SanyiJTD vs Manky956
nem is olyan vészes a füst :D
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Manky9562013-10-09 18:45:30 // 24402
Manky9562013-10-09 18:40:49 // 24401
szürkék gyorsulnak :)
Dév utcai progi , enyémen szerintem a maximum amit ki lehet hozni 0.9es nyomáson.
Dév utcai progi , enyémen szerintem a maximum amit ki lehet hozni 0.9es nyomáson.
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 18:55:27 // 24400
úgy más tészta:D
SanyiJTD2013-10-08 18:33:58 // 24399
Nekem nem volt tökig betekerve, meg azért a coolerrel, meg a "nagy" turbóval GT17 ment is :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 18:24:26 // 24398
mintha neked sose lett volna:D
Piritu - 1.000.0002013-10-08 18:11:44 // 24397
Volt minden féle, régebbi és új is.
Szívesen bevezettem volna egy-kettőnek a kipuffját az utasterébe, hogy szagolgassa amit művel.
Szívesen bevezettem volna egy-kettőnek a kipuffját az utasterébe, hogy szagolgassa amit művel.
SanyiJTD2013-10-08 18:07:21 // 24396
Valami TD volt? Azok szokták általában a füstcsavart tökig tekerni, aztán pont ez a jelenség lelhető fel...
Piritu - 1.000.0002013-10-08 17:53:17 // 24395
"Pedig szerintem erős tévedés hogy egy izmos dízelnek füstölnie kell. " - ez fordítva is igaz, ami füstöl az nem biztos, hogy megy is. Ma volt szerencsém pár OFF-os koromtermelőhöz, ami nagyon nem ment. Füst az bezzeg volt dögivel. Külön élvezet menni utánuk :-(((
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 17:01:10 // 24394
nahh az érdekes lesz:D és akkor mi lesz a MoTec-el és a hozzá hasonló írható cuccokkal?:)
gecsa2013-10-08 16:12:33 // 24393
most már lassan, de azért elterjed..
kíváncsi leszek, állítólag kötelezni akarják a gyártókat a chiptuning elleni védelem beépítésére..
bár, mondjuk feltörhetetlen program nincs.. :)
kíváncsi leszek, állítólag kötelezni akarják a gyártókat a chiptuning elleni védelem beépítésére..
bár, mondjuk feltörhetetlen program nincs.. :)
'''''2013-10-08 16:09:54 // 24392
Nincs azzal semmi baj.Én sem a mostanival kezdtem.Akkor még nem igazán ismerték az emberek a chippet.
gecsa2013-10-08 15:57:44 // 24391
mikor hazamentél, akkor álltunk még csak neki.. a gyári 105 lóval meg biztos élvezetes lett volna számodra.. :D
'''''2013-10-08 15:51:16 // 24390
Mit gondoltál,miért nem gyorsultunk? :-)
Egyébként bunkó voltál mert nem is vittél egy kört sem! :-)
Egyébként bunkó voltál mert nem is vittél egy kört sem! :-)
gecsa2013-10-08 15:23:11 // 24389
nem is gyorsultunk.. :) :P
érezhetően életre kelt... :)
érezhetően életre kelt... :)
'''''2013-10-08 15:09:59 // 24388
És jobb lett? Ha Manky gyorsulás előtt szól nekem,akkor hagytalak volna elmenni,hogy erősebbnek hidd! :-)
'''''2013-10-08 13:24:10 // 24386
Manky megírta a talin a géped?
gecsa2013-10-08 12:20:12 // 24385
nélam pl. a gyári tesztkörön nézve minden annyi volt, amennyinek kell lennie.. nem is füstöltem még padlón sem, pedig már közelítek a 300ezerhez.. igaz, az egr ki van kötve, és most már írva is, a kat-ba meg nem hagyom lerakódni a kormot, azért néha-néha beleforog az 5000be a gép.. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-08 12:05:49 // 24384
Ezért írtam, hogy nem újak már ezek a vasak. Pár 100e után azért összekuszálódnak kicsit az érzékelői, nem minden azt és úgy méri ahogy kéne, esetleg fosch helyett kicsit más kerül bele, az egr kicsit már meghalt de kikötve nincs, a kat már agyig van korommal stb. :-)
Bilux2013-10-08 11:58:28 // 24383
156-ba keresek jobboldali első légbefúvót az sem baj ha nem krómos.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
SanyiJTD2013-10-08 11:55:54 // 24382
SanyiJTD2013-10-08 11:52:19 // 24381
Ez egyértelmű,de ha "gyenge" ,tehát nem "drag" progi lenne, szvsz nem füstölne ennyire. De nekem aztán mind1 :) Ha a tulaj látja, majd csak megírja mi van benne!
