Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás

martin-i2005-12-31 14:04:38 // 1103
én a tuning nélküli Alfák híve vagyok. Az Alfa a többihez képest már több, tuningolt! Nem értek hozzá, csak a 16ves TS-nél hallottam különböző megoldásokat a vez.mod.-ra (Fiat, Lancia vez.mod.)! Nálam a 8v-es nagyon megbízható(kop-kop-kop) de a V6..........az kéne
Charlie 1662005-12-31 13:57:28 // 1102
Erről speciel nem hallottam, de esetleg utánakérdezhetek. Nekem V6 mocim van, a sornégyesről én nem sokat tudok, de talán ha GEORGE kollegánál rákérdezel, ő valszeg tud segíteni. Az én kérdésem inkább az, jó -e ha egy 2.0 TS-t tuningolsz? Nem jobb egy erősebbet venni ? Jómagam fázok a nagyon felhúzott kocsiktól, a spiccmotorok t.i. hamar halnak...
martin-i2005-12-31 13:51:07 // 1101
az igaz, hogy a 2,Ts-be ha a vez.mod.-t a lancia-éra cseréled faszább lesz?
Charlie 1662005-12-31 13:49:16 // 1100
Igen, én is valami hasonlót gondoltam a kérdésről. A V6 szívómotor ha odafigyelsz rá, valóban strapabíró, a V6TB pedig néha macerás tud lenni. Ha a kérdésedre összpontosítok, akkor viszont a V6-hoz képest a 2.0Ts szvsz lehet hogy visszalépésnek fog tűnni. De a legjobb ha megkóstolod, és úgy próbálsz meg dönteni !
martin-i2005-12-31 13:47:28 // 1099
3,0V6=éljen a nyers erő!
Wickey2005-12-31 13:40:45 // 1098
A legjobb a 3ezres szívó V6. ELVILEG strapabíró (nekem mondjuk a 3.0V6 12V 10 hónapon belül már harmadszor van szétszedve, összesen 10ezer km-et ha elment), és elég erős, hogy ne kelljen mindig üvegre húzatni. A második legjobb a 2.0TS, egyszerű mint a faék, leszámítva a vezmódosítót. Elég az a 150 lóerő. Legalábbis a piros TS gtv viszonylag jól szedte a lábát, vezetni is könnyebb volt, mint a nero V6TB gtv-t. A legésszerűtlenebb (ezért a legnépszerűbb) a V6TB, gondoskodást igényel, de meghálálja. A belseje 2 számmal kisebb mint mondjuk a gtv6, szerintem kicsit klausztrofób lesz a 155 után. Ellenben hama hozzá lehet szokni, aszt haddszóljon. Hátra nem ül be senki. Oda max. a hátizsákom szoktam berakni.
Charlie 1662005-12-31 13:37:01 // 1097
És azt elfelejtettem, hogy a lényeg a menetdinamika, amiben a V6 egyszerűen jobb. Nem akarlak győzködni, de sztem próbáld ki, az az igazi ha saját magad tapasztalod meg. És egy javaslat. Sztem a 2.0 V6 TB jobban megy, jobban érezni a motor tudását, de a szívó V6-tal asszem kevesebb a gond.
Charlie 1662005-12-31 13:34:28 // 1096
Én a magam részéről nem javaslom. Nem a 2.0 TS-el van gondom, az sem rossz motor ha odafigyelsz rá, de nagyon más vezztési élményt ad a V6-hoz képest.
martin-i2005-12-31 13:24:09 // 1095
szerintem ne vegyél 2,0TS 16v-est. Nem csak azért mert egy picit lomha, de az a TS nem vmi "jó" (sajnos), ha jól hallottam mástól. Egy gtv-hez pedig inkább egy V6-os illik (én 3,0-est vennék)! Kisebb is a hely de talán mélyebben ülsz benne és az feledteti a dolgokat. Igaz nekem nincs és nem is volt, de ilyen elképzeléseim nekem is vannak! Vágj bele!
