A Rubin autót ismerem, a csávót nem. Igaz ismerek egy ilyen nevű faszit, ő is autókereskedő, de nem a Rubin, meg nem is megy neki annyira, hogy V8-asa legyen.
Milyen autó volt az a V8-as?
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Poló2007-11-04 15:18:03 // 5002
Jata2007-11-04 15:17:50 // 5001
Igy van! Az olasz design az olasz design!
Jata2007-11-04 15:15:12 // 5000
Elhiszem.Egyik Pápai havernak volt egy régi V8a. (lehet ismered, Rubin pápa,Kerper Péter)Igaz beszámitott auto volt de azzal jött suliba. Hát szünetbe kimentünk zombulni vele. Nem volt ojan h keresztbe megy a kocsi. V8+összkerék. Odab@szott! És az még a régi V8as moci volt!
Poló2007-11-04 15:13:59 // 4999
Ez így igaz.
Az M3-as dolgot pedig jól látod, a te ízlésed szerint nem néz ki jobban. Viszont ezt egy elvakult bömbi rajongóval az életben nem tudod elhitetni :)))
Az M3-as dolgot pedig jól látod, a te ízlésed szerint nem néz ki jobban. Viszont ezt egy elvakult bömbi rajongóval az életben nem tudod elhitetni :)))
Wickey2007-11-04 15:13:21 // 4998
oké... És mivan, ha én a TI-t visszatolom négyesbe, urambocsá' hármasba? :-D
Satti2007-11-04 15:11:58 // 4997
Aha, értem , bár nem sok olyan autó van sztem, mert egy M3-as BMW az pl. sportosabb élmény valószínűleg, de nem néz ki annyival jobban, persze ezt csak én gondolom így.
Kevés olyan forma van, ami annyira időtálló, nézz meg egy '95-ös Audit, BMW-ét, nevetséges, már régies formák, de egy szép állapotú első kiadású GTV még mindig nagyot mutat és megnézik az utcán, a Spidert meg főleg.
Kevés olyan forma van, ami annyira időtálló, nézz meg egy '95-ös Audit, BMW-ét, nevetséges, már régies formák, de egy szép állapotú első kiadású GTV még mindig nagyot mutat és megnézik az utcán, a Spidert meg főleg.
Poló2007-11-04 15:09:43 // 4996
Volt már nálunk szedán A6 2,7 BiTubo. Jobban ment a 2,7-es, de még ha kombi, akkor is sportosabb volt az S6 4,2 V8.
Poló2007-11-04 15:07:30 // 4995
Úgy értem, hogy OFF-ban van sportosabb a GTV-nél ebben a coupé kategóriában.
Jata2007-11-04 15:05:15 // 4994
Egyik haver az audiban dolgozik és néha kiküldik Ingolstadt-ba. Legutóbb egy S3 1.8T vel volt. Plusz még van neki egy 1100XX-e. Ö mondta hogy erre a vasra lecserélné a motrot. Na akkor mennyire mehetett szerintetek? :)
Satti2007-11-04 15:03:41 // 4993
Mire gondolsz, hogy a GTV-ben van sportosabb, mnt a 3.0 vagy 3.2 V6, vagy a TB, mert nem hiszem, hogy lenne azoknál erősebb, sportosabb GTV, vagy egyáltalán Alfa!
WarbiRunner (Gyuri)2007-11-04 15:03:16 // 4992
Miért is van így? Minden váltóáttétel függvénye szerintem. Én még a vétel előtt csináltam egy összehasonlítást excelben 1.6TS, 2.0TS és a JTD között, mert fáztam a dízeltől rendesen.
