Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Direkt légszűrőkről
Kau2008-10-24 19:58:35 // 1574
Ha az ovális legnagyobb átmérőjét egy picit összenyomod, akkor kerek lesz. Nekünk 70 mm ;) Ennyi a titok. Mindenkié ilyen.
Azzurro2008-10-24 19:57:30 // 1573
Nem gyözőm megköszöni a segitségedet!Lemásotam a képet, és okulok belőle!Hétfőn akkor beépítem.
Kau2008-10-24 19:52:41 // 1572
Azzurro2008-10-24 19:47:21 // 1571
Igen lapos alakú!Pontositva.És tudnál rá megoldást?
Kau2008-10-24 19:46:08 // 1570
Nem ovális. Kerek ;)
70mm-es, L alakú :))
70mm-es, L alakú :))
Azzurro2008-10-24 19:44:04 // 1569
Segitségeteket kérném, diketszűrő átalakítás kapcsán.145 QV tipusba szeretném beépíteni, csak az a gondom, hogy ovális a vége a csőnek.Nem találtam hozzá átalakitott.A készletben amit adnak hozzá, abban csak kerek alakuak vanak.
ImO2008-09-08 11:54:11 // 1565
Talán az ideális megoldás a következő:
http://alfa156.net/tech/Alfa156AirFilter.pdf
Én tervezem a megvalósítását, csak nincs rá időm. :-(
http://alfa156.net/tech/Alfa156AirFilter.pdf
Én tervezem a megvalósítását, csak nincs rá időm. :-(
GT Ɨ|ѯ2008-09-05 16:51:58 // 1563
hátnemtom...:-)
nemolyan1x-ű,mimt a 46-osnál....
teljesítmény no-csak a hang ( lenne ) a lényeg:-)
hátnemtom...:-)
nemolyan1x-ű,mimt a 46-osnál....
teljesítmény no-csak a hang ( lenne ) a lényeg:-)
hátnemtom...:-)
Gabb1822008-09-03 22:40:54 // 1562
Asszem csak símán rá lett csavarva, ráment gond nélkül, bár az a baj nem én csináltam, hanem szerelő ismerős, de szinte biztos hogy csak símán rátette. De azért majd rákérdezek neked. Én igazából azért szedettem le, mert nem lehetett szépen elvezetni, ahogy például te is megcsináltad a régi autódnál, aztán meleg levegőt szívhatott, kicsit nehézkesen indult tőle a kocsi amikor hideg volt a motor, a hangját meg a kipuff rendszer totál elnyomta, a teljesítmény meg vszínű nem esett vissza, de hogy nem is nőtt semmit az biztos:) Mondjuk nem is vártam tőle. Na mind1, én annyira nem ajánlom neked a gtv-hez, de ez csak az én véleményem, meg mondjuk ha el tudod vezetni vmerre, akkor még jó lehet.
GT Ɨ|ѯ2008-09-03 20:48:25 // 1561
az LMM-et a csonkba,hogy tetted bele?
GT Ɨ|ѯ2008-09-03 20:47:23 // 1560
THX:-))
ez is valami
ez is valami
Gabb1822008-09-03 16:05:27 // 1559
Nekem volt csak nem fotóztam le sajnos, mostmár leszedettem. A csonkra lett rátéve a légtömegmérő, arra pedig a direktszűrő, a szűrő végére lett hajlítva egy kis talp, a talpra fúrt szerelő haverom egy lyukat és rá lehetett csavarozni a gyári légszűrőházra, hogy ne mozogjon.
GT Ɨ|ѯ2008-09-03 14:11:24 // 1558
ezek szerint nincs...:-(
GT Ɨ|ѯ2008-08-30 17:06:00 // 1557
Ha valakinek GTV ( 2.0 ) TS-ban van direktszűrő és lefotózná,kérném feltölteni ide!:-))
GT Ɨ|ѯ2008-07-07 18:11:32 // 1556
ekkora dög melegben (i s ) :-))))))))
Ferko2008-07-07 14:07:23 // 1555
Még szerencse, hogy a 146-ban jó messze van a mocitól a légszűrőház. Így nem kell hővédőpajzs. Én bennehagytam a légszűrőház alját és szépen kapja a fideg levegőt!:-D
WarbiRunner (Gyuri)2008-07-07 13:40:42 // 1554
Szerintem jó cikk, tárgyilagos, korrekt. Ezalapján mindenki eldöntheti, hogy kell e direktszűrő. A leírtakkal a tapasztalataim kb egyeznek. A nagyobb nyomású levegő bejuttatás is lehetséges amúgy az indukciós hullámok kihasználásával (megfelelő szívóoldal hossz, adott fordulaton) illetve megnyitott kipufogórendszerrel. A nyomásviszonyokat is tény, hogy borogatja, a vákuumos nyitású karbit rendesen megzavarta nálam, bár én pont a fenti indukciós hullámokra játszottam, lehet ez volt a baj :-) A szívóhang tényleg jó lett. 4-2-1-es kipufogórendszerrel és a szívóoldal teljes átalakításával ténylegesen jóval erősebb lett az autó, és normál használatban kevesebbet evett. 3000km-enként mostam, olajoztam előírás szerint, hasztalanul, ugyanis a direktszűrős korszak jelentette az 1.3-mas motorocskám végét. Elkezdte enni az olajat. A meleg levegő probléma is fellépett nálam, melegben, meghajtott motorral érezhetően romlott a gázreakció és a vákuumos karbitorok nyitás még bizonytalanabb lett. Végül ezt külön vákuumkapcsolóval orvosoltam, elektromos szeleppel löktem rá a vákuumot, ha már untam a hülyeséget (boost kapcsoló :-))
Aztán végül elgondolkoztam ezen az egészen, beraktunk egy 1.6 os motort, és feltettem a polcra a légszűrőt, dísznek jó. És most, ha felmegy a dupla KeiHin a motorra, az is papírszűrőt fog kapni. Jó nagyot, hogy nagy legyen a felület, kicsi az ellenállás. Mondjuk egy zőccséges merciét.