Skodra2005-12-30 14:33:39 // 1094
Fiúk! Tud valaki olyan olasz oldalt, ahol használt autokat hirdetnek??Mint pl: www.mobile.de csak hát olasz.
wwwSentinelwww2005-12-30 14:24:55 // 1093
Skacok, szeretnék venni egy GTV t, de nemtom hogy a 155 után milyen lenne. Nagyon kicsi belülről? Ugy láttam 4 személyes, hátulra nagy nehezen befér egyáltalán valaki? :) Ja és igen ha egy 2.0 16V s lenne, akkor az nagyon gyenge a V6 om után? Ejj mennyi kérdés, persze ezek csak távlati tervek, de kiváncsi lennék ezekre.
misi2005-12-30 14:22:31 // 1092
Ja! Bocs, asszem rámfér egy kávé:) Jövő héten megvan a hiányzó darab is!Utána csörgök. Ünnepek kicsit bekavartak a dologba:(
pb_2005-12-30 14:20:35 // 1091
Az igaz.
Seriff2005-12-30 14:14:52 // 1090
Ébresztő!! Megkaptam, meg is rendeltem, azt kérdezem, hogy mikorra várhatom őket!!
misi2005-12-30 14:13:37 // 1089
nem kaptad meg a listát? elvileg át kellett, hogy menjen!
András bácsi2005-12-30 14:06:10 // 1088
A 164 egy kicsit jobban megy: könnyebb és más áttételezésű.
Seriff2005-12-30 14:04:42 // 1086
Borok?
misi2005-12-30 14:02:12 // 1085
Amíg nem veszik meg a verdámat---akartam irni!
misi2005-12-30 14:01:05 // 1084
Amíg nem veszik el a verdámat, addig van időm gondolkozni, hogy mi legyen az utod:)
misi2005-12-30 13:57:11 // 1083
164 2.0 V6 TB vezettem, elég jól ment, utána elég lustának tünt az enyém, de ugyanez a motor(2.0 V6 TB) egy GTV- ben sokkal brutálisabb, abból kise akartam szállni:))))))
Seriff2005-12-30 13:31:10 // 1082
De nedves útfelületen odabasz szinte mindenkinek:)
kando.2005-12-30 13:30:00 // 1081
A 164 3000 V6 ?
pb_2005-12-30 13:26:17 // 1080
Ok. De végül is mind1, mert szinte másfél mp alatt lehet 16v-vé degradálni. (jó a +70, vagy 40 kg +marad)
Seriff2005-12-30 13:23:56 // 1079
A P4 8.9s
pb_2005-12-30 13:22:26 // 1078
A 16v asszem 8.3, a P4 asszem 8.7.
András bácsi2005-12-30 13:17:26 // 1077
Igaz, hogy nem könnyű, de pl. a 3.0 7.8 alatt van százon piszkálgatás nélkül. Ennél melyik 33-as dinamikusabb? :))) De még a gyengusz V6TB gyári adata is 8.1.
pb_2005-12-30 13:11:48 // 1076
1-2 V6-ot beépített már 33-makba, és úgy találta nem elég dinamikus, így inkább marad a TD-nél, és a JTD-nél.))
kando.2005-12-30 12:52:46 // 1075
Miért, egy másfél tonnás vasat nem úgy ugraszt meg egy V6 mint egy könnyebb kasztnis gépet.. Gondolom, ha a 164 ilyen nehéz, a 166 sem lehet könnyebb :)))
András bácsi2005-12-30 12:50:50 // 1074
Csak nehéz jó Jtd-t találni Mo-on. Egyébként honnan a nagy tapasztalat 166 ügyben? :))) Meg milyen szöveg az, hogy a V6 nem elég dinamikus? Vigyázz miket írsz! :)
András bácsi2005-12-30 12:48:41 // 1073
Tudja ő, hogy a V6TB az igazi. ;)
András bácsi2005-12-30 12:48:09 // 1072
Nem többet, mint a 2.5. Szerintem olyan 11-15 között.