Felvettem a nyomatékgörbéiket, és társítottam hozzá a váltóáttételeket (5. fokozatban vizsgáltam). A görbékből sok következtetést le lehetett vonni ám! A JTD ez alapján 170-ig 5-ösben rugalmasabb az 1.6S-nél, aztán alul marad.A különbségek nem egetverők. DE! Csippelve (feltételezett 130LE/300Nm) már a TI-vel van partiban 145-ig, onnan a TI jobban tartja még a nyomatékot, így elhúz. 1.8-ról nincs adatom, de kb azzal lehet egy kategória.
A nyomatékgörbe alakjai áttételekkel korrigálva és egymásra téve nem mutatnak nagy jelleg különbséget, gondolom egy m-jet esetén mégúgysem. Engem ez meggyőzött, nem bántam meg. És nem izgat, hogy turboval megy úgy az autóm mint egy 1.6 TS szívóban, mert én kihozom 7literből és akkor ugyanazt éltem át, mint abban 10-ből, mínusz a hang. Évi 30e km-nél meggondolandó, hogy melyik kompromisszum a jobb. Hallgassam a hangot és csak ünnepnapokon nyomjam neki a fogyi miatt, vagy megbékélek a csettegővel, de tolhatom neki ahogy akarom. Piszkos anyagiak. Ha ez nem lesz gond, akkor veszek egy OFF Imprezát. AZ sportos!
TI vs JTD/JTD Chip nyomaték TI fordulatszámaira korrigálva:
Felvettem a nyomatékgörbéiket, és társítottam hozzá a váltóáttételeket (5. fokozatban vizsgáltam). A görbékből sok következtetést le lehetett vonni ám! A JTD ez alapján 170-ig 5-ösben rugalmasabb az 1.6S-nél, aztán alul marad.A különbségek nem egetverők. DE! Csippelve (feltételezett 130LE/300Nm) már a TI-vel van partiban 145-ig, onnan a TI jobban tartja még a nyomatékot, így elhúz. 1.8-ról nincs adatom, de kb azzal lehet egy kategória.
A nyomatékgörbe alakjai áttételekkel korrigálva és egymásra téve nem mutatnak nagy jelleg különbséget, gondolom egy m-jet esetén mégúgysem. Engem ez meggyőzött, nem bántam meg. És nem izgat, hogy turboval megy úgy az autóm mint egy 1.6 TS szívóban, mert én kihozom 7literből és akkor ugyanazt éltem át, mint abban 10-ből, mínusz a hang. Évi 30e km-nél meggondolandó, hogy melyik kompromisszum a jobb. Hallgassam a hangot és csak ünnepnapokon nyomjam neki a fogyi miatt, vagy megbékélek a csettegővel, de tolhatom neki ahogy akarom. Piszkos anyagiak. Ha ez nem lesz gond, akkor veszek egy OFF Imprezát. AZ sportos!
TI vs JTD/JTD Chip nyomaték TI fordulatszámaira korrigálva:
Poló2007-11-04 15:02:18 // 4990
Volt hogy S6 4,2 Quattro Avant után átültem egy új szériás szedán A6 3,2 V6 FSI-be. Az S6 tele sportos anyaggal, kagyló ülés, fekete/sötét szürke kárpitok, bőr kormány, karbon mintázat és hasonló dolgok. Az A6-ban faberakás, világos bőrbelső, még csak nem is kagylósított ülések stb. Ez inkább elegáns volt.
Satti2007-11-04 15:02:02 // 4989
Nem ,az csak egy gyors bavásárló kocsi!:-))
Jata2007-11-04 14:58:29 // 4988
Nemakarok offolni de azért az audinak a kombi biturboja azért az már sportos! Nem kicsit!
Poló2007-11-04 14:52:52 // 4987
Szerintem a maga kategóriájában mindegyik sportos. Azon belül valamelyik kicsit el van tolva az elegancia felé, valamelyik pedig még jobban a sportosság felé (és vannak persze az alapmodellek, melyek inkább egyszerűek). Nep sport autók, csak sportos autók.