Aztán végül elgondolkoztam ezen az egészen, beraktunk egy 1.6 os motort, és feltettem a polcra a légszűrőt, dísznek jó. És most, ha felmegy a dupla KeiHin a motorra, az is papírszűrőt fog kapni. Jó nagyot, hogy nagy legyen a felület, kicsi az ellenállás. Mondjuk egy zőccséges merciét.
GT Ɨ|ѯ2008-07-07 12:35:32 // 1553
öregebb kopott motoroknál Setleg,ja:-)))
Fighter2008-07-07 11:05:53 // 1552
Azt hallottam, hogy a kartergáz nem keni össze a pillangószelepet meg az alapjárati motort és nem kelljen takarítgatni :-)
GT Ɨ|ѯ2008-07-07 09:56:25 // 1551
tökfelesleges:-))
( szerintem )
( szerintem )
Fighter2008-07-07 09:13:33 // 1550
Sziasztok! Kartergáz szürôt érdemes berakni szerintetek? Van annak negatív, vagy pozitív hatása?
Kau2008-06-29 20:39:16 // 1548
Nem magyarázkodás. Megértjük, azokat is akik nem használnak. Van két tábor, két nézet :)
Attól még egy táborban vagyunk ;)
Attól még egy táborban vagyunk ;)
GT Ɨ|ѯ2008-06-29 20:35:43 // 1547
lassulj le:-)
nem kell magyarázni a bizonyítványunkat!:-DDD
nem kell magyarázni a bizonyítványunkat!:-DDD
Kau2008-06-29 20:31:12 // 1546
Egyébként inkább egy karbantartott sport szűrő, mint egy színültig teli papírszűrő. Általában arra nem is igazán figyelnek oda.
Kau2008-06-29 20:28:46 // 1545
Azt te sosem tudnád meg. Még csak azt sem, hogyha sportbetétszűrő van benne, mikor megveszed. Hisz nem szedi szét az ember rögtön vásárláskor.
Selmak2008-06-29 18:59:16 // 1543
Én meg nem veszek olyan autót ahol a direkt szűrő akár gondolatban is felmerült.
GT Ɨ|ѯ2008-06-29 18:28:01 // 1542
ok:-)
de ezek után sem fogom kivenni a direktet:-)
de ezek után sem fogom kivenni a direktet:-)
Kau2008-06-29 18:23:22 // 1541
Én 50 ezer km-t mentem eddig ilyen szűrőkkel. Tény, hogy a takarításra figyelni kell. Még ha nem is ad olyan %-os többletet, sokan a sportos hang miatt nem veszik ki.
Mindenki maga dönti el, hogy használja-e.
Mindenki maga dönti el, hogy használja-e.
Selmak2008-06-29 17:47:09 // 1540
Azért mondom hogy kötelező tananyag.
GT Ɨ|ѯ2008-06-29 17:18:23 // 1539
hát ,ez alapján nem sok direktet tennének be az emberek:-))
Selmak2008-06-29 13:40:11 // 1538
Vader (a Gróf)2008-06-29 08:58:39 // 1537
delortó
dellortó
delorrtó
del órtó
dell ortó
...vagy valami ilyesmi
:)
dellortó
delorrtó
del órtó
dell ortó
...vagy valami ilyesmi
:)
Ferko2008-06-28 22:09:57 // 1535
Okés! MAjd akkor adhatsz egy pár különórát!:-DD
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-28 21:43:08 // 1534
Ha jársz felénk, tudok neked kézbeadni karbit tanulmányozásra. Van egy dupla Keihin-em egyelőre dobozban. Elég jól lehet tanulmányozni rajta a karbik működési elvét.
NaTo2008-06-28 21:34:22 // 1533
Egyébként keresd ALI76-ot! Ő elmondja neked, hogy milyen direktszűrő az igazi a Giuliettára... Nagy specialista ebben.
NaTo2008-06-28 21:30:21 // 1532
A Giuliettát (már az újabb verziót) szerelték Dell'orto, Solex, és Weber karburátorokkal. A Dell-Orto az egyik legjobb. A solexen és a weberen, kevesebb hangolási lehetőség volt. A Dell'Orto az igazi! :)
Nekem volt sokáig ilyen autóm...
Nekem volt sokáig ilyen autóm...
Kau2008-06-28 20:54:42 // 1530
Ismerős. Ez sajnos így működik :))
Selmak2008-06-28 20:48:59 // 1529
Meg a Ducati-n is az volt amíg karbit használtak.
Goodboy2008-06-28 20:35:42 // 1527
régebbi Alfákon van giulietta stb karburátor ez keveri a levegöt ,a bengával ddd
Ferko2008-06-28 20:33:10 // 1526
Köcc. Így mást értem; asszem!:-DDD
Online tag
0
Vendég0
539