Scott2005-12-30 11:38:21 // 1071
Egy 166 esetén egyértelmű a 2.4jtd a jobb választás. Szerintem egy ekkora kasztnihoz, ha igazán "dinamikusan" akarsz közlekedni a V6 is kevés. Csak nyeli a benzint, de annyival nem megy jobban, mint amennyivel többet fogyaszt. Szvsz én maradnék a 155-nél :))
misi2005-12-30 10:39:15 // 1070
Oké. Köszi! 3.0 V6 mennyit kortyolgat?Tudom lábtól függ, de úgy kb..
Don Gombóc2005-12-30 10:21:06 // 1069
Vigyázz hogy Carlito meg ne lássa miket írkálsz itt:)
András bácsi2005-12-30 07:37:07 // 1068
Ha találsz JTD-t akkor az jobb választás. Csak általában elég fapadosak a V6-okhoz képest. Szívó V6-ból pedig inkább 3.0, mint 2.5.
misi2005-12-29 23:20:51 // 1067
Szia. Tudom, de bele ültem egy 166-os Alfába és.....
misi2005-12-29 23:19:09 // 1066
Szia. Talált!!! Pont 166- osokat nézek, csak még nem találtam ki, hogy 2.4jtd v. 2.5 V6 legyen!!!
Seriff2005-12-29 22:40:57 // 1065
Bocsesz, nekem nem nyitotta meg a bal oldali menüre kattintva a verda oldalát, azért írtam... Akkor biztos "apró" motorhiba:P
Lobot2005-12-29 21:15:47 // 1064
Nem valószínű, mivel van rendszáma (ráadásul az is még "régi", nem EU-s). Inkább valami más bibi lesz vele.
martin-i2005-12-29 18:43:14 // 1063
a kettő közül az egyiket nem adod nekem?:)))adok érte egy 164-est:) na jó csak vicc volt! az ilyen szép dolgoktól az ember nem válik meg csak úgy!
martin-i2005-12-29 18:41:03 // 1062
sajna már elvitték:(((((
remete2005-12-29 18:32:26 // 1061
Én is felfigyeltem rá... nekem viszont már van otthon kettő, úgyhogy valaki másnak kell lépnie. A kérdés, hogy mennyire lehet beszerezni az elölről kitört dolgokat (amit roncsan vettem, az is "orrbavert" volt), szóval nehéz ügy is lehet.
Seriff2005-12-29 17:58:52 // 1060
Az plusz egy millió körül van, úgy reális.
Seriff2005-12-29 17:58:32 // 1059
Biztos + reg.adó. Úgy szokták...
András bácsi2005-12-29 17:48:24 // 1058
Ez gyanús. Vagy lemaradt a plusz hitelátvállalás, plusz Áfa, vagy valami.
Ricoe1562005-12-29 12:19:58 // 1057
Ja... a használt autó menüben....
Ricoe1562005-12-29 12:19:09 // 1056
Most találtam: Alfa Romeo 166 24 JTD ...Irányár: 1690000 itt....
Scott2005-12-26 21:14:59 // 1055
misi ! Zolinál láttam a verdád, mesélt az autóról és rólad. A lényeg az volt hogy butaság lenne eladnod az autót most, hogy végre minden rendben van vele. Én is így gondolom :)
Bg.2005-12-26 20:55:37 // 1054
Minap hallottam egy történtet, ami sokáig nevettem. Hát megosztom veletek. A téma leginkább ide illik. Egy ember egyszer elütött egy kisebb szarvast. Az állat kimúlt, az autó egy kicsit megtört, de mozgás képes maradt. Be tette a csomagtartóba, és vitte hazafelé. Sokáig autózott vele, mire kivette már teljesen kihűlt a teste. Mit tesznek az élősködők, más helyet keresnek. Így a bolhák szépen beköltöztek az autóba. Próbálta kiírtani mindenféle módszerrel,de nem sikerült. Végül eladta az autót. Azt hiszem ezt hívják rejtett hibának:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak