192e mutatott, hanem 282e.
A gumik öregek repedezettek, téliek, szerintem ezek is cserések.
A kéziféket nem mertem behúzni, nehogy úgy maradjon.
A hamutál hiányzik.
A tetőablak működik, de nem tudom, hogy kéne-e lennie végállás kapcsolóknak bizonyos pozíciókban, mert ki kellett szállnom és figyelnem a tetőt, hogy hogy áll meg az alap pozícióban. A bőrkormány a képeknek megfelelően kopott.
Jó volt beleülni is nem nyöszörögtek az ülések, nincsenek kiülve sem, jó stabilak.
A motortér szinte kulturált nem látszik semmi berhálás, a kipufogó csonkon látszik hegesztés, de normális, inen mintha egy védőburkolat hiányozna. Sajnos a motor nagyon olajos volt a kipufogó csonk felett szinte teljes szélességében (friss tiszta olaj volt rajta), a nívó pálca teteje le van törve, így az olajszintet sem tudtam megnézni.
Könnyedén indult szép hangja volt 1100-ra állt be itt stabil volt, majd ahogy melegedett kb 950-re, itt egy picit ingadozott. Hibalámpa nem világított.
Ezek tudatában menni már nem vele, nem akartam kínozni.
Szóval ha valaki ezek tudatában indul neki, és mindenképpen felszeretne újítani egy ilyen autót, szerintem jó alap lehet.
Seriff2015-05-15 13:50:15 // 35339
Mindig is tetszett :D Beszámolom a GTV-be, hmm? :)
Alfa GT-Csaba2015-05-14 18:31:12 // 35338
sziasztok!Esetleg itt van köztünk az a volt tulaj aki az Érdi kereskedésbe adta le a 156 2,0Ts sedán típusú gépét?Egyik kollégám nézegeti magának és érdekelne 1-2 dolog!Köszi.
Sparky2015-05-12 22:26:55 // 35337
Rolee462015-05-10 19:01:20 // 35336
Sziasztok.
Talaltam egy fekete szepseget,elmeletileg 1tulaj es 110000km - el.1,4ts 97evj.Holnap megyek megnezni mik ennek a motornak a tipus hibai vagy mire figyeljek!?
Talaltam egy fekete szepseget,elmeletileg 1tulaj es 110000km - el.1,4ts 97evj.Holnap megyek megnezni mik ennek a motornak a tipus hibai vagy mire figyeljek!?
Putyesz2015-05-02 18:45:06 // 35335
A nagyobb súly nagyobb tehetetlenségi erő :)!
W.2015-05-02 13:50:52 // 35334
Ne tedd! Nem oda való!
W.2015-05-02 13:49:45 // 35333
Nem igazán.. A 166 sportfutőművel sínautó! Csak a 159 jobb nála! 😉
W.2015-05-02 13:48:29 // 35332
Nem megy úgy.... Sajnos... Viszont cserébe SOKKAL nagyobb, kényelmesebb és mégiscsak egy nagyvad! 😉
Mr. Z2015-05-02 12:54:07 // 35331
Közúton van olyan rugalmas , nyilván gokartosabb , a futómű különbség miatt nyersebb, de 166-ból van 3.0 és 3.2 ami behozza azt a 2 mázsát :) de gondolom nem versenyezni kell neki :). A Busso OT távlati tervek miatt vettem én, akartam egy olyan Alfát amire érdemes nagy összegeket költeni, amit érdemes konzerválni. De egyszer elmennék vele egy pálya napra csak kíváncsiságból.
Putyesz2015-05-02 10:58:11 // 35330
ugyanúgy nem megy azért mert van vagy 2 mázsa különbség közte...egy sportcsomagos 156 V6 egy gokart egy 166 V6-hoz képest....nyersebb is,vadabb is
A 166 viszont kétségkívül exkluzívabb,és számomra szebb is belül :)!
A 166 viszont kétségkívül exkluzívabb,és számomra szebb is belül :)!
Mr. Z2015-05-02 09:20:04 // 35329
nekem 166 2.5 V6 van ugyan úgy megy mint 156 V6 csak nagyobb kényelmesebb csurig van extrákkal minőségibb sokkal. Próbálj ki egyet! Abból talán nagyobb a választék.