Az megfigyelhető, hogy az idő múlásával egyre inkább elterjedtek a nagyobb köbcentis motorok. Pár évvel ezelőtt még "ritkaság számba" ment egy-egy kétezres. Most pedig már szinte hétköznapinak mondható. Régebben ott volt mondjuk az Alfa 75-ben a 3.0 V6, ami akkor nagy kuriózum lehetett, ma pedig egy kb. négyezres autó számít annak. Ott volt a 155 Q4, ami szintén sportos, vagy a 33 Permanent 4, ami a saját kategóriájában megint csak sportos. A 147/156-ból ott volt a GTA, vagy a GTV-ből a 3,2 V6, vagy a V6 TB, ezek is sportosak a maguk kategóriájukban. Bár ebben GTV féle kategóriában már vannak sportosabbak is.
Nem rég pedig megjelent a 8C, ami szerintem már sportautónak számít.
Az megfigyelhető, hogy az idő múlásával egyre inkább elterjedtek a nagyobb köbcentis motorok. Pár évvel ezelőtt még "ritkaság számba" ment egy-egy kétezres. Most pedig már szinte hétköznapinak mondható. Régebben ott volt mondjuk az Alfa 75-ben a 3.0 V6, ami akkor nagy kuriózum lehetett, ma pedig egy kb. négyezres autó számít annak. Ott volt a 155 Q4, ami szintén sportos, vagy a 33 Permanent 4, ami a saját kategóriájában megint csak sportos. A 147/156-ból ott volt a GTA, vagy a GTV-ből a 3,2 V6, vagy a V6 TB, ezek is sportosak a maguk kategóriájukban. Bár ebben GTV féle kategóriában már vannak sportosabbak is.
Nem rég pedig megjelent a 8C, ami szerintem már sportautónak számít.
Wickey2007-11-04 14:52:49 // 4986
Tudhatod... munkagép :-)
Satti2007-11-04 14:47:41 // 4985
Ezért is vettél te is inkább bevásárló kombi traktort?:-))
András bácsi2007-11-04 14:39:33 // 4984
Szóval, ha leegyszerűsítjük, akkor a jelenlegi - vagy mondjuk az elmúlt 10 éven belüli - Alfák között igazán sportos nincs is. Vannak határesetek, de a konkurencia jobbakat produkál ilyen téren. Hiányzik az igazán vadállat gép.
Poló2007-11-04 14:09:02 // 4983
A belső kialakítás, a felhasznált anyagok, az ülések, a kormány, a váltókar, a vezetési pozíció stb. A teljesítmény mellé fékek is kellenek, futómű, közvetlen kormányzás stb.
András bácsi2007-11-04 14:04:57 // 4982
Ezek közül szerintem egyik sem. Normális, hétköznapi, átlagos.
A sportosság szerintem nem mérhető pusztán a teljesítmény és a nyomatókadatokkal. Számít a rugalmasság, a tömeg/teljesítmény viszony, az átteételek, a futómű stb. Soktényezős dolog
A sportosság szerintem nem mérhető pusztán a teljesítmény és a nyomatókadatokkal. Számít a rugalmasság, a tömeg/teljesítmény viszony, az átteételek, a futómű stb. Soktényezős dolog
Satti2007-11-04 13:51:39 // 4981
Csak a saját véleményem írtam le, természetesen legyen teljesítménye, nem a mini autókra gondoltam, max. azoknak az erős változatára.
Mindenesetre a sportos autók azok olyan jellegűek kell is legyenek, és egyenlőre a diselek nem azok, vannak mostmár erősek, gyorsak, bár nem tudom ezek a mostani kormos motorok mennyire lesznek tartósak, mert ezeket már nem olyan hosszú távra tervezik,mint a régieket, nem akarják őket örök használatra gyártani, hiszen a nyugati fogyasztói térsadalomban 4-5 éventge, max. 200 ezer km-nél, "eldobják" ezeket.