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-08 11:50:30 // 24380
A valószínűleg eleve feltételezés, az meg hogy milyen program lehet rajta, ki tudja. Azért ebből nem általánosítanék :-) Nem tudom Dév gépén a tavalyihoz képest milyen progi volt, de ha a tavalyi pár menetből indulok ki, bizony én is kikerültem volna az az 1.9-et a buta kis traktorommal :-) Persze ez is feltételezés :-)
mreni2013-10-08 11:50:26 // 24379
remap és remap között is óriási különbség van,nem mindenkinek a maximális erő és nyomaték elérése a cél..
mreni2013-10-08 11:48:40 // 24378
persze egyértelmű.
Volt már fent kb 3 progi is,de nem nagyon kultiválta a hajtáslánc meg füstölt is,szóval inkább a box került vissza :D
Így viszont kellemesen autózható pont a nyomaték limiter miatt,alul nem szakítja szét a dolgokat.
2800-tól elég erőteljeset húz.
Ha sikerülne életre kelteni a gallettot ismét,akkor megint ráfeküdnék a témára egy kicsit.
Volt már fent kb 3 progi is,de nem nagyon kultiválta a hajtáslánc meg füstölt is,szóval inkább a box került vissza :D
Így viszont kellemesen autózható pont a nyomaték limiter miatt,alul nem szakítja szét a dolgokat.
2800-tól elég erőteljeset húz.
Ha sikerülne életre kelteni a gallettot ismét,akkor megint ráfeküdnék a témára egy kicsit.
gecsa2013-10-08 11:42:27 // 24376
ja, neked box van bent, ezért van, hogy csak füstöl, de nem megy.. :D
SanyiJTD2013-10-08 11:40:51 // 24375
Az enyém nem az, viszont az 1,9 valszeg igen :D
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 11:32:49 // 24374
jó Sanyi ne remapos 2.4-ekkel hasonlítsuk,én úgy magához képest gondoltam:D
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-08 11:28:16 // 24373
Na ja az adagolós más tészta, az nem zárt vezérlőkör. Egy füstcsavar és pár segédberendezés visszacsatolás nélkül, biztos hogy füstöl :-)
SanyiJTD2013-10-08 11:27:35 // 24372
Hát ezen a videon nem azt bizonyítja,hogy olyan lendületes lenne az 1,9 kombi :D Pedig valszeg remapos,nézd meg mit kormol ;)
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-08 11:25:27 // 24371
Ugyan, a km ezeknek mit számít :-)
Ha az 1400Bar programozva lenne, illetve minden más is a programban módosítva, szerintem még jobban tetszene. :-)
Most azzal éred al a több üzemanyagot, hogy nagyobb nyomáson van ugyanannyit nyitva a porlasztó. Ettől még az alap program fut, aminek a 105 lovas változatát pont a múltkor hasonlítottam össze a 146 progijával. A különbség elég komoly. A Maris alatt a váltó még régi rendszerű ezért a progi 200Nm-nél korlátozva van a nyomatéklimiterrel, minden valószínűség szerint a 110lovasnál is. A 200Nm-t így 1800-nál (vagy még lentebb?) már eléri, de nem növeli tovább az üzemanyagot, illetve csak annyira, hogy még 3500 körül is meglegyen a nyomaték a romló VE mellett. SZóval szép lapos nyomatékgörbe. A 146-nál rá van eresztve jócskán a nyomaték, 2000-nél már brutál különbség van a programban. 4000-nél ér össze a két limiter, így 105 ló mindkettő. A 110 lovasnál valószínű fent kicsit többet ad, vagyis tovább tartja a 200Nm-t és kezd el esni a nyomaték. De lényeg, hogy a gyári nyomatékgörbe alaktól nem tudsz box-szal eltérni. Mondjuk lehet ennek következtében nem hullott még el a váltód, viszont a kihozható végeredmény szerintem nagyon más :-)
Ha az 1400Bar programozva lenne, illetve minden más is a programban módosítva, szerintem még jobban tetszene. :-)
Most azzal éred al a több üzemanyagot, hogy nagyobb nyomáson van ugyanannyit nyitva a porlasztó. Ettől még az alap program fut, aminek a 105 lovas változatát pont a múltkor hasonlítottam össze a 146 progijával. A különbség elég komoly. A Maris alatt a váltó még régi rendszerű ezért a progi 200Nm-nél korlátozva van a nyomatéklimiterrel, minden valószínűség szerint a 110lovasnál is. A 200Nm-t így 1800-nál (vagy még lentebb?) már eléri, de nem növeli tovább az üzemanyagot, illetve csak annyira, hogy még 3500 körül is meglegyen a nyomaték a romló VE mellett. SZóval szép lapos nyomatékgörbe. A 146-nál rá van eresztve jócskán a nyomaték, 2000-nél már brutál különbség van a programban. 4000-nél ér össze a két limiter, így 105 ló mindkettő. A 110 lovasnál valószínű fent kicsit többet ad, vagyis tovább tartja a 200Nm-t és kezd el esni a nyomaték. De lényeg, hogy a gyári nyomatékgörbe alaktól nem tudsz box-szal eltérni. Mondjuk lehet ennek következtében nem hullott még el a váltód, viszont a kihozható végeredmény szerintem nagyon más :-)
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 11:19:49 // 24370
hát igen,bár öreg adagolós úgy sosem lesz erős hogy nem koromgyár,a cr-nél viszont igazad van..