GT Ɨ|ѯ2015-05-02 08:06:29 // 35328
padand2015-04-27 22:04:29 // 35326
Nem szándékoztam érte külföldre menni. Csak a 2,5 V6 érdekel, vagy GTA, másba nem kezdenék bele, kéziváltós, berlina. Ilyenből pont 2 db van HAHU-n, az egyik külföldi papíros, a másikban pedig 3 literes motor van, amitől kicsit gyanús...de már kezdek belenyugodni, hogy hivatalosan nem tehetem meg, hogy veszek egy üzemképtelen autót és 5 év múlva helyezem forgalomba. Nyilván nem tart ennyi ideig, de nekem nem sürgős, és 5 év múlva már nem találok 156-ost csak csillagászati összegért.
redbull902015-04-25 12:55:56 // 35325
Igen amíg nem vizsgáztatod és indítod el a regadó befizetését mivel addig külföldi papírjai vannak és ki van vonva a forgalomból ellenben te sem használhatod ha csak nincs P rendszámod vagy E...
frank1562015-04-25 10:37:19 // 35324
Nem akarok ünneprontó lenni de erősen kétlem hogy az állam éveket várna a pénzére....Amúgy ha olyan kategóriában gondolkodsz, aminek a felújítására éveket kell szánni, nem értem miért mennél érte ki? Már 150 körül találsz itthon is 156-ost. Ha ennyire olcsó kategóriában gondolkodsz, számold ki, kiutazol-esetleg nem az elsőt veszed meg, megnézel többet, hazaszállíttatod-ez már több tízezer forint. Mivel vagy előrébb?
padand2015-04-22 08:16:33 // 35323
köszi!
Akkor ha jól értem, ha megveszem a kocsit, lesz a kezemben egy adásvételi, akkor nem fizetek semmit, egészen addig míg nem műszakiztatom, forgalomba nem helyezem? De az okmányirodában be kell jelentem, hogy vettem autót nem?
Akkor ha jól értem, ha megveszem a kocsit, lesz a kezemben egy adásvételi, akkor nem fizetek semmit, egészen addig míg nem műszakiztatom, forgalomba nem helyezem? De az okmányirodában be kell jelentem, hogy vettem autót nem?
redbull902015-04-22 00:16:56 // 35322
Forgalomba helyezés menete
Megveszed a kocsit elő műszakira elviszed h mi az amit ki kell cserélni rajta h átmenjen élesben. Aztán ha semmi baja minden klafa viszed a vizsga bázisra kpm.
Ha ott sikeres a vizsga akkor azzal a papírral átslatyogsz a navhoz befizeted a regadót.
Amit ott kapsz azzal pedig mész az okmány irodába. Átírási illeték is van ami köbcenttől függ mennyit fizetsz..
De én mindent a honosítás után csinálnék... azt ott már a forgalmiba bejegyzés könnyebb szerintem. Mint a külföldi forgalmiba jegyezni..
Megveszed a kocsit elő műszakira elviszed h mi az amit ki kell cserélni rajta h átmenjen élesben. Aztán ha semmi baja minden klafa viszed a vizsga bázisra kpm.
Ha ott sikeres a vizsga akkor azzal a papírral átslatyogsz a navhoz befizeted a regadót.
Amit ott kapsz azzal pedig mész az okmány irodába. Átírási illeték is van ami köbcenttől függ mennyit fizetsz..
De én mindent a honosítás után csinálnék... azt ott már a forgalmiba bejegyzés könnyebb szerintem. Mint a külföldi forgalmiba jegyezni..
padand2015-04-21 23:01:31 // 35321
Üdv,
Vennék egy 156-ot, hogy szép lassan felújítsam és kb 5-10 év múlva legyen teljesen kész.
Amennyiben vennék egy külfödi papíros, ideiglesen forgalomból kivont autót, akkor jól gondolom, hogy a reg. adót majd csak akkor kell fizetnem amikor majd forgalomba helyezem? azaz 5-10 év múlva?