Mindenkinek az a sportos amiben úgy érzzi magát, de azért a jellege egy benzines gyors kis gépnek lehet sztem sportos!
Mindenesetre a sportos autók azok olyan jellegűek kell is legyenek, és egyenlőre a diselek nem azok, vannak mostmár erősek, gyorsak, bár nem tudom ezek a mostani kormos motorok mennyire lesznek tartósak, mert ezeket már nem olyan hosszú távra tervezik,mint a régieket, nem akarják őket örök használatra gyártani, hiszen a nyugati fogyasztói térsadalomban 4-5 éventge, max. 200 ezer km-nél, "eldobják" ezeket.
Mindenkinek az a sportos amiben úgy érzzi magát, de azért a jellege egy benzines gyors kis gépnek lehet sztem sportos!
Wickey2007-11-04 13:49:31 // 4980
Hoppáá! Ott a pont.
Dejzel forogni kétezret leadni 350Nm vs. benzines forogni négyezret, leadni 200Nm-et. A keréken dejzel produkálni (mondjuk) 1400Nm-et, benzines meg adni vala 1600Nm-t. Oké, dejzel elforog négyezerig, a bengát meg legkésőbb 6,5K-nál el kell váltani, de akkoris. :-P
GEORGE:
ez a motor aztán igazán sportos lehet.
109ezer lóerős, és tud 7,5 millió Nm-t. Üzemi fordulatszáma ha jól emlékszem 102, a max. rpm pedig 160 fordulat percenként.
Ahhoz képerst rohadt pörgős, hogy csak a dugattyúja több tonna... :-PPPP
Na, ehhez mit szólsz? Intéztem neked egy sor10-est a kocsidba, már építik
Csapágyazni meg kész rémálom, szóval VDani-nak ne add kölcsön :-DDDDDD
Sőt, rohadt keveset fogyaszt. Max. economy üzemben 0.260 lbs/hp/hour a fogyasztása. Ekkor a hatásfoka 50% fölött van, tehát a gázolaj égésekor felszabaduló energia több, mint fele mozgási energiává alakul.
Összehasonlítva egy átlagos autóval, ami 0.40-0.60 lbs/hp/hour, és kábé 25-30%-os ugyebár.
Igaz, mindettől függetlenül is benyel a 14 hengeres verzió 1660 gallonnal óránként terhelés alatt :-PPP
Atom, mi? :-)
Dejzel forogni kétezret leadni 350Nm vs. benzines forogni négyezret, leadni 200Nm-et. A keréken dejzel produkálni (mondjuk) 1400Nm-et, benzines meg adni vala 1600Nm-t. Oké, dejzel elforog négyezerig, a bengát meg legkésőbb 6,5K-nál el kell váltani, de akkoris. :-P
GEORGE:
ez a motor aztán igazán sportos lehet.
109ezer lóerős, és tud 7,5 millió Nm-t. Üzemi fordulatszáma ha jól emlékszem 102, a max. rpm pedig 160 fordulat percenként.
Ahhoz képerst rohadt pörgős, hogy csak a dugattyúja több tonna... :-PPPP
Na, ehhez mit szólsz? Intéztem neked egy sor10-est a kocsidba, már építik
Csapágyazni meg kész rémálom, szóval VDani-nak ne add kölcsön :-DDDDDD
Sőt, rohadt keveset fogyaszt. Max. economy üzemben 0.260 lbs/hp/hour a fogyasztása. Ekkor a hatásfoka 50% fölött van, tehát a gázolaj égésekor felszabaduló energia több, mint fele mozgási energiává alakul.
Összehasonlítva egy átlagos autóval, ami 0.40-0.60 lbs/hp/hour, és kábé 25-30%-os ugyebár.
Igaz, mindettől függetlenül is benyel a 14 hengeres verzió 1660 gallonnal óránként terhelés alatt :-PPP
Atom, mi? :-)
Poló2007-11-04 13:46:03 // 4979
A GT a coupé autók között inkább elegánsnak számít, mint sportosnak.