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-08 11:09:03 // 24369
Pedig szerintem erős tévedés hogy egy izmos dízelnek füstölnie kell. Persze az extrém agyonhúzott szétcsippelt drag gépeknél más a helyzet, de utcai autóknál a normális összehangolt tuning kicsit szimpatikusabb mint a koromgyár. Valamennyi füst elkerülhetetlen, persze, és ezek az autók sem újak már, de külföldi chippes fórumokon azért a büszkeség ott kezdődik, hogy "xyzHP without smoke".
gecsa2013-10-08 10:28:13 // 24368
akkor most lejjebb adott 90ccm-t.. :D
én a 105 lovasra sem panaszkodom, ha lendületben van, egész jól kiautózható..
most a Mankyremappal meg főleg nem panaszkodom.. :)
én a 105 lovasra sem panaszkodom, ha lendületben van, egész jól kiautózható..
most a Mankyremappal meg főleg nem panaszkodom.. :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 09:01:53 // 24367
okay nincs több kérdésem...:D igaz,de hát tudod elsőre furcsa,ránézel egy szürke kombi marisra,(ami ugye egy sokakat megválasztó design,nekem mondjuk bejön:D)és nem biztos hogy azt várod tőle hogy húú milyen dinamikus lesz.Meg csalóka a bódé is,mert súlyban sem annyi mint aminek kombi révén gondolnád elsőre:D szóval nahh kellemes csalódás volt.de azóta rájöttem én is meg fater is,ő is úgy volt vele amikor havernak vették a 156-ot,hogy csak egy 1.9,de azért neki is megtetszett,azt mondta hogy érzésre több mint papíron.(37101 asszem 115 ló?) mert az öreg eddig úgy volt vele hogy 2liter felett kezdődik az autó:D
DobosHunor2013-10-08 08:59:45 // 24366
hát nekem pl fehér füst jött és olaj szaga volt. :)
Egyébként igen ha hengerfejes is nyomhatja a fehér füstöt, de nekem is az jött belőle ezerrel csak érezni lehetett rajta hogy olaj szaga van :)
Egyébként igen ha hengerfejes is nyomhatja a fehér füstöt, de nekem is az jött belőle ezerrel csak érezni lehetett rajta hogy olaj szaga van :)
gecsa2013-10-08 08:55:27 // 24365
ménemennejól? há' jtd! :D
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 08:43:16 // 24364
hát jó mondjuk a maris azért nagyobb bódé,meg abból gyárilag is volt. Haver is nemrég vett egy kombi marist 1.9-el,full gyári egész jól megy..
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 08:40:43 // 24363
eszi az olajat,erőtlen,extrém esetben fütyülni sem hallod
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-08 08:39:40 // 24362
fehér füst az víz az égéstérben,a szürke előtöltés probléma,ha nincs töltőnyomás akkor kormol és erőtlen..
DobosHunor2013-10-08 08:12:14 // 24361
ha már erőteljes búgó hangja van, meg nem húz rendesen, vagy fehér füstöt nyom :) nálam ezek a hibák voltak.
gecsa2013-10-08 08:02:36 // 24360
csipegeti az olajat.. pl.
Azzurro2013-10-07 23:35:17 // 24359
Miről lehet észrevenni egy dízel-nél hogy szar a turbó? :-))
atis_166jtd2013-10-07 22:46:52 // 24358
Srácok most nézem a videókat. Ez nektek korom? Na csinálok én is hogy az enyémből mi jön ki, csak szeretném látni egyszer a meglepődött arcokat pedig állítólag gyári progim van.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-07 22:19:26 // 24357
ha kintről behozott a pásszát akkor jó esetben abban is 300e lakik :DDD
mreni2013-10-07 22:03:37 // 24356
lehet de egy 110 lovas 1.9től nem rossz főleg 270ezer km fölött,szerintem,és nem sok minden lett piszkálva rajta
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-07 21:59:34 // 24355
170 lovas passát nem nagy szám 3500-től halott
mreni2013-10-07 21:59:13 // 24354
ez igaz,de a korom sem feltétel :)
Liquid2013-10-07 21:58:05 // 24353
valóban nem, de egy pár lapát korom árán azért kicsit több kijön belőle mint a gyáriból