Átírási illetéket meg kell fizetnem?De akkor forgalmi, törzskönyv is kell nem?
Honosítás, eredetvizsga- ezeket mikor kell ez esetben megcsinálnom?
Amennyiben szeretnék rajta műszaki változtatásokat végezni, amiket be kell jegyeztetnem (sportkormány, színváltozás), akkor azt még honosítás előtt meg kell tennem, vagy csak ha összeállt az autó?
Köszönöm, ha valaki el tud látni hasznos tanácsokkal!
Üdv, András
Vennék egy 156-ot, hogy szép lassan felújítsam és kb 5-10 év múlva legyen teljesen kész.
Amennyiben vennék egy külfödi papíros, ideiglesen forgalomból kivont autót, akkor jól gondolom, hogy a reg. adót majd csak akkor kell fizetnem amikor majd forgalomba helyezem? azaz 5-10 év múlva?
Átírási illetéket meg kell fizetnem?De akkor forgalmi, törzskönyv is kell nem?
Honosítás, eredetvizsga- ezeket mikor kell ez esetben megcsinálnom?
Amennyiben szeretnék rajta műszaki változtatásokat végezni, amiket be kell jegyeztetnem (sportkormány, színváltozás), akkor azt még honosítás előtt meg kell tennem, vagy csak ha összeállt az autó?
Köszönöm, ha valaki el tud látni hasznos tanácsokkal!
Üdv, András
AngeloDivina2015-04-21 19:39:40 // 35320
Más magyarázat nem is nagyon lehet... :)
Zozo852015-04-21 15:46:36 // 35319
Szereti a 159-t és ezért hirdeti ennyiért, nagyon jól tudja ő is h sose megy el....
msd2015-04-21 13:13:43 // 35318
KisP2015-04-20 19:28:01 // 35317
A cserét én sem értem, de lehet nincs család és már nem kell ekkora. Nekem meg pont ellenkezőleg, kinőttük a 145-öt:(
Fordjee2015-04-20 17:16:47 // 35316
Holnap ment volna megnézni, de időközben elvitte valaki. Kíváncsi vagyok, ki lehetett az:)
AngeloDivina2015-04-19 10:24:22 // 35315
Nem ismerem, de nekem is tetszik. Érdemes lenne megnézni. Mondjuk a 156 cserét nem nagyon értem, nem váltanám le arra.
Zsoltikj ૐ2015-04-19 09:47:12 // 35314
ezen elgondolkodtam én is mikor megláttam
Xixo2015-04-17 22:29:01 // 35312
Én meglesném ezt.
Szerintem annyiból simán összeáll, mint amennyibe a többiek kerülnek és akkor legalább már fel van újítva, nem lutri.
Szerintem annyiból simán összeáll, mint amennyibe a többiek kerülnek és akkor legalább már fel van újítva, nem lutri.
Kisvuk2015-04-17 21:44:53 // 35311
Sziasztok !
Nem tud valaki valami jó 146-ot ajánlani ??? A használton volt egy piros turi , de valaki elorozta előlem ??? Valamelyik amiről valaki tud valamit ??? Segítsetek ! Köszi
Nem tud valaki valami jó 146-ot ajánlani ??? A használton volt egy piros turi , de valaki elorozta előlem ??? Valamelyik amiről valaki tud valamit ??? Segítsetek ! Köszi
ImO2015-04-17 21:41:20 // 35310
(Hmm... Vajon miért más színű a vonószem kupakja...?)
ImO2015-04-17 21:33:43 // 35309
Sziasztok!
Valaki nézte már az alábbi vasat? Esetleg ha egy kaposvári cartársnak beleférne az idejébe egy körbevizslatás, akkor megoszthatná velem a tapasztalatait. Köszi előre is! ;)
147
Valaki nézte már az alábbi vasat? Esetleg ha egy kaposvári cartársnak beleférne az idejébe egy körbevizslatás, akkor megoszthatná velem a tapasztalatait. Köszi előre is! ;)
147
Piritu - 1.000.0002015-04-15 20:00:44 // 35308
Az autó tényleg külföldről van, az ablakán lévő matricák is ezt mutatják. Szerintem még jól is néz ki.
DE - és itt a lényeg:
Nem egy olyan variáció, amiért rohanna az ember.
Ha 1,7 lenne, sokkal érdekesebb lenne, ha nem ilyen öreg lenne akkor is, hétköznapi használatra viszont más - szerintem - kicsit öreg, egy TS akár jobb is lehetne, második kocsinak egy 145 bulibb lenne, ilyen kevés km-el is rengeteg dolog lenne rajta, mert az alkatrészek (pl. futómű) azért öregednek, stb.
Szóval nem csoda, ha megy lefelé az ára.
Egy Alfa őrültnek príma lenne. Bennem is megfordult, hogy meg kéne venni, aztán maradtam a Spidernél...
DE - és itt a lényeg:
Nem egy olyan variáció, amiért rohanna az ember.
Ha 1,7 lenne, sokkal érdekesebb lenne, ha nem ilyen öreg lenne akkor is, hétköznapi használatra viszont más - szerintem - kicsit öreg, egy TS akár jobb is lehetne, második kocsinak egy 145 bulibb lenne, ilyen kevés km-el is rengeteg dolog lenne rajta, mert az alkatrészek (pl. futómű) azért öregednek, stb.
Szóval nem csoda, ha megy lefelé az ára.
Egy Alfa őrültnek príma lenne. Bennem is megfordult, hogy meg kéne venni, aztán maradtam a Spidernél...
Fordjee2015-04-15 13:02:03 // 35307
Köszi, ezt is átadtam neki:)
Coyote2015-04-14 10:27:44 // 35306
anno én is néztem ezt mert nagy boxer szerető vagyok :-) de úgy emlékszem akkor egy másik szalonban hirdették és egy kicsit drágább is volt. amikor néztem akkor külföldről behozottként árultak. nem árt jól meg nézni azért mert ennyi kilométerrel és egy ilyen állapotban elég gyanús hogy nem tudja el adni.
de lehet hogy valóban ilyen jó akkor viszont kár kihagyni.
de lehet hogy valóban ilyen jó akkor viszont kár kihagyni.
Fordjee2015-04-14 10:10:46 // 35305
Köszi, átadom neki, lehet, hogy rárepül, mint légy a szarra :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-13 17:31:20 // 35304
Piritu megnézte nekem még januárban. Azt mondja esztétikailag szép, rendben van, akár hihető is a kevés futás. Anyumnak gondolkoztunk egy jó kis Alfán. Ez volt az egyik, és egy 90e-t futott 1.4 TS a másik itt helyben. A TS-t végül megsajnálta a gazdija, ezt meg csak addig csűrték csavarták, hogy nem merték megvenni.
Ferke kompresszió és olajnyomás mérést javasolt boxer esetén. Nem azért mert problémás lenne, hanem mert jó indikátora a motorgondoknak. Én még magamnak agyaltam rajta azután, mert elég 146 mániás vagyok, jól jönne a "flottába". De aztán ezt is elvetettem, mert ugye nézegetni minek, a hang nekem meg nem számít annyit, hogy csak ezért égessem a drága benzint. Eltenni meg amúgy sem 1.6-ost kell az utókornak, hanem 1.7 16v-t vagy TI-t. Ha már rendes motort nem tudtak beletenni..gondolok itt egy 2.0 16v turbóra, vagy legalább egy egy szívó 20v-re. :-)
Ferke kompresszió és olajnyomás mérést javasolt boxer esetén. Nem azért mert problémás lenne, hanem mert jó indikátora a motorgondoknak. Én még magamnak agyaltam rajta azután, mert elég 146 mániás vagyok, jól jönne a "flottába". De aztán ezt is elvetettem, mert ugye nézegetni minek, a hang nekem meg nem számít annyit, hogy csak ezért égessem a drága benzint. Eltenni meg amúgy sem 1.6-ost kell az utókornak, hanem 1.7 16v-t vagy TI-t. Ha már rendes motort nem tudtak beletenni..gondolok itt egy 2.0 16v turbóra, vagy legalább egy egy szívó 20v-re. :-)
Online tag
3
Vendég3
462
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...