Szerintem a 147/156GTA pedig sportos.
"ami sportos, az kicsi, jól kezelhető, fordulékony, kőzvetlen kormányzású, általában két ajtós, és nem a sebessége, vagy a gyorsulása a lényeg"
Ezek szerint egy 3 ajtós Punto II 1,2 8V az sportos?
"egy 4 ajtós sedan, aminek súlya is van, pl. nem lehet sehogy sem sportos, csak gyors"
Audi RS4/RS6 (akár kombi, akár szedán)? Akkor ezek nem sportosak?
Szerintem a 147/156GTA pedig sportos.
"ami sportos, az kicsi, jól kezelhető, fordulékony, kőzvetlen kormányzású, általában két ajtós, és nem a sebessége, vagy a gyorsulása a lényeg"
Ezek szerint egy 3 ajtós Punto II 1,2 8V az sportos?
"egy 4 ajtós sedan, aminek súlya is van, pl. nem lehet sehogy sem sportos, csak gyors"
Audi RS4/RS6 (akár kombi, akár szedán)? Akkor ezek nem sportosak?
Satti2007-11-04 13:44:55 // 4978
Mindegyik Alfa, az cuore sportivo, azon belűl lehetnek külőnbségek, de engem nem nagyon érdekel, mindenkinek az tetszik, ami tetszik, személy szerint utálom a kormost, ameddig nem leszek rákényszerítve, biztosan nem veszek.
Atesz19872007-11-04 13:41:41 // 4977
Szerintem ebben a vitában az a baj, hogy vannak akik nagyon szigorúan veszik a sportos szót, vannak akik kevésbé. :) És jó alfásokhoz méltóan egyik fél sem fogja tudni meggyőzni azigazáról a másikat. :)
Satti2007-11-04 13:37:34 // 4976
Sztem nagyon egyszerű, ami sportos, az kicsi, jól kezelhető, fordulékony, kőzvetlen kormányzású, általában két ajtós, és nem a sebessége, vagy a gyorsulása a lényeg, ami gyors, még nem feltétlenűl sportos, egy 4 ajtós sedan, aminek súlya is van, pl. nem lehet sehogy sem sportos, csak gyors, mint ahogyan a 166 V6 TB sem sportos, mert nem olyan a jellege, mint ahogyan sztem a 156 GTA sem igazán sportos, csak egy gyors 4 ajtós, némi sportos megjelenéssel.
Alfában a sportos jelleg sztem olyanokra illik, mint egy spider, egy GTV, 145 QV, GT 3.2-es, ilyesmik.
Alfában a sportos jelleg sztem olyanokra illik, mint egy spider, egy GTV, 145 QV, GT 3.2-es, ilyesmik.
Atesz19872007-11-04 13:37:25 // 4975
Nem. Én pont azt írtam, hogy nincs olyan kritérium, ami féltétlenül szükséges a sportos érzethez. Nem akarom feltétlenül kategóriákba sorolni a szempontokat, nehogy abba kössetek bele, de Én úgy gondolom, hogy abból a 7-8 tényezőből minnél több összeáll, attól lesz egyre sportosabb egy autó. Épp ez a lényege a "sportos" jelzőnek, hogy nem szab konkrét határokat. Az ennyire szigorú megítélés a "sport" jelzőnek jár, ott nincs apeláta, ha valami hiányzik, akkor az max granturismo, de nem sport kocsi. Én így látom. Nekem egy 1.9 105 pacis JTD 156 SW is bőven belefér a sportos kategóriába. Persze, kérdés, hogy mit teszel oda mellé. Azért egy octavia kombinál sportosabb, nem?
Poló2007-11-04 13:33:42 // 4974
187 Nm
Nem a főtengelyen mért adatokat kellene összehasonlítani, hanem a keréken mérteket.
Nem a főtengelyen mért adatokat kellene összehasonlítani, hanem a keréken mérteket.
Wickey2007-11-04 13:33:10 // 4973
Öhö. Pont most írtad. Összeáll vagy nem áll össze a sportos érzet.
Dízel autóban eddig még nekem soha, egyszer sem állt össze. Valami mindig hiányzott. Benzinesben meg azért csak ültem már pár darabban, amiben jól éreztem magam :-)
erős autó nem sportos autó. Oszt ha hiányzik valami, hát hiányzik. Leszarom. Akkor is le fogom szarni, ha Sumaker meg Alfonzó hormonzavaros porontyai 20 év múlva az F1-ben fekete koromfelhőben csatáznak a VB címért Brazíliában :-PPP
Dízel autóban eddig még nekem soha, egyszer sem állt össze. Valami mindig hiányzott. Benzinesben meg azért csak ültem már pár darabban, amiben jól éreztem magam :-)
erős autó nem sportos autó. Oszt ha hiányzik valami, hát hiányzik. Leszarom. Akkor is le fogom szarni, ha Sumaker meg Alfonzó hormonzavaros porontyai 20 év múlva az F1-ben fekete koromfelhőben csatáznak a VB címért Brazíliában :-PPP
Piritu - 1.000.0002007-11-04 13:30:43 // 4972
156 2,0 TS 155 ló x Nm (nem jut eszembe) 0-100 8,6 sec
156 1,9 mjet 150 ló nyomatéktenger 0-100 9,1 sec
Melyik akkor a sportos? Hol érezni a nyomatéktöbblet hatását? (+100 Nm biztos van)
Ha hasonlítunk azonos teljesítményűvel kell tenni, nem a 2,0-t a 175lovas dízelhez, az erősebb kocsit hajlamos az ember jobbank minősíteni.
Ettől függetlenül gázolajat pusztítok én is....
156 1,9 mjet 150 ló nyomatéktenger 0-100 9,1 sec
Melyik akkor a sportos? Hol érezni a nyomatéktöbblet hatását? (+100 Nm biztos van)
Ha hasonlítunk azonos teljesítményűvel kell tenni, nem a 2,0-t a 175lovas dízelhez, az erősebb kocsit hajlamos az ember jobbank minősíteni.
Ettől függetlenül gázolajat pusztítok én is....
Atesz19872007-11-04 13:26:50 // 4971
AZ! Szép, gyors, le sem lehet szedni az útról. Nem értem miért csak egy benzines lehet sportos. Szerintem ez a jelző igen csak tágfogalom... Egy autónak a részletei a sportosak, és ezekből áll össze végül a sportos érzet. Szerintem nincsenek kötelező feltételei a sportosságnak. Minnél több dologban érdemli ki a sportos jelzőt, annál sportosabb.
Don Gombóc2007-11-04 13:16:09 // 4970
Az nem csak a kombi. :) A nevében is benne van SPORT wagon. :)) A tiéd csak sedan. :)
gyurma2007-11-04 12:58:41 // 4969
Bocsi hogy beleszólok,de osztom GEORGE cartárs véleményét:-))Igaza van!!!!!!
Wickey2007-11-03 21:43:53 // 4968
LOL!!!
ott a pont :DDD
ott a pont :DDD
Wickey2007-11-03 21:39:39 // 4967
Ííííígy is van.
Erre mondtam azt, hogy ha fordítottan alakult volna az életem, és Tökölre egy 156 2.0TS vagy egy 75 2.4TD közül kellett volna választanom, akkor ugyan duzzogva, de a 75 TD-t választottam volna. :-))
Erre mondtam azt, hogy ha fordítottan alakult volna az életem, és Tökölre egy 156 2.0TS vagy egy 75 2.4TD közül kellett volna választanom, akkor ugyan duzzogva, de a 75 TD-t választottam volna. :-))
GEORGE2007-11-03 21:34:46 // 4966
nekem továbbra is sportos :-))))
Attie2007-11-03 21:05:48 // 4965
Szerintem csak abbamaradt az eszmecsere.
Úgysem lehet itt "eredményt" hírdetni :)
Úgysem lehet itt "eredményt" hírdetni :)
perdix2007-11-03 21:00:43 // 4964
Na vége? Na minden jó ha a vége jó, elfáradtak a Cartársak, főleg GEORGE, nagy strapa volt:-)))))
Na akkor hirdessünk eredményt:-))))) "Nem sportos, csak gyors" így döntöttek itt a Cartársak! P
Na akkor hirdessünk eredményt:-))))) "Nem sportos, csak gyors" így döntöttek itt a Cartársak! P
Attie2007-11-03 20:32:27 // 4963
Igen, de a motor milyensége miatt az autó egy paradoxon :))
ALFI1562007-11-03 20:31:10 // 4962
Akkor azt.Mondjuk a 156-os nem egy fordulóbajnok.
GEORGE2007-11-03 20:29:50 // 4961
A Clubos szlalom versenyt nyerte meg.
GEORGE2007-11-03 20:29:23 // 4960
Szerintem meg az hogy kurva gyors az még nem egyenlő avval hogy egy visszaforditokkal kanyarokkal sikánnal tüzdelt pályán majdnem megfogj egy "vesenyautót"..ide kell futómű is
ALFI1562007-11-03 20:29:00 // 4959
A faszom tudja melyiket.De az is akkor volt valahol.
Attie2007-11-03 20:27:02 // 4957
Értjük, de ez csak azt jelenti, hogy kurva gyors tud lenni.
ALFI1562007-11-03 20:26:56 // 4956
Tommaso147 pedig az 1.9m-jettel meg megnyerte.
GEORGE2007-11-03 20:26:26 // 4955
Te hamarább jársz arra mint én :-))) ragaszd ki s mond nekik én üzentem :-DDD
Attie2007-11-03 20:24:59 // 4954
Itt Wickey mondandójában viszont látok olyan dolgokat amik nem így vannak :)
Kettes helyett hármasba kell tenni, vagy négyesbe. Én most a hétvégén kezdtem ráérezni, hogy hogyan kell menni a dízellel, mert idáig inkább csak városban használtam.
Úgy kell bemenni a kanyarba, hogy 2000 körül tartsd a fordulatot.
Abban is Gerogenak adok igazat, hogy az M-Jetet nyugodtan lehet 4000-ig pörgetni. Azt nem tudtam, hogy a sima JTD hamarabb elfárad.
De továbbra is tartom, hogy túl sterilek a mai dízelek, és nem lehetnek emiatt sem sportosak.
Engem a legjobban az elektronikus gázpedál borít ki. Rohadtul semilyen közvetlen gázreakció nincs.
Kettes helyett hármasba kell tenni, vagy négyesbe. Én most a hétvégén kezdtem ráérezni, hogy hogyan kell menni a dízellel, mert idáig inkább csak városban használtam.
Úgy kell bemenni a kanyarba, hogy 2000 körül tartsd a fordulatot.
Abban is Gerogenak adok igazat, hogy az M-Jetet nyugodtan lehet 4000-ig pörgetni. Azt nem tudtam, hogy a sima JTD hamarabb elfárad.
De továbbra is tartom, hogy túl sterilek a mai dízelek, és nem lehetnek emiatt sem sportosak.
Engem a legjobban az elektronikus gázpedál borít ki. Rohadtul semilyen közvetlen gázreakció nincs.
Charlie 1662007-11-03 20:24:09 // 4953
Ámen.
Ezt az utolsó mondatot ha megkérlek, ragaszt d már ki a Porsche Hungária főbejárata felé :):):):)
Ezt az utolsó mondatot ha megkérlek, ragaszt d már ki a Porsche Hungária főbejárata felé :):